Da's een redelijke deal. Voor €175 20 DVDs. Niet gek. Maar die PS2 hè? Misschien kan je vragen of ze er een Xbox bij doen
kan je doen maar dan ben je wel nog duurder uit..
als je een beetje dicht bij beverwijk woont kan je een ps2 halen voor 190 (partijtje) als ze er nog zijn morgen that is..
als je een beetje dicht bij beverwijk woont kan je een ps2 halen voor 190 (partijtje) als ze er nog zijn morgen that is..
This space is occupied
190??? waar?? zwarte markt?? goedkoopste wat ik nu gezien heb is 300
Verwijderd
Skies of Arcadia voor de Dreamcast is echt een super spel
Ik heb veel RPG's gespeeld zoals FFVII FFVIII FFIX, Crono Cross, Zelda OOT enz. Skies of arcadia is de eerste echte top RPG na FFVII en Zelda OOT. Hij is minstens zo goed als FFVII (waar hij qua verhaal veel op lijkt). Vooral de karaksters van de spelfiguren worden bij Skies of arcadia meesterlijk weergegeven. Dit spel is naast FFVII het enigste spel wat ik in een week, 10 uur per dag
, heb uitgespeeld. Als je ook maar een beetje van RPG's houd dan moet je dit spel gewoon spelen.
De eerste 8 uur van Skies of Arcadia zijn een beetje saai en eenvoudig maar daarna kun je niet meer stoppen.
De eerste 8 uur van Skies of Arcadia zijn een beetje saai en eenvoudig maar daarna kun je niet meer stoppen.
jep er was een partijtje van 600 ps2's binnen 2 weekeinden waren ze verkoch (en DOOR verkocht aan andere standhoudersdevv05 schreef op 17 augustus 2002 @ 19:39:
190??? waar?? zwarte markt?? goedkoopste wat ik nu gezien heb is 300
This space is occupied
waarom heb ik er vandag op de markt dan 13 verkocht?? (wij zijn nu daar de goedkoopste) anderen verkopen hem voor 250 (meer winst) maar wij doen meer de groothandel (600 inkopen voor 190 per stuk verkopen voor 200= vette winst
This space is occupied
Verwijderd
ff vergeten te vermelden, 't is uit het actiekrantje van de Makro, 20-08-2002 - 02-09-2002, lijkt mij een heel legaal en echt bedrijf
Maar op de zwarte markt heb je geen (goede) garantie enzo, daar zou ik 'm sowieso niet zo snel kopen.. hoewel 190/200 wel heel goedkoop is
hoeveel heb je dr nog?TekkenMaster schreef op 18 augustus 2002 @ 00:27:
waarom heb ik er vandag op de markt dan 13 verkocht?? (wij zijn nu daar de goedkoopste) anderen verkopen hem voor 250 (meer winst) maar wij doen meer de groothandel (600 inkopen voor 190 per stuk verkopen voor 200= vette winst
is het ook online te bestellen?
nee?? je hbet er betere garantie dan in de de winkel.. als ie kapot is fixen ze hem voor je binnen 10 minuten (gratis) en anders gaat ie terug naar sony en krijg je binnen 2 weken een nieuwedevv05 schreef op 18 augustus 2002 @ 09:59:
Maar op de zwarte markt heb je geen (goede) garantie enzo, daar zou ik 'm sowieso niet zo snel kopen.. hoewel 190/200 wel heel goedkoop is
en nu ik hoorde vandaag dat de laatste 18 waren doorverkocht
aan diegene die het hierboven vroeg: nee tuurlijk kan je ze niet online bestellen
de meeste verkopen we omgebouwd met de Messiah chip voor 350 (normaal 500)
This space is occupied
Verwijderd
Ik zit dus ook te kiezen tussen de consoles...
Geld maakt ff niet uit.... Ik wil alleen brute vette grafische kracht!
Suggesties?
Geld maakt ff niet uit.... Ik wil alleen brute vette grafische kracht!
Suggesties?
xbox.. duidelijkVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:16:
Ik zit dus ook te kiezen tussen de consoles...
Geld maakt ff niet uit.... Ik wil alleen brute vette grafische kracht!![]()
Suggesties?
Verwijderd
xbox, duidelijk. Die heeft op dit moment gewoon de mooiste games (niet de beste, daarvoor maken graphics niet zo veel uit)
Verwijderd
Wat je ook doet joey... koop niet een psx. Dat is nu zo gedateerd. Die spellen zijn eerste generatie 3d games dus dat levert zware beperkingen op. Ik raad je aan een PS2 te kopen (waarop je ook psx games kunt spelen) want de PS2 heeft de beste titels op zijn naam staan. GTA Vice city, Tekken 4, Virtua fighter 4, Final fantasy X, Metal gear solid 2 en ga maar door.
Als je nu een X-box of Gamecube koopt loop je risico dat die systemen gaan floppen. Niemand weet nog hoe het gaat lopen met die consoles en de spellen die ze hebben zien er niet beter uit dan de toppers van de PS2 die ik net opgesomd heb. Als je een PS2 koopt weet je wat je eraan hebt.
Als je nu een X-box of Gamecube koopt loop je risico dat die systemen gaan floppen. Niemand weet nog hoe het gaat lopen met die consoles en de spellen die ze hebben zien er niet beter uit dan de toppers van de PS2 die ik net opgesomd heb. Als je een PS2 koopt weet je wat je eraan hebt.
Hij heeft al een PS 1 aangeschaft
Verwijderd
Daar hoef je niet over na te denken
De xbox natuurlijk. Ik hoef niet te zeggen waarom want, als je je er even in verdiept hoeft niemand meer wat uit te leggen. Maar als geld een probleem is dan moet je niks kopen
De xbox natuurlijk. Ik hoef niet te zeggen waarom want, als je je er even in verdiept hoeft niemand meer wat uit te leggen. Maar als geld een probleem is dan moet je niks kopen
veel games moet je PS2 nemen wat meer grafische kracht is de Xbox beter.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 10:18:
Daar hoef je niet over na te denken![]()
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"