Toon posts:

PS1? PS2? XBOX? Dreamcast? Welke kiezen??

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-12 13:31
voor jou lijkt mij de gamecube de beste keus :)

hij is niet alleen goedkoop, hij is nieuw, hip :P en spellen zijn ook niet al te duur :)

oh ja en de gamecube is natuurlijk ideaal voor samen met wat vrienden
een paar spelletjes spelen 8)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:46:
Nieuw of tweedehands maakt me niet uit...
Ik twijfel alleen nog aan de kwaliteit van het apparaat, maar hij stuurt het eerst op, en ik krijg enkele dagen om alles te testen...
Dat zit dus wel snor...
De kwaliteit van beeld enzo schijnt gewoon prima te zijn bij PS1?
Ik krijg er 12 spellen bij die ik met 2 man kan spelen, en van de rest wist hij het niet, of was het voor maar 1 persoon :D
en inderdaad, 175 euro leek mij geen miskoop :) bedankt voor jullie antwoorden jongens :)
wat verwachte je van het beeld dan??? verwacht gewoon slecht beeld dan kan het alleen maar meevallen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Dreamcast, heb je 2e hands voor weinig met megaveel spelletjes en naar mijn mening door de arcade achtige spellen perfect in multiplayer

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:07
Snap niet wat je met een PS1 wilt als je ook n dreamcast kan krijgen voor tzelfde geld... misschien iets meer
DC >>>>>>> PS1
denk dat de Dreamcast verreweg de beste (en relatief goedkoopste ) oplossing is
je kan copy-en zonder modchip of zon soort crap en toch mooie en leuke spellen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb besloten die PS1 te kopen... Daar komen 45 spellen bij, en van apocrypha kan ik ook 10 spellen kopen...
Nou, en dat voor niet al te veel geld lijkt me een leuk begin ;)
Ik laat over een paar weken wel weten wat het is :D

• Snowdog
Naja ik vind t vrij dom een DC is minstens net zo goedkoop te krijgen met evenveel spellen en dat ding is stuk mooier/beter

Verwijderd

Topicstarter
DreamCast mooier, en even veel spellen erbij? Dus voor 200 euro kan ik een dreamcast kopen, waarop ik gekopieerde spellen kan afspelen, 70 spellen bijkrijg, 2 controllers etc.?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Snowdog schreef op 05 augustus 2002 @ 18:59:
Naja ik vind t vrij dom een DC is minstens net zo goedkoop te krijgen met evenveel spellen en dat ding is stuk mooier/beter
Alleen dreamcast spelle nzijn niet meer in de omloop. Psx speleln NOG wel.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Max 200 euro. Dan zal ik ook een DC halen. De lol die je daarvan hebt is ongekend. Niet alleen door de spellen (Shenmue reeks, Grandia 2 bijv.) maar ook door de vele andere dingen die je ermee kunt doen.

NESsen, SNESsen, MSXen en binnenkort misschien ook wel gratis PSX'en. What more do you want. (Voor MSXen beveel ik een toetsenbord trouwens heel erg aan, ikzelf heb hem vandaag gekocht voor E 36,50).

Meer info voor al deze emulators check: www.dcemulation.com

Zint dit je toch niet dan zou ik een GC halen, maar dat red je niet voor 200 Euro.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

als je moet kiezen tussen een ps1 en een ps2, of een dreamcast en een xbox, koop je beter een NES, nee grapje, maar waarom zou je voor een PS1 gaan als ook een PS2 in aanmerking komt? iets minder dan 200euro? ga dan maar voor een vorige generatie consoles, en laat de PS2,gamecube en xbox maar buiten beschouwing ;) Dreamcast is your way to go, voor 50euro ofzo heb je er een

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:01:
DreamCast mooier, en even veel spellen erbij? Dus voor 200 euro kan ik een dreamcast kopen, waarop ik gekopieerde spellen kan afspelen, 70 spellen bijkrijg, 2 controllers etc.?
dreamcast is een Next Generation console net als de PS2/GC/Xbox. :) de PS1 is een 1st generation console. De graphics zijn 10x slechter en het loopt ook minder. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Hangt van jou game intresse af! Van wat voor spellen hou je. Hoeveel geld heb je er voor over?

Persoonlijk: XBOX :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

luister maar niet naar hem.. hij ijlt ;)

maja als je spellen wilt spelen die je ook al op de pc hebt (op een paar na) moet je Zeker voor de xbox gaan ;) >:)

This space is occupied

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
xbox is nu 200 euro bij mediamarkt :) duzz mischien interesant

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:33
de PS1 is een 1st generation console.
DIE lijkt me sterk :p Was het niet derde of vierde? 8 bit, 16 bit, 32 en 64 bit, 128 bit... Beetje afhankelijk van hoe je het indeelt...

Liege, liege, liegebeest!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

doe ouwe tellen niet mee :z :Z

This space is occupied

Verwijderd

OKE WE ZIJN ER UIT XBOX!!! :p

• Snowdog
tsjah de DC spellen zijn nog ruim in omloop heb er zelf zon 50 tot 100 en heb ze allemaal van internet geplukt en da's nu nog altijd makkelijk... (btw ik heb origineel ook gewoon echt backup purposes!)
maar het is dus wel mogelijk
en DC is gewoon veel vetter dan zo'n verotte PS1 (heb een DC, PS1 wel es geleend van iemand) en PS1 zuig gewoon zwaar vooral op gebied van gfx en die moeten tocch ook wel ok zijn

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Welke games wou je ook alweer hebben? Beetje vergeten op te schrijven 8)7

Verwijderd

ik heb nog een dreamcast voor je als je interesse hebt ZGAN met controller en 30 spellen , mag je hem hebben voor 125 euro :)

Verwijderd

SaURoN schreef op 06 augustus 2002 @ 11:57:
xbox is nu 200 euro bij mediamarkt :) duzz mischien interesant
IS DIT WAAR???? volgens mij is dit onzin! :)

Verwijderd

Nope, heb er zelf een in den haag gekocht voor 199,-. Maar het was dus een openings actie en ze zijn dus allemaal al verkocht.

Verwijderd

Ik heb ook nog een dreamcast te koop. Minder dan een jaar oud, met bon en garantie + 18 spellen en skies of arcadia orgineel. 2 controllers, mem card enz.
voor 180 euro

60 spellen is wel leuk, maar daar zijn er hoogstens 20 van die je vaak zult gaan spelen, de rest gooi je na een keertje in de hoek. Een ps1 is al oud en grafisch lelijk. Bovendien zijn er al hele goede emulators voor de ps1. Ik zou zeggen probeer eerst een paar spelletjes op zo'n emulator en als dat bevalt kun je altijd nog een echte ps1 kopen.

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
geen onzin :)

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Dreamcast for life shenmue is het spel dat je gespeeld moet hebben....op een goeie console

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Verwijderd

zr0 schreef op 05 augustus 2002 @ 17:27:
ik zou een gamecube kopen :) is dik koewl
:>, koele ondertitel :)

Gamecube is koel, ik zou hem ook kopen als ik nog geen DC had, maar ik krijg nu zo'n opwelling dat ik hem vannacht nog wil kopen :P

Maybe ga ik wel ff geld bij elkaar rapen en toch zo'n ding kopen. :P

Koop er SSB:M bij, als je hem koopt.
De ultieme Partygame op de NGC.
(Tot Mario party komt dat is ;))

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 04:13:
Nope, heb er zelf een in den haag gekocht voor 199,-. Maar het was dus een openings actie en ze zijn dus allemaal al verkocht.
GVD , waarom hebben wij nou geen mediamarkt, ik wil ook 1 voor die prijs :(

Verwijderd

Hier komt de gezegde van de dag:
Life is a game, play more, but don't waste it using the XboX

Verwijderd

Kortom, zoals ik hier heb begrepen:

Voor een budget van max 200euro kan je het best de dreamcast kopen ipv. Playstation 1.

Ondanks;
- Geen nieuwe spellen meer te verwachten/te koop voor DC
- DC is uit productie en zal dus ergens tweedehands of in de opruiming gescharreld moeten worden
- Binnen max. 2 jaar er geen spellen meer zijn te verkrijgen, met uitzondering van wat gekopieerde en tweedehandjes.
- Voor de playstation worden nog steeds nieuwe spellen uitgebracht, ondanks dat ze er grafisch misschien wat minder uit zien, en je kan de PS1 makkelijk aansluiten op een standaard bijbehorend TFT schermpje. Makkelijk voor de kids achterin de auto op vakantie (en voor vertegenwoordigers die wat uurtjes over hebben..)

Pro;
- Betere Graphics en goede games zijn beschikbaar
- geen modchip nodig, alhoewel zo'n PLaystaton 1 modchip ook niet onbetaalbaar is in praktijk, dus in mijn optiek niet echt een voordeel voor de DC.

Duidelijk, geheel duidelijk ;)
----

Maar nu hetzelfde verhaal mits ik een budget heb van zeg max. 350 euro? :)

Waar gaat dan de voorkeur naar uit?? :?
- Playstation 2 ; veel/meeste spellen, meest verkocht, compactible PS1 en DVD
speler. tevens na modden gekopieerde spellen speelbaar.

- XBOX ; minder spellen, tot nu toe nog niet echt goed verkocht, vergelijkbaar met een goede gamers PC (die ik al heb), dure randapparatuur, DVD mogelijkheid en modden is zeer lastig. Dus gekopieerde spellen kan je niet op rekenen. Ook zullen de meeste PC's dezelfde spellen sneller en mooier kunnen gaan draaien, zker met de nextgen grafische kaarten (radeon 9700, Nvidia Omen NV30 etc).

- Gamecube; nieuwste van het stel, redelijk verkocht, geen DVD. Geen gekopieerde spellen. vrijwel alleen mooie games beschikbaar en goede recensies ervan. verder is het de compacste van het stel. en de goedkoopste.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-12 10:25
ik zou zelf een DC nemen.. hij is velen malen beter als een PSX (vind ik) en kan zich erg goed meten met een PS2 (zelfs beter volgens sommige) en de games erop zijn echt goed ook voor multiplayer.
DOA2, Soulcaliber, Powerstone en vast ook nog wel andere :D

als je in de buurt van R'dam woont loop dan ook eens Discovery binnen... die verkopen nog DC games

Bier, Whiskey en Metal!!

• kosz
  • Laatst online: 23:39
Op zeker de Dreamcast als je over een budget praat van €200,-
Ik heb mn DC nu 3 maanden, nieuw met 2 controllers, 2 rumble-packs, 4mb memorypack scartcable alles bij elkaar voor 160 eurootjes. Spelletjes genoeg te vinden in de nieuwsgroepen, zit nu op een stuk of 90 :)
Perfect voor erbij, ik zit toch meer op mn pc, maar wel erg leuk voor de kids en mn vrouw.
Geen bijkomende kosten als ombouwen en geldverslindende aanschaf van spellen...

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:16:
Ik heb ook nog een dreamcast te koop. Minder dan een jaar oud, met bon en garantie + 18 spellen en skies of arcadia orgineel. 2 controllers, mem card enz.
voor 180 euro

60 spellen is wel leuk, maar daar zijn er hoogstens 20 van die je vaak zult gaan spelen, de rest gooi je na een keertje in de hoek. Een ps1 is al oud en grafisch lelijk. Bovendien zijn er al hele goede emulators voor de ps1. Ik zou zeggen probeer eerst een paar spelletjes op zo'n emulator en als dat bevalt kun je altijd nog een echte ps1 kopen.
Verkoop je die skies of arcadia ook los?

kijkt lief aan -> :)

• Xenoborg73
Lord_Mithril schreef op 09 augustus 2002 @ 09:29:
ik zou zelf een DC nemen.. hij is velen malen beter als een PSX (vind ik) en kan zich erg goed meten met een PS2 (zelfs beter volgens sommige) en de games erop zijn echt goed ook voor multiplayer.
DOA2, Soulcaliber, Powerstone en vast ook nog wel andere :D

als je in de buurt van R'dam woont loop dan ook eens Discovery binnen... die verkopen nog DC games
powerstone 2
ooga booga
marvel vs. capcom
capcom vs. snk

ook errug lekkere multi-player meuk :~

Verwijderd

Ik verkoop skies of arcadia wel los maar daar wil ik eigenlijk wel 45 euro voor hebben want die was 65 euro in de winkel. Hij is splinternieuw, ik heb er maar een half dagje mee gespeeld.

Ik doe mijn dreamcast nu trouwens voor 150 euro weg in plaats van 185 maar lager ga ik niet. Dan hou ik hem liever zelf.

• Xenoborg73
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:51:
Ik verkoop skies of arcadia wel los maar daar wil ik eigenlijk wel 45 euro voor hebben want die was 65 euro in de winkel. Hij is splinternieuw, ik heb er maar een half dagje mee gespeeld.

Ik doe mijn dreamcast nu trouwens voor 150 euro weg in plaats van 185 maar lager ga ik niet. Dan hou ik hem liever zelf.
Voor 40 euro ben ik je man! Mail me effe (info in profile) :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Yoda schreef op 05 augustus 2002 @ 16:45:Xbox kost iets meer maar is wel het tofste gewoon,...

Xbox ¤ 299,-
goede flashbare modchip ¤ 60,- --> www.stegen.com
laten inbouwen daarvan ¤ 40,- --> www.stegen.com
andere hd zelf inbouwen ¤ 199,- (120 gig )

En dan kan je lekker je eigen games spelen.
Divx of vcd kijken en mp3 afspelen via de mediaplayer die onlangs is uitgekomen.

in één woord: Ideaal!
Leest die gemodde box dan ook cd-r backups of alleen cd-rw en dvd+(of-)rw :?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Oeps ging iets niet helemaal goed :(

• Snowdog
hey fuck ik wil skies of arcadia ook hebben &{{{{{{{{{{
heb alleen cd2 nu dus waardeloos &{{&{{&{&{&{&{&{{&
dat spel ownt volgens mij bruut :P

Verwijderd

ps2 of xb

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-11 19:54

twi

Xbox als je een eigen kamertje hebt. De reactie is wat laat, maar er zit ook een DVD in, hij is recenter dan de PS2 en er komen ontzettend veel spellen uit. Kopieren is per definitie lame, dus die modchip hoef je niet te hebben. Je hebt geen 80 games nodig om je te vermaken. Langzaam verzamelend red je het ook wel met 5 games.

• .GoO
  • Laatst online: 21-11 22:10
Heb laatst een ps2 gekocht.. Spellen vallen me grafisch echt heel erg mee (ook al zegt men dat de xbox grafisch iets mooier is, en ps2 graphics zuigen, vind ik dus niet), en de gameplay vind ik echt heel goed.. Verder veel goede spellen waar ik van hou en nog zeer veel in vooruitzicht.. GC vind ik sowieso te kinderachtig en ik hou niet van het soort spellen dat erop uit is/komt..

Heb nog wel zitten twijfelen over een xbox, maar toch ps2 gekozen gezien de imo betere controller, gameplay, en (huidige) spellen.. En heb (tot nu toe) zeker geen spijt van mn keuze, integendeel :) (en ik ben vrij objectief vind ik zelf :D)

• twi

twi

Je klinkt ook objectief. Controller is persoonlijke keuze (heb nog nooit een betere in m'n handen gehad dan die van de Xbox, hoewel ik moet toegeven dat die van de PS2 (in mijn geval PS One) ook prima speelt). Spellen is 't aanbod van de PS2 veruit het beste. Voorlopig, zeg ik daar bij. Het argument gameplay vind ik zo vaag. Zowel Gamecube als PS2-bezitters geven het argument 'gameplay'. Tsja, met alle respect: dat ligt niet aan de console, maar aan het spel. En zoals er spellen met goede gameplay zijn op de Xbox, zijn deze er ook voor de GameCube en PS2. Evenals games met slechte gameplay. Gameplay is dus geen argument om een console te kiezen. Het is een argument om spellen te kopen. Niets meer en niets minder.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 22:09

NoTimeRemains

I know

why is trouwens de GC kiddie is crash/spiro/jak&dakster dan nie kiddie ? OMFG!

This is the Way.

• .GoO
HIValicious schreef op 10 augustus 2002 @ 02:56:
why is trouwens de GC kiddie is crash/spiro/jak&dakster dan nie kiddie ? OMFG!
Zijn slechts enkele spellen, en ik vind Jax & Dakster leuker als bv een zelda. Natuurlijk heeft de PS2 ook een aantal van 'dat soort' spellen, gewoon om met iedereen rekening te houden.. En ik vind nu ook niet meteen iedere adventure game kinderachtig..

Ik vind de hele uitstraling van de GC gewoon een beetje meer voor 'de wat jongere jongeren' :) Ik vind het best een leuk ding met mooie graphics hoor, en er komen zeker ook wel wat goede spellen op uit, maar het is gewoon niet mijn smaak (en dan vooral qua spellen dus)... Xbox en PS2 zijn gewoon iets meer 'volwassen'..

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh wacht maar tot je de nieuwe zelda hebt gespeelt. >:)

Verwijderd

Even tussen neus en lippen door:

Is er hier iemand die het spel: International Super Star Soccer Pro Evolution 2 te koop heeft liggen, of misschien weet welk online bedrijf hem verkoopt?

Ik heb zo'n beetje overal gezocht, maar hij is nog maar weinig te vinden schijnt :( Het moet overigens voor de psx 1 zijn.

Iemand? :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand die een PS1 heeft aub wat spellen op zijn tv zetten en daar wat foto's van maken?
Iedereen roept hier dat de kwaliteit zo slecht is... maar hoe met ik me dat nu indenken?? Jullie zijn hier allemaal van die game-freaks die alleen de nieuwste van de nieuwste spellen nog mooi vinden, ik vind bijv. de kwaliteit (qua graphics, op de pc) van GTA2 echt SUPER, jullie vinden dat zeker matig tot slecht??

Kan iemand aub even wat foto's uppen?

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 14:39:
Kan iemand die een PS1 heeft aub wat spellen op zijn tv zetten en daar wat foto's van maken?
Iedereen roept hier dat de kwaliteit zo slecht is... maar hoe met ik me dat nu indenken?? Jullie zijn hier allemaal van die game-freaks die alleen de nieuwste van de nieuwste spellen nog mooi vinden, ik vind bijv. de kwaliteit (qua graphics, op de pc) van GTA2 echt SUPER, jullie vinden dat zeker matig tot slecht??

Kan iemand aub even wat foto's uppen?
Ik heb hier een PS1 staan en een digicam. Ik maak wel ff een paar pics, momentje graag :)

Hmm, laat maar. Ze zitten nu beneden een film te kijken. :D

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 14:48:
[...]

Ik heb hier een PS1 staan en een digicam. Ik maak wel ff een paar pics, momentje graag :)

Hmm, laat maar. Ze zitten nu beneden een film te kijken. :D
kun je ze alsjeblieft binnenkort een keertje opsturen :*?

[url=]http://members.lycos.nl/datafeest/fotos/groot/ps_groot.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/fotos/groot/ps_groot.jpg [/url]
Kun je misschien binnenkort nog wat meer foto's vanaf de VOORKANT laten zien? en in het spel zelf enzo?
het eerste plaatje is volgens mij altijd mooier dan het spel zelf, maar dit ziet er (vind ik persoonlijk) heel chique uit hoor...

Verwijderd

Moment - ze komen er aan :)

Hmz , ik denk dat je beter een paar screenshots kunt zoeken op het net, want foto's van mijn tv werkt nie zo lekker. Dan krijg je echt bagger screenshots...

Ik zal er zo wel ff 1 posten :*)

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:05:
[...]

kun je ze alsjeblieft binnenkort een keertje opsturen :*?

[url=]http://members.lycos.nl/datafeest/fotos/groot/ps_groot.jpg [afbeelding] [/url]
Kun je misschien binnenkort nog wat meer foto's vanaf de VOORKANT laten zien? en in het spel zelf enzo?
het eerste plaatje is volgens mij altijd mooier dan het spel zelf, maar dit ziet er (vind ik persoonlijk) heel chique uit hoor...
On my way :Y)

Er zitten alleen weinig echte nieuwe spellen tussen. Maarja..
Het valt mij trouwens wel op dat de PS1 vaak weinig fps haalt, zelfs bij spellen als TombRaider 2.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 15:30:
[...]

On my way :Y)

Er zitten alleen weinig echte nieuwe spellen tussen. Maarja..
Het valt mij trouwens wel op dat de PS1 vaak weinig fps haalt, zelfs bij spellen als TombRaider 2.
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:19:
Moment - ze komen er aan :)

Hmz , ik denk dat je beter een paar screenshots kunt zoeken op het net, want foto's van mijn tv werkt nie zo lekker. Dan krijg je echt bagger screenshots...
:* alvast bedankt, ik wacht in spanning ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.floridamemories.com/images/Interior_Pics/PR/Playstation.jpg

Ik vind er dat toch echt niet slecht uit zien qua graphics, maar ik wacht toch even af op de pics van hierboven :)

Verwijderd

Hier 2 screenshots van ISS Pro Evolution

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dsievers/image.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dsievers/image2.JPG

Kwaliteit zuigt , maar je kunt slecht screenshots maken van TV.
FF zoeken met Google naar screenshots zou ik doen als ik jou was!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:45:
Hier 2 screenshots van ISS Pro Evolution

afbeelding
afbeelding

Kwaliteit zuigt , maar je kunt slecht screenshots maken van TV.
FF zoeken met Google naar screenshots zou ik doen als ik jou was!
het is dus zeg maar een beetje te vergelijken met Fifa 1998 op de pc...?
Nou, ik vind het er toch niet echt dat je zegt van slecht uit zien hoor :)
mensen reageren hier alsof het nog een pacman pc is.... voor mij goed zat ;)

oh, en sunchaser, bedankt voor de moeite :* ;)
is het overigens niet duidelijker als je recht voor de tv zit , en dan de foto maakt?
Of krijg je dan van die zwarte balken in beeld?

Verwijderd

think gamecube,think: SSBM,SMB,Mario Party,F zero,Wave Race, Mario Kart,Sega Soccer Slam,SMB2 (met nog meer multiplay fun),beach spikers etc.
think xbox think: RTCW,Max Payne, MOH:AA, Doom III, Splinter Cell,Counter Strike,Halo.....oeps.Moet MUltiplay spellen zijn: Fuzion Frenzy, DOA3,DOA extreme volleyball,Mad Dash racing. um..um.

Dan heb je nog allemaal sport titels die op allebei komen etc.

Conclusie: Gamecube is for de multiplayer madness.

Conclusie: Koop een DC.

(dan hebben we het alleen over multiplayer. De xbox heeft misschien net 10 exclusieve top titels. De gamecube heeft er dus meer met ook nog eens originele spellen.)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:47:
[...]

het is dus zeg maar een beetje te vergelijken met Fifa 1998 op de pc...?
Nou, ik vind het er toch niet echt dat je zegt van slecht uit zien hoor :)
mensen reageren hier alsof het nog een pacman pc is.... voor mij goed zat ;)

oh, en sunchaser, bedankt voor de moeite :* ;)
is het overigens niet duidelijker als je recht voor de tv zit , en dan de foto maakt?
Of krijg je dan van die zwarte balken in beeld?
Ja die kans is toch wel groot dat je balken krijgt! Ik heb nu nog wel een paar goeien van gran turismo geloof ik. Ik edit dit berichtje over 5 minuten wel ff :)

Hier nog 3 pics van Gran Turismo (Voor-Filmpje van het spel)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dsievers/gt1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dsievers/gt2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dsievers/gt3.JPG

Zijn dus geen in-game beelden :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:54:
[...]

Ja die kans is toch wel groot dat je balken krijgt! Ik heb nu nog wel een paar goeien van gran turismo geloof ik. Ik edit dit berichtje over 5 minuten wel ff :)

Hier nog 3 pics van Gran Turismo (Voor-Filmpje van het spel)

afbeelding
afbeelding
afbeelding

Zijn dus geen in-game beelden :)
nogmaals bedankt :D
ik weet nu echt 100% zeker dat die PS1 goed genoeg voor mij is...
Ik krijg er zoveel spellen bij dat de komende 5 jaar ik nog niet alles bekeken heb, en de kwaliteit van spellen is voor mij goed genoeg....
Bedankt allemaal
case closed ;)

• .GoO
Wilde eerst ook een psx maar nadat ik 'm in het echt in werking gezien had wist ik van mezelf dat ik me toch aan die lelijke graphics zou gaan ergeren, dus uiteindelijk toch maar voor een nieuwe console gekozen... Hou er wel rekening mee dat er (vrijwel) geen nieuwe games voor de psx meer uit komen en het grafisch gewoon erg achter loopt.. Maar als je dat niet erg vind zijn er iig nog genoeg goede games voor de psx..

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:11:
[...]

nogmaals bedankt :D
ik weet nu echt 100% zeker dat die PS1 goed genoeg voor mij is...
Ik krijg er zoveel spellen bij dat de komende 5 jaar ik nog niet alles bekeken heb, en de kwaliteit van spellen is voor mij goed genoeg....
Bedankt allemaal
case closed ;)
Neeej,
ik heb 2 filmpjes en veel screenshots die ik nu aan het uppen ben, dus niet zeuren, nu zul je ze krijgen ook..
het uppen duurt alleen even :(

Download jij alvast maar de DivX5.02 plugin :P

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
Filmpje 1 (TombRaider, 11MB, DivX5.02)

Filmpje 2 (Range Rager, 5MB, DivX5.02)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0007.JPG
TombRaider 3 menu

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0011.JPG
Ingame

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0014.JPG
Ingame

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0020.JPG
Range Rager menu

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0021.JPG
ingame

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/datafeest/PS/DSCF0024.JPG
ingame

Die strepen zie je niet in het echt, en hij heeft ook meer fps dan in het filmpje :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
ah, dat ziet er gewoon prima uit hoor :D of ben ik nu ouderwets ;)
Nu filmpje 2 nog databeest, schiet eens op ;)
hehe, nee, in principe als je geen zin meer hebt hoef je die niet te fixen, ik heb het al gezien... :) Thanks for de moeite :*

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 18:36:
ah, dat ziet er gewoon prima uit hoor :D of ben ik nu ouderwets ;)
Nu filmpje 2 nog databeest, schiet eens op ;)
hehe, nee, in principe als je geen zin meer hebt hoef je die niet te fixen, ik heb het al gezien... :) Thanks for de moeite :*
Ach, ik heb in Frankrijk op vakantie 2 weken TomBraider 2 zitten spelen (uitgespeeld, op nog 1 level na).
TR2 is natuurlijk nog weer ouder, dus het is in het begin even wennen. Maar na een paar uur kan je die grapics ook niks meer schelen en gaat het meer om de leuke gameplay.. is mijn ervaring :)
en ze zijn idd nog best wel goed opzich wel jah..

en filmpje 2: lycos doet raar, ik heb ff een nieuw account gemaakt en hij komt eraan :)
/edit/ Klaar :)

🌞🍃

Verwijderd

Kan iemand mij in dit topic vertellen waarvoor een memory card voor de Xbox dient?

Ik twijvel tussen een Xbox en PS2, Xbox is nieuwer en de DVDspeler schijnt beter te zijn, maar spellen voor een PS2 zijn op dit moment goedkoper.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12 09:50
Als je graag films wilt kijken of muziek wilt luisteren lijkt me een X-doos een goeie keus.
Zoals al in 1 van de eerdere posts stond: De XBOX is in pincipe een PC, je kan em dus zo omtoveren tot een Media-station voor games, divx, svcd, dvd en muziek. Al met al ideaal zou ik zeggen.
Ik zou iig voor de X-Doos gaan :)

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 20:00:
Kan iemand mij in dit topic vertellen waarvoor een memory card voor de Xbox dient?

Ik twijvel tussen een Xbox en PS2, Xbox is nieuwer en de DVDspeler schijnt beter te zijn, maar spellen voor een PS2 zijn op dit moment goedkoper.
De memory card is dacht ik alleen voor als je je savegames mee wilt nemen naar je vriendjes en vriendinnetjes. ;)
De XBOX openschroeven en de harddisk mee nemen is namelijk niet zo handig :)

En jah, welke jij hiervan kiest moet jij weten.
IMO kun je het beste de console doen waarop de meeste games op zijn die jij leuk vindt, en aangezien TombRaider 6 niet op een XBOX uit komt, maar wel op de PS2, is dus de PS2 een betere keus :+
Gehaktbal schreef op 10 augustus 2002 @ 20:03:
Als je graag films wilt kijken of muziek wilt luisteren lijkt me een X-doos een goeie keus.
Zoals al in 1 van de eerdere posts stond: De XBOX is in pincipe een PC, je kan em dus zo omtoveren tot een Media-station voor games, divx, svcd, dvd en muziek. Al met al ideaal zou ik zeggen.
Ik zou iig voor de X-Doos gaan :)
Je kunt ook zeggen:
Als je al een PC hebt is een XBOX vrij overbodig. :{

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 augustus 2002 @ 20:03:

[...]
Je kunt ook zeggen:
Als je al een PC hebt is een XBOX vrij overbodig. :{
Inderdaad, de xbox is zo'n beetje onze tweakers grootste vijand...
Een pc die alles kan, niet te tweaken is, dus saai is :+

nah, ik koop vrolijk die ps1, die video filmpjes waren overduidelijk.. :)
ziet er goed uit, qua graphics, en met zoveel spellen erbij kan ik me niet gaan vervelen....

Nu moet ik alleen nog een grote tv voor mezelf zien te regelen :X op m'n ouders slaapkamer mag ik niet met vrienden komen (anders wordt het zo'n rotzooi :?) en beneden wordt teveel tv gekeken...

Even nog een vraagje, die ps1, ondersteund die gewoon breedbeeld tv's??

Verwijderd

Errug kort door de bocht, om te zeggen dat een Xbox overbodig is als je een pc hebt.

PS1 ondersteunt geen breedbeeld-tv's, althans, er is geen game wat er gebruik van maakt. (Xbox wel... :) )

• Snowdog
wat moet je met een grote TV ziet het er nog blokkeriger uit...
snap nog altijd niet dat je tevreden bent met zon onding tov dc (ps2 = ook beter maar duurder)

Verwijderd

DC is gewoon het beste qua prijs/kwaliteit verhouding.

• Xenoborg73
schnumi schreef op 10 augustus 2002 @ 11:05:
euhh wacht maar tot je de nieuwe zelda hebt gespeelt. >:)
I just did :P (nintendo preview party gehad @ 31-7)

Hij roelt wel zwaar!

• Xenoborg73
Snowdog schreef op 09 augustus 2002 @ 16:33:
hey fuck ik wil skies of arcadia ook hebben &{{{{{{{{{{
heb alleen cd2 nu dus waardeloos &{{&{{&{&{&{&{&{{&
dat spel ownt volgens mij bruut :P
Ja, Skies of Arcadia is erg vet! Ga vanavond verder, even de add-ons downloaden van de Sega website :)

• Snowdog
Pcies BlueEyeZ

• notgib
  • Laatst online: 16-10 12:26

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Dreamcast: kost het minst en je hebt het meest: veel spellen van topkwaliteit, uren speelplezier gegarandeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ook op vraag en aanbod eens te kijken......
De playstation 2 is vele malen duurder dan de ps1, dus té duur gewoon...
de dreamcast is ook héél duur, en daar komt zeker nog eens bij dat de spellen niet te kopieeren zijn? Ik denk dat voor mij de Playstation de beste keus is...

Ben bang dat jullie allemaal veel te ver vooruit zijn qua spellen, tegenover mij (allemaal zo'n dikke GF4 weet ik wat natuurlijk ;))

• Snowdog
Xeno schreef op 12 augustus 2002 @ 13:31:
[...]

Ja, Skies of Arcadia is erg vet! Ga vanavond verder, even de add-ons downloaden van de Sega website :)
U BIG BAD BASTARD :D

• .GoO
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:44:
Ik zit ook op vraag en aanbod eens te kijken......
De playstation 2 is vele malen duurder dan de ps1, dus té duur gewoon...
de dreamcast is ook héél duur, en daar komt zeker nog eens bij dat de spellen niet te kopieeren zijn? Ik denk dat voor mij de Playstation de beste keus is...

Ben bang dat jullie allemaal veel te ver vooruit zijn qua spellen, tegenover mij (allemaal zo'n dikke GF4 weet ik wat natuurlijk ;))
In tegendeel, Dreamcast spellen kan je kopieeren en spelen zonder dat je m hoeft om te bouwen oid... en zo heel duur is ie ook niet meer.. Ik vind ps1 grafisch gewoon bagger :)

Verwijderd

Is dit wat?, vooropgesteld dat ik 96% van deze films nog niet gezien heb .

Afbeeldingslocatie: http://draic.op.het.net/pics/makrops2.jpg

• twi

twi

Da's een redelijke deal. Voor €175 20 DVDs. Niet gek. Maar die PS2 hè? Misschien kan je vragen of ze er een Xbox bij doen ;)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan je doen maar dan ben je wel nog duurder uit..
als je een beetje dicht bij beverwijk woont kan je een ps2 halen voor 190 (partijtje) als ze er nog zijn morgen that is..

This space is occupied

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dubbelpost..

This space is occupied

• .GoO
190??? waar?? zwarte markt?? goedkoopste wat ik nu gezien heb is 300 :(

Verwijderd

Skies of Arcadia voor de Dreamcast is echt een super spel :) Ik heb veel RPG's gespeeld zoals FFVII FFVIII FFIX, Crono Cross, Zelda OOT enz. Skies of arcadia is de eerste echte top RPG na FFVII en Zelda OOT. Hij is minstens zo goed als FFVII (waar hij qua verhaal veel op lijkt). Vooral de karaksters van de spelfiguren worden bij Skies of arcadia meesterlijk weergegeven. Dit spel is naast FFVII het enigste spel wat ik in een week, 10 uur per dag :), heb uitgespeeld. Als je ook maar een beetje van RPG's houd dan moet je dit spel gewoon spelen.

De eerste 8 uur van Skies of Arcadia zijn een beetje saai en eenvoudig maar daarna kun je niet meer stoppen.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

devv05 schreef op 17 augustus 2002 @ 19:39:
190??? waar?? zwarte markt?? goedkoopste wat ik nu gezien heb is 300 :(
jep er was een partijtje van 600 ps2's binnen 2 weekeinden waren ze verkoch (en DOOR verkocht aan andere standhouders

This space is occupied

• VeldKoe
  • Niet online
O_o
die deal kan nooit echt zijn

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom heb ik er vandag op de markt dan 13 verkocht?? (wij zijn nu daar de goedkoopste) anderen verkopen hem voor 250 (meer winst) maar wij doen meer de groothandel (600 inkopen voor 190 per stuk verkopen voor 200= vette winst

This space is occupied

Verwijderd

ff vergeten te vermelden, 't is uit het actiekrantje van de Makro, 20-08-2002 - 02-09-2002, lijkt mij een heel legaal en echt bedrijf

• .GoO
Maar op de zwarte markt heb je geen (goede) garantie enzo, daar zou ik 'm sowieso niet zo snel kopen.. hoewel 190/200 wel heel goedkoop is :)

• VeldKoe
  • Niet online
TekkenMaster schreef op 18 augustus 2002 @ 00:27:
waarom heb ik er vandag op de markt dan 13 verkocht?? (wij zijn nu daar de goedkoopste) anderen verkopen hem voor 250 (meer winst) maar wij doen meer de groothandel (600 inkopen voor 190 per stuk verkopen voor 200= vette winst
hoeveel heb je dr nog?
is het ook online te bestellen?

Verwijderd

GameCube

edit:
ow stond er nie bij :D

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

devv05 schreef op 18 augustus 2002 @ 09:59:
Maar op de zwarte markt heb je geen (goede) garantie enzo, daar zou ik 'm sowieso niet zo snel kopen.. hoewel 190/200 wel heel goedkoop is :)
nee?? je hbet er betere garantie dan in de de winkel.. als ie kapot is fixen ze hem voor je binnen 10 minuten (gratis) en anders gaat ie terug naar sony en krijg je binnen 2 weken een nieuwe

en nu ik hoorde vandaag dat de laatste 18 waren doorverkocht

aan diegene die het hierboven vroeg: nee tuurlijk kan je ze niet online bestellen }:O :D gewoon naar de markt gaan en maar zien..
de meeste verkopen we omgebouwd met de Messiah chip voor 350 (normaal 500)

This space is occupied

Verwijderd

Ik zit dus ook te kiezen tussen de consoles...
Geld maakt ff niet uit.... Ik wil alleen brute vette grafische kracht! _/-\o_
Suggesties? :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:17

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:16:
Ik zit dus ook te kiezen tussen de consoles...
Geld maakt ff niet uit.... Ik wil alleen brute vette grafische kracht! _/-\o_
Suggesties? :)
xbox.. duidelijk

Verwijderd

xbox, duidelijk. Die heeft op dit moment gewoon de mooiste games (niet de beste, daarvoor maken graphics niet zo veel uit)

Verwijderd

Wat je ook doet joey... koop niet een psx. Dat is nu zo gedateerd. Die spellen zijn eerste generatie 3d games dus dat levert zware beperkingen op. Ik raad je aan een PS2 te kopen (waarop je ook psx games kunt spelen) want de PS2 heeft de beste titels op zijn naam staan. GTA Vice city, Tekken 4, Virtua fighter 4, Final fantasy X, Metal gear solid 2 en ga maar door.

Als je nu een X-box of Gamecube koopt loop je risico dat die systemen gaan floppen. Niemand weet nog hoe het gaat lopen met die consoles en de spellen die ze hebben zien er niet beter uit dan de toppers van de PS2 die ik net opgesomd heb. Als je een PS2 koopt weet je wat je eraan hebt.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hij heeft al een PS 1 aangeschaft :)

Verwijderd

En voor de meeste variatie aan spellen? PS2 of XBox?

Verwijderd

En voor de variatie aan spellen? PS2 of XBox? Ik wil graag een combinatie van brute grafische kracht en veel spellen...? Welke oh welke?

Dank voor de suggesties,
Vincent groet u! _/-\o_

Verwijderd

Daar hoef je niet over na te denken 8)7

De xbox natuurlijk. Ik hoef niet te zeggen waarom want, als je je er even in verdiept hoeft niemand meer wat uit te leggen. Maar als geld een probleem is dan moet je niks kopen :Z

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 10:18:
Daar hoef je niet over na te denken 8)7

De xbox natuurlijk. Ik hoef niet te zeggen waarom want, als je je er even in verdiept hoeft niemand meer wat uit te leggen. Maar als geld een probleem is dan moet je niks kopen :Z
veel games moet je PS2 nemen wat meer grafische kracht is de Xbox beter.

Pagina: 1 2 Laatste