[ECCp] Computer vind geen 1 dp ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben weer eens wat aan het assimileren geweest en tot mijn grote schrik zie ik dat deze computer (tb1000) na 1.5m points nog geen 1 DP heeft gevonden ??

Heb gewoon client op de site van Chris gedownload en de ini ge c/p van Ricoh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt dat wel meer voor, en is dat ook goed ofzo.
Maar heel zeker weten doe ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende bestanden:

Eccp109w.exe
EULA
Eccp109.ini
userinf
plist
eccinfo
cygwin1.dll

Is toch compleet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ja, maar het was zo dat hoe langer het duurde voordat je een punt had, hoe groter de kans was dat je de goede hebt.

Verder is het zo dat je per 500.000 points 1 DP hebt maar een gemiddelde.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Komt wel meer voor, soms zelfs pas bij de 4 miljardste point, de eerste DP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:19:
Ben weer eens wat aan het assimileren geweest en tot mijn grote schrik zie ik dat deze computer (tb1000) na 1.5m points nog geen 1 DP heeft gevonden ??

Heb gewoon client op de site van Chris gedownload en de ini ge c/p van Ricoh.
ehhmm, voor het geval dat: 1,5m = 1.500.000? logisch dan, want GEMIDDELD zijn ze er om de 550 miljoen ;)

ok, aangezien het een kleine m is en geen M zul je wel miljard bedoelen (zo n00b ben je ten slotte niet), in dat geval: zie hierboven en dan vooral die gemiddeld...

Khad ooit na 4 miljard points nog geen DP.

btw, op www.eccp-clients.cjb.net staan snellere clients dan op de site van Chris, maar alleen voor windows. Als je die downt, installed, de ini van Ricoh bewaart en in de userinf.txt Neophyte weghaalt en "Glazenwasser" neerzet heb je n client die iig wel werkt en op jouw account flushed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd na 1,500,000,000 1 DP, moge er nog vele volgen :D

[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 21:06

Royale de Luxe

The limit is out there

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:43:
[...]

[sub]

btw, op www.eccp-clients.cjb.net staan snellere clients dan op de site van Chris, maar alleen voor windows. Als je die downt, installed, de ini van Ricoh bewaart en in de userinf.txt Neophyte weghaalt en "Glazenwasser" neerzet heb je n client die iig wel werkt en op jouw account flushed!
Is er eigenlijke een verschil tussen windows en Linux in snelheid?

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royale de Luxe schreef op 09 augustus 2002 @ 19:56:
[...]

Is er eigenlijke een verschil tussen windows en Linux in snelheid?
voor mijn vakantie (in juni dus nog) was de linux-versie iets langzamer, maybe nu nie meer, correct me if I'm wrong iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,

Linux is VEEEEL langszamer, ik heb hier een Pentium 200mmx met linux
mn Athlon 850 met windows gaat ZWAAR veel sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:58:
Ja,

Linux is VEEEEL langszamer, ik heb hier een Pentium 200mmx met linux
mn Athlon 850 met windows gaat ZWAAR veel sneller :+
/me heeft een p166@200 no-mmx met linux maar heb client nog niet aan de praat dus hier gaat windhoos ook sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard Linux versie (version x86l130) doet bij mij zo'n 111.000 iteraties/sec op een AMD K6/350.
Ik heb geen flauw idee of je iets aan die info hebt, maar doe er je voordeel mee! :)

[edit]
Net geprobeerd om de StatsAholic versie (130.2) te draaien op een vergelijkbare Windows machine (AMD K6/400, Win2000 Server), maar die genereert alleen maar een stackdump. :/ Ik kan je dus helaas niet aan vergelijkingsmateriaal helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:41:
De standaard Linux versie (version x86l130) doet bij mij zo'n 111.000 iteraties/sec op een AMD K6/350.
Ik heb geen flauw idee of je iets aan die info hebt, maar doe er je voordeel mee! :)

[edit]
Net geprobeerd om de StatsAholic versie (130.2) te draaien op een vergelijkbare Windows machine (AMD K6/400, Win2000 Server), maar die genereert alleen maar een stackdump. :/ Ik kan je dus helaas niet aan vergelijkingsmateriaal helpen...
heb je cygwin1.dll toevallig in de ECC-hoofddir staan? was ik vergeten toen ik stackdumps kreeg :)
is ongeveer het enige wat fout kan gaan geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:52:
heb je cygwin1.dll toevallig in de ECC-hoofddir staan? was ik vergeten toen ik stackdumps kreeg :)
is ongeveer het enige wat fout kan gaan geloof ik
Yep, staat er. En bovendien is de volledige versie van CygWin (bijna 500MB) op die machine geinstalleerd.
Op m'n andere Windows machine (Celeron 1300, XP Pro, ook met de volledige CygWin) doet 'ie 't wel, maar ja, da's niet echt vergelijkingsmateriaal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Het verschilt soms inderdaad behoorlijk.
op vakantie had ik een client op flop in iemands PC gedouwd, en het ene moment zat je er twee uur en hoorde je niks, en het andere moment hoorde je drie DP's in twee minuten weggeschreven worden. (Dat is het leuke van een diskette. Je hoort de DP's binnenkomen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:08:
[...]
Yep, staat er. En bovendien is de volledige versie van CygWin (bijna 500MB) op die machine geinstalleerd.
Op m'n andere Windows machine (Celeron 1300, XP Pro, ook met de volledige CygWin) doet 'ie 't wel, maar ja, da's niet echt vergelijkingsmateriaal... :)
tsja, xou kunnen zeggen, ga naar www.eccp-clients.cjb.net en download daar de goede versie. Dan heb je precies een kopie van wat op deze comp werkt (evt: zie specs). Je moet wel ff de userinf.txt aanpassen anders ga je op mijn account flushen en dat zal wel niet je bedoeling zijn :)
misschien nog wat kleine details in de ini veranderen, moet jezelf maar kijken, kom je vast uit ;) :P

die versie moet iig draaien en hij is nog ietsjes sneller dan de statsaholic-versie :)

tis gewoon n idee'tje hoor, je moet hetzelf maar ns bekijken, ik wil gewoon helpen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, maar bedankt. :)

ECCp draai ik alleen maar op de Linux bakjes (2 nu, 1 thuis en 1 op 't werk, allebei langzaam helaas) omdat THINK geen non-windows clients heeft. Als ik mag kiezen voor m'n computers laten crunchen voor een goed doel (ook al is 't een long shot) of voor het genot van het crunchen zelf (en de stats natuurlijk), dan is m'n keuze gauw gemaakt.
Neemt niet weg dat ik de stijd binnen ECCp erg leuk vind! :)

Enne... in dit topic heb ik neergezet hoe je ECCp onder Linux kunt draaien (vergeet alle verwijzingen naar xinetd, want dat is onzin, maar kon ik niet meer editten). Dus zet dat Linux gebakje aan 't grazen, wil je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:34:
[...]
Dank je, maar bedankt. :)
:? :D
ECCp draai ik alleen maar op de Linux bakjes (2 nu, 1 thuis en 1 op 't werk, allebei langzaam helaas) omdat THINK geen non-windows clients heeft. Als ik mag kiezen voor m'n computers laten crunchen voor een goed doel (ook al is 't een long shot) of voor het genot van het crunchen zelf (en de stats natuurlijk), dan is m'n keuze gauw gemaakt.
Neemt niet weg dat ik de stijd binnen ECCp erg leuk vind! :)

Enne... in dit topic heb ik neergezet hoe je ECCp onder Linux kunt draaien (vergeet alle verwijzingen naar xinetd, want dat is onzin, maar kon ik niet meer editten). Dus zet dat Linux gebakje aan 't grazen, wil je? :P
linux-bakje is bezig met n format om daarna van win98 te worden voorzien ;)
later komt linux er bij: je linkje staat al in de favorieten!

ik probeerde jouw bakje ook alleen maar aan het werk te krijgen hoor, dus ik begrijp het.
die specs van mij zijn van de snelste comp waarover ik beschikking heb, anders had ik denk ik voor n "medisch" onderzoek gekozen.

Wij begrijpen elkaar heb ik zo het idee! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:48:
linux-bakje is bezig met n format om daarna van win98 te worden voorzien ;)
Watje! :P
die specs van mij zijn van de snelste comp waarover ik beschikking heb
Hee!!! P3/500? Als jij nou 's post hoeveel it/sec die onder Windows doet, dan meld ik morgen hoeveel een vergelijkbare machine 't onder Linux doet (HP Brio P3/500, RedHat 7.2, staat op m'n werk test-database-servertje te wezen). Hebben we eindelijk vergelijkingsmateriaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snieliev, maar komt nog n hd bij voor linux hoor :)
[...]Hee!!! P3/500? Als jij nou 's post hoeveel it/sec die onder Windows doet, dan meld ik morgen hoeveel een vergelijkbare machine 't onder Linux doet (HP Brio P3/500, RedHat 7.2, staat op m'n werk test-database-servertje te wezen). Hebben we eindelijk vergelijkingsmateriaal! :)
onder win98 doet 'ie zo'n 245k it/sec met mIRC, IE een paar keer, Trillian, en nog wat meer, maar geen winamp of zo.
onder win2k doet 'ie als 'ie lekker kaal bezig is tegen de 260k it/sec.

ooit was er een site met allemaal gegevens... iets met haranaka, anyone?
geen zin om search te gebruiken, zie sig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... Ik meld morgen helemaal niet hoe snel die HP 't doet.
Dat ding staat op m'n werk, en ik bedenk me net dat 't eigenlijk best wel weekend is... :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik had een keer na 1,5 uur nog geen dp....... best frustrerend, maar die zooi werkt wel :)
Pagina: 1