Omdat er anders te veel nieuwe topics geopend worden: een mini-faq. 
Ik heb net de ECCP client geinstalleerd maar ik heb na ........ points nog geen DP. En dat zou per 500,000,000 moeten ?
Dit kan. Er kunnen twee oorzaken zijn:
- De '1 op 500 miljoen' is een gemiddelde, geen vaste waarde. Snel gevonden DP's zijn goed voor je score, trage DP's zijn goed voor je $1000 kans en de absolute zege voor DPC.
- de ECCp-client staat op automatisch flushen, waardoor je geen 'points waiting to be sent' ziet staan.
Ik heb al een paar punten opgestuurd, maar ik kan [DPC] niet joinen?
-Misschien flush je naar een proxy server, bijvoorbeeld naar die van DukeBox. Daar blijven de punten dan staan. Als er in je eccp109.ini zoiets staat:
DP_SERVER_HOST=<iets>
DP_SERVER_URL=<iets anders>
dan flush je naar een proxy toe. Dit kun je omzeilen door de '#'-tekens voor de regels te zetten.
-Is het e-mail adres wat je invult exact hetzelfde als wat er in userinf.txt staat?
Ik heb een netwerkje liggen, en ik zit achter een firewall
-je kunt gebruik maken van deze lan-proxy. Daar kun je dan naar toe flushen, en hoef je maar op één pc de dp's door te sturen.
-***hier moet nog de andere mogelijkheid, weet iemand daar iets voor??? (config van proxy/firewall) ***
Ik wil de client naar meerdere pc's overzetten, welke bestanden heb ik dan nodig?
-Alleen deze bestanden overzetten:
userinf.txt
eccp109w.exe (of eccp109ws.exe)
eccp109.ini
cygwin1.dll
Ik wil de snelste client, welke moet ik hebben?
-Download eerste de normale client van de ECCp site. Download daarna dit bestand en overschrijf ECCp109w.exe.
Ik wil meer info!!
-De faq van Jeroon http://home.kabelfoon.nl/~jeroon/jeroon/eccp_faq.html
-----------------------------------------------------------
Aan- of opmerkingen zijn altijd welkom.
Ik heb net de ECCP client geinstalleerd maar ik heb na ........ points nog geen DP. En dat zou per 500,000,000 moeten ?
Dit kan. Er kunnen twee oorzaken zijn:
- De '1 op 500 miljoen' is een gemiddelde, geen vaste waarde. Snel gevonden DP's zijn goed voor je score, trage DP's zijn goed voor je $1000 kans en de absolute zege voor DPC.
- de ECCp-client staat op automatisch flushen, waardoor je geen 'points waiting to be sent' ziet staan.
Ik heb al een paar punten opgestuurd, maar ik kan [DPC] niet joinen?
-Misschien flush je naar een proxy server, bijvoorbeeld naar die van DukeBox. Daar blijven de punten dan staan. Als er in je eccp109.ini zoiets staat:
DP_SERVER_HOST=<iets>
DP_SERVER_URL=<iets anders>
dan flush je naar een proxy toe. Dit kun je omzeilen door de '#'-tekens voor de regels te zetten.
-Is het e-mail adres wat je invult exact hetzelfde als wat er in userinf.txt staat?
Ik heb een netwerkje liggen, en ik zit achter een firewall
-je kunt gebruik maken van deze lan-proxy. Daar kun je dan naar toe flushen, en hoef je maar op één pc de dp's door te sturen.
-***hier moet nog de andere mogelijkheid, weet iemand daar iets voor??? (config van proxy/firewall) ***
Ik wil de client naar meerdere pc's overzetten, welke bestanden heb ik dan nodig?
-Alleen deze bestanden overzetten:
userinf.txt
eccp109w.exe (of eccp109ws.exe)
eccp109.ini
cygwin1.dll
Ik wil de snelste client, welke moet ik hebben?
-Download eerste de normale client van de ECCp site. Download daarna dit bestand en overschrijf ECCp109w.exe.
Ik wil meer info!!
-De faq van Jeroon http://home.kabelfoon.nl/~jeroon/jeroon/eccp_faq.html
-----------------------------------------------------------
Aan- of opmerkingen zijn altijd welkom.