Wat is het nut van de last links in de topic indexes? Is het te lastig om op de laatste te klikken?
Ik gebruik het in ieder geval nooit.
Als ik de laatste pagina wil zien dan klik ik op de pagina met het hoogste getal.
Als ik de laatste pagina wil zien dan klik ik op de pagina met het hoogste getal.
Last geeft de laatste post met daarbij de bovenliggende posts weer, daarmee de hele pagina vullend.
Dat voorkomt dat je post 25 als enige ziet op een verder lege pagina en dus niet weet wat er allemaal voorzit zonder terug te klikken in de pagina's. Je krijgt derhalve een redelijk overzicht van wat er boven de laatste post staat. Handig als je een oud topic induikt.
Dat voorkomt dat je post 25 als enige ziet op een verder lege pagina en dus niet weet wat er allemaal voorzit zonder terug te klikken in de pagina's. Je krijgt derhalve een redelijk overzicht van wat er boven de laatste post staat. Handig als je een oud topic induikt.
Verwijderd
Last toont de laatste aantal posts zoals vastgelegd in prefs.
Pagina 8 (laatste pagina) toont de posts van 7*prefs+1.
Last toont dus altijd 75 posts als je in prefs 75 per pagina heb staan en er zijn er meer dan 75 posts
Pagina 8 (laatste pagina) toont de posts van 7*prefs+1.
Last toont dus altijd 75 posts als je in prefs 75 per pagina heb staan en er zijn er meer dan 75 posts
Ik gebruik hem wel veel, ik vind het een fijne toevoeging. Als je bijvoorbeeld op de laatste pagina klikt kan het zijn dat daar pas 1 reply staat, met last krijg je gewoon de laatste n reply's te zien.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
Ah, dat is inderdaad nuttig. Was me niet opgevallen (prefs staat wel op 100 posts/page).
Het lijkt er trouwens op dat de optie om gelijk naar de last page te gaan geen invloed heeft op de search. Bug of missing feature?
Het lijkt er trouwens op dat de optie om gelijk naar de last page te gaan geen invloed heeft op de search. Bug of missing feature?
Volgens mij is dit al eerder langs geweest

Zet in je prefs Maximaal aantal berichten per pagina op 999 en vrijwel iedere "last" verdwijnt
Trouwens, kan dat nu met React ook meer zijn? Bij topix was dit de limiet.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
999 is maximaal 
Ook onder Parse maaar als veel mensen klagen dat de limiet hoger moet ....
Hier de eerste klacht danVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:15:
999 is maximaal
1500 is wel een mooi getal, topics zijn meestal toch niet groter dan 1400 posts, heb je nog wat ruimte over.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
klacht 2NitroX_infinity schreef op 09 augustus 2002 @ 11:20:
[...]
Hier de eerste klacht dan
1500 is wel een mooi getal, topics zijn meestal toch niet groter dan 1400 posts, heb je nog wat ruimte over.
Verwijderd
Dungeons & Dragons (the pen and paper game) 1 2 3 4 5 6 7 8 last StratoS_V2.0 1581 08-08-2002 20:10

Misschien een pref waar je op kunt geven wat de limiet is welke bij aantal post per pagina ingegeven kan worden ....
Misschien een pref waar je op kunt geven wat de limiet is welke bij aantal post per pagina ingegeven kan worden ....
Verwijderd
teveel items op 1 page belast de server inmens. Het voegt ook niets toe, wie gaat er nu 1500 berichten in 1 keer lezen?
Ik begrijp dat je een limiet wil instellen. Deze limiet kun je dan bij "aantal posts per pagina" instellen.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:23:
Dungeons & Dragons (the pen and paper game) 1 2 3 4 5 6 7 8 last StratoS_V2.0 1581 08-08-2002 20:10
Maaruh, WAAR is die limiet voor?
OTIS:
Ik heb 'm nu op 999 staan, als 1500 kan zet ik 'm daar op.
hoezo? lijkt me dat als je vaker een page opvraagt dat de server dan meer belast wordt dan dat je een topic in een keer inleest?Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:37:
teveel items op 1 page belast de server inmens. Het voegt ook niets toe, wie gaat er nu 1500 berichten in 1 keer lezen?
en ctrl+f is dan erg handig als je alle posts in een keer hebt
Persoonlijk heb ik liever "next".. ik vindt het zo lastig om te zien welke pagina je zit! AMar ja, misschien ligt het gewoon aan mij
Nee, ligt niet aan jou, zijn meer mensen die 't willen.41.6C.6D.61.72 schreef op 09 augustus 2002 @ 11:49:
Persoonlijk heb ik liever "next".. ik vindt het zo lastig om te zien welke pagina je zit! AMar ja, misschien ligt het gewoon aan mij
Persoonlijk zie ik het nut daar ook wel van in. Maar dan moet er ook een back button komen
Pagina: 1