Kan iemand mij vertellen wat de 'last' link bij een topic dat bestaat uit meer dan 1 pagina voor zin heeft?
Ik kan toch ook gewoon op het hoogste nummertje klikken?
Ik kan toch ook gewoon op het hoogste nummertje klikken?
Who is John Galt?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn wiskunde-goeroe met jouw opgave geconfronteerd, en nu eist hij een schadevergoeding omdat hij arbeidsongeschikt is geworden. Hoe is je naam en woon/verblijfadres?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:55:
Zet eens bij prefs aantal posts per pagina op 200 en pak een draad met meer pagina's en met een aantal posts ongelijk een faktor 200 en zie het verschil
[ Voor 0% gewijzigd door internetinfo op 02-08-2002 16:24 . Reden: excuus ]
Nieuwe wiskunde-goeroe nodig?mietje schreef op 02 augustus 2002 @ 15:58:
Ik heb mijn wiskunde-goeroe met jouw opgave geconfronteerd, en nu eist hij een schadevergoeding omdat hij arbeidsongeschikt is geworden.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Die post was het juist duidelijk maken dat er wat mis was met de eerste reply.Negotiator schreef op 02 augustus 2002 @ 16:01:
Last is niet de laatste pagina, maar de laatste x aantal posts.
(hangt af van het aantal posts per pagina dat je in je preferences hebt ingesteld)
Opmerkingen met een <font color="red" size="5">*</font> hierboven mogen zich zelf eens afvragen wat er mis is met die posts... (antwoord komt zo, ik heb even telefoon)
Verwijderd
Moet de topicstarter eerst maar eens in de fora LA en BUG kijken. Antwoord staat daar al tig keer vermeldmietje schreef op 02 augustus 2002 @ 15:58:
[...]
Ik heb mijn wiskunde-goeroe met jouw opgave geconfronteerd, en nu eist hij een schadevergoeding omdat hij arbeidsongeschikt is geworden. Hoe is je naam en woon/verblijfadres?
Nee, helaas. Valt me een beetje van je tegen[nohtml]Ecteinascidin schreef op 02 augustus 2002 @ 16:17:
mmm, een rood 6-hoekig sterretje, is dat nog 1337er dan een groen/rood kruisje?
Zijn dat onze nieuwe ubermods .....:?
nohtml]
Laat dat dan aan de mods (of LA dokter) over, want daar zijn ze voor. Nu doe je gewoon precies hetzelfde.Nielsz schreef op 02 augustus 2002 @ 16:17:
[...]
Die post was het juist duidelijk maken dat er wat mis was met de eerste reply.
Ik geef je compleet gelijk hoor, daar niet van, maar dan zou deze post dus ook een rood sterretje moeten hebben, ookal is het een mod.Negotiator schreef op 02 augustus 2002 @ 16:44:
[...]Nee, helaas. Valt me een beetje van je tegen
Sterretjes geven meestal een voetnoot aan, en zo ook nu, te weten de kanttekening van mijn kant dat dat soort opmerkingen compleet overbodig zijn, bovendien irritant, niets toevoegen aan de lopende discussie, en dus beter weggelaten kunnen worden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq