Shuttle SS-51: de ideale game/internet PC?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ohw ik heb nog 1 vraag moet ik 1 geheugen "reep"kopen van 512mb 333hz of 2 van 256mb 333hz las namelijk ergens dat de onboard video dan niet goed werkt of zo.
En wat voor cpu moet ik kopen de athlon 2500 333mhz of de 2600 333mhz las ook ergens dat de 2500 sneller was of zo?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4288

Het is verstandig 2 reepjes te nemen, om de dual-channel 'winst' van nForce2 te kunnen gebruiken. Heb je misschien een link naar dat onboard video? En ga je de onboard gebruiken of je Ti4200?

De 2500 heeft 512kb Cache (t.o.v. 256 in de 2600), maar ik weet niet zo 123 of hij sneller is dan de 2600.

Edit: Je kunt de temp van je HD in de gaten houden met bijv. Speedfan of een ander monitor progje. Een koele HD is natuurlijk beter dan een warme, maar da's ook afhankelijk van je kamertemperatuur, de hete componenten die je in je PC hebt en de hoeveelheid lucht die er door je systeem langs je HD stroomt.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 4288 op 09-06-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Het is een Integrated GF4 MX met 128mb, maar de geforce die ik nu heb geef ik dan aan mijn broertje speel toch vrijwel geen spellen. Maar stel ik wil bijvoorbeeld gta vice city spelen dat kan toch nog wel met een gf4mx?
Bedankt voor het antwoord op het aantal reepjes dat ik nodig heb trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.sfftech.com/showdocs.cfm?aid=301

Het kan wel, maar de prestaties zullen onder die van je Gf4 Ti4200 liggen. De MX versie is de naam GF4 eigenlijk niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
ach ja moet dan maar, ik koop dan wel 1 van de nieuwe generatie 3d kaarten als het echt voor geen meter loopt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Nou gisteren binnen gekregen, wel een priegel werkje alles erin zetten.
Ziet er mooi uit fluister stil, alleen ik was vergeten de netwerkkaart erin te zetten voor chello (weer kast uit elkaar :( ). Moest alleen even de fsb op 166 zetten zodat de pc wel op 2500 draait ;). Ik kan trouwens gewoon gta vice city spelen zo traag is die onboard dus niet gelukkig. Nu alleen nog kijken hoe ik cd's kan branden met mijn combo drive 48x branden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Anoniem: 56931 schreef op 09 juni 2003 @ 01:25:
die shuttles zijn idd beestige dingetjes, en de heatpipe zal de cpu wel "koel" genoeg houden, maar ik vraag me af hoe gezond zo'n shuttle is voor je HD...
temps in de case zelf lopen toch snel erg op en dit kan toch niet goed zijn voor je HD?
Mijn pa heeft een slix kast van Creative ! < hij heeft nou nog maxtors er in zitten !
Maar komen dadelijk ook Seagate's in , die zijn stiller en een stuk betrouwbaarder !
Hij heeft nou al 3 nieuwe 9 + series gehad, en steeds is de harddisk kapot gegaan !
Seagates zijn ook gemaakt op met een temp van 60 graden te kunnen werken , dus ja dat moet wel lukken.

Ik wacht nog steeds tot dat de SN45G uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StephaN schreef op 13 June 2003 @ 08:22:
Nou gisteren binnen gekregen, wel een priegel werkje alles erin zetten.
Ziet er mooi uit fluister stil, alleen ik was vergeten de netwerkkaart erin te zetten voor chello....
Kun je de onboard netwerkkaart daarvoor niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@bopitje: Eerste review van de SN45G. (Niet G2 dus, maar het oudere jasje.)
http://www.amdzone.com/articleview.cfm?articleid=1290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
MrDummy schreef op 15 August 2002 @ 23:59:
Ik heb kleine gemaakt dat me totaal aan 800 Euro aan onderdelen kost maar dan heb je ook beste onderdelen erin: Terratec six pack, videokaart met prima tv-out, celly 800 op mini-atx moederbord van Chaintech. En netwerk erin. Als keyboard gebruik ik radio-controlled keyboard van Lenco (met ingebouwd muisknop) voor meer vrijheid (gekocht uit Kijkshop)
Ik moet nog alu behuizing zelf maken :)
Pics? Shuttle pc is leuk, ga er ms ook wel een aanschaffen...

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Hey 1 vraagje die 2 pootjes die je erbij krijgt hoe zet je die eronder? Moet je dan die rubberen pootjes eerst weghalen? En wat is het nut is het alleen voor de sier of?
Pagina: 1 2 Laatste