ondertitel is toch ook fixed size?
een doorstreepte E ziet er niet uit in Opera
lijkt totaal niet op een euro teken in ieder geval.
?
dat ziet er als ik m typ dan weer wel goed uit...
en na m'n edit wordt het een vraagteken

Dat React is echt te gek
?
dat ziet er als ik m typ dan weer wel goed uit...
en na m'n edit wordt het een vraagteken
Dat React is echt te gek
¤
baggerforum
baggerforum
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Testje .. US International Layout met NL Language ..
ALT-F5 = ¤
HTML = €
Strike = C
Hmm .. niet handig
ALT-F5 = ¤
HTML = €
Strike = C
Hmm .. niet handig

Hmm, die die CTRL-ALt combi werkt niet eens op m'n toetsenbord met Win2k.. s ff naar kijken.
Databeest, ik heb hem op 852 bytes
, 845 met Web-safe. JPEG op 1% compression is 379bytes, en PNG op 8bit is 232 bytes
Zover de "Euroteken in image" stats
bug? wat is dat? 
Edit: ROFL! Zeker in ascii geupped ofzo
Databeest, ik heb hem op 852 bytes
Zover de "Euroteken in image" stats

Edit: ROFL! Zeker in ascii geupped ofzo
hmm, PSPgaat niet verder. Maar de optimization wizard heeft hem al op 62b nu 
Edit: Ja, maar die van jouw heeft geen Anti-aliasing. Dat moet natuurlijk wel he?
Edit: Ja, maar die van jouw heeft geen Anti-aliasing. Dat moet natuurlijk wel he?
Verwijderd
Niks wizard .. gewoon Photoshop .. printscreentje gedaan, 2e layer, 1e layer blauwe transparant gemaakt, en dan omzetten naar GIF met maar 2 kleuren custom palet. Voilá .. 56 byte.
Ik leen die van jou welVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:34:
afbeelding
En zoals je ziet is ie echt transparant en werkt ie dus op elke achtergrondkleur
1 minuutje werk.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
41.6C.6D.61.72 schreef op 08 augustus 2002 @ 21:32:
AA is wel het laatste dat je wilt bij zo'n GIFje. Het moet met elke kleur werken namelijk
ok, Photoshop is beter, I guess
. Op 1 bit krijg ik hem niet met PSP, helaas
.
nice
Edit: lol, als ik die van je resave Hlpdesk word ie 800b
lol2: Ja, ja! Met een hex editor is het me gelukt
2 bytes eraf. IE opent de euro nog wel, maar PSP niet meer
nice
Edit: lol, als ik die van je resave Hlpdesk word ie 800b
lol2: Ja, ja! Met een hex editor is het me gelukt

Deze reply kost
5
woei! thnx HlpDsK.. kan je niet regelen dat die op de GoT webserver komt zodat we alleen ff [ img]euro.gif[ /img] in hoeven te tikken?

woei! thnx HlpDsK.. kan je niet regelen dat die op de GoT webserver komt zodat we alleen ff [ img]euro.gif[ /img] in hoeven te tikken?
Verwijderd
Dien een officieël verzoek in bij degenen die daar over gaan 
Ik doe alleen maar het 1337 fotosoepen
Ik doe alleen maar het 1337 fotosoepen
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:50:
Dien een officieël verzoek in bij degenen die daar over gaan
Ik ben al aan het jengelen, ik vind het een goed idee nl.
Omdat je je lenzen niet in hebt
/▌
ik moet ook even testen, mn keyboard layout is US
alt 0128: ¤
en bij die combinaties van ctrl en/of alt en f5 of 5 geven niet eens een euro in mn invoer venster
en bij die combinaties van ctrl en/of alt en f5 of 5 geven niet eens een euro in mn invoer venster

[ Voor 0% gewijzigd door Tco op 08-08-2002 22:02 . Reden: typo ]
is het mogelijk om
in mijn ondertitel te zetten, dan hoef ik niet op parse te wachten

Dat dacht ik nou ook. Een mooie tijdelijke vervanging.Lampje schreef op 08 augustus 2002 @ 21:52:
[...]
Ik ben al aan het jengelen, ik vind het een goed idee nl.
Same hereTco schreef op 08 augustus 2002 @ 22:01:
ik moet ook even testen, mn keyboard layout is US
helaas, werkt ook niet goed, het plaatje staat onder de regelm-m schreef op 08 augustus 2002 @ 21:45:
Deze reply kost afbeelding5
Huh? Welke browser gebruik je dan. Ik zie daar toch gewoon een euroteken (als ik niet beter wistAzrael schreef op 08 augustus 2002 @ 22:10:
[...]
helaas, werkt ook niet goed, het plaatje staat onder de regel
/▌
Ik vermoed dat het komt door het gebruik van htmlentities ipv htmlspecialchars...
met IE werkt het idd wel, maar met Opera ziet het er lelijk uit.Marzman schreef op 08 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Huh? Welke browser gebruik je dan. Ik zie daar toch gewoon een euroteken (als ik niet beter wist)
Besides, dat is natuurlijk geen oplossing, een plaatje ipv een textueel teken
Kan dat gefixed worden?ACM schreef op 08 augustus 2002 @ 22:16:
Ik vermoed dat het komt door het gebruik van htmlentities ipv htmlspecialchars...
De islam kan uw vrijheid schaden
Wokschotel schreef op 08 augustus 2002 @ 22:21:
Kan dat gefixed worden?
Ja, maar de mensen van parse werken voornamelijk overdag
ACM schreef op 08 augustus 2002 @ 22:22:
[...]
Is het dan niet misschien handig een UBB-style tag te maken, zoals [E] of [EUR] o.i.d. die het euro-teken plaatst?
Als de reacties positief zijn kan er een topicje in BM geopend worden met dit als feature-request. Dat doe ik nu dus nog even niet omdat ik eerst natuurlijk wil weten hoe de rest erover denkt.
alt+0128 = ¤ hiero
Als de reacties positief zijn kan er een topicje in BM geopend worden met dit als feature-request. Dat doe ik nu dus nog even niet omdat ik eerst natuurlijk wil weten hoe de rest erover denkt.
alt+0128 = ¤ hiero
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Nou moe, ook geen hart voor de zaak zeg, die prutsersACM schreef op 08 augustus 2002 @ 22:22:
[...]

De islam kan uw vrijheid schaden
liever [E], dat scheelt weer wat tekens, maar ¤ moet gewoon werkenMrTinux schreef op 08 augustus 2002 @ 22:27:
Is het dan niet misschien handig een UBB-style tag te maken, zoals [E] of [EUR] o.i.d. die het euro-teken plaatst?
alt+0128 = ¤ hiero
nee, gewoon (e), netzoals ( r ) (r) wordterkens schreef op 08 augustus 2002 @ 22:31:
[...]
liever [E], dat scheelt weer wat tekens, maar ? moet gewoon werken
of [¤][/¤] 
Maar een tag lijkt me idd strak,tijdelijk of niet.
da ken je in de source van et plaatje bouwen, maar niet zomaar, anders verhoer je et plaatjeVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:54:
Als je nu een superkleine "(c) HlpDsK" onder die &euro zet kunnen we lachen
he, { e } werkt wel:41.6C.6D.61.72 schreef op 08 augustus 2002 @ 22:49:
of [¤][/¤]

hrmm
Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:54:
Als je nu een superkleine "(c) HlpDsK" onder die &euro zet kunnen we lachen
Kost weer 20b extraAtomicShockwave schreef op 08 augustus 2002 @ 22:54:
[...]
da ken je in de source van et plaatje bouwen, maar niet zomaar, anders verhoer je et plaatje
Trouwens hieronder zie ik een balk met smilies
Verwijderd
AtomicShockwave schreef op 08 augustus 2002 @ 22:54:
[...]
da ken je in de source van et plaatje bouwen, maar niet zomaar, anders verhoer je et plaatje
Mwah .. da's wel te doen hoor, en het kost maar een paar byte extra.
¤
Da's een ALT-0128
Da's een CTRL-ALT-5
Ç
Da's een ALT-128
Nee, werkt dus niet.
Hmm, vind dat sterretje ook wel leuk
Moet eigenlijk nog een smilie van komen, eentje met sterretjes in z'n ogen. Waar is eigenlijk de vrouwelijke smilie? (Die met vlechtjes)
Maar goed, ik raak off-topic
Hmm, na editten wordt het sterretje ¤.
Maar ik zit nu te herhalen wat hier al staat
Da's een ALT-0128
Da's een CTRL-ALT-5
Ç
Da's een ALT-128
Nee, werkt dus niet.
Maar goed, ik raak off-topic
Hmm, na editten wordt het sterretje ¤.
Maar ik zit nu te herhalen wat hier al staat

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
¤
Dan maar euro 5000 ofzo

/me: topix deed het iets beter
Dan maar euro 5000 ofzo

/me: topix deed het iets beter
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
ctrl - alt - 5 werkt alleen als je je keuboad op NL hebt ingesteld geloofik...
maar alt + 0128 moet werken... zie... ¤.. werkt niet...
&euro... ook niet...
maar wat je wel kan doen is een plaatje uploaden naar http://www.picserver.tk/
maar alt + 0128 moet werken... zie... ¤.. werkt niet...
&euro... ook niet...
maar wat je wel kan doen is een plaatje uploaden naar http://www.picserver.tk/
Niet dat ik de illusie heb dat jullie dit meteen gaan inbouwen, maar bovenstaande, dáár ga ik voor
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
$
die van hen is mooi....
E
die van hen is mooi....
¤
die van hen is mooi....
komt door de db denk ik, jij kan hem zien in die editbox, maar dat wil niet zeggen dat de db hem ondersteund, dus parse, werkensjorsfeenema schreef op 09 augustus 2002 @ 04:46:
¿¿¿¿¿¿ ik snap er niks van in de quick reply balk doet ie het wel en als ik em verstuur gaat ie fout
erkens schreef op 09 augustus 2002 @ 10:10:
komt door de db denk ik, jij kan hem zien in die editbox, maar dat wil niet zeggen dat de db hem ondersteund, dus parse, werken
Nee, komt eerder door htmlentities.
dat bedoel ik eigenlijk

offtopic:
shit, heeft react nu ook al aan mijn usericon gezeten
shit, heeft react nu ook al aan mijn usericon gezeten
ff testen:
alt+ctrl+5: ¤
alt gr+5: ¤
alt+ctrl+5: ¤
alt gr+5: ¤
die werken allemaal niet

ik gebruik US International Layout met NL Language
ff ctrl+alt+5 testen
¤
en alt + 0128: ¤
alt gr + 5 werkt zelfs onder linux (console enzo).. je zou toch verwachten dat die minimaal zou werkenSH007 schreef op 09 augustus 2002 @ 10:52:
[...]
die werken allemaal niet
ik gebruik US International Layout met NL Language
ff ctrl+alt+5 testen
¤
en alt + 0128: ¤
tuurlijk werkt die, maar[eNeRGy] schreef op 09 augustus 2002 @ 11:16:
[...]
alt gr + 5 werkt zelfs onder linux (console enzo).. je zou toch verwachten dat die minimaal zou werken
ze zijn bij parse niet zo snel met het oplossen van dit grote euro probleem, terwijl het toch een belangrijk punt is

't is nou weer overdag, dus waar blijven de Parse devvers
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
tsjaa faken kan ik ook, er staat nl. een lijntje onder
€ /= Euro teken (ALT-0128)
/= Euro teken (CTRL-ALT-5)
Hoe moet je dat nu doen?
Hoe moet je dat nu doen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
zo:c70070540 schreef op 09 augustus 2002 @ 11:51:
€ /= Euro teken (ALT-0128)
Hoe moet je dat nu doen?

¤ƒƒ¤
edit:
Het guldenteken werkt ook niet
ƒ
Het guldenteken werkt ook niet
ƒ
/▌
Kan het dan niet gewoon? Moet je:
parsen? - Wat is dat?
¤? - Wat is dat?
Waarom zien we het niet? Wat is de technische verklaring hiervoor?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
dit:c70070540 schreef op 09 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
parsen? - Wat is dat?
¤? - Wat is dat?

Omdat het als HTML afgehandelt wordt en daar hebben normale users geen rechten voor.c70070540 schreef op 09 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
parsen? - Wat is dat?
¤? - Wat is dat?
/▌
het is trouwens pas na maandag zo daarvoor werkte het nog "gewoon"Marzman schreef op 09 augustus 2002 @ 11:57:
[...]
Omdat het als HTML afgehandelt wordt en daar hebben normale users geen rechten voor.
Irritatiebehang. Ik begin er langzaam een beetje moe van te worden. ¤ is geen euro. En alt-0128 is ook geen euro. Het is het internationale currency symbol, een kruisje met daarover een rondje geplakt.
Sommige besturingssystemen (ik zal geen namen noemen) interpreteren het verkeerd en laten het eigen currency symbool zien. Dat is natuurlijk helemaal verkeerd. Als een japanner met Windows (oeps, toch gezegd) hier komt dan ziet hij overal Yen staan in plaats van euro.
Kijk even in de ISO 8859-15 tabel waar de euro zit, of stel je toetsenbord in op US International en doe alt gr-5. Dan gaat het goed. Anders zien Macintosh-gebruikers zoals ik, en vele Linux-gebruikers, het verkeerde symbool.
Sommige besturingssystemen (ik zal geen namen noemen) interpreteren het verkeerd en laten het eigen currency symbool zien. Dat is natuurlijk helemaal verkeerd. Als een japanner met Windows (oeps, toch gezegd) hier komt dan ziet hij overal Yen staan in plaats van euro.
Kijk even in de ISO 8859-15 tabel waar de euro zit, of stel je toetsenbord in op US International en doe alt gr-5. Dan gaat het goed. Anders zien Macintosh-gebruikers zoals ik, en vele Linux-gebruikers, het verkeerde symbool.
ja, maar IK zie hier het eurosymbool, en react maakt daar het currency symbool van, dat is het hele probleem...rollebol schreef op 09 augustus 2002 @ 12:05:
Irritatiebehang. Ik begin er langzaam een beetje moe van te worden. ¤ is geen euro. En alt-0128 is ook geen euro. Het is het internationale currency symbol, een kruisje met daarover een rondje geplakt.
alt gr-5
Uh, waar zit die gr knop? Ik heb geen flauw idee welke knop dat is
Zal wel niet de enige zijn.
Uh, waar zit die gr knop? Ik heb geen flauw idee welke knop dat is
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
koop een laptopNitroX_infinity schreef op 09 augustus 2002 @ 12:15:
alt gr-5
Uh, waar zit die gr knop? Ik heb geen flauw idee welke knop dat isZal wel niet de enige zijn.
nee, als je die niet hebt is het ctrl+alt
edit:
kom er net achter dat mijn nieuwe laptop geen altgr heeft
kom er net achter dat mijn nieuwe laptop geen altgr heeft
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Maar mijn klaagzang blijft onverminderd geldig. Want in e-mails doen mensen het ook altijd verkeerd.erkens schreef op 09 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
ja, maar IK zie hier het eurosymbool, en react maakt daar het currency symbool van, dat is het hele probleem...
En als die nieuwe forumsoftware eindelijk fatsoenlijk werkt hoop ik dat mensen van die alt-0128 afblijven zodat het goed blijft gaan.
komt omdat alt+0128 in een tijdschrift (rollebol schreef op 09 augustus 2002 @ 12:21:
[...]Sorry, je hebt helemaal gelijk. Maar mijn klaagzang blijft onverminderd geldig. Want in e-mails doen mensen het ook altijd verkeerd.

nee, ¤ moet gewoon weer werken
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 09-08-2002 12:25 . Reden: o=0 en geen O :P ]
Als je een gewoon US-toetsenbord hebt en je stelt je toetsenbordindeling in op US International, dan is Alt-Gr de rechter Alt-knop. Als je een US International toetsenbord hebt dan zie je dat er op de rechter-alt de lettertjes Gr erbij staan. Dat is voor zover ik weet het enige verschil.NitroX_infinity schreef op 09 augustus 2002 @ 12:15:
Uh, waar zit die gr knop? Ik heb geen flauw idee welke knop dat isZal wel niet de enige zijn.
Mensen wat zeuren jullie toch.
FYI: de fix zit al in de cvs versie, het enige wat nog moet gebeuren is de boel door Parse laten checken, zend-encoden en op de server zetten.
De problemen hebben zeer weinig met parse en/of react te maken en niets met de db. Simpelweg het gebruik van htmlentities dat in php een beetje de nare gewoonte heeft de asci waarde van de ¤ die in de iso-8859-1 characterset zit te vervangen door ¤t;, wat dus dat gekke rondje met die streepjes oplevert.
In iso-8859-15, de officiele characterset met euro's, is dat echter de euro (kwa asci-waarde) en daardoor wordt de euro (op je scherm) vervangen door een fout teken, niet € etc)
Btw, testen jullie trouwens wel de tekens die bij topix de laatste paar maanden werkten?
De genen die daar niet werkten zullen in react ook niet gaan werken.
FYI: de fix zit al in de cvs versie, het enige wat nog moet gebeuren is de boel door Parse laten checken, zend-encoden en op de server zetten.
De problemen hebben zeer weinig met parse en/of react te maken en niets met de db. Simpelweg het gebruik van htmlentities dat in php een beetje de nare gewoonte heeft de asci waarde van de ¤ die in de iso-8859-1 characterset zit te vervangen door ¤t;, wat dus dat gekke rondje met die streepjes oplevert.
In iso-8859-15, de officiele characterset met euro's, is dat echter de euro (kwa asci-waarde) en daardoor wordt de euro (op je scherm) vervangen door een fout teken, niet € etc)
edit:
Waarom doet ¤t; niks?
En waarom doet de euro het met alt+0128 het wel
Waarom doet ¤t; niks?
Btw, testen jullie trouwens wel de tekens die bij topix de laatste paar maanden werkten?
¤n wann¤¤r gaat dat g¤b¤ur¤nACM schreef op 09 augustus 2002 @ 13:34:
ACM schreef op 09 augustus 2002 @ 13:34:
In iso-8859-15, de officiele characterset met euro's, is dat echter de euro (kwa asci-waarde) en daardoor wordt de euro (op je scherm) vervangen door een fout teken, niet ¤ etc)
edit:
Waarom doet ¤t; niks?
choeso!
¤
En dit was dus een CTRL-ALT met US-International. Ik snap er nu helemaal niets meer van.
Kan iemand nu even stap voor stap uitleggen in duidelijke taal wat ik moet doen om het EURO symbool te krijgen?
En ik snap de ballen wat parsen en curren is dus leg dat dan ook uit aub.
Bij voorbaat dank!
En dit was dus een CTRL-ALT met US-International. Ik snap er nu helemaal niets meer van.
Kan iemand nu even stap voor stap uitleggen in duidelijke taal wat ik moet doen om het EURO symbool te krijgen?
En ik snap de ballen wat parsen en curren is dus leg dat dan ook uit aub.
Bij voorbaat dank!
[ Voor 0% gewijzigd door Gé Brander op 10-08-2002 14:54 . Reden: ¤ ]
Euro symbool werkt nog niet op got.
¤ is HTML taal voor het euro symbool, als ik me niet vergis
Eh, ¤ is geloof ik het icoon voor dat blokje met die streepjes hoorNitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 15:06:
Euro symbool werkt nog niet op got.
€ is het euro teken in HTML iig.
Check mijn ondertitel. Ik kan op mijn kop staan, maar het werkt niet. In de test-huischkamer werkte het perfect. De bug (ja, het is duidelijk een bug) is er dus ingeslopen, met een nieuwe ingevoegde feature, of bij het oplossen van een andere bug.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
sinds afgelopen maandag is het al, maar ik geloof dat er aangewerkt word, althans dat mag ik hopen voor ze, de prutsersmOrPhie schreef op 11 augustus 2002 @ 02:20:
Check mijn ondertitel. Ik kan op mijn kop staan, maar het werkt niet. In de test-huischkamer werkte het perfect. De bug (ja, het is duidelijk een bug) is er dus ingeslopen, met een nieuwe ingevoegde feature, of bij het oplossen van een andere bug.

Zie bericht ACM hierbovenerkens schreef op 11 augustus 2002 @ 10:37:
[...]
sinds afgelopen maandag is het al, maar ik geloof dat er aangewerkt word, althans dat mag ik hopen voor ze, de prutsers
Damn..
ja erkens je hoeft niet alles 100 keer te zeggen. de euro komt vast wel een keer terug
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
nooit een smilie gezienn00b | IA schreef op 11 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
ja erkens je hoeft niet alles 100 keer te zeggen. de euro komt vast wel een keer terug

Ik vind het alleen raar waarom ze nooit meer op mijn bug topic hebben gereageerd, daarom hier maar, want hier kijken ze misschien wel.
dan doe je dat over msn/icq of kick je bug topic weer een keer als je het wil oplossen maar ze zijn nog steeds bezig duzerkens schreef op 11 augustus 2002 @ 12:35:
[...]
[...]
nooit een smilie gezien
Ik vind het alleen raar waarom ze nooit meer op mijn bug topic hebben gereageerd, daarom hier maar, want hier kijken ze misschien wel.

multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
(nomfi)n00b | IA schreef op 11 augustus 2002 @ 12:38:
[...]
dan doe je dat over msn/icq of kick je bug topic weer een keer als je het wil oplossen maar ze zijn nog steeds bezig duz![]()