Toon posts:

HP3400c scanner USB problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een HP3400c scanner aansluit op m'n Windows98SE bakkie, signaleert Windows een "New USB Device" en een paar sec. later wordt het geheel afgesloten met een "Unknown USB Device". Mooi is dat.....Niet dus.

Parallel is alles ok.

Ik gebruik een ASUS A7v plank met een Thunderbird 800MHz. Laatste VIA drivers geinstalleerd en USB staat aan in de bios.

Iemand suggesties?

Verwijderd

He man wat heb je allemaal uitgeprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Alles geprobeerd, bij HP zitten neuzen en daar wel wat gevonden over het weggooien van een unknownf.ipf, maar dat zet geen zoden aan de dijk als je begrijpt wat ik bedoel.

Meerdere keren de scansoftware geinstalleerd. 't Maakt allemaal niks uit. Kword er een beetje deprie van.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Heb je de directory c:\windows\twain_32 al eens weggegooid? Misschien helpt dat.

Hmm, jaarjte ernaast gekeken ;)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wat je kan proberen is :

Scanner software deinstalleren, unknown.inf weghalen
Temp legen en scanner eraf halen natuurlijk.
In apparaat beheer bij USB controllers je Root hub verwijderen en dan je USB controller ook
Regedit en dan HKEY_LOCAL_MACHINE\ENUM\USB verwijderen.

Opnieuw opstarten dan word je USB controller opnieuw gevonden. FF 98 Cd erin rammen.

Alle TSR's afsluiten (ctr+alt+del en alle taken daar beeindigen behalve Explorer en systray) Software opnieuw installeren en opstarten en scanner erin rammen.

Mocht dit nou ook niet werken moet je het is bij iemand anders proberen dan gok ik op een kapotte USB poort van je scanner.

edit:
En bedankt had je dat niet eerder kunnen bedenken zit ik een heel verhaal neer te pennen |:( hehe

There is no art to find the minds construction in the face