"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Canon Digital Ixus V3
moet ik eerst de oude eraf gooien voordat ik deze install?
er is een paar weken geleden namelijk iets bruut verkeerd gegaan met mn pc door detonator drivers, ik durf het nu namelijk niet meer zo
maar kweet neit trager dan welke
want dat zei iemand bij de meuktracker.
kzal ze strax even tryen.
zou die beter zijn dan de 29.42?
sneller/betere beeldkwaliteit?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
dat vraag ik me ook afzou die beter zijn dan de 29.42?
sneller/betere beeldkwaliteit?
Canon Digital Ixus V3
de beste detonator voor een g4ti4600?
29.42?
Deze is iets trager dus en biedt verder geen voordelen.
Ook neit met FSAA of Ansicotropic zooi?
Alone at last
Just nostalgia and I
De performance-loss waar velen over klagen is meestal maar enkele procenten, terwijl bij andere updates een bepaald programma (meestal 3D Mark, weinig mensen kijken naar echte spellen) weer ietsje sneller loopt. De verschillen staan soms in changelogs, bij beta's meestal niet, maar da's ook niet zo vreemd.
Persoonlijk vind ik de driverpolicy van nVidia de beste die momenteel gehanteerd wordt. Bleeding edge gebruikers pakken lekker de laatste beta en komen daarin soms wat probleempjes tegen, nVidia heeft zo een enorme groep betatesters, wat je bij een normale opt-in betatest nooit zou redden. Wil je stabiel werken, gebruik dan de WHQL versie, zoals deze..
stinkapple
Alone at last
Just nostalgia and I
ja,maar ik hoop echte verbeteringen te zien, misschien hogere beeldkwaliteitArzie schreef op 08 augustus 2002 @ 16:27:
Wat ik ook al op de fp postte:
De performance-loss waar velen over klagen is meestal maar enkele procenten, terwijl bij andere updates een bepaald programma (meestal 3D Mark, weinig mensen kijken naar echte spellen) weer ietsje sneller loopt. De verschillen staan soms in changelogs, bij beta's meestal niet, maar da's ook niet zo vreemd.
Persoonlijk vind ik de driverpolicy van nVidia de beste die momenteel gehanteerd wordt. Bleeding edge gebruikers pakken lekker de laatste beta en komen daarin soms wat probleempjes tegen, nVidia heeft zo een enorme groep betatesters, wat je bij een normale opt-in betatest nooit zou redden. Wil je stabiel werken, gebruik dan de WHQL versie, zoals deze..
neit dat die nu slecht is, maar tzou leuk zijn.
ik prefereer ook official versions meestal.
23.11 was heerlijk en nog steeds voor g2 en g3
maar g4 heb ik nog niet zo lang en nog niet echt alles geprobeerd.
vandaar dat ik wel benieuwd ben
Alone at last
Just nostalgia and I
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:30
goed stabiel
[edit] Lees onder niet goed: Verschillende resoluties en verschillende Hz'en..
[nog een edit] Na een uninstall en een nieuwe install en daarna een refreshratefix wilde alles weer perfect werken.. Verder merk ik niks van een performance winst of dat het er mooier uit zou zien..
| I've got permission to color outside the lines |
De meeste mensen deugen!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
ik draai met de standaard drivers die meegeleverd zijn...
ik wil een detonator installeren van nvidia
welke detonator vinden jullie het best om te gebruiken, ik draai win xp pro op allebei de pcs
hm ik heb dezelfde videoplank als jij...freekweb schreef op 08 augustus 2002 @ 16:51:
ik heb ze net getest, maar ze zijn dus zichtbaar langzamer dan de 29.42ben dus weer teruggegaan naar de 29.42
zijn voor mij nog altijd het snelst
eergisteren detonator 29.42 lopen installeren maar nog niet gereboot want tja dan ben ik m'n downloads kwijt hé
Ben benieuwd of hij nog wat sneller is na een reboot
p.s. wat wordt er bedoeld met WHQL
[gokje]officiële drivers :?[/gokje]
Hoi
Verwijderd
Verder 10 puntjes omlaag in 3d mark
IK hou 29.42 voorlopig nog maar
May Lyssa aid you
UT loopt als dikke $hit, niet meer vooruit te branden, dus ben weer teruggegaan naar de 29.42
Forget your fears...
...and want to know more...
ik draai XP en op 60hz, alleen wat zou het probleem moeten zijn??
60Hz is niet echt wat je noemt een lekker beeld om naar te kijken.. Zet hem bij voorkeur hoger als 75Hz.. Zelf draai ik op 85Hz omdat mij dit het beste bevalt..Conan schreef op 09 augustus 2002 @ 20:36:
wat houdt die refresh rate dan in?
ik draai XP en op 60hz, alleen wat zou het probleem moeten zijn??
Verwijderd
Verwijderd
Wat ben jij een stumper, lijkt me een logiesche vraag. Door drivers kan je systeem aardig fucktup raken...Wekkel schreef op 08 augustus 2002 @ 15:50:
Handig dat je ze zelf ook even probeert alvorens je een topic start.
Ik zal ze morgen even testen..
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Verwijderd
Wordt ook veroorzaakt door Microsoft, mijn ATI 8500le kaart in mij andere PC heeft het zelfde probleem.Dinictus schreef op 09 augustus 2002 @ 09:54:
Ze vinden dat die bug veroorzaakt wordt door Microsoft....
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
maar werkt die fix nou ook met de nieuwste detonators??Joep schreef op 09 augustus 2002 @ 21:18:
[...]
60Hz is niet echt wat je noemt een lekker beeld om naar te kijken.. Zet hem bij voorkeur hoger als 75Hz.. Zelf draai ik op 85Hz omdat mij dit het beste bevalt..
jaConan schreef op 10 augustus 2002 @ 10:22:
[...]
maar werkt die fix nou ook met de nieuwste detonators??
Voor diegenen die hier niet van op de hoogte zijn, XP en W2K draaien dus standaard OG en DX games op 60 resp 75Hz (of 70) zonder dat je dit kan veranderen. Er zijn oplossingen hiervoor en ik heb er velen getest, maar na het instellen van de refresh rates bij bepaalde resoluties werkt de TV-Out niet meer (omdat die programmatjes gewoon weg de lager, dus ook 60Hz verwijderen uit de regsitry en dus kan de TV-out niet meer werken aangezien die 60Hz nodig heeft).
De enigste oplossing (zonder driver hacking) is het volgende programmatje downloaden: http://www.pagehosting.co.uk/rl/ dit werkte bij mij en kben echt super tevreden: 100Hz in games EN nView die werkt :-)
nog een tip: als je games speelt met wait on vertical sync zet je beter je nView af, want anders haal je niet meer dan 50Hz (dat heb ik toch ondervonden)
anyway, ik weet niet of ik hier iemand mee geholpen heb, maar ik ben alvast super tevreden :-)
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
nou , dit is toch weer mooi om te horen voordat je drivers gaat installeren?
tnx dudes
Verwijderd
1150 naar 2811 3dmarks, heb ik al die jaren met de klote-drivers gegamed
En ja de nieuwste nvidia-drivers verslechteren de performance van mijn kaartje, dus de oudere versie staat er al weer op.
De meeste mensen deugen!
Ik check hem even, bedankt
De meeste mensen deugen!
Thnx people
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()