Ik heb in mijn ongeveer 2,5 jaar oude PC'tje een MSI K7T Pro Ver.1 (6330) moederbord zitten. Echter ik was net Warcraft III aan het spelen en in eens schiet de monitor in standby stand.
Dus ik maak de kast open en ik zie dat de D-Leds 4x groen aangeven
Volgens het boekje is er dan geen fuiltje aan de lucht. Echter ik kwam met geen mogelijkheid weer terug in Windows ME. Dus ik zet de PC maar uit. En probeer te booten echter nu geven de D-Leds dit aan:
Wat volgens het boekje duit op een Wrong placed CPU of Discharged Lithium Battery Echter dit is allebij niet zo, ik heb de CPU opnieuw geplaatst en de batterij vervangen door een gloed nieuwe. Echter nog steeds dezelfde problemen.
Ik heb geprobeert te booten met alleen maar een VGA kaart + HD + DVD echter het mocht niet baten ik heb alle mannieren geprobeert van geen SBL!1024 en wel met netwerkkaart en anders om. Ik ben echter einde raad. Ik vraag jullie of jullie nog wat verder weten wat ik niet heb.
Dit gaat echter om mijn oude PC kzal nog even de systemspecs hier neerzetten
AMD Thunderbird 1000 MHz
256 MB-SDRAM (2x 128 PC133)
GeForce 2 GTS 32 MB
Maxtor 30,7 GB HD @ 7200rpm
Acer DVD 16x 40x
Philips CDRW 1200 Series
Soundblaster Live! 1024 Player
RealTek Netwerkkaart
300 Watt ANTEC voeding
Dus ik maak de kast open en ik zie dat de D-Leds 4x groen aangeven
code:
1
| groen - groen - groen - groen |
Volgens het boekje is er dan geen fuiltje aan de lucht. Echter ik kwam met geen mogelijkheid weer terug in Windows ME. Dus ik zet de PC maar uit. En probeer te booten echter nu geven de D-Leds dit aan:
code:
1
| rood - rood - rood - rood |
Wat volgens het boekje duit op een Wrong placed CPU of Discharged Lithium Battery Echter dit is allebij niet zo, ik heb de CPU opnieuw geplaatst en de batterij vervangen door een gloed nieuwe. Echter nog steeds dezelfde problemen.
Ik heb geprobeert te booten met alleen maar een VGA kaart + HD + DVD echter het mocht niet baten ik heb alle mannieren geprobeert van geen SBL!1024 en wel met netwerkkaart en anders om. Ik ben echter einde raad. Ik vraag jullie of jullie nog wat verder weten wat ik niet heb.
Dit gaat echter om mijn oude PC kzal nog even de systemspecs hier neerzetten
AMD Thunderbird 1000 MHz
256 MB-SDRAM (2x 128 PC133)
GeForce 2 GTS 32 MB
Maxtor 30,7 GB HD @ 7200rpm
Acer DVD 16x 40x
Philips CDRW 1200 Series
Soundblaster Live! 1024 Player
RealTek Netwerkkaart
300 Watt ANTEC voeding
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.