weet iemand welke speaker dit is?? Ik geloof dat het een magnat is, maar welk type?? Heeft iemand er ervaring mee?
Verwijderd
Het is een magnat, staat erop ja!!Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 01:36:
weet iemand welke speaker dit is?? Ik geloof dat het een magnat is, maar welk type?? Heeft iemand er ervaring mee?
afbeelding
de betaler vervuilt
Hehe, ja okGA!S schreef op 08 augustus 2002 @ 02:35:
misschien dat ie em op marktplaats gezien heeft en em wil kopen, beetje moeilijk om dan op de achterkant te kijken
KloptGA!S schreef op 08 augustus 2002 @ 02:35:
misschien dat ie em op marktplaats gezien heeft en em wil kopen, beetje moeilijk om dan op de achterkant te kijken
Money for nothin' and your chicks for free
Well DÛH! Omdat het een Magnat isVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 09:00:
[...]
Goedkoop??? de verkoper heeft het over 500 euro nieuw. Hoe kom je er bij dat hij goedkoop is?
Verwijderd
EPC Debian Gnu Linux
ROFLMAOVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 09:33:
[...]
Volgens de website van magnat zijn ze wel goed
Ik wou net zeggen: ga eens ff kijken wat ze bij de Kijkshop kostendop schreef op 08 augustus 2002 @ 10:14:
magnat project 4.1 nieuw prijs rond de 150 guldens per stuk
speaker van niks 120 watt 4 Ohm 30 tot 25.000 hz gevoeligheid 1,5 watt
ik heb ze zelf gehad Ooit in mijn jonge jaren
radio correct rotterdam verkocht ze vroeger prijs ben ik dan ook redelijk zeker van
Ja, duh. Volgens de website maakt Trust ook fatsoenlijke hardware...Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 09:33:
[...]
Volgens de website van magnat zijn ze wel goed
de betaler vervuilt
Doe nou es ff normaal man, jij hebt waarschijnlijk nog nooit een Magnat speaker in je bezit gehad. Je moet niet zomaar wat blaten. Ja sorry hoor, maar dit gaat me nu even te ver ik heb zelf een setje uit de Motion serie , en dat is echt een prachtig geluid. Voor de muziek waar ik naar luister, een speaker koop je niet om het merk. Maar ook om of ie bij je past de ja de nee.PowerFlower schreef op 08 augustus 2002 @ 09:21:
[...]
Well DÛH! Omdat het een Magnat isNiet echt een merk dat bekend staat als heel erg hoogstaande HiFi apparatuur. Voor E 500 koop je idd wel wat beters. Wat vraagt hij ervoor dan?
*cough* Blijkbaar toch nog behoorlijk frustrerend om magnats te hebben *cough*Alfa_33 schreef op 08 augustus 2002 @ 16:34:
[...]
Doe nou es ff normaal man, jij hebt waarschijnlijk nog nooit
* knip hoop txt*
Ik hoop dat het duidelijk is, want ik wordt er nu redelijk ziek van de mensen die altijd de wat onbenkendere merken zitten af te kraken!
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
klopt, magnatspiekurs van 150 gulden ps maar dat was een ander model hoor, 2kanaalsdop schreef op 08 augustus 2002 @ 10:14:
magnat project 4.1 nieuw prijs rond de 150 guldens per stuk
ik heb ze zelf gehad Ooit in mijn jonge jaren
radio correct rotterdam verkocht ze vroeger prijs ben ik dan ook redelijk zeker van
It seemed like a good idea at the time
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
wat een geouwehoer. ruis filter je er inderdaad niet uit met een speaker, maar een slechte speaker levert veel meer vervorming op dan welk ander onderdeel in je set (nouja, of je moet je versterker constant laten clippen).Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 09:35:
Pas wel op voor die neppers.... die circuleren ook altijd. Dus maak goeie afspraken over waar de koop plaats gaat vinden. Dus bij hem thuis. Ik vind 500 euro belachelijk veel voor een setje speakers. Je moet ook weer niet te miereneukerig worden op het gebied van geluidskwaliteit. Ruis etc filter je er niet uit bij de speakers, maar bij de andere hardware (vergulde aansluiting, seperate versterkers, etc).
gevoeligheid 1,5 watt??? kan je dat even uitleggen?dop schreef op 08 augustus 2002 @ 10:14:
ROFL...Cannondale schreef op 08 augustus 2002 @ 18:51:
*cough* Blijkbaar toch nog behoorlijk frustrerend om magnats te hebben *cough*
Verwijderd
Hop,hop,hop!
staat dat er dan ??Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 09:00:
[...]
Klopt
Goedkoop??? de verkoper heeft het over 500 euro nieuw. Hoe kom je er bij dat hij goedkoop is?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq