Hieronder m`n specs. en drivers:
300 Watt Ell cheapo (Maxpower)voeding zat standaard bij 50 euro kast
Msi K7T266Pro2 mobo
Amd Xp1800+ (bij het probleem natuurlijk niet ge`oced)
256 Mb Ddr Twinmos Cl 2,5
Msi Geforce 4 Ti4400
20 Gb. Hdd (Seagate Barracuda)
52"Speed Liteon Cd-Rom
Soundblaster Live!
2 Realtek netwerkkaarten
Ik draai op WinXP pro/Win98
M`n drivers zijn:
Via / 4in1 4.38(2)v(a)
Nvidia / 29.42 / Reference Drivers van Nvidia
Het probleem is dat spellen die waarschijnlijk gebruik maken van DirectX8.1 altijd voor een reboot zorgen:Gta3,Mohaa.
Ook bij de direct 3D test in Dxdiag loopt ie vast bij de direct3D 8.1 test
Ik heb al redelijk wat nieuwe/ouwe drivers geprobeerd maar niks mocht helpen, ook onder Win98 gebeurt hetzelfde.
Maar 3Dmark2001 loopt geheel vlekkeloos daar is m`n comp. nog geen 1x keer in vastgelopen, ook niet in 3 uur CS
Dus ik d8 dat het misschien aan de hardware ligt.
Vooral ook omdat m`n voeding nogal verspringt van spanning meestal om de 1,5 seconden met verschillen van 0,015 Volt
Dit systeem is overigens ook getest in PleX Z`n systeem(Tulatin 1,2, Asus Tuscl) hier werkt de Geforce4 vlekkeloos in! (daar ligt het dus niet aan)
Misschien een hardwareprobleem?????
Ik zeg dit omdat ik een keer m`n pc aan et stofzuigen was toen ie aanstond (haat namelijk stofbende in m`n pc) toen ik m`n Live aan het stofzuigen was reboote de pc opeens (ESD ? ?) Hij was iig niet uit het slot geschoven.
Maar het loopt wel goed in Windows zelf alleen in die games!. misschien iemand een oplossing ?
Zeg niet dat dat stofzuigen dom was toen m`n pc aanstond doe ik ook niet weer voorlopig
300 Watt Ell cheapo (Maxpower)voeding zat standaard bij 50 euro kast
Msi K7T266Pro2 mobo
Amd Xp1800+ (bij het probleem natuurlijk niet ge`oced)
256 Mb Ddr Twinmos Cl 2,5
Msi Geforce 4 Ti4400
20 Gb. Hdd (Seagate Barracuda)
52"Speed Liteon Cd-Rom
Soundblaster Live!
2 Realtek netwerkkaarten
Ik draai op WinXP pro/Win98
M`n drivers zijn:
Via / 4in1 4.38(2)v(a)
Nvidia / 29.42 / Reference Drivers van Nvidia
Het probleem is dat spellen die waarschijnlijk gebruik maken van DirectX8.1 altijd voor een reboot zorgen:Gta3,Mohaa.
Ook bij de direct 3D test in Dxdiag loopt ie vast bij de direct3D 8.1 test
Ik heb al redelijk wat nieuwe/ouwe drivers geprobeerd maar niks mocht helpen, ook onder Win98 gebeurt hetzelfde.
Maar 3Dmark2001 loopt geheel vlekkeloos daar is m`n comp. nog geen 1x keer in vastgelopen, ook niet in 3 uur CS
Dus ik d8 dat het misschien aan de hardware ligt.
Vooral ook omdat m`n voeding nogal verspringt van spanning meestal om de 1,5 seconden met verschillen van 0,015 Volt
Dit systeem is overigens ook getest in PleX Z`n systeem(Tulatin 1,2, Asus Tuscl) hier werkt de Geforce4 vlekkeloos in! (daar ligt het dus niet aan)
Misschien een hardwareprobleem?????
Ik zeg dit omdat ik een keer m`n pc aan et stofzuigen was toen ie aanstond (haat namelijk stofbende in m`n pc) toen ik m`n Live aan het stofzuigen was reboote de pc opeens (ESD ? ?) Hij was iig niet uit het slot geschoven.
Maar het loopt wel goed in Windows zelf alleen in die games!. misschien iemand een oplossing ?
Zeg niet dat dat stofzuigen dom was toen m`n pc aanstond doe ik ook niet weer voorlopig