Toon posts:

Probleem bestanden kopieren XP setup

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik windows xp wil installeren op mijn pc gaat dit iedere keer mis. Tijdens het kopieren van bestanden naar de harddisk komt hij redelijk vaak met een foutmelding: Setup kan het bestand *** niet kopieren. Je kunt met enter verder of met esc het bestand overslaan. Ik heb een nieuwe harddisk er in gedaan, werkt niet. Ik heb alle uitbereidingskaarten, zoals geluidskaart, netwerkkaart er uit gegooit.. werkt ook niet. Windows xp cd opnieuw gebrand.. werkt ook niet. Schijf geformatteerd werkt ook niet. Bios geflashd.. werkt ook niet.

Waar kan dit aan liggen?

ABit KTA7-A moederbord

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:52

Tco

Slechte cd-rom speler :?
Tenminste dat was bij wel zo, was een 2e hands dingetje. De 1e 3 setups gingen goed en bij de 4e kon ie veel bestanden niet copieren. Daarna mn eigen erin gehangen en t werkte perfect :)

[ Voor 0% gewijzigd door Tco op 07-08-2002 15:18 . Reden: grote overbodige quote weggehaald ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem (zie [rml][ XP] Installatie lukt maar niet[/rml]) maar ik kom er ook niet uit :/

Verwijderd

Heb 't zelfde gehad met W2K... bleek aan de CDRom te liggen...
Na m'n "copietje" van m'n orginele CD te hebben weggegooid en de orginele CD gepakt te hebben ging 't wel goed...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd en brander.. bij bijde doet hij het niet helaas.. Maar ik heb ook windows 95, en 98 se geprobeerd.. ook allemaal vage foutmeldingen..

Verwijderd

Gewoon een andere cd pakken man. lijkt me nogal logisch !!

Verwijderd

Topicstarter
ja.. die besturingssystemen staan allemaal op een andere cd

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16
heb je je comp overgeclocked? kan misschien daar aan liggen, had ik tenminste met mijn oude comps dat dingen niet goed willen copieren

Verwijderd

Topicstarter
nee ook niet. Je hebt in de bios 2 opties om de boel in te stellen
1 Load Fail-Safe Defaults
2 Load Optimized Defauls

Ik heb eerst natuurlijk de 2de geprobeerd maar dat ging niet goed.
Daarna gewoon gekozen voor de eerste, maar nu problemen met de setup (trouwens, voor het instellen van de tweede keuze, zelfde probleem)
Pagina: 1