Toon posts:

Beste software voor headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste en eenvoudigste software (liefste nederlands) om via een headset te 'telefoneren'.

Roger Wilco vind ik niet duidelijk.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:43

Mystikal

It never hurts to help!

Tsja, wat is het beste... ik zou gewoon wat freeware proberen, om zodoende erachter te komen wat voor jou het beste is.

Basement Bios ---- Exo-S

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:03:
Wat is de beste en eenvoudigste software (liefste nederlands) om via een headset te 'telefoneren'.

Roger Wilco vind ik niet duidelijk.
MSN Messenger? :+

Verwijderd

Topicstarter
MSN Messenger werk dacht ik niet samen met trillian

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Is wel zo hoor :) eigenlijk natuurlijk gewoon netmeeting maar daar gaat het ff niet om.....
Netmeeting dus....

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:57:
MSN Messenger werk dacht ik niet samen met trillian
Lijkt me ook niet, omdat Trillian helemaal geen voice conversation heeft... :+

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Tja, de meningen hierover verschillen enorm. De beste twee programma's vind ik Microsoft's GameVoice, en TeamSpeak. Qua geluidskwaliteit is GameVoice op dit moment nog superieur, maar TeamSpeak 2 is in de maak, en daar kun je kiezen uit verschillende compressiemethoden, en dus ook voor een betere geluidskwaliteit.

Het grote voordeel van TeamSpeak boven de meeste andere programma's, is dat het zonder problemen vanachter een NAT kan draaien. Daar is het namelijk voor gemaakt.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-01 14:02
Idd, Gamevoice is kwa geluidskwaliteit de beste, maar ik had er wel regelmatig lag mee, in mijn good old UT days. Misschien is dat nou niet meer zo :?
Roger Wilco vond ik zelf ook altijd slecht. Je zou ook nog kunnen kijken naar Battlecom, precieze url van dat proggie weet ik niet. Ik weet wel dat dat vrij makkelijk is en dat je ook de kwaliteit kan instellen naar venant je internetverbinding (hoe hoger de kwaliteit hoe beter de verbinding moet zijn (duh) ). Dit gebruikte wij dan ook altijd met onze UT Instagib clan.

• Maniakje
Ikzelf heb met GameVoice absoluut geen problemen, maar ik ken inderdaad verscheidene mensen bij wie het niet lekker wil draaien. Met TeamSpeak heb ik dat nog niet meegemaakt.

BattleCom is ook een van de besten, alleen wordt het niet meer ondersteund of geupdated. De laatste versie is dan ook niet lekker compatible met Windows 2000 en XP.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:05
ff een vraagje nu wil ik met een maat van me met teamspeak en roger wilco (maakt niks uit) spelen maar hij hoort mij dus wel, maar ik hem niet. Waar zou dit aan kunnen liggen? Met msn werkt het overigens wwel mja dan heb je lag :'(

• Maniakje
Kijk in teamspeak ten eerste eens of, als hij praat, het lampje wel gaat branden. Zo niet dan wordt er niets verzonden, en ligt het probleem bij hem. In dat geval moet hij eens naar z'n microfoon-instellingen kijken.

Brandt het lampje wel, dan ligt het probleem bij jou. Tja, en waar het dan aan zou liggen? Misschien dat je volume op 0 staat? :?

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-01 08:32
MSN messenger vind ik best goed werken, heeft naar mijn idee ook een stuk minder vertraging dan NetMeeting.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
(jarig!)
Gamevoice = Battlecom... oftewel de techniek achter Gamevoice komt uit Battlecom.
Pagina: 1