Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tijd dringt voor AMD..
Ze zullen heel snel heel veel vooruitgang moeten boeken om intel bij te houden.
Verwijderd
intel ligt nu weer op kop, en straks AMD weer, tis toch een race,DeX schreef op 07 augustus 2002 @ 12:09:
Tijd dringt voor AMD..
Verwijderd
ach de echte AMD freakz blijven toch wle trouw aan AMD
en de Intel Freakz aan hun Intels
(brandblusmodes)
persoonlijk vin ik een AMD fijner werken dan een Intel, k weet nie hoe het kan
(brandblusmodes)
en de Intel Freakz aan hun Intels
(brandblusmodes)
persoonlijk vin ik een AMD fijner werken dan een Intel, k weet nie hoe het kan
(brandblusmodes)
tjsa, tis jammer dat het lang duurt, maar beter effe wachten en een goeie hebben dan nu meteen een slechte.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
die komt pas over 4-6maanden, dus daar hoef je nu nog niet op te wachten. bovendien blijft AMD tot eind 2004 gewoon nog SocketA procs maken (dat wordt dan de low-end).Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:24:
Waarom zo laat de 2400 uitbrengen, als de hammer er al bijna aankomt
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Stelling: AMD houdt Intel niet meer bij zeg maar... 
Dit gaat geen flame topic worden, deze gaat gewoon op slot
Dat andere topic vond ik zelf een heel leuk en interessant topic op hoog niveau! Er is geen flame gevallen! Echt zoals GoT hoort te zijn
Dit gaat geen flame topic worden, deze gaat gewoon op slot
Dat andere topic vond ik zelf een heel leuk en interessant topic op hoog niveau! Er is geen flame gevallen! Echt zoals GoT hoort te zijn
Verwijderd
precies!Breepee schreef op 07 augustus 2002 @ 12:27:
tjsa, tis jammer dat het lang duurt, maar beter effe wachten en een goeie hebben dan nu meteen een slechte.
een goede proc heb je 100x zoveel lol aan dan een brakke
Verwijderd
tja,
pentium 3 en 4 hebben nog een tijdje naast elkaar bestaan met af en toe een nieuwe pentium 3 nog zelfs. der moet ook een brug zijn tussen de huidige 2200+ en hammer die naar het schijnt in de 3000+ zou zitten. ook verschillende sockets hé ...
pentium 3 en 4 hebben nog een tijdje naast elkaar bestaan met af en toe een nieuwe pentium 3 nog zelfs. der moet ook een brug zijn tussen de huidige 2200+ en hammer die naar het schijnt in de 3000+ zou zitten. ook verschillende sockets hé ...
Als je anderhalve maand kunt wachten, dan zal je ook nog wel even langer kunnen of niet ??? Aan de andere kant als je blijf wachten op het nieuwste en beste...
Dan koop je waarschijnlijk nooit een PC meer
Atari 4 ff'r 😊
Al met al gaat het toch nog een tijd duren... wanneer denken jullie dan dat ie hier te krijgen is? Ik ben bang van november of zo...
De P4 2.8 is dan al lang uit en een afgeprijsde 2.5 is waarschijnlijk toch wel rapper dan een 2200+
De P4 2.8 is dan al lang uit en een afgeprijsde 2.5 is waarschijnlijk toch wel rapper dan een 2200+
Ik wacht al een half jaar... steeds wordt het mooier...:)BOnus schreef op 07 augustus 2002 @ 12:32:
Als je anderhalve maand kunt wachten, dan zal je ook nog wel even langer kunnen of niet ??? Aan de andere kant als je blijf wachten op het nieuwste en beste...
Nu wacht ik dus op de 2400+ / 2600+, VIA KT400 mobo en een radeon 9700
Verwijderd
Als ze de 2400+ een beetje goedkoop wegzetten op de markt, dan zullen ze misschien gaan focussen op mensen die voor de 2400+ vanwege de prijs kiezen, ipv de Intel die duurder wordt neergezet en tegen die tijd qua kloksnelheid de consument probeert te winnen
Ik zeg ga maar (flameless) verder in het topic waar Plague naar linkt, dat gaat over de nieuwste ontwikkelingen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()