Ik zoek de luie onderuitzak bureau stoel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.778 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op kantoren zie je vaak van de supper relaxe lere bureaustoelen. Waar je als ware helemaal in kan slapen, en toch nog stiekem je werk kan doen. Zelf heb ik wat winkels afgezocht met verschillende prijsklassen van 50 euro tot 150 euro. Geen van de stoelen voldeed aan mijn eisen.

* Ik zoek namelijk een stoel die t/m mijn hoofd ondersteuning geeft.
* Met in hoogte verstelbare gas-veering. Zodat ik achter een hoog bureau kan zitten.
* Van leer die lekker zacht zit.
* Met goeie arm ondersteuning liefst nog in hoogte instelbaar.
* Liefst een beetje goede kwaliteit waar ik lang mee kan doen.

Ik ben zelf 1,90m

Wie o wie heeft ook zo soort stoel of weet waar ik zo stoel kan kopen, liefst een website. Ik wil er max 300 á 400 euro aan uitgeven. Hogere prijs klasse kan maar dan moet het wel hele speciale functies hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
tja dat wordt lappen.. ik ben zelf ook al tijden op zoek naar zo'n stoel maar ze zijn allemaal te duur..

ik heb in het abn hoofdkantoor gewerkt bij het wtc in Amsterdam, daar hadden ze pas relaxte stoelen... precies die stoelen die jij bedoelt alleen ze kostten 8000 gulden per stuk ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik heb gewoon een gamma stoel van 80 euro is nu aanbieding zit perfect voor mij.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeetah
  • Laatst online: 01-02 12:47
MR_VIPER schreef op 06 augustus 2002 @ 20:50:
Ik heb gewoon een gamma stoel van 80 euro is nu aanbieding zit perfect voor mij.
Hoe lang ben je? Anders haal ik em ook maar denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
In de kantoor Winkel @ Leeuwarden waren laatst stoelen die dat allemaal hadden in de reclame voor 250 euro, maar ik weet niet of ze er nog zijn er je hebt een 1 of andere pas nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
Bij de Gamma was ik net 30min geleden geweest. De stoel kon niet veromhoog. En geen ondersteuning in me hoofd/nek. En de lui stand werkte niet. Geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

ik ben 1.85 en zit altijd onderuit gezakt in me stoel. Kan voor mij hoog genoeg.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54122

Ik heb ook zo'n goedkope gamma/karwei stoel. In deze prijsklasse is het vrees ik het enige dat in de buurt komt. Daarna ga je al snel in de richting van de 1500 euro. Ik denk dat je voor 150 euro net het hoofdsteuntje kunt kopen helaas.
Wat je misschien zou kunnen proberen is eens te gaan kijken bij Blok Interrek aan de Giesenweg in Rotterdam (bijna naast Mercedes Van Dijk). Deze verkopen nieuwe kantoormeubelen, en soms kopen ze de oude inrichting op. Misschien kun je hier iets vinden. Houdt er wel rekening mee dat zelfs tweedehands kantoormeubelen aardig duur kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
lt_cmd_data schreef op 06 augustus 2002 @ 20:47:
Op kantoren zie je vaak van de supper relaxe lere bureaustoelen. Waar je als ware helemaal in kan slapen, en toch nog stiekem je werk kan doen. Zelf heb ik wat winkels afgezocht met verschillende prijsklassen van 50 euro tot 150 euro. Geen van de stoelen voldeed aan mijn eisen.

* Ik zoek namelijk een stoel die t/m mijn hoofd ondersteuning geeft.
* Met in hoogte verstelbare gas-veering. Zodat ik achter een hoog bureau kan zitten.
* Van leer die lekker zacht zit.
* Met goeie arm ondersteuning liefst nog in hoogte instelbaar.
* Liefst een beetje goede kwaliteit waar ik lang mee kan doen.

Ik ben zelf 1,90m

Wie o wie heeft ook zo soort stoel of weet waar ik zo stoel kan kopen, liefst een website. Ik wil er max 300 á 400 euro aan uitgeven. Hogere prijs klasse kan maar dan moet het wel hele speciale functies hebben.
Zoiets wil ik ook maar ik heb er nou niet zoveel voor over als jou. Kijk anders een keer bij de Ikea of misschien de leenbaker

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4861

gamma/karwei stoel is wel goed hoor :) niet echt een topper natuurlijk maar zitten prima.. Ik heb de mijne denk ik nu een jaartje of 6, is wel een beetje stuk maar ik kan er geen afscheid van doen :P De mijne heeft wel armleuningen en een rugleuning tot aan m'n hoofd.. Wat ik verder heel relaxed vindt is dat de zitting gelijk mee naar achter gaat met de leuning (aanrader!)

m'n vriendin wilde dat ding nog weggooien met de verhuizing maar ik heb het tegen kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
Anoniem: 54122 schreef op 06 augustus 2002 @ 21:01:
Ik heb ook zo'n goedkope gamma/karwei stoel. In deze prijsklasse is het vrees ik het enige dat in de buurt komt. Daarna ga je al snel in de richting van de 1500 euro. Ik denk dat je voor 150 euro net het hoofdsteuntje kunt kopen helaas.
Wat je misschien zou kunnen proberen is eens te gaan kijken bij Blok Interrek aan de Giesenweg in Rotterdam (bijna naast Mercedes Van Dijk). Deze verkopen nieuwe kantoormeubelen, en soms kopen ze de oude inrichting op. Misschien kun je hier iets vinden. Houdt er wel rekening mee dat zelfs tweedehands kantoormeubelen aardig duur kunnen zijn.
Daar ben ik ook geweest... Daar hadden ze inderdaad veel stoelen en de lere stoelen waren helaas allemaal nieuw. Ze hadden daar wel 1 goeie stoel die ik in me achterhoofd blijft houden. Die was rond de 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37030

is een bureaustoel ook al een gadget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-04 12:57

joep_k

......

bij de makro hebben ze ook een aantal stoelen.
deze is nu in de aanbieding;
Afbeeldingslocatie: http://www.makro.nl/folder/Images/JPG/2973555.jpg
voor 65euro;
Rug- en zitgedeelte uitgevoerd in echt leder. In hoogte verstelbaar van 49 t/m 58 cm d.m.v gaslift. Hxbxd= 112x120x56 cm

[ Voor 0% gewijzigd door joep_k op 06-08-2002 21:27 . Reden: typo ]

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6218

Dat soort stoelen staan ook bij de Leen Bakker voor weinig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 18:22

miekol

erm

Ener-G schreef op 06 augustus 2002 @ 20:49:
tja dat wordt lappen.. ik ben zelf ook al tijden op zoek naar zo'n stoel maar ze zijn allemaal te duur..

ik heb in het abn hoofdkantoor gewerkt bij het wtc in Amsterdam, daar hadden ze pas relaxte stoelen... precies die stoelen die jij bedoelt alleen ze kostten 8000 gulden per stuk ;)
Wachten tot ze nieuwe stoelen kopen? Toen me zus bij NuSkin werkte hebben ze op een gegeven moment ook al het meubilair weg gedaan en had ik een gigantisch eiken (geloof ik, donker hout) houten bureau + bureau stoel voor 50 piek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 19:18

Tjark

DON'T PANIC

Zo eentje moet je kopen als joep_k toont.

Ik heb zelf +-4 jaar geleden 2 van die stoelen (net andere leuningen, zelfde mechanisme) gekocht voor 118 piek/stuk. Ik ben 1.95 en als ik recht op zit is de rugleuning nog 7cm hoger dan m'n schouders.

Iedereen die bij mij binnen komt gaat 'meteen' in die stoel zitten.

Op m'n werk mocht ik een stoel uitzoeken (helemaal ergonomisch etc). De (voor mij fijnste) stoel kostte 2500 gulden en het is nog steeds dat als ik thuis kom ik _erg lekker_ in m'n eigen stoelen zit.

je kunt 'm een beetje hierop zien (2 stuks bij elkaar):
Afbeeldingslocatie: http://huis.tjark.com/Woonkamer/Woonk_pcs_eethoek.jpg

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 04-06 17:03
Haha, alvast voor volgend jaar campzone aan het kijken? :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb ook een leenbakker stoel van 80euro en die doet het nog prima maar het is niet echt zo'n ligstoel.... gelukkig is de bank ik mijn woonkamer daar wel voor geschikt en die is nog geen 3 meter verwijderd van mijn computerkamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zag ook die stoel van 79 euro in het Gamma foldertje en had wel interesse, maar na het lezen van dit hoef ik dus daar niet heen.

Maar die stoel van de Makro die Joep postte lijkt me wel wat. Binnekort maar ff langs gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Je kan ransstoeltjes van de leenbakker/kwantum/enz kopen. Die zijn lekker cheap (tot 100 euro ofzo), maar ook bar slecht.
Ik heb een keertje zo'n stoel gekocht (van 130 gulden), was na 2 maand versleten.

Mijn andere stoel is een kinnarps uit de 8000 range, de 8241 met hoofdsteun:
Afbeeldingslocatie: http://www.kinnarps.nl/nyawww/netherlands.nsf/(product1)/B08147AFCB524D7FC125694D00350C8A/$File/P7_8241N34_x380.jpg

Kost bruto ex btw iets van 900-1000 euro, maar zit prima :)

edit: niet dat ik je deze wil aanraden, maar besef wel dat een goede stoel geld kost.
Als je veel op zo'n stoel zit (en daarmee bedoel ik een paar uur per dag) is het wel degelijk slim om meer dan je geplande 150 euro uit te geven. Een degelijke bureaustoel heb je pas vanaf een 250-300 euro.

Kijk voor de gein eens in de prijslijsten van vinklisse overtoom of kijk ook eens bij ahrend op de website.

Het type 220 ken ik. Dat is een bijzonder fijne stoel! En nog prima betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:04

Reptile209

- gers -

*LOL* Probeer je de stoel uit de Praxis folder op hun site te vinden met de zoek-functie, krijg je een 404-fout:
Afbeeldingslocatie: http://www.praxis.nl/images/404.gif
(Stoel kost 79,95, met schommelstand & armleggers)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Het valt mij trouwens op dat de Ikea stoelen in verhouding duurder zijn dan de "Gamma, Leen Bakker, Praxis stoeltjes"

Afbeeldingslocatie: http://mediaserver2.ikea.framfab.se/product_images/PE033543.JPG

Voor die stoel betaal je al 176 euro.

Is Ikea nou gewoon duur, of zijn ze van een veel betere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
RekZ schreef op 07 augustus 2002 @ 13:48:

Mijn post nog gelezen?
De kans is heel groot dat die stoel van de ikea gewoon een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ja ik heb jou post gelezen.

Maar heb nu ook al een jaar zo'n goedkoop stoeltje, maar heb er eigenljik geen problemem mee. De stoel die ik nu heb is zo'n heel erg standaard ding, ik zoek nu ook een stoel met leren bekleding en armleuningen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik heb dus zo'n runnermeubel cheapass directeur imitatieleer nep stoel :) Zonde van mij geld, ding in de hoogste stand is veels te laag om lekker aan het bureau te zitten. Lijken wel stoelen voor brugwuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 01:35
Er zijn ook bedrijven waar ze 2e hands kantoormeubels verkopen. Misschien dat je daar eens kan gaan kijken. Die kopen vaak de hele boedel van failliete bedrijven op. Best kans dat je daar voor relatief weinig een kwalitatief goede stoel kan kopen. Ik kan helaas niet zo'n winkel noemen...maar ik weet dat ze er zijn

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 07-06 22:34

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zoek ook nog een top stoel... maar eerst maar even sparen :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Niet online
sanderb schreef op 07 augustus 2002 @ 15:19:
Er zijn ook bedrijven waar ze 2e hands kantoormeubels verkopen. Misschien dat je daar eens kan gaan kijken. Die kopen vaak de hele boedel van failliete bedrijven op. Best kans dat je daar voor relatief weinig een kwalitatief goede stoel kan kopen. Ik kan helaas niet zo'n winkel noemen...maar ik weet dat ze er zijn
Ik ken zelf maar 1 bedrijf namelijk "Blok Interrek aan de Giesenweg in Rotterdam" Mischien dat mensen nog 2e hand's bedrijven weten. Liefst in Zuid Holland. Want ik heb inderdaad gezien dat de stoelen enorm uit een lopen kwa prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ik heb bij de ikea een stoel gehaalt voor 180 euro. zit perfect en voldoet volgens wel aan jou eisen.. Ben zelf 1.84 dus misschien ook wel niet, maar ga daar is kijken zou ik zeggen.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46421

weet niemand waar je die stoelen krijgt, of die daarop lijken, die in een aflevering van friends te zien zijn. Die zijn relaxed om achter de tv te zitten. Moet daar wel nog ff voor spare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 09-06 09:06
Het valt mij trouwens op dat de Ikea stoelen in verhouding duurder zijn dan de "Gamma, Leen Bakker, Praxis stoeltjes"

Afbeeldingslocatie: http://mediaserver2.ikea.framfab.se/product_images/PE033543.JPG

Die heb ik, al een jaartje of 2. Wel okee, alleen geen hoge rugleuning en idd best duurt voor wat je er voor krijgt...

Dus laatst op de sloop dikke stoel uit een ouwe XM V6 gehaald, ¤20 voor betaald, aantal uren voor lopen prutsen, maar nu ist een heel fijne stoel (elektrisch verstelbaar :*) )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~y.dvries/stoel3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~y.dvries/stoel2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~y.dvries/stoel1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Whaha die autostoel is master 8)
(Hoe kom je erop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
joep_k schreef op 06 augustus 2002 @ 21:27:
afbeelding
voor 65euro;

[...]
Nou wil ik niet lullig doen maar die stoelen hebben we ook op ons werk (rond de vergader/lunchttafel) en ik vind ze echt verschrikkelijk k*t zitten. Ze wiebelen alle kanten op en je zakt er steeds een beetje in weg.

(ik ben 2m lang).

De Ahrend 220 is de stoel waar ik daar de hele dag op zit en dat is echt een superstoel!

[ Voor 0% gewijzigd door Coppertop op 07-08-2002 20:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 08-06 09:59
Lampje schreef op 07 augustus 2002 @ 13:29:
Je kan ransstoeltjes van de leenbakker/kwantum/enz kopen. Die zijn lekker cheap (tot 100 euro ofzo), maar ook bar slecht.
Ik heb een keertje zo'n stoel gekocht (van 130 gulden), was na 2 maand versleten.
Hoe ga jij met je stoel om man? rij je er alla Jackass mee dijken af ofzo? ;)

Al 6 jaar een Leen Bakker stoeltje van 250 piek, zit prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
LordLynx schreef op 07 augustus 2002 @ 20:34:
[...]

Hoe ga jij met je stoel om man? rij je er alla Jackass mee dijken af ofzo? ;)

Al 6 jaar een Leen Bakker stoeltje van 250 piek, zit prima hoor.

Waarschijnlijk andere eisen.....
Die 130 piek stoel is niet stabiel, niet comfortabel, slecht gemonteerd en de gasveer zuigt.

(mijn andere stoel kost 10x zoveel en daar vergelijk ik hem ook mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
me broer had gamma stoel van 89 euro kutdingen met kut hardboard en kut schroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Lampje schreef op 07 augustus 2002 @ 21:03:
[nohtml][...][/nohtml]
Die 130 piek stoel is niet stabiel, niet comfortabel, slecht gemonteerd en de gasveer zuigt.

Zo kan je het ook brengen:
Sjoak schreef op 07 augustus 2002 @ 21:20:
me broer had gamma stoel van 89 euro kutdingen met kut hardboard en kut schroeven
:)
(ik ben het dus met je eens Sjoak...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 08-06 09:59
Lampje schreef op 07 augustus 2002 @ 21:03:
[...]

Waarschijnlijk andere eisen.....

(mijn andere stoel kost 10x zoveel en daar vergelijk ik hem ook mee)
Maar je zei dattie versleten was, da's iets anders als dat je hem niet lekker vind zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
LordLynx schreef op 07 augustus 2002 @ 21:37:
[...]

Maar je zei dattie versleten was, da's iets anders als dat je hem niet lekker vind zitten ;)

Dan is mijn post blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest:

Hij piept, kraakt, wiebelt, schuurt en buigt. Bovendien is de stof versleten en het kussen niet meer een kussen maar blijft gewoon plat)

Een goedkoop slecht rotding dus. Een eigenschap die ik toedicht aan praktisch alle stoelen <200 euro (Waarbij ik wel even wil zeggen dat hoe dichter bij de 200 euro hoe grater de kans op een stoel die wel bruikbaar is. Ik heb die grens dus wat hoog gekozen. Heb jij een stoel van 185 euro die wel goed is, zou dat heel goed kunnen. Tot zover mijn indekopmerking :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 22:06
TjarkVerhoeven schreef op 06 augustus 2002 @ 22:52:
Zo eentje moet je kopen als joep_k toont.

Ik heb zelf +-4 jaar geleden 2 van die stoelen (net andere leuningen, zelfde mechanisme) gekocht voor 118 piek/stuk. Ik ben 1.95 en als ik recht op zit is de rugleuning nog 7cm hoger dan m'n schouders.

Iedereen die bij mij binnen komt gaat 'meteen' in die stoel zitten.

Op m'n werk mocht ik een stoel uitzoeken (helemaal ergonomisch etc). De (voor mij fijnste) stoel kostte 2500 gulden en het is nog steeds dat als ik thuis kom ik _erg lekker_ in m'n eigen stoelen zit.

je kunt 'm een beetje hierop zien (2 stuks bij elkaar):
afbeelding
Kan die stoel ook achterover buigen? Zo ja, dan heeft m'n pa 'm volgens mij ook. O wat zit dat ding lekker! Maar je krijgt wel gauw kontvorming in de zitting :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb nu ook zo'n goedkope stoel van leenbakker of kwantum oid.. is idd rotkwaliteit, in het begin zitten ze heel goed, maar ik heb deze nu een jaar of 2 en laatst was de rugleuning verbogen en uiteindelijk geknapt. Ook kraakt ie aldoor en soms vliegt er @ random een schroef uit. Die leuning heb ik nu professorisch gefixt door er een leuning van een andere cheapo kwantum stoel op te zetten (die al es eerder total-loss raakte), maar dat is eigenlijk geen gezicht en het zit ook beroerd. Ik zoek dus ook weer een nieuwe stoel maar mn budget is ook niet zo superhoog.. zal dus ws. weer 1 van leenbakker/kwantum kwaliteit worden; heb ik iig weer een tijdje een stoel :P

Maar die autostoel lijkt me ook wel erg cool :D Electrisch hoeft van mij niet, maar heb je die stoel gewoon op een onderstel van een normale bureaustoel gezet? Of past dat niet zomaar en moest je lassen etc.? En is zo'n stoel niet te zwaar zodat ie snel omkiepert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37691

Solosmots schreef op 07 augustus 2002 @ 19:11:
[...]

Die heb ik, al een jaartje of 2. Wel okee, alleen geen hoge rugleuning en idd best duurt voor wat je er voor krijgt...

Dus laatst op de sloop dikke stoel uit een ouwe XM V6 gehaald, ¤20 voor betaald, aantal uren voor lopen prutsen, maar nu ist een heel fijne stoel (elektrisch verstelbaar :*) )

afbeelding

afbeelding

afbeelding
vet idee, mijn burostoel word binnekort gemod.
ik zal even zoeken naar een relaixed autostoel, en ik zit LEKKER(der).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:46

TdV

De meeste cheape burostoelen zijn kut. Zelf ben ik begonnen met zon leenbakker leder bekleede burostoel. Wat een troep zeg. Nu heb ik een IKEA operativ stoel en dat is stukken beter. de IKEA werksam is ook wel goed maar toch al weer wat cheaper en minder goed.

Afbeeldingslocatie: http://mediaserver2.ikea.framfab.se/product_images/PE033542.JPG

http://www.ikea.nl/produc...00002272&type=III&id=1833

Deze bestaat ook met hoofdsteun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
rick_h schreef op 07 augustus 2002 @ 23:15:
Maar die autostoel lijkt me ook wel erg cool :D Electrisch hoeft van mij niet, maar heb je die stoel gewoon op een onderstel van een normale bureaustoel gezet? Of past dat niet zomaar en moest je lassen etc.? En is zo'n stoel niet te zwaar zodat ie snel omkiepert?
Lassen kan, heeft iemand anders hier wel gedaan, wilde ik eerst ook maar toen bedacht ik me dat een houten plaat met een balkje en een stripje aluminium ook zou voldoen. Dus dat gedaan, netjes strak in de lak gezet etc.
Hij kiepert niet om, je moet em wel 'goed in balans' op je onderstel zetten uiteraard. Nou kan deze dus elektrisch naar voren/achteren dus dat maakte nie zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

waarom loopt iedereen te zeiken dat die leen bakker dingen niet goed zijn ??
ik heb die ene van 130 euro en die zit echt fantastisch voor dat geld gewoon....
Oke als je een stoeltje van 2500 gulden heb dan wil je er mee pauperen natuurlijk bij je mede gotters :? maar ik snap gewoon niet waarom er steeds negatief over de wat minder duurdere stoelen wordt gedaan ??
ik vindt 2200 piek voor een stom stoeltje zo i zo beetje erg zonde van het geld :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Laatst online: 22:54
omdat de goedkopere stoelen ruk zijn 1 keer in elkaar en je kunt nooit meer wat los schroeven het materiaal is meestal te dun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

zijn gewoon schroefen hoor bij mij
heb hem al een keer uit elkaar gehad
dus dat is ook bull shit wat je zegt nu :?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.leenbakker.nl/photos/NL_W33_02.jpg

die rechtste stoel lijkt mij wel wat.
De ene helft zal die stoel wel helemaal niks vinden, maar ik heb het er gewoon niet voor over om honderdn euro's uit te geven voor een stoel.

Heeft iemand toevallig die stoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Het ziet er altijd zo degelijk uit, maar je hoort zo vaak dat het na een tijd uitelkaar dondert :?
Tja en die prijs is ook een stuk lager dan dezelfde stoel maar dan van een "degelijk merk"

Ik zou het niet weten, ik heb nooit dat soort stoelen gehad, maar voor ¤100 kan je er je niet echt een buil aan vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

[...]

afbeelding

afbeelding

afbeelding
haha mijn pa heeft ook een xm v6 met die stoelen (auto is echt bijna af, alles gaat nu naar de kloten alleen de stoelen zijn echt MASTER ! :) ik mag ze hebben :P zodra hij is afgegeven bij de sloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

ben met nieuwe kamer bezig, en wil ook een nieuwe, maar heb maar weinig ruimte voor zo;n grote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik heb bij Officecenter een leren bureaustoel gekocht, kostte iets van 150 gulden ofzo.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion
  • Laatst online: 24-05 07:23

RedScorpion

is geen rooie rakker

Ik heb van de week bij http://www.gammabouwmarkt.nl/krant/index.jsp die leren bureaustoel gehaald van 79 euro'tjes

Zelf ff in elkaar zetten, zo gedaan en zit perfect. :*)

Voor dat geld kan je er geen buil 8)7 aan vallen om zo maar ff te zegge

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
RedScorpion schreef op 13 augustus 2002 @ 19:23:
Ik heb van de week bij http://www.gammabouwmarkt.nl/krant/index.jsp die leren bureaustoel gehaald van 79 euro'tjes

Zelf ff in elkaar zetten, zo gedaan en zit perfect. :*)

Voor dat geld kan je er geen buil 8)7 aan vallen om zo maar ff te zegge
Deze zit perfecto :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Laatst online: 06-06 08:37
Waarom heten die stoelen van LB 'Mandy' en 'Debby'? Zeker voor de 'relaxstand' :X

Serieus:

Ik had een goedkoop bureaustoeltje van de LB. Dat zat prima, tot ik 10 uur per dag achter mijn pc aan het werk moest. Toen heb ik na 3 dagen een IKEA bureaustoel gekocht voor 500 gulden, waar ik al weer 5 jaar zonder problemen op zit.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik heb ook zoiets gefixt alleen dan 2 bmw m3 stoelen van die zwarte kuipstoelen heerlijk zitten ze >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
PICS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Echt wel, zeker voor dat geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Hier die Gamma Stoel

Afbeeldingslocatie: http://www.clubs.nl/ClubsData/Renault%20M%E9gane%20Coup%E9%20en%20Cabrio%20Fanclub/incoming/Bureaustoel%20Gamma.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 549

Mjah... Ik heb bij office center ook mijn stoel gekocht. best aardig dingetje, rond de 250 euro ex btw denk ik. Is niet zo'n leren geval maar zo'n stoffen stoel met een wat langere rug. Ze zeggen dat het ding door TNO goedgekeurd is blabla. Maar bij office center hebben ze best een redelijk assortiment stoelen, helaas moet je wel zo'n pasje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Neuj', van die M3 stoelen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Aargh wat een draken van stoelen komen hier allemaal langs!
Even compenseren voor al dat lelijks hoor...

Afbeeldingslocatie: http://www.neeflouis.nl/office/43wilkahnburostoel.jpg
Merk: Wilkahn (€200, 2e hands)

Afbeeldingslocatie: http://www.neeflouis.nl/office/17artifortconfblauw.jpg
Merk: Artifort, Designer: Geoffrey Hartcourt (€175 2e hands, ook in rood en zwart)

Afbeeldingslocatie: http://www.neeflouis.nl/office/39ajacobsenhoog.jpg
Merk/Desinger: Arne Jacobsen (€430)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

di eleren stoeltjes van Praxis of Gamma zijn echt bout, is nie eens echt leer :X en die wielstjes doet me denken aan een trage PC :| stotter stotter....

Ga bij een fatsoenlijke winkel en zoek desnoods een disign stoel uit :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Genoil schreef op 14 augustus 2002 @ 13:34:
Aargh wat een draken van stoelen komen hier allemaal langs!
Even compenseren voor al dat lelijks hoor...

[afbeelding]
Merk: Wilkahn (€200, 2e hands)

[afbeelding]
Merk: Artifort, Designer: Geoffrey Hartcourt (€175 2e hands, ook in rood en zwart)

[afbeelding]
Merk/Desinger: Arne Jacobsen (€430)
Ziet er niet zo verstelbaar uit als een aantal van die 'draken van stoelen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

Ik heb net met Daniel 2 van deze gevallen gekocht:

http://www.ikea.nl/produc...578&type=III&id=1833,1893

Afbeeldingslocatie: http://mediaserver2.ikea.framfab.se/product_images/PE079960.JPG

Wij hebben zwart leer gekozen en wieltjes voor een harde ondergrond. De armsteunen moet je er eigenlijk ff los bijhalen, in totaal kost dat grapje dan 279 euro als ik me niet vergis.

En dat zit lekkerrrr, misschien niet zo lekker als de eerder genoemde kinnarps, maar hij kost ook een kwart :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Mja, ik heb zo ongeveer alle bureaustoelen die ik gehad heb in 2 tot 6 maanden tijd naar de klote geholpen.
Kraak, wiebel, scheef enz.
Maarja, heb zelf geen knaken om uit te geven aan een goede stoel, maat van me heeft 2 HELE relaxte stoelen voor in de computerkamer bij hem thuis, ook met zo'n ruststand enzo, toch maar eens informeren waar die vandaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze hebben wij ook op het werk, van de 12 stoelen zijn van 4 stoelen al de bekleding finaal doorversleten zodat het gele schuim naarbuiten komt. Ze zitten wel lekker, maar kwaliteit is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 13:39:
di eleren stoeltjes van Praxis of Gamma zijn echt bout, is nie eens echt leer :X en die wielstjes doet me denken aan een trage PC :| stotter stotter....

Ga bij een fatsoenlijke winkel en zoek desnoods een disign stoel uit :)
Nou die van de Gamma is dus wel echt leer. Okee geen topkwaliteit,maar je kan ook niet te veel verwachten voor dat geld.

En die wieltjes...ik heb zelf een laminaatvloer liggen op m'n computerkamer en deze wieltjes zijn echt super hierop, geen krassen en echt super soepel.

En voor zo'n design stoel kan je meteen je knip opentrekken. Heb ik eerst ook voor gekeken,maar kreeg af en toe bijna een hartstilstand van de prijs.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ik heb een simpele bureau stoel gehaald bij de Roller en na 1,5 jaar is het zitvlak kapot, het textiel is gesleten.
Comfortable issie wel!

Toch niet slecht voor een stoel van mwoah...35 euro toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Anoniem: 14124 schreef op 14 augustus 2002 @ 19:36:
[...]

Deze hebben wij ook op het werk, van de 12 stoelen zijn van 4 stoelen al de bekleding finaal doorversleten zodat het gele schuim naarbuiten komt. Ze zitten wel lekker, maar kwaliteit is het niet.
Damn, hoop niet dat ik dat ook krijg. Hoe oud waren die stoelen? Mijn halve familie heeft diezelfde stoel omdat ie zo lekker zit (voor het geld zeker) dus ik hoop niet dat we binnenkort massal nieuwe bureaustoelen nodig hebben (alhoewel, kwantumkorting...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:23

spacy

+++

Afbeeldingslocatie: http://www.leenbakker.nl/photos/NL_W33_02.jpg

die hier links op de foto staat heb ik al wel een behoorlijke tijd, volgens mij heb ik er nog die 85 euro voor betaald, hij zit mooi recht, goed en lekker.

M'n moeder heeft hem laatst ook eens geprobeerd en is er direct 1 voor haarzelf gaan halen, (waar ze de wieltjes afgesloopt hebben en die nu op rubbernoppen in de woonkamer staat),
deze nieuwe stoel vondt ze beter voor haar rug, dan haar vorige stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TdV schreef op 17 augustus 2002 @ 12:46:
Damn, hoop niet dat ik dat ook krijg. Hoe oud waren die stoelen? Mijn halve familie heeft diezelfde stoel omdat ie zo lekker zit (voor het geld zeker) dus ik hoop niet dat we binnenkort massal nieuwe bureaustoelen nodig hebben (alhoewel, kwantumkorting...?)
Na een maand of 2 begonnen de slijtage plekken al te komen. Vooral op de hoeken van het zitgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:23
Ik heb bij Leen Bakker voor 400 gulden een stoel gekocht (duurste die ze hadden maar mijn vader vond het opeens een goede investering :Y) ) en daar heb ik niks op aan te merken. Kijk bij ongeveer alle dingen die iets met verschil in kwaliteit hebben wat ook in prijs te merken is, zul je verschillende meningen tegen komen.

Je zult dus altijd mensen blijven houden die vinden dat ze niet kunnen zitten op een stoel die minder dan 200 euro kost, terwijl andere mensen al 3 jaar doorbrengen in zo'n stoel zonder klachten.

Mijn mening is in ieder geval dat die hoge leren stoelen (waar je dus ongeveer je nek op kunt laten rusten, maar dan zie je het scherm niet meer ;) ) erg prettig zitten; het is een flinke verbetering boven die stoffen stoeltjes. ik gebruik mijn Leen Bakker stoel al iets meer dan een jaar zeer zeer intensief, het is nauwelijks een overdrijving om te zeggen dat er 16 uur per dag iemand achter zit te schommelen, en er is nog nooit een schroefje los gekomen oid.
Ik zou dus gewoon voor zon soort stoeltje gaan als ik jou was.

(my $0.02...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6218

Rekz:
Heb van de week die linkerstoel voor 69,= bij de Leen Bakker gehaald...
Deze zit naar mijn mening het lekkerste van de twee (hogere rug) en heeft ook een prima standje achterover! Ga maar eens proberen, perfecte prijs/kwaliteitsverhouding!
Stevige stoel ook; 1.97m/110kg hier en no problem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:05

DDX

kijk eens hier :
http://www.troostwijkveilingen.nl/

failliette bedrijven hebben meestal wel paar goede stoelen over..

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 23:57

Chop2000

Vroem

moet je ff gaan kijken in hoofddorp (cmg bedrijf, afdeleling bindview) die zijn aan het verhuizen en alle burau;s/ stoelen gaan we er zitten ook relaxe burau stoelen bij...

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Anoniem: 14124 schreef op 17 augustus 2002 @ 22:16:
[...]

Na een maand of 2 begonnen de slijtage plekken al te komen. Vooral op de hoeken van het zitgedeelte.
Oow, ik heb de mijne al dik twee jaar en hij is nog prima. Misschien een matigere serie of zo? Phew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
joep_k schreef op 06 augustus 2002 @ 21:27:
[afbeelding]
voor 65euro;

[...]
Hey die stoel heb ik al 2 jaar ofzo! zit lekker en is ook lekker breed (niet dat ik een dikke reet heb ofzo) maar hij is alleen van de voorkant een beetje versleten.. maar voor de rest is het een prima stoel..

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Laatst online: 18:12

Aidix

Geluidspietlut

ZOzo ik zie dat de stoel die ik op mijn werk heb bijna 1800 dollar kost :)

http://www.simondrury.com/hag.htm

Hag signet 8400, echt de beste stoel die ik ooit heb gezien, zelfs de afdelingsmanagers hebben niet zo'n goede haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 18:27

[afbeelding]

Zijn beter van kwaliteit, maar zeker niet de beste waar voor hun geld.

Je moet het gebruik van een bureaustoel niet onderschatten, zeker als je dagelijks achter dat schermpie zit voor een langere periode. Je kunt dus beter meteen een goede stoel kopen en nu even slikken dan dat je net zoals ik en anderen die hier al gereageerd hebben om het half jaar weer aan een nieuwe stoel toebent.

BTW, mijn stoelen zijn in hoogte en diepte verstelbaar, hebben een synchroon mechanisme (rugluning kantelt asymetrisch met het zit gedeelte) en in hoogte verstelbare armleuningen. Kosten ongeveer € 1000,00 per stuk. Maar ik heb geen last meer van mijn kont en rug.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47396

Die van mij heb ik bij de wehkamp vandaan, zit prima :)
Gewoon leren stoel, in hoogte verstelbaar, relaxstand, aardige armleuningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
Lampje schreef op 07 augustus 2002 @ 13:29:

edit: niet dat ik je deze wil aanraden, maar besef wel dat een goede stoel geld kost.
Als je veel op zo'n stoel zit (en daarmee bedoel ik een paar uur per dag) is het wel degelijk slim om meer dan je geplande 150 euro uit te geven. Een degelijke bureaustoel heb je pas vanaf een 250-300 euro.

Kijk voor de gein eens in de prijslijsten van vinklisse overtoom of kijk ook eens bij ahrend op de website.

Het type 220 ken ik. Dat is een bijzonder fijne stoel! En nog prima betaalbaar.
Mee eens! Zelf heb ik de Ahrend 220, het basic stoeltje (€329).
"Nou dan ken je je knip wel opentrekken, ik valt achterover van zo'n smak centen".
Een goeie stoel kost gewoon wat geld.
Het is ook niet zo dat je een stoel van €1000 koopt om er mee te patsen op GoT. Je wil na jaren dagelijks werk achter de computer nog gewoon een goeie rug hebben.
Ook het feit dat je zelf denkt dat je 'al 2 jaar lekker in het Leenbakker stoeltje zit' betekent niet dat de stoel ook nog goed is.
Toen ik m'n stoel ging testen werd ik door de verkoper in een voor mij oncomfortabele houding in die stoel gedrukt. Later kwam ik er achter dat het gewoon de beste zithouding is en dat ik jaren verkeerd heb gezeten.
Je kan echt alles instellen aan deze stoel.
Dus, €80 voor een stoeltje lijkt leuk maar een stoel is een long term investment, je doet er zeker toch wel minimaal 3 jaar mee. Dan mag je best die €329 uitgeven. Maarja, je moet het natuurlijk altijd zelf weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 27-05 11:57

ReseTTim

Chocolate addicted

RekZ schreef op 12 augustus 2002 @ 22:29:
[afbeelding]

die rechtste stoel lijkt mij wel wat.
ene helft zal die stoel wel helemaal niks vinden, maar ik heb het er De gewoon niet voor over om honderdn euro's uit te geven voor een stoel.

Heeft iemand toevallig die stoel?
die rechter stoel had me baas gekocht. ik heb er ook gezeten en vond die stoel nix. dit ivm ik een bezweten / natte kont ervan kreeg en dat vond ik niet plezant. daarbij komt nog dat je dus de achterkant van de stoel niet kunt verstellen.. hij zit vast aan de onderkant. kortom als ik jou was zou ik een mooie bureaustoel kijken. sekers met die lengte..

later zal je er veel plezier van hebben als je een goede en evt dure koopt..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Je kan wel een goeie stoel hebben enzo, goed voor je rug etc, maar dan moet je er wel altijd goed op gaan zitten ! Anders heeft het ergonomisch verantwoorde weinig zin...
Ik zie vaak mensen die half op een stoel zitten, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 18:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Heel leuk en aardig al die mooie leren stoelen, maar ik heb in mijn woonkamer een laminaatvloer, en die wieltjes eronder gaan natuurlijk erg krassen.. Ik weet dat er speciale kunststofmatten te koop zijn voor stoelen met wieltjes eronder, maar dat vind ik dus superlelijk staan in de woonkamer.

Op dit moment gebruik ik één van mijn keuken-tafel-stoelen als computerstoel, en dat wil op zich ook prima, maar een echte bureaustoel is natuurlijk relaxter..

Iemand suggesties voor een mooie stoel ZONDER wieltjes, en die niet krast op de vloer?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
CAP-Team schreef op 21 augustus 2002 @ 14:01:
Heel leuk en aardig al die mooie leren stoelen, maar ik heb in mijn woonkamer een laminaatvloer, en die wieltjes eronder gaan natuurlijk erg krassen.. Ik weet dat er speciale kunststofmatten te koop zijn voor stoelen met wieltjes eronder, maar dat vind ik dus superlelijk staan in de woonkamer.

Op dit moment gebruik ik één van mijn keuken-tafel-stoelen als computerstoel, en dat wil op zich ook prima, maar een echte bureaustoel is natuurlijk relaxter..

Iemand suggesties voor een mooie stoel ZONDER wieltjes, en die niet krast op de vloer?
je hebt ook stoelen met rubbere poten eronder die kun je alleen dus verschuiven messchien heb je rubbere draai wieltjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Yeps, bij de Ikea kan je standaard voor harde of zachte wielen kiezen. Harde zijn van plastic, zachte ook, alleen buitenste ring is een soort hard rubber. Rolt hier ook wel lekker (wel over vloerbedekking).
En een beeje laminaat kan toch wel een paar zwenkwieltjes verdragen :?
Pagina: 1