• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ook dit onderwerp is vaker aan de orde geweest. Maar de search werkt niet.

Met de olympus c-220 kun je foto,s maken die met speciale software op de computer kunt samenvoegen tot 1 foto.

Olympus levert Camedia Master 4.0 mee. Maar dit is een stuk software wat alles automatisch doet(en niet goed genoeg).

Ik zoek een stuk software wat dit beter doet, en waar je meer zelf mee kan regelen.

Of is er een plug-in voor Photoshop 6.0 (Heb de functie nog niet kunnen ontdekken in deze software)

Verwijderd

Dan moet je eens zoeken naar Panotools met google; dat is wel functionele software
edit/
http://home.no.net/dmaurer/%7Edersch/PanoTools.zip

• Auke
  • Niet online
Bedankt, ik zal het programma eens bekijken:)

• Auke
  • Niet online
hmmm, snap er nog geen reet van.

Verwijderd

Smoke City Design : The Panorama Factory >> werkt goed

• Auke
  • Niet online
Panorama Factory lijkt op het eerste gezicht een erg leuk progje:)

Verwijderd

Auke schreef op 05 augustus 2002 @ 23:22:
In de Duitse C't van een paar weken geleden stond een test van panorama tooltjes. Panorama Factory kwam hier verreweg het beste uit. Een goed programma dus, en niet al te duur.

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

gewoon even de canon software downloaden daar zit photostich bij. ik heb een powershot a40 met die software maar het programma is gewoon universeel dus werkt bij alle JPG's natuurlijk

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Verwijderd

Auke schreef op 05 augustus 2002 @ 23:22:
Idd die is super!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 12:37

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb de s30, en de die photostitch werkt bij inderdaad ook prima...

Basement Bios ---- Exo-S

• Auke
  • Niet online
jos_zwa schreef op 06 augustus 2002 @ 12:09:
gewoon even de canon software downloaden daar zit photostich bij. ik heb een powershot a40 met die software maar het programma is gewoon universeel dus werkt bij alle JPG's natuurlijk
Waar kun je deze software downloaden? Kan het tot nu toe niet vinden.

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18
jos_zwa schreef op 06 augustus 2002 @ 12:09:
Kan me niet voorstellen dat PhotoStitch gratis te downloaden is bij Canon. Als je dat programma los zou aanschaffen is het immers ook niet gratis...

Ik heb trouwens zowel Panaroma Factory als PhotoStitch geprobeerd. De resultaten die Panaroma Factory levert zijn over het algemeen veel beter!

Bovendien kwam, zoals luite al zei, Panorma Factory als beste uit de test in de duitse C'T. PhotoStitch kwam daar juist als een van de slechtste uit.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 22:50
Heb ddc al eens Photostitch gegeven (hij heeft een FP 6900), maar die vlieger ging niet op, de software wil niet werken / installeren.

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 11:21

Krul

Holodoc

Photostich is niet van de Canon-site te downloaden. Panorama Factory is ook een een freeware smaak voor degene die geen shareware willen gebruiken ;)

Verwijderd

Ik heb fotostitch al een paar maal gebruikt en vind het resultaat maar pover. Stitches zijn heel goed te zien. Net Panorama factory gedownload en getest. Het is duidelijk. Photostitch kan er af.

Panorama factory biedt veel meer mogelijkheden en de resultaten zijn heel goed! Ik moest wel bij 1 test de uhmm belichting correctie ofzoiets afzetten, want het resultaat werd veel te donker. Maar toen was die ook helemaal ok.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 22:50
'k Zal es een vergelijkend testje doen vanavond. :)

Verwijderd

http://www.panavue.com

PanaVue ImageAssembler... gebruik zelf wel eens om quicktime panorama's te maken

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Stitchen noem je dat...

Google plus die term zou ook wel wat op moeten leveren :) Maar hierboven staan al goede utilities genoemd.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik heb er zelf een aantal getest en ben daarna panorama factory blijven gebruiken. Geweldig proggie simpel te bedienen en mooie resultaten.
Pagina: 1