Toon posts:

kan iemand helpen me identificatie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc, waar ik een format wil op doen van de HD, maar er zit geen manuel en cd van het MB bij.

het is een klein bordje, waarschijnlijk microATX, met alles onboard. dwz; lan, sound zelfs een CPU. blijkbaar moet dit een 1GHZ cpu zijn.
verder staat er geen merk op dit bord. alleen dat het "made in china" is.
op de chipset (gouden koelrib) staat "VT133" en op de andere staat(zonder koelrib) "VIA VT82c686b"

iemand een idee waar ik alle nodige drivers ed kan vinden voor dit "onbekend" bordje ?

nog even dit, op de cpu is een heel klein coolerke geplaats (gelijk op een videokaart of chipset)

verder heb ik er jammer genoeg geen info over.
denk dat het een vreselijke zoektocht is.

Verwijderd

VIA 4 in 1?

Verwijderd

pic`s

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Is het dit bordje?
Pic

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Damn i'm good :+

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 10:51

vinnie1908

Appel != peer

dat is echt bruut zonder foto weten welk bordje....

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
vinnie1908 schreef op 05 augustus 2002 @ 18:28:
dat is echt bruut zonder foto weten welk bordje....
Je typt bij google ff "VIA VT133" in en je hebt hem al hoor :P

Verwijderd

Morty schreef op 05 augustus 2002 @ 18:48:
[...]
Je typt bij google ff "VIA VT133" in en je hebt hem al hoor :P
Er zijn zoveel VIA VT133 moederborden. Of niet soms?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:56
Er zijn een heleboel VT133 borden, maar er is maar 1 hoofdfabrikant van: ECS. PC CHIPS, EagleTec, EagleMax, PCPartner, etc, het zijn allemaal vage submerkjes van ECS.

Verwijderd

Erg knap, dacht dat het een shuttle was. (zonder foto) ;)

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 22:02
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:40:
[...]

Er zijn zoveel VIA VT133 moederborden. Of niet soms?
Of er veel zijn weet ik niet, maar de eerste 4 links die google geeft zijn iig dit bordje. Dus als de topicstarter ff had gezoch had hij het toch wel moeten kunnen vinden :P

Verwijderd

Topicstarter
euh... heb op google gezocht zunne, maar kwam niet verder. vond inderdaad een vage link naar ecs, maar ik vond nie wa ik zocht. maybe ben ik te onervaren, maar we zijn hier toch om elkaar te helpen niet ?

ik vind het in iedergeval heel erg knap da er zo snel zulke effectieve reactie was, waarvoor bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
btw, ge hebt gelijk, ben nu trug gaan zoeken en idd, het staat bij de eerste links. must have overseen it.

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Damn! Zeg B.A. werk jij soms bij Google (B)) ofzo :?, laatst kwam je ook al in no-time met de juiste drivers op de proppen (8>

Blaat

Verwijderd

Als ik het goed heb heeft mijn zus net hetzelfde plankje steken :). Ik kan je die drivers dus wel ff op ftp zetten ofzow. Laat maar iets weten of je ze nog nodig hebt.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Als je met dat board in windows kan komen , start je sisoft sandra :). Hoppa je weet het. En anders geef je de bios code, eff intikken op google :D.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:40:
Als ik het goed heb heeft mijn zus net hetzelfde plankje steken :). Ik kan je die drivers dus wel ff op ftp zetten ofzow. Laat maar iets weten of je ze nog nodig hebt.
dat zou wel makkelijk zijn eigenlijk :-)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54

Mystikal

It never hurts to help!

zo zie je maar weer de echte tweaker laat niemand in de kou staan O-) :)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

ik zal morgen ofzow op zoek gaan naar dat cdtje en je iets laten weten als ze op ftp staan. Kan ik je mailadres ofzo? want mijn pc draait geen 24u aan een stuk....

-edit-

Ze staat op FTP, bartdude.myftpsite.net, poort 21, user mobo, pwd GoT
Wel ff alleen downloaden wat je echt nodig hebt aub, want der staat zo een kleine 600 meg aan drivers en als je die allemaal gaat afhalen is mijn limiet van deze maand bijna op ;)

-end edit-
Pagina: 1