Als ik powerdvd 4.0 installeer op mijn systeem werkt alles o.k. totdat je een dvd gaat afspelen. M'n pc restart dan???? Weet iemand hoe dit komt??? ik draaai win xp pro uk
Nee alleen bij power dvd m'n cpu is 43 graden stressed. de vorige versie van power dvd werkte wel o.k. Het prog start wel op maaaar als je op de play knop drukt is het ploef.!
Er is een patch , maar ik weet niet oftie dat probleem ook verhelpt...
Insanus sum
bij mij werkt powerdvd_XP prima onder wind XP....
Is het niet je voeding ofzo? Mischien kan ie niet voldoende spanning leveren...
(maarja, dan zou je dit probleem ook hebben als je een file copiert via de dvd speler...)
(maarja, dan zou je dit probleem ook hebben als je een file copiert via de dvd speler...)
Maar waarom werkte de oude versie dan wel???Cutebritney schreef op 05 augustus 2002 @ 16:56:
bij mij werkt powerdvd_XP prima onder wind XP....
Verwijderd
Sorry voor het omhoog halen van deze topic maar had een vraagje. Iedere keer als ik een DVD of IFO file wil afspelen krijg ik de volgende melding: De PowerDVD DirectShow decoder-filters zijn onjuist geinstalleerd. Wie weet er raad met dit probleem?
Misschien PowerDVD overnieuw installeren
Ik weet namelijk niet als je ingebouwde decoders kan verversen door vernieuwde versies.
Wauw, een sig!
Verwijderd
Het typen van meer dan 1 vraagtekens zorgt er niet voor dat je vraag sneller beantwoord wordt. Bovendien zou je ook wat meer kunnen vertellen over wat je al hebt onderzocht en geprobeerd. GoT is geen instant problem solver namelijk 
Maar als je pc opeens opnieuw opstart zou ik toch maar eens hier kijken! Wellicht krijg je daar een nuttige foutmelding uit waarmee je het probleem kan oplossen
Succes!
Ik heb nog wat gevonden op de site van PowerDVD. Daar staat een algemene tip over wat je moet doen als PowerDVD niet goed werkt. Daar wordt verteld dat er een log wordt bijgehouden door PowerDVD waarin waarschijnlijk de foutmeldingen(!) staan vermeld, de moeite waard om te zoeken naar de logs?
Maar als je pc opeens opnieuw opstart zou ik toch maar eens hier kijken! Wellicht krijg je daar een nuttige foutmelding uit waarmee je het probleem kan oplossen
Ik heb nog wat gevonden op de site van PowerDVD. Daar staat een algemene tip over wat je moet doen als PowerDVD niet goed werkt. Daar wordt verteld dat er een log wordt bijgehouden door PowerDVD waarin waarschijnlijk de foutmeldingen(!) staan vermeld, de moeite waard om te zoeken naar de logs?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 17:03 ]
Pagina: 1