[Hotmail] Wat is dat voor gedoe?

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hotmail is extreem traag vandaag. Het is alsof ik op een 14k4 zit.

Ik heb MxStream Basic met XS4ALL. Hebben jullie dit probleem ook, of ligt het aan XS4ALL? Ik word hier echt scheit ziek van, ben ik eindelijk weer een dagje thuis, wil ik al mijn vrienden mailen, heb ik dit gedonder.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
Hotmail is altijd traag :D

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb er vandaag ook meer last van dan normaal. Ook het versturen van berichten gaat lekker traaaaaaag. Heb zelf een of ander Chello-abo.

Verwijderd

Mwah, gaat wel redelijk hier, maar goed, heb dan ook maar ISDN 64k... dat gaat sowieso niet zo hard...
MSN deed het trouwens vanmiddag ook al een tijdje niet hier, dus ze zullen wel weer aan het klooien zijn daar bij MS...

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klopt, maar vandaag slaat het echt alles en ik ben benieuwd of ik de enige ben die daar last van heeft.

Verwijderd

svdmeer:
Klopt, maar vandaag slaat het echt alles en ik ben benieuwd of ik de enige ben die daar last van heeft.
Nee, je bent niet de enige. Hotmail is vandaag inderdaad ontzettend traaaaaaaaag. :O (Ik gebruik trouwens ook Mxstream Basic ADSL.)

Verwijderd

Hotmail moet je alleeen maar gebruiken om te chatten...

Voor webbased e-mail moet je verwijderd gebruiken!!

Dit is echt ongeloofelijk snel! Je krijgt bij het FREE account heeel veeel opties. Je kan echt alles instellen.

Lees hier maar eens wat ze er over zeggen:

verwijderd

Het mooiste is de "BOUNCE" knop: Hiermee kan je ongewenste SPAM berichten terugsturen naar de afzender, en dan krijgt hij een bericht waarin staat dat jouw e-mail adres niet bestaat!

[ Voor 0% gewijzigd door Roelant op 05-08-2002 22:29 . Reden: SPAM verwijderd ]

Verwijderd

Roelant schreef op 05 augustus 2002 @ 22:22:
[...]Niet zo heel vreemd wellicht, wantzo te zien is één van de moderators van dat forum medewerker van fastmail, hij reageert iig. op een klagende user alsof hij van de helpdesk van fastmail ("we always...") is.
Dat is juist het mooie! Er word ongelooflijk snel gereageerd als je problemen hebt! Zelfs als je een FREE account hebt....

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:25:
Dat is juist het mooie! Er word ongelooflijk snel gereageerd als je problemen hebt! Zelfs als je een FREE account hebt....
Niet zo mooi dat jij dit forum gebruikt om ervoor te spammen enzo, als je een website een warm hart toedraagt kun je het adres in je profiel invullen, maar er te pas (hier) en te onpas (in je topic wat ik net gesloten heb) mee gaat strooien is het SPAM, en da's ongewenst.

Voor meer informatie verwijs ik je naar onze FAQ, je ontvangt een mail over je officiële waarschuwing.

Verwijderd

Negotiator schreef op 05 augustus 2002 @ 22:29:
[...]Niet zo mooi dat jij dit forum gebruikt om ervoor te spammen enzo, als je een website een warm hart toedraagt kun je het adres in je profiel invullen, maar er te pas (hier) en te onpas (in je topic wat ik net gesloten heb) mee gaat strooien is het SPAM, en da's ongewenst.

Voor meer informatie verwijs ik je naar onze FAQ, je ontvangt een mail over je officiële waarschuwing.
Ik begrijp hier geen hout van :? Ik mag anderen niet helpen door ze op de hoogte te stellen van mijn ervaringen??

Ik had graag gewild dat iemand anders mij dit had aanbevolen, dit had mij veel tijd gescheeld!

Alles word hier direct gezien als SPAM! Dit is erg vervelend.

Toch bied ik mijn excuses aan....
Pagina: 1