[email] achtergrond afbeelding (multi part)

Pagina: 1
Acties:

• hilarisch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 23:11
Topic: HTML als mail meesturen?... helaas ging deze topic op slot, omdat men van mening was dat de geleverde url antwoord gaf op de vraag.

Ik kon echter in het artikel dit antwoord niet vinden, te meer omdat mijn vraag iets afwijkt.

In Outlook Express wil ik een door mij gemaakt html bestand als briefpapier gebruiken. Tot zover geen probleem. Ik wil alleen dat de afbeeldingen worden meegezonden als multipart... dus in de source.

Dit gebeurt echter alleen voor de afbeeldingen en niet voor de achtergronden.

Weet iemand hoe ik dit goed krijg?

Verwijderd

Er staat in die link exact wat je moet doen om het voor elkaar te krijgen, gewoon goed lezen, en alles in dezelfde directory zetten. :)

• André
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

Dit lijkt me meer iets voor SA.

Volgens mij moet je ergens bij tools --> options een vinkje aanzetten.

• hilarisch
ik heb alles al in de zelfde directory geplaatst. Maar dit werkt ook niet. Want als ik dezelfde plaatjes niet als achtergrond gebruik maar gewoon als afbeelding dan werkt het wel.

Alle opties bij tools heb ik ook al na gelopen, maar daar lag het probleem ook niet, had ik het id.

• hilarisch
ben er al ongeveer achter waar het probleem zit. Want de achtergronden worden nu gebruikt als achtergrond van zowel een <table> als van de <td>, dan worden de afbeeldingen niet meegezonden als multi-part. Gebruik ik echter dezelfde afbeelding als achtergrond van <body> dan wordt de afbeelding wel meegezonden.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen/omzeilen?