HTML als mail meesturen?

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 08:53
hoi, ik wil voor mijn site een mailinglist opstellen, en hierbij om de zoveel tijd een meel sturen in de stijl van mijn site....nu weet ik alleen niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de plaatjes ook meegestuurd worden en ook de stylesheets.....

nu maak ik zeg maar een newsletter aan in dreamweaver en als deze klaar is, kies ik hem met outlook express als onderlegger en mail ik hem, alleen stuurt hij de stylesheets en plaatjes niet mee, oftewel, die zijn voor de ontvanger niet zichtbaar.

is er een manier om alles gewoon mee te sturen?

thanx

(btw....weet dat dit al meerdere keren in de search voorbij is gekomen, maar aangezien de search het (nog) niet doet.....moet het maar ff zo)

• Bartez
nu kan ik overal een harde link aangeven, zodat hij het wel doet, maar ik zou eigenlijk willen dat hij gewoon alles meestuurt, zodat hij ook OFFline te bekijken is....

Verwijderd

je kunt de css intern maken om te beginnen.

maar waarom HTML voor een nieuwsbrief?
Mooie opmaak met tekst alleen is veel netter.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet het zo maken dat ongeacht de instelling van de browser van de ontvangers de links en de tekst er altijd staan. Check bijvoorbeeld de nieuwsbrieven van bol.com. Het ligt aan de instelling van de ontvanger of de layout (html) wordt gezien.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Bartez
ik heb een bepaalde opzet voor mijn site, die wil ik ook voor de newsletter gebruiken, vandaar html......links en tekst staat er wel, alleen de plaatje en css style niet......geef ik er nu een harde link aan, dus http://......etc, dan werekt het goed, alleen dat wil ik eigenlijk niet......hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

als je nou slim bent zet je de plaatjes op een webserver.. dan kun je ook nog statistics zien en emails tracken })

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Google leverde best een hele berg hits op, zoals deze. Daarin staat vrij compleet uitgelegd hoe je te werk gaat. Het principe is voor alle editors hetzelfde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.