Er word gezeurt hier ja, maar een groot deel van de mensen die reacties geven op de veranderingen in het forum doen dit om de ontwerpers te helpen om het forum nog mooier te maken.[Airwolf] schreef op 07 augustus 2002 @ 20:44:
Sorry, maar ik heb net dit hele topic door gelezen...
Maar voordat het bekend was dat React het volgende forum zou worden wilde iedereen alles zo snelmogelijk weten en wilde iedereen het heel graag.
Toen het bekend was dat het react ging worden zag je al reacties van he moet het nou...
En nu het draait krijg je weer mensen die wat te "zeuren" hebben.
En nu wordt het bekend dat misschien ooit in de verre onbekende toekomst de fp en got mee gaan samenvoegen en dan krijg je alweer gezeur...
De crew doet hun best om alles zo goed mogelijk werkend te maken voor alle gebruikers het kost zelfs veel geld en veel mankracht (wat voor de meeste nog op vrijwillige basis wordt gedaan) en bij mijn weten betaal ik nog niet elke maand voor got.
Dus ik vind het gewoon muggenzifterij
Sow, dat was ff mijn mening
Ik heb zelf ook een site gebouwt en ben alleen maar blij als mensen zeggen dat er bapaalde dingen beter anders kunnen. Zo leer je er wat van. Als nu veel mensen zeggen dat bijvoorbeeld het logo anders moet, dan ga ik eraan werken omdat logo te veranderen, ook al heb ik in het oude logo uren gestoken.
Waarom maak je een forum, waarvoor verricht je al die uren werk? Voor de gebruikers toch? Ik vind dat die dan wel onderbouwd commentaar mogen geven.
Anders word het als gebruikers door gaan zitten drammen omdat de naam van het logo (tweaky) hun niet aanstaat