[update]Tweakers.net headlines

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Is het echt niet mogelijk om het helemaal weg te halen? Dat inklappen is leuk, refresh: hij staat er weer. Of kan die tweakers.net headlines niet onderaan? Ik vind dit nogaal , irritant moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 16:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bij mij blijft 'ie gewoon dichtgeklapt hoor, ook na refresh (zelfs na CTRL-F5)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tja. Jouw probleem :7.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Heb Javascript uitgezet en nu lijkt het goed te gaan, ook al staaat het gewoon niet ;)

Toch niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hier ook na een refresh weer open :{
* veldmuis wil ze ook duidelijk niet zien, voor t.net nieuws ga ik wel naar t.net, of klik ik op "tweaky" :{ :{

[ Voor 0% gewijzigd door veldmuis op 05-08-2002 14:11 . Reden: topix bugs komen tot leven met react :{ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ja, misschien anders onderaan zetten ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

GoT hoort bij Tweakers.net, net zoals het nieuws bij Tweakers.net hoort. Op de frontpage vindt je ook links naar GoT topics, dus ik snap niet wat het probleem is met links naar het nieuws op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Omdat het op lage reso's nu alleen maar meer scroll werk is, en ti's wennen, want ik klik meestal zonder na te denken, alleen, das nu een stuk naar beneden verplaatst, klik steeds mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
dat het gewoon irritant is, de laadtijd van die pagina is weer langer, en ik zit er niet op te wachten...

voor t.net nieuws ga ik wel naar t.net zelf...
maak het dan teminste als optie oid, en laat die optie ook werken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 16:17

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

't is ook nooit goed ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zo negatief bedoelen we het helemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Scollwerk en laadtijd is onzin, dat hoor je ook niemand zeggen als er een nieuw techforum bijkomt. Je zult er gewoon even aan moeten wennen. Bij mij werkt het inklappen overigens perfect. Alleen worden de headlines niet geupdate :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook de index niet bezoeken. Persoonlijk kom ik daar nooit eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wouter Tinus: met deze nieuwe update werkt heel veel niet meer
Topics kloppen niet, Active Topics kloppen niet, in/uit klappen werkt, refresh = weg (als je GEEN proxy gebruikt enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
vult RedHat aan:
op username zoeken werkt niet, rechten zitten weer scheef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Klopt, kon net ff m'n notes zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Headlines in en uitklappen heeft te maken met de in/uitklap optie in je prefs.
Als je die aanschakeld (voor de categorien) dan werkt het wel
Maar dat had ik ook al als bug gemeld ;)

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

offtopic:
Misschien is het dan ook handig als je die optie uitzet dat ook niet de kruisjes verschijnen?

Ik moet zeggen dat het handig is dat de headlines bovenin het beeld staan, maar het staat er allemaal wel erg prominent bij, is het niet mogelijk hiervoor gewoon een apart forum te maken, waar alle topics instaan. Het is toch niet zo dat elke headline als een nieuw forum gezien moet worden? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:39

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hey kom op, mensen proberen mee te denken om dit forum zo leuk mogelijk te houden en dat is toch toegestaan hier? Vind het een beetje flauwe reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04

Arno

PF5A

Op de frontpage staan ze laag in een hoekje waar ze niemand storen. Op GoT staan ze prominent aanwezig. Maak dan een optionele keuze om ze aan of uit te zetten (was afaik al een feature request op het betaforum)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Zoals ik al helemaal in het begin van het nieuwe forum al gezegd heb: Ik zou heel erg graag een optie willen om die headlines helemaal uit te zetten.

[edit]
Ook bij mij blijft hij niet ingeklapt. Ik heb in mijn prefs javascript en 'gebruik mogelijkheid tot invouwen' uitstaan.. Bug detected?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Er is zat animo, net zoals optie om links in nieuw venster te openen, maar word er wat aan gedaan? Chem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Chem is een programmeur van React, beslissingen over de layout e.d. liggen niet bij hem, dat is voor de crew die de templates bouwen.

Traag: je kunt het toch al inklappen? Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 15:07:
Chem is een programmeur van React, beslissingen over de layout e.d. liggen niet bij hem, dat is voor de crew die de templates bouwen.
nofi en misschien een hele rare vraag. Maar waarom reageer jij eigenlijk? Je hoort toch niet bij de GoT crew?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

En dus mag ik niet reageren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Jawel, alleen je zegt al 3 x hetzelfde, wij willen duidelijk een andere richting op als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 05 augustus 2002 @ 15:11:
[...]
Jawel, alleen je zegt al 3 x hetzelfde, wij willen duidelijk een andere richting op als jij.
Denk hier maar eens over na :? :? :? Dus als de crew anders van mening is dan jij mag jij niet meer reageren (zelfde idee andere personen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ItSnows: nofi, maar lees jij wel? Ik zeg duidelijk dat hij al 3x zegt dat je het in kan klappen, dus zeg ik tegen hem: je mag wel reageren, alleen is 3x hetzelfde zeggen nou zinvol? Wij willen een optie daarvoor, en hij vind inklappen makkelijk, dan zijn we toch klaar :? Dus ik snap jouw reaktie totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verder prima, die t.net headlines op de index, maar ik wil wel graag dat ze ingeklapt blijven als ik ze inklap... Met of zonder javascript maakt nix uit, heb alle scriptjes al gerefreshed...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij blijven ze wel ingeklapt, ook na een Refresh (Mozilla 1.1b) :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

wildhagen schreef op 05 augustus 2002 @ 15:24:
Bij mij blijven ze wel ingeklapt, ook na een Refresh (Mozilla 1.1b) :?
Ik zie het al... Het komt omdat ik die invouw-optie uit had staan... Maar dan moet er voor de headlines ook geen plusje/minnetje komen te staan, net als bij de andere hoofdfgroepen :)

Er loopt al een topicje over in BF

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

RedHat schreef op 05 augustus 2002 @ 15:17:
ItSnows: nofi, maar lees jij wel? Ik zeg duidelijk dat hij al 3x zegt dat je het in kan klappen, dus zeg ik tegen hem: je mag wel reageren, alleen is 3x hetzelfde zeggen nou zinvol? Wij willen een optie daarvoor, en hij vind inklappen makkelijk, dan zijn we toch klaar :? Dus ik snap jouw reaktie totaal niet.
Ik zeg drie keer hetzelfde? Lees je eigen posts nog eens door, je zegt ook meerdere malen dat je ze weg of onderaan wil hebben en dat het inklappen niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 15:28:
[...]

Ik zeg drie keer hetzelfde? Lees je eigen posts nog eens door, je zegt ook meerdere malen dat je ze weg of onderaan wil hebben en dat het inklappen niet werkt.
Daar ben ik inmiddels achter, dat het een BUG is. Laten we het gezellig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Jongens, even back to topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind ze ook vervelend en ik vind "dat is jouw probleem" eerlijk gezegd ook niet een leuke manier om gebruikers toe te spreken, je zou het in je prefs gewoon uit moeten kunnen zetten, dus ik vind het helemaal niet gek dat dat gevraagd wordt...

Leuk die verregaande integratie enzo, maar de headlines hier pontificaal boven zijn niet vergelijkbaar met de headlines op tnet (zoals traag ook al zei) en is ook iets anders dan een extra subforum... Ik vind ze ook vervelend en ook al zijn ze inklapbaar, van mij mogen ze ook als pref helemaal uitgeschakeld worden, dat is lekker sober.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JvS schreef op 05 augustus 2002 @ 16:15:
Ik vind ze ook vervelend en ik vind "dat is jouw probleem" eerlijk gezegd ook niet een leuke manier om gebruikers toe te spreken, je zou het in je prefs gewoon uit moeten kunnen zetten, dus ik vind het helemaal niet gek dat dat gevraagd wordt...

Leuk die verregaande integratie enzo, maar de headlines hier pontificaal boven zijn niet vergelijkbaar met de headlines op tnet (zoals traag ook al zei) en is ook iets anders dan een extra subforum... Ik vind ze ook vervelend en ook al zijn ze inklapbaar, van mij mogen ze ook als pref helemaal uitgeschakeld worden, dat is lekker sober.
Ja, vooral omdat ik GoT gebruik voor mensen helpen enzo, vind ik die headlines nogal, non-forum gericht zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

RedHat schreef op 05 augustus 2002 @ 16:28:
Ja, vooral omdat ik GoT gebruik voor mensen helpen enzo, vind ik die headlines nogal, non-forum gericht zeg maar.
Nee je hebt gelijk, het heeft er helemaal niets mee te maken. Oprotten van GoT met die headlines, GoT heeft geen headlines nodig. Mag ik iedereen er aan herinneren dat de frontpage al het geld binnen haalt dat nodig is om heel Tweakers.net (en dus ook GoT) draaiende te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 16:56:
Nee je hebt gelijk, het heeft er helemaal niets mee te maken. Oprotten van GoT met die headlines, GoT heeft geen headlines nodig. Mag ik iedereen er aan herinneren dat de frontpage al het geld binnen haalt dat nodig is om heel Tweakers.net (en dus ook GoT) draaiende te houden?
Kun je dat niet wat vriendelijker overbrengen? Je komt een beetje bot over imho

[edit]De vraag is gewoon of het zo mogelijk zo prominent aanwezig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:51
.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 05-08-2002 19:51 . Reden: zo beter ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Waarom zo agressief iedereen hier :/ Het is wel lekker gezellig zo met al die uitroeptekens, sarcasme en CAPS.

Imho doen jullie wat jullie willen met het forum en hangen jullie er nog een lading headlines bij, wel makkelijk imho, maar jullie hoeven toch niet users af te gaan snauwen die aangeven dat ze het liever niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Rustig aan, als jullie dat willen, oke, maar ik voel me wel een beetje aangevallen, ik stel toch een normale vraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee en dan ga je met :( enzo strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
:?

Mag ik een mailtje met daarin wat informatie, ik mis blijkbaar iets :/

edit: je hebt je bericht al aangepast zie ik, nog snap ik het niet helemaal, dat jij me voor iets aanweist wat gister gebeurt zou moeten zijn? Ik heb me altijd geprobeerd aan de faq's enzo houden, en zo heb ik ruim 3500 techposts 'overleeft' zonder W's of OW's, heb altijd geprobeerd een aanwinst te zijn voor got, en nu krijg ik dit :?

Ik vroeg alleen of het misschien wegkon, een simpel antwoord waar ik genoegen mee neem: Nee, Tweakers.net gaat meer geintregeerd worden in het forum Gathering of Tweakers. Maar ik ben bang dat ik wat mis ofzo, dus als er wat is, mail me dan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Gaat lekker :)

Gathering of Tweakers.net en www.Tweakers.net horen bij elkaar, zijn samen één geheel, de één kan niet zonder de ander (en ga zo maar door).

Zoals hier (LA) en op TFF al eerder viel te lezen is het de bedoeling dat zelfs de layout van beide sites dichter naar elkaar toekomen. Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat er een (duidelijke) link naar de frontpage wordt gelegd vanaf het forum. Dat de manier waarop bij een aantal mensen (blijkbaar niet alle) niet echt gewaardeerd wordt is eigenlijk niet meer dan normaal, maar ga dan alsjeblieft niet zo op elkaar lopen inhakken. Da's al helemaal nergens voor nodig en lijdt nergens naar (niks constructiefs in ieder geval)

Dat je het niks vindt is je goed recht, maar probeer het dan minstens te begrijpen en een beetje op een normale manier te verwoorden. Dat je het wel wat vind is eveneens je goed recht, maar (zie rest v/h verhaal bij het 'niks vinden').

Misschien kan het iets minder prominent en kan inderdaad de (overbodige) balk wel mee inklappen, maar da's niet aan mij :)

Maar in ieder geval: Gedraag je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:13
Diadem schreef op 05 augustus 2002 @ 15:04:
Zoals ik al helemaal in het begin van het nieuwe forum al gezegd heb: Ik zou heel erg graag een optie willen om die headlines helemaal uit te zetten.

[edit]
Ook bij mij blijft hij niet ingeklapt. Ik heb in mijn prefs javascript en 'gebruik mogelijkheid tot invouwen' uitstaan.. Bug detected?
Ben het helemaal met je eens :Y)
JvS schreef op 05 augustus 2002 @ 16:15:

Precies :)

BTW. * Robino heeft altijd zowel GoT als T.net aanstaan dus vind het een onzinnige functie :| Ga dan bovenaan T.net alle active topics van GoT neerzetten. Is net zo irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Jaymz schreef op 05 augustus 2002 @ 17:24:
Zoals hier (LA) en op TFF al eerder viel te lezen is het de bedoeling dat zelfs de layout van beide sites dichter naar elkaar toekomen. Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat er een (duidelijke) link naar de frontpage wordt gelegd vanaf het forum. Dat de manier waarop bij een aantal mensen (blijkbaar niet alle) niet echt gewaardeerd wordt is eigenlijk niet meer dan normaal, maar ga dan alsjeblieft niet zo op elkaar lopen inhakken. Da's al helemaal nergens voor nodig en lijdt nergens naar (niks constructiefs in ieder geval)
Die duidelijke link is nu het GoT poppetje (ik noem maar ff geen namen :+). Op de FP staat ook niet in een vak van x bij x pixels dat er een forum is, maar slechts ergens onderaan.

Ik denk dat een optie om het in of uit te schakelen het beste is :)

En Wouter / Zeef: ik weet niet of jullie aan het gallen zijn of niet, maar zo ga je idd NIET om met de mensen waar je dit spul voor draaiende houdt :/

[ Voor 0% gewijzigd door Arno op 05-08-2002 18:46 . Reden: quote added ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Doe eens niet zo overtrokken met zijn allen.

Bij mij werkt het iig wel, zowel in Mozilla als in IE6.
Ik heb in mijn prefs wel bij dit regeltje een vinkje gezet:
code:
1
Gebruik mogelijkheid tot invouwen?  Ja - Categorieën kunnen in de index ingeklapt worden

Daarna nergens meer troubles :?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zoals in mijn reakties te lezen is, is dit geen aanval naar GoT, noch Parse. Ik vroeg gewoon of het een optie was om er een optie van te maken in de prefs. Verder geen bijbedoelingen niets. In dit topic bleken meerdere mensen het met mij eens te zijn, dat het best wel irritant is.

Toen kwam zeef, en zei dat Tweakers.net / GoT meer gaan migreren (dwz: GoT krijgt meer functies die te maken hebben met tweakers.net), waarop ik reageerde als jullie dat willen is dat helemaal prima.

Ik vraag me dan ook ten zeerste af waarom er hier mensen afgezeken worden, 't gebeurt allemaal netjes, dit bederft mijn plezier om te GoTén.

Mocht dit een misverstand zijn, lees het topic nog n's op je gemak door, er zijn geen 'foutte' intensies in het spel.

[ Voor 0% gewijzigd door RedHat op 05-08-2002 19:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 16:56:
[...]

Ook ik zat eerst met de gedachte dat het niet echt nodig was en niet makkelijk. Kijk, als jullie meer inkomsten nodig hebben door deze headlines dan snap ik dat en dan leg ik me erbij neer.
Maar ik vind deze reactie niet echt proffesioneel over komen om het zo maar eens te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we nu de manier van reageren maar allemaal achter ons liggen, want die was inderdaad in sommige gevallen niet echt professioneel te noemen.

Het heeft weinig nut om daar over door te hameren. Laten we liever verder gaan over het eigenlijke probleem. Namelijk de T.net headlines.

Zoals jullie begrijpen moet er geld binnenkomen bij t.net. GoT draagt daar niet heel erg veel aan bij zoals Wouter Tinus al terecht zegt. Dat wil niet zeggen dat GoT onbelangrijk is, want Wouter vergeet te vermelden, dat T.net zonder GoT nooit het T.net zou zijn wat het is ;)
GoT is niet belangrijker dan T.net, maar zeker ook niet minder belangrijk.

Men wil het forum meer integreren met de frontpage. Daar lijkt me niet heel erg veel mis mee. Op deze manier, krijg je een betere overgang tussen forum en fp. Iets wat straks met de nieuwe layout van de fp (en misschien het forum) waarschijnlijk nog wel meer het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nelske: Bedankt voor de reply, dit doet me zeer veel deugt. Ik kan niet wachten op de nieuwe lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Nelske: er zijn grofweg drie groepen bezoekers:
• De frontpage bezoekers, die niet echt op GoT komen
• De forum bezoekers, die weinig tot nix op de frontpage doen.
• De bezoekers die beiden bezoeken.

Het lijkt me sterk dat Tweakers.net BV zich zover op de frontpage wil gaan storten, dat de tweede groep (waar ik ook in val) zich er zoals nu aan gaat ergeren. GoT staat niet prominent op de frontpage, dus waarom andersom wel :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:25:
Zoals jullie begrijpen moet er geld binnenkomen bij t.net. GoT draagt daar niet heel erg veel aan bij zoals Wouter Tinus al terecht zegt. Dat wil niet zeggen dat GoT onbelangrijk is, want Wouter vergeet te vermelden, dat T.net zonder GoT nooit het T.net zou zijn wat het is ;)
GoT is niet belangrijker dan T.net, maar zeker ook niet minder belangrijk.

Men wil het forum meer integreren met de frontpage. Daar lijkt me niet heel erg veel mis mee. Op deze manier, krijg je een betere overgang tussen forum en fp. Iets wat straks met de nieuwe layout van de fp (en misschien het forum) waarschijnlijk nog wel meer het geval zal zijn.
Mja, weet niet of dit allemaal vast ligt, of dat input die nog gegeven gaat worden mee kan tellen; maar het lijkt mij een goed idee om het echt als optie te maken, de meeste mensen zijn GoT gewend hoe het was, en vooral de indexpagina.
Ik persoonlijk vind het een stuk minder prettig werken met die headlines bovenaan.

Waarom niet een optie om bijvoorbeeld de headlines onderaan te zetten, en misschien zelfs gewoon alle forumonderdelen zelf te kunnen wisselen, of iets dergelijks.

Inklappen is wel een mogelijkheid, maar dan krijg je zo een raar vlak bovenin wat er niet echt netjes uitziet :)

En verder; als ik nieuws wil lezen ga ik naar t.net
Als ik GoT wil bekijken ga ik naar GoT.

Echt supernuttig vind ik die headlines niet, eerder irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Traag schreef op 05 augustus 2002 @ 19:33:
[...]
Het lijkt me sterk dat Tweakers.net BV zich zover op de frontpage wil gaan storten, dat de tweede groep (waar ik ook in val) zich er zoals nu aan gaat ergeren. GoT staat niet prominent op de frontpage, dus waarom andersom wel :?
Mja, je weet natuurlijk niet hoe dat gaat veranderen in de nabije toekomst, als de nieuwe layout gedropt gaat worden op t.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nu rest mij nog een vraag: Als je hem kan inklappen, waarom niet helemaal weg :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[nohtml]
Traag schreef op 05 augustus 2002 @ 19:33:
Nelske: er zijn grofweg drie groepen bezoekers:
• De frontpage bezoekers, die niet echt op GoT komen
• De forum bezoekers, die weinig tot nix op de frontpage doen.
• De bezoekers die beiden bezoeken.
En tot hoeveel groepen zou men dat willen beperken door sterkere integratie en migratie van de userDB's? ;)

Men wil wat minder scheiding tussen forum en FP. Dit is een van de stappen op weg daarnaartoe. Iets wat niet echt tegen te houden is en iets waar i.m.o. ook niks mis mee is.
Dat heeft uiteraard ook veel te maken met de indeling van beide "websites"

Een forum werkt veel meer horizontaal, vanaar dat die headlines ook in het forum zelf gemigreerd worden. Op de FP werkt het veel meer in blokken. Uiteindelijk scheelt de hoeveelheid plaats die beiden op elkaars webpagina innemen niet zo heel veel van elkaar. Alleen op het forum is het net wat prominenter aanwezig dan op de FP.

Tja dat zijn beslissingen die men neemt. Beslissingen die ik wel kan begrijpen eerlijk gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veldmuis schreef op 05 augustus 2002 @ 19:34:
En verder; als ik nieuws wil lezen ga ik naar t.net
Als ik GoT wil bekijken ga ik naar GoT.
Hier geef je al precies aan waarom men meer integratie tussen forum en fp wil ;) :)
RedHat schreef op 05 augustus 2002 @ 19:37:
Nu rest mij nog een vraag: Als je hem kan inklappen, waarom niet helemaal weg :? :)
Ik kan me voorstellen, dat men het expres niet helemaal weg wil hebben omdat T.net wel zorgt voor de inkomsten.
Als je het via een pref uitzet dan zul je het nooit meer aanzetten waarschijnlijk, terwijl je nu misschien op den duur het ding wel weer een keer (of meerdere keren) zult uitklappen.

Maar goed, dat laatste is allemaal giswerk van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:42:
[...]
Hier geef je al precies aan waarom men meer integratie tussen forum en fp wil ;) :)

[...]
Ik kan me voorstellen, dat men het expres niet helemaal weg wil hebben omdat T.net wel zorgt voor de inkomsten.
Als je het via een pref uitzet dan zul je het nooit meer aanzetten waarschijnlijk, terwijl je nu misschien op den duur het ding wel weer een keer (of meerdere keren) zult uitklappen.

Maar goed, dat laatste is allemaal giswerk van mij ;)
Ik zal mijn situatie even duidelijk uitleggen.

Ik ben een scholier, echt veel geld heb ik dus niet, en heb ook nie zoveel geld om elke dag nieuwe hardware te kopen, dus kwa hardware etc, wat er uitkomt, heb ik heel erg weinig, maar de technische kanten van hardware etc trekt mij heel erg aan, vandaag dat ik GoT gebruik en T.net veel minder. Dus ik heb heel weinig aan de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat: begrijpelijk, maar ik denk ook dat je wel kunt begrijpen, dat het MT wat meer integratie tussen FP en het forum wil.

Nu zijn het als het ware 2 compleet verschillende dingen, terwijl het eigenlijk enorm veel verband met elkaar heeft. Ik denk niet dat er onder deze integratie uit te komen valt. Zeker niet met de layout verandering van de frontpage en de user-DB migratie van de FP en GoT (wanneer dat allemaal gaat gebeuren, zou ik niet durven zeggen overigens. Ik kan alleen zeggen dat het gaat gebeuren ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:39:
[nohtml][...]
Men wil wat minder scheiding tussen forum en FP. Dit is een van de stappen op weg daarnaartoe. Iets wat niet echt tegen te houden is en iets waar i.m.o. ook niks mis mee is.
True, maar op deze manier hebben mensen er last van
Een forum werkt veel meer horizontaal, vanaar dat die headlines ook in het forum zelf gemigreerd worden. Op de FP werkt het veel meer in blokken. Uiteindelijk scheelt de hoeveelheid plaats die beiden op elkaars webpagina innemen niet zo heel veel van elkaar. Alleen op het forum is het net wat prominenter aanwezig dan op de FP.
Dus waarom andersom ook niet :?
Tja dat zijn beslissingen die men neemt. Beslissingen die ik wel kan begrijpen eerlijk gezegd. :)
Begrijpelijk wel, maar of het nu een verbetering op GoT is..... IMO niet

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:42:
[...]
ik snap mezelf niet meer ff :?
hoe bedoel je :? :+

* veldmuis kan ff heel dom overkomen maargoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 05 augustus 2002 @ 19:51:
[...]
True, maar op deze manier hebben mensen er last van
Tja een klein beetje last misschien wel. Maar het is maar net wat je als "last" definieert.

Ik heb wel gemerkt, dat ik zelf meer op de FP kijk (en keek in het testforum) met die headlines ook op het forum.

Liever wat van dergelijke headlines, dan iri banners o.i.d. ;)
Dus waarom andersom ook niet :?
Je ne sais rien pas :)
Begrijpelijk wel, maar of het nu een verbetering op GoT is..... IMO niet
Eerlijk gezegd hoop ik dat het forum ook onderhanden genomen gaat worden, zodra de nieuwe layout van de FP klaar is, waardoor er een zeer sterke integratie tussen forum en frontpage komt. Dan bedoel ik dus ook gewoon dezelfde kleurstellingen/indelingen etc. Of dit ook het het geval zal gaan worden weet ik niet.

Op dat moment, kun je dit soort features namelijk veel beter in de layout verwerken en zal het veel minder storend aanwezig zijn dan op dit moment.

Maar goed, zoals ik al zei, weet ik niet of het allemaal zo ver gaat komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Dan heb ik het liever uit totdat die integratie er is, dan hebben denk ik minder mensen er last van :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Misschien ook een idee om dan de nicknames en wachtwoorden gelijk te trekken voor de frontpage en het forum of loop ik nu veel te ver vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat schreef op 05 augustus 2002 @ 21:35:
Misschien ook een idee om dan de nicknames en wachtwoorden gelijk te trekken voor de frontpage en het forum of loop ik nu veel te ver vooruit?

Doe jij eens wat beter lezen in deze topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

User-databases mergen staat inderdaad ook op de roadmap. Frontpage en GoT zijn één geheel, ze vullen elkaar aan en hebben elkaar nodig. Uit de reacties van sommige mensen in deze draad blijkt weer eens hoe hard het nodig is om dat extra te benadrukken, en te voorkomen dat ze verder uit elkaar groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wouter: die behoeftes proef ik alleen binnen de crew, van de users heb ik zeker niet de indruk dat daaar behoefte aan is

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Traag schreef op 05 augustus 2002 @ 21:57:
Wouter: die behoeftes proef ik alleen binnen de crew, van de users heb ik zeker niet de indruk dat daaar behoefte aan is
Misschien is er een kleine groep die verandering per definitie afkeurt, dat gevoel krijg ik in ieder geval. Voor de doorsnee user heeft het alleen maar voordelen. Geen gezeur meer met twee keer registeren, geen mensen meer op de frontpage die offtopic vragen stellen, geen mensen die op GoT 2e-hands hardware proberen te verkopen, betere bereikbaarheid van de frontpagecrew, eenduidiger beleid, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Die integratie van de dbases ben ik ook wel voor, maar niet als het gaat om fp -> got en andersom. Van de mensen die ik hierover heb gesproken (GoT / tnet / ex crew included) was het overgrote merendeel tegen die integratie

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ergens tegen zijn is makkelijk, maar geef dan eens argumenten waarom het niet goed zou zijn om de frontpage en GoT wat dichter bij elkaar te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Ikzelf heb eigenlijk geen behoefte aan een merge van de frontpage en GoT in welke vorm dan ook. Ik check de Frontpage meerdere malen per dag en ik zit nog vaker op GoT. Dus ik moet helemaal die nieuwsberichten niet weten, ik heb ze namelijk al lang gezien.
Ook het idee van de zelfde userdatabases zint me niet echt. Waarom? Omdat ik GoT gebruik voor andere dingen dat de FP. Het zijn in mijn opinie 2 sites die -hoewel ze nauw verwant zijn- totaal verschillende doelen hbben: de FP om nieuws te brengen en GoT als een plek waar ik problemen kan vragen en oplossen, als knowledgebase.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Bart Coppens schreef op 05 augustus 2002 @ 22:09:
Ikzelf heb eigenlijk geen behoefte aan een merge van de frontpage en GoT in welke vorm dan ook. Ik check de Frontpage meerdere malen per dag en ik zit nog vaker op GoT. Dus ik moet helemaal die nieuwsberichten niet weten, ik heb ze namelijk al lang gezien.
Ook het idee van de zelfde userdatabases zint me niet echt. Waarom? Omdat ik GoT gebruik voor andere dingen dat de FP. Het zijn in mijn opinie 2 sites die -hoewel ze nauw verwant zijn- totaal verschillende doelen hbben: de FP om nieuws te brengen en GoT als een plek waar ik problemen kan vragen en oplossen, als knowledgebase.
Naast nieuws biedt de frontpage ook V&A, pricewatch, shopsurvey, .plans over de status van het serverpark e.d. (denk aan een koppeling met MED), meuk, reviews (waar bijvoorbeeld ook weer GoT FAQ's in zouden kunnen worden opgenomen). Natuurlijk zijn de doelen verschillend, maar als je op de ene niet herkend wil worden als user van de andere dan ben je volgens mij fout bezig :+.

Voorbeeld: profiel inclusief systeemspecs is een feature die ik hier al heel vaak gerequest heb zien worden. Zoiets komt niet in React, maar wel op de frontpage. Dan is het toch handig als het gekoppeld is, of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 22:08:
Ergens tegen zijn is makkelijk, maar geef dan eens argumenten waarom het niet goed zou zijn om de frontpage en GoT wat dichter bij elkaar te trekken?
Een groot voorbeeld zijn die headlines, de reden dat dit topic ongeveer is gestart. Als dit het begin is van de ingegratie, dan wil ik de volgende stappen niet zien :)

Ze staan hoogst irritant bovenaan

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Laatst online: 25-11-2021
In die gevallen is het handig, maar ik vraag me af hoe je die databases wil gaan samenvoegen. Ik ben nu vast saai met dezelfde 'nick' op GoT en de FP, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat iedereen zo is. Dan kan je onmogelijk achterhalen welke user op GoT wat gepost heeft op de FP (als hij überhaupt al geregistreerd is op GoT).
Dan kan je zeggen: we laten de oude posts op de FP/GoT voor wat ze zijn en we importeren de db van de FP in GoT (of omgekeerd), maar dan gaat het toch een heel geknoei zijn met accounts, paswoorden, en zelfs met de userrechten, of niet?

Sommige dingen zijn inderdaad handig, maar het zou veel makkelijker geweest zijn als de userdatabases al van in den beginne gedeeld zouden zijn.

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Coppens:

Dat is inderdaad lastig, maar natuurlijk niet onoverkomenlijk :)

Natuurlijk was het beter als er maar 1 DB zou zijn, maar dat is allemaal achteraf praten ;)
Men had destijds ook niet kunnen hopen/dromen dat T.net zo groot zou worden als het is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Traag schreef op 05 augustus 2002 @ 22:20:
[...]

Een groot voorbeeld zijn die headlines, de reden dat dit topic ongeveer is gestart. Als dit het begin is van de ingegratie, dan wil ik de volgende stappen niet zien :)

Ze staan hoogst irritant bovenaan
Goed, maar dat is layout, daar kan altijd aan gewerkt worden en waarschijnlijk wordt er nog wel iets mooi(s/ers) verzonnen. Dat heeft weinig met het integreren an sich te maken :).
Bart Coppens schreef op 05 augustus 2002 @ 22:20:
Sommige dingen zijn inderdaad handig, maar het zou veel makkelijker geweest zijn als de userdatabases al van in den beginne gedeeld zouden zijn.
We zijn goed op de hoogte van de technische problemen die je aandraagt, maar we zijn er van overtuigd dat deze niet onoverkomelijk zijn. In ieder geval zal alles ruim van te voren bekend worden gemaakt wat je kunt doen om te zorgen dat je de goede accounts bij elkaar krijgt :). En natuurlijk zou het makkelijker geweest zijn om het vanaf het begin te doen, maar dat was destijds nu eenmaal niet mogelijk, en we kunnen nu moeilijk nog opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A denkt dat het enige wat handig zou zijn is aparte forums uit kunnen zetten :)

"Kom bijvoorbeeld nooit op het Tweakers.net Moddereter Forum, maar wel in Lieve Adjes" kan dat dus niet inklappen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 22:27:
Dat heeft weinig met het integreren an sich te maken :).
Het probleem is dat dit het eerste van de ingegratie is, en dat dit veel mensen tegenstaat, waardoor mensen meer TEGEN de ingegratie zijn. Ik denk echt dat het een slim idee is om die dingen te trashen en te wachten totdat Femme T.net versie 2.0 (ofzo :+) klaar heeft en de GoT template daarop aangepast kan worden ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Als ik de t.net headlines wil zien ga ik toch naar www.tweakers.net?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 17:45
Wouter Tinus schreef op 05 augustus 2002 @ 21:55:
User-databases mergen staat inderdaad ook op de roadmap...

Dus ik heb 'straks' een kloontje :+ (en die wil ik niet kwijt >:) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ach het maakt in principe niet uit of een user meer GoT of FP gericht is. Die blijven natuurlijk naast elkaar bestaan. Alleen mensen met 2 nicks, dat wordt kiezen. Alle bezoekers blijven natuurlijk van harte welkom. Het staat je volkomen vrij om zelf de plek die je wilt bezoeken te keizen. Of dat nou GoT, de FP of GoT en FP is.*.

Aan de opzet veranderd ei'k niks. Dus als je totaal niet in de FP geinteresseerd bent, dan kun je gewoon alléén GoT blijven bezoeken en andersom.

*=mits niet eerder gebanned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 18:40
Van mij hoeft het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet persoonlijk zeggen dat ik het erg vervelend vind dat je de headlines niet in je prefs uit kan zetten ofzo. Ik kan ze namelijk niet inklappen omdat ik Opera gebruik, en die dat inklappen niet helemaal snapt... Ik zou ook erg graag weer een prefs optie zien waarmee je die dingen geheel weg kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ok, da's zeker waar. We kunnen allicht Ik zal vragen of de devvers eens kunnen kijken naar de technische haalbaarheid. En dan bv standaard aan en optioneel uit oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 06 augustus 2002 @ 00:31:
Ok, da's zeker waar. We kunnen allicht Ik zal vragen of de devvers eens kunnen kijken naar de technische haalbaarheid. En dan bv standaard aan en optioneel uit oid.
Het is technisch zeker mogelijk aangezien het in het HK testforum ook een pref optie was als ik me niet sterk vergis... En per default aan is oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 00:21:
Ik moet persoonlijk zeggen dat ik het erg vervelend vind dat je de headlines niet in je prefs uit kan zetten ofzo. Ik kan ze namelijk niet inklappen omdat ik Opera gebruik, en die dat inklappen niet helemaal snapt... Ik zou ook erg graag weer een prefs optie zien waarmee je die dingen geheel weg kan halen.

of je ze nou inklapt of met een pref helemaal weghaalt maakt voor de aanwezigheid van die links ook niet echt wat uit...

soberheid boven alles :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 06 augustus 2002 @ 01:24:
[...]
of je ze nou inklapt of met een pref helemaal weghaalt maakt voor de aanwezigheid van die links ook niet echt wat uit...

soberheid boven alles :P.
True, maar ik kan het dus ook NIET inklappen.. ik moet er verplicht naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 01:25:
True, maar ik kan het dus ook NIET inklappen.. ik moet er verplicht naar kijken.
Overdrijf niet, je komt nog altijd vrijwillig op GoT. De oplossing voor het "inklappen werkt niet" probleem staat ook pas een keer of drie in dit topic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
tsja, opera :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Agreed :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wouter Tinus schreef op 06 augustus 2002 @ 01:56:
[...]

Overdrijf niet, je komt nog altijd vrijwillig op GoT. De oplossing voor het "inklappen werkt niet" probleem staat ook pas een keer of drie in dit topic :).
is leuk als tijdelijke oplossing, maar ik mag aannemen dat er ook een keuze komt om ze weg te laten halen? Want of je ze nou ingeklapt hebt staan of dat je in en prf zegt 'ik wil ze niet', lijkt me voor de integratie tnet en got nou niet echt heel veel uithalen (integendeel, je toont goodwill en geeft de mogelijkheid zelf te kiezen :)).

Overigens voorzie ik nog wel problemen met nicks die door verschillende personen worden gebruikt, wat nou als JvS op de frontpage door een ander gebruikt werd?Wie kreeg dan JvS? Ik omdat ik veel posts heb en moderator ben, of de JvS op de frontpage omdat dat zo besloten is? Er gaan nu mensen verplicht worden te ruilen van username, simpelweg omdat ze hun GoTnaam niet op de frontpage geregistreerd hebben (of andersom) en een ander dat wel gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Kan er een tipje van de sluier opgelicht worden met betrekking tot het samenvoegen van GoT en Tnet :?
Omdat dat denk ik veel gezeik gaat schelen, als ik nu al deze thread lees.......

Ik ben wel benieuwd, altijd in voor wat verandering...
Alles wat nieuw is is wennen, Tweakers zijn echt net boeren blijkt maar weer: "wat de tweaker niet kent...." :X

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Op dit moment nog niet echt, omdat het nog erg vroeg (in de planning) is. : ) En zoals JvS al aangeeft moeten er nog wat oplossingen worden gezocht. Niet alleen voor 't eigendom vn een nick, maar ook voor inactive accounts, en bv mensen die op een van de 2 gebanned zijn etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 06 augustus 2002 @ 01:56:
[...]

Als je goed gelezen had zag je dat ik opera heb, en Chem heeft de testfase ook al gezegd dat het met Opera niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wat voor sancties gaan jullie verzinnen als ik ze er handmatig uitsloop (die headlines dus)?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Bolk schreef op 07 augustus 2002 @ 18:03:
Wat voor sancties gaan jullie verzinnen als ik ze er handmatig uitsloop (die headlines dus)?
Probeer je daar iets mee uit te lokken oid, want ik vind het een beetje een rare vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bolk schreef op 07 augustus 2002 @ 18:03:

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je dat zelfs maar overweegt...

Hoevaak zie je nou werkelijk die headlines?
Als in: Hoe vaak zijn ze in je beeld dat je er niet allang voorbij gescrolled bent, want ik kom nooit in de Harde Waren HG, heb ze niet ingeklapt en zie ze ook echt niet meer... Toch zitten ze me niet in de weg, maar volgens jouw gedachten gang: Zal ik DIE er dan uitslopen, omdat die mij in de weg zit??
En dan doe ik het natuurlijk op de makkelijke manier, DELETE from categories WHERE categoryid = 2 ...

* ACM snapt niet zo goed waarom mensen iets waar ze waarschijnlijk nooit naar kijken en zelden zien zo lastig vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Goed...
Ik ga the proxomitron weer installeren en ik ga die headlines doen smelten als sneeuw voor de zon...
Ik heb meestal een venster open met GoT en een venster met T.net.. je frontpagecentjes krijg je dus al via mij..tot ziens headlinevriendjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Btw, het wordt trouwens een prefs-optie.

Maar ik moet eerst tijd vinden om dat aan te passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Sorry, maar ik heb net dit hele topic door gelezen...

Maar voordat het bekend was dat React het volgende forum zou worden wilde iedereen alles zo snelmogelijk weten en wilde iedereen het heel graag.

Toen het bekend was dat het react ging worden zag je al reacties van he moet het nou...

En nu het draait krijg je weer mensen die wat te "zeuren" hebben.

En nu wordt het bekend dat misschien ooit in de verre onbekende toekomst de fp en got mee gaan samenvoegen en dan krijg je alweer gezeur...

De crew doet hun best om alles zo goed mogelijk werkend te maken voor alle gebruikers het kost zelfs veel geld en veel mankracht (wat voor de meeste nog op vrijwillige basis wordt gedaan) en bij mijn weten betaal ik nog niet elke maand voor got.

Dus ik vind het gewoon muggenzifterij

Sow, dat was ff mijn mening
Pagina: 1 2 Laatste