Het exacte moment dat jij naar de active topics keek was het topic al gepost, maar de 1ste posting nog niet..
Deze kwestie is niet schadelijk, en zal worden opgelost zodra we de 'transactions' (DB term voor een systeem om die 2 acties in ene te doen) aanzetten, deze feature staat op het moment voor sommige acties nog uit, omdat het nog niet volledig is getest in deze versie.
Deze kwestie is niet schadelijk, en zal worden opgelost zodra we de 'transactions' (DB term voor een systeem om die 2 acties in ene te doen) aanzetten, deze feature staat op het moment voor sommige acties nog uit, omdat het nog niet volledig is getest in deze versie.
nada aka zilch, formerly known as zip
Zo heb ik weer wat geleerd over de werking van dit forum.
Ik dacht altijd dat het eerste bericht gelijk met het topic werd weggeschreven.
Als ik het dus goed begrijp dan word eerst het topic gemaakt en daarna het bericht van de topicstarter erin weggeschreven?
Ik dacht altijd dat het eerste bericht gelijk met het topic werd weggeschreven.
Als ik het dus goed begrijp dan word eerst het topic gemaakt en daarna het bericht van de topicstarter erin weggeschreven?
Idd, er wordt eerst een topic aangemaakt in de topic-tabel, het ID van dat topic (wat je pas krijgt nadat je hem heb aangemaakt) wordt dan gebruikt om het eerste bericht in de berichtentabel te zetten.
(ik zal trouwens wel even kijken of ik die -1 niet even netjes een 0etje kan maken, met een if ( $var < 0 ) $var = 0; constructie)
(ik zal trouwens wel even kijken of ik die -1 niet even netjes een 0etje kan maken, met een if ( $var < 0 ) $var = 0; constructie)
nada aka zilch, formerly known as zip
topicje dicht - dit gaat veranderen dus
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()