Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enemy Nations gratis!

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:54
Wie kent het spel Enemy Nations nog?
Ik wel en aangezien ik dit een heel mooi spel vond ben ik maar weer eens op zoek gegaan naar info over dit spel.

Google gebruikt en meteen de eerste link was het al raak. De officiele site.

Enemy Nations II is in ontwikkeling en Enemy Nations is gratis te downloaden :)

http://www.enemynations.com/

Dit is een RTS waarbij je niet credits moet "harvesten" op de een of andere manier maar waarbij je grondstoffen moet mijnen en exploiteren.
Afgezien van de slechte graphics vond ik de demo hartstikke mooi, nu ga ik de volledige versie downloaden en spelen.
The End of an Era!
May 17, 2001: We just sold the last copy of Enemy Nations. It's had a run of over 4 years which is pretty amazing. But sales have slowed, so we are not pressing any more CDs and we are now out.
If you have a copy and want to give a copy to a friend - you have our permission to burn a CD with a copy of Enemy Nations - with one major caveat. You must give them the game. You cannot sell it to them. You cannot include it as part of anything you sell. It cannot be included with any product or magazine as a free extra. The person making the copy must even buy the blank CD. It must be a true free gift given totally separate of anything else.
Gelezen? FREEWARE, TOTALE FREEWARE, WOOHOO!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb dit spel ooit nog gewonnen bij TMF. Nooit echt gespeeld trouwens, ik houd niet zo van RTS spellen.

• NitroX infinity
Ik ben misschien iets te voorbarig geweest, sorry. Ik heb nog maar 1 download aan de praat gekregen (setupnet.exe) die het spel moet downloaden, het volledige spel startte niet op, later maar weer proberen.

Ik zie het al, het maximale aantal users per keer is al bereikt. Like I said, later nog maar weer proberen :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Pics, want volgens mij vond ik dit spel ook nogal leuk./

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Gatver muziek op hun site :(

• buzz
Jezus, als je je daar al druk om maakt, zit altijd wel uit knopje.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
BuzzerCrAsH schreef op 05 augustus 2002 @ 00:59:
Jezus, als je je daar al druk om maakt, zit altijd wel uit knopje.
Daar maak ik me ook niet druk om :) vind het alleen niet leuk als dat door mijn muziek heenkomt bleren :)

Er staat geen uitknopje en hun zoek indexing methode vind ik ook niet proper onderaan de site:
For search engines (ignore): xml reports, java reports DefendTek firewall screenwriting software, script software screenwriting software, script software Windward Studios Barbie Science Fair Movie Reviews Enemy Nations 12 Simple Secrets, Microsoft Management Thielen Hamburgers Thielen Barbie Science Fair Aug 10, Oracle forms
:|

Maar ik zal het spel ook wel proberen :)

• buzz
Mjah, als het degene is die ik bedoel owned ie behoorlijk goed.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12
Ik heb dit spel vroeger gekocht.
Het was wel een mooi spel op de pics en zo en het idee was ook wel in orde, maar de AI was zo makkelijk, zodat ik altijd won. Dat is op zich wel goed, maar als ik het kan (als niet zo hele goede RTS'er) kan iedereen dat.
Maar idd het was vroeger wel leuk, ik heb er wel 10 uurtjes mee gespeeld (en weg die 60 piek :( )

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• buzz
60 piek vind ik dan nog wel meevallen, khad hem van een twillight d8 ik.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

:'( snik
IK kan em niet downloaden :'(
En via de FTP server ook niet :'(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• NitroX infinity
Maximaal 4 downloads per keer, da's wel balen, ik zoek naar een oplossing.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De eerste die hem heeft geeft maar een gil dan gaan even normale mirrors maken ;)

• Wom
  • Laatst online: 21:35

Wom

Ik heb hem ooit eens uit een budgetbak gevist. Maar niet echt veel gespeeld.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• NitroX infinity
Ik ben 'm eindelijk aan het downloaden, gaat het wel langzaam :P
Maar ja, beter iets dan niets. Volgens windows heb ik 'm over 7 uur binnen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:12
Dat schiet op :P
Kon je beter een paar jaar geleden kopen :) , dan had je hem al gehad :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07
Volgens mij heb je alleen dat .rar bestand (300mb) nodig welke je moet uitpakken en op cd moet zetten. Die microsoft extension dingen zijn niet nodig en alleen voor windows 3.oud ofzo.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• NitroX infinity
ShittyOldMan schreef op 06 augustus 2002 @ 00:58:
Volgens mij heb je alleen dat .rar bestand (300mb) nodig welke je moet uitpakken en op cd moet zetten. Die microsoft extension dingen zijn niet nodig en alleen voor windows 3.oud ofzo.
Ja dat klopt.

De download duurt trouwens nog zo'n 5 minuten, ik heb al contact gezocht met IceStorm via ICQ maar die koele kikker slaapt volgens mij :)

Pagina: 1