Toon posts:

standalone dvd player die ook divx afspeelt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of t enigzins mogelijk is om een dvd speler om te bouwen zodat deze ook divx accepteerd? en zo ja, welke spelers laten dit toe? wil namelijk mn backups :P niet elluke x naar svcd te hoeven verbouwen met al de problemen van dien.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-03 00:08

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee, bestaat niet en kan niet. Tot nu toe is een PC de enige mogelijkheid om DivX af te spelen.

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

je kan de realmagic xcard kopen en die op je tv aansluiten.
hier ook nog ff 2 interessante linkjes:
nieuws: Cirrus Logic heeft DivX decoder chip klaarliggen?
nieuws: DivX binnenkort op Xbox af te spelen

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
dan kun je net zo goed een martox g450 in je compu duwen en softwarematigb decoden (ipv de real magic xcard, die trouwens alleen divx 4.0 + ondersteund)

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

cuora schreef op 04 augustus 2002 @ 13:20:
dan kun je net zo goed een martox g450 in je compu duwen en softwarematigb decoden (ipv de real magic xcard, die trouwens alleen divx 4.0 + ondersteund)
maar dan heb je geen afstansbediening en dat vinden een heleboel mensen toch wel fijn.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

sebastius schreef op 04 augustus 2002 @ 12:58:
Nee, bestaat niet en kan niet. Tot nu toe is een PC de enige mogelijkheid om DivX af te spelen.
*wrong*

Er bestaat ook een Realmagic stand-alone speler zover ik weet (vrraag me niet waar hij te koop is).

ALS er een standalone DIvX player uitkomt zal dit ook alleen maar vanaf DivX 4.0 zijn omdat 3.11 een gecrackte geen-officiele codec is.

Bijna alle DivX die je van internet haalt zijn 3.11, en nu wordt alles XViD, niet kopen dus.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
zover ik t allemaal kan volgen is de techniek er inmiddels in de vorm van een chip, echter deze mag niet in productie genomen worden ivm de juridische rompslomp rond t illigale divx gebeuren.......dit soort digen zagen wij eerder gebeuren en het dus een kwestie van afwachen tot de eerste illigale chip op de markt komt..

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 13:44:
zover ik t allemaal kan volgen is de techniek er inmiddels in de vorm van een chip, echter deze mag niet in productie genomen worden ivm de juridische rompslomp rond t illigale divx gebeuren.......dit soort digen zagen wij eerder gebeuren en het dus een kwestie van afwachen tot de eerste illigale chip op de markt komt..
ja en dan? ga jij die chip in je dvd-speler bouwen dan? ik denk dat er wel wat meer bij komt kijken dan ergens gewoon een chippie in prikken. ik denk dat de speler er op meerdere punten op aangepast moet worden en dat zal dan toch echt door de fabrikant moeten gebeuren (of 1 of andere electro-freak)

Verwijderd

Topicstarter
haha laat ik nu net de beschikking hebben over zon freak!!inbouwen kan ie als de beste, ontwikkelen is echter niet zn sterkste punt (heeft verscheidene gameconsoles om zeep geholpen) wat ik weet over t inbouwen van chips is dat t vaak moeilijker lijkt dan t is. wel moet je natuurlijk weten waar je mee bezig bent. als r een beetje gebruiksaanwijzing bij mee komt (is vaak zo) dan moet t te realiseren zijn. we wachten nog even rustig af.....

Verwijderd

Zoals eerder hier vermeldt gaat het hier puur om copyright. Zeker nu er door de muziekindustrie al flink geklaagd wordt imv met copieren/downloaden, wil de filmindustrie dit zien te verminderen door stand-alone divxspelers middels wetten tegen te houden. De nieuwe kaart van realmagic is nu de beste oplossing volgens mij :7

Verwijderd

sebastius schreef op 04 augustus 2002 @ 12:58:
XBOX is een mooi alternatief ...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:17:
[...]

XBOX is een mooi alternatief ...
Dat is dan ook vrijwel een PC..

Verwijderd

bestaan er wel kijk op www.divx.nl
en dan daar effe evrder kijken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 13:44:
hoezo illegaal mp3 spelers zouden er ook nooit komen omdat dit illegaal was

en zie nu in de winkels allemaal mp3 spelers en dvd spelers die mp3 kunnen afspelen

dus het is nog een tijd wachten dan heb je ook hier in NL dvd spelers met ondersteuning voor divx

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03 19:31

Tourniquet

Hiya, fellas!

*update*

De Kiss DP-450 kan nu DivX afspelen!
http://www.kissdvd.com/main.htm

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Ik zag op de hcc dagen een dvd speler die wel divx afspeeld
maar om bouwen kan NIET!!

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
kost wel zo'n 500 euro die kiss standalone divx player.
zelf heb ik een hekel aan divx op de pc.

gewoon lekker makkelijk svcdtje in de dvd speler.

Verwijderd

de spelers van Revoy spelen ook DIvX af :Y)

Wel erg oud topic hoor :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 14:18 ]

Verwijderd

waarom zet je divx niet met NERO om naar svcd of misschien dvcd (dvcd draait alleen een daewoo 5000d, koda2233 en mustek dvd), dat zijn hele hoge resoluties (vcd=320x)(svcd=480x)(dvcd=720x)

ik maak vakantiefilpjes met een digitale camera en doe ze in de computer en maak er 720x576 van, heerlijk. :)

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:24
Is er iemand hier op GOT die zo'n kiss of revoy heeft? ben wel benieuwd naar gebruikers ervaringen.

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 15:29
Kan ook met Playstation2
hier is topic

edit:
Is al behoorlijk oud topic zie ik nu, naja lama hangen...

[ Voor 39% gewijzigd door tombola op 08-01-2003 16:27 ]

Pagina: 1