Pinging www.eweka.nl [217.8.99.34] with 32 bytes of data:
Reply from 217.8.99.34: bytes=32 time=27ms TTL=57
Reply from 217.8.99.34: bytes=32 time=31ms TTL=57
Reply from 217.8.99.34: bytes=32 time=29ms TTL=57
Reply from 217.8.99.34: bytes=32 time=30ms TTL=57
Ping statistics for 217.8.99.34:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 27ms, Maximum = 31ms, Average = 29ms
Let them fight the good fight, I'll fight the war.
* Loft is voorlopig happy....
Het is pas sinds 1,5 week.. MAar wel TOP
Aansluiten duurde overigens 4,5 week
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Concepts ICT heeft nu een actie! GEEN aansluitkosten! Op snelste abbo. (wide open adsl).
http://www.supersneladsl.nl/adsl.html
Verwijderd
ik zit al 7 maanden bij eweka en als ik eenmaal mn jaartje heb uitgediend ben ik weg.
Vertrouwen is wel volledig weg..
Verwijderd
als eweka gewoon niet goed presteert ( wanprestatie) dan stop je de betaling na 2x een aangetekende brief. Ik heb soms het gevoel dat mensen hier expres tegen ewaka aan gaan schoppen, als het echt zo slecht is heb je rechten hoorVerwijderd schreef op 13 November 2002 @ 22:12:
Nog een ewekaan... ... jammergenoeg... ik zou maar lekker naar cistron gaan ,, er is niets vervelenders dan geen internet hebben terwijl je je er blauw aan betaald.
ik zit al 7 maanden bij eweka en als ik eenmaal mn jaartje heb uitgediend ben ik weg.
Vertrouwen is wel volledig weg..
Als het ff kan ben ik er weg.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Als iemand geinteresseerd is in deze tekst of een logfile wilt zien van onze verbinding, mail even.
Kan je de volledige brieftekst niet hier posten oid?
Kzit hier ook al ruim 7 maanden aan eweka vastgeplakt en tis nix anders dan kommer en kwel, vooral de laatste weken enorme bagger.
Kwil wel een andere ISP, maar wel via bbned.. hoe zit dat met Cistron, is et faillisiment risico er nogsteeds of hoef ik me (/mijn vader) zich daar absoluut geen zorgen over te maken...?
Verwijderd
Op m'n studentenkamer wel te verstaan. In een studentenhuis, dus gedeeld met andere mensen. In ieder geval, het downloaden ben ik zeer over te spreken [haal soms wel 850 KB/s, toch niet het lulligste qua snelheid], en de upload is ook wel handig [50 KB/s].
Waar ik totaal NIET over te spreken ben is de service en de beperktheid die je online bent, dankzij de brakheid van hun netwerk...
Afgelopen week elke dag wel een paar dode momenten gehad [soms zakt alleen de snelheid even in, maar ook wel eens dat 'ie gewoon helemaal niks doet, en donderdagmiddag t/m vrijdagavond aan één stuk door geen internet].
Het is te hopen dat dit snel gaat veranderen -over resultaten in het verleden kan ik niet oordelen omdat ik het net 2 weken heb-, maar zoals het nu is is het zwaar BRAK.
Conclusie: het is snel, maar alleen ALS het werkt, en de service is net zo 'goed' als die van Chello
iemand al ervaringen met Concepts ICT?
Met service en verbinding enzo? In verband met die actie die ze hebben!
Tijdelijk hebben ze nieuwe servers ingezet tot het probleem is opgelost. Sindsdien loopt het weer als een trein.
Qua service: Als je belt nemen ze persoonlijk op en ze lijken me vrij deskundig. De beste help desk die ik ooit heb gehad.
Je hoeft niet bang te zijn voor faillisement ofzo, want dat was een hele andere afdeling. Cistron broadband loopt volgens mij best lekker (als dat slecht zou draaien, dan zou Eweka en alle andere broadband services ook slecht moeten draaien)
Dit dus.
Verwijderd
Ik ben van XS4All overgestapt naar Cistron Maxx. Op zich was XS4All prima, echter ik kon het niet meer over mijn hart verkrijgen om nog 1 cent aan KPN te betalen na de verhoging die ze in het begin van dit jaar hebben uitgevoerd.
XS4All heeft trouwens ook zijn steken laten vallen bij dit proces. Nog steeds krijg ik fakturen terwijl ik al in februari heb opgezegd. (bovendien is XS4All een dochter van KPN en dus wil ik die ook niet sponseren).
Sinds een aantal maanden dus Cistron Maxx en ik moet zeggen dat ik extreem tevreden ben. Prima dowload snelheid en availability. Ook de service is perfect.
Mijn advies: Geen getrut met kleine ISPs. (Eweka etc.)
Mijn verzoek: Boycot KPN.
KPN heeft de Nederlandse samenleving al meer dan genoeg gekost. Opdoeken !
Opzich dus nu nog geen groot probleem, maar wel potentieel. Waarschijnlijk zullen ze dat wel in de toekomst toch wel regelen.
Let them fight the good fight, I'll fight the war.
Ze beloven 1024/512 kbit, maar ik haal met gemak de 150 kb/ps mét een klein gelukje (4×25 kbps @ kazaa, 50 kb/ps @ Linuxiso.org) en dan ICQ & MSN ook nog open, ik ben er dus absoluut tevreden over, zeker over de snelheid, hij ligt nu ff plat, maar dat kan door die DHPC server komen? Vast IP word meteen aangesloten en op MAC adres gezet als je het faxt, ook goed dus, ik ben er tevreden over.
Verwijderd
Als je een newsserver belangrijk vind waarom ga je dan niet even kijken bij Xs4all.Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:06:
[...]
Oei!
Da´s nu dus 1-1 gelijk.
Een goede newsserver vind ik wel belangrijk.
Toch raar, ik las ergens op een providertest dat hun newsserver juist zeer hoog scoorde!
Maar hun site bekeken heb je inderdaad gelijk. Ze kunnen de Gigabytes opslag niet aan.
Maar ze zochten naar een oplossing. Maar zoals ik al eerder zei, aan beloftes heb ik niets.
De PowerADSL aansluiting zit bij BBnet
[ Voor 4% gewijzigd door bolke op 03-09-2003 16:20 ]
Verwijderd
btw, zit nu al 1,5 jaar bij cistron, eerst een MaXX abo en nu sinds een half jaar een 2048 (MaXX is ook MaXX te duur).
* Storingen, op een hand te tellen
* packetloss en andere prut, nein
* tevreden, uitermate