SRK35ZS-W
Ik hoop dat je deze keer met motors kan rijden.
Verwijderd
Niet getreurd, de PC-port van GTA3 was ook al niet geweldig.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 02:05 . Reden: Toevoeging... :) ]
Niet voor PC, hoe zouden ze ons dat aan kunnen doenQuote van GTA3.com
I got an email from Netfreak earlier today directing me towards the official Rockstar Vice City site, which gives the official release date as 22nd October 2002. Whether this has already been reported by anyone I don't know, but it was news to me at least
The site is just the one page at the moment and doesn't give any details on the game or which platforms the game will be released on at that time; we can but hope it will be the same for PS2 and PC alike. Hopefully they'll also expand the site a bit soon, as no real information has yet been released.
UPDATE: PhayZer has noted that Rockstar Warehouse only have VC for PS2 available for pre-order. Also, it's up for the same price as GTA3, which suggests that it's going to be a whole new game, rather than just an add-on pack.
SRK35ZS-W
Maar in het begin zeiden ze ook dat GTA3 PS2-only was , en we hebben em nu toch ook
Verwijderd
Verwijderd
Dan ben ik wel helaas genoodzaakt een ps2 aanteschaffen! Toevallig is het nog maar ca. 2 weken geleden dat ik 3 had uitgespeeld, omdat ik eerst dacht dat het niets was, maar dat had ik dus fout..... GTA3 roeld echt!!! (kon al niet wachten op vice city, maar die komt nu dus lekker rap, mits een ps2 dan
Ik hoop dat de PS2 cd hiervan niet te duur wordt.
Wat d8 je van de standaard prijs?Gman schreef op 04 augustus 2002 @ 04:19:
Vet man!
Ik hoop dat de PS2 cd hiervan niet te duur wordt.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Precies, ik heb mijn hoop nog niet verloren...Desolation Angel schreef op 04 augustus 2002 @ 02:11:
Sadisten
Maar in het begin zeiden ze ook dat GTA3 PS2-only was , en we hebben em nu toch ook
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja, iemand die zit te skaten en een zoneffect, maar daar blijft het ook bij
Zeer jammer dat het niet op de PC uit komt, maarja, blijkbaar is het te moeilijk om een goedlopende PC versie te maken voor ze, dus dan maar geen GTA, er komen toch wel GTA-kloons aan
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 04-08-2002 11:56 . Reden: foutje :o ]
🌞🍃
ik hoop daarom dat er toch nog eentje uitkomt op de pc. Ik ben er nu, na het uitgespeeld te hebben, er helemaal op uitgekeken.
Verwijderd
Zijn de pics niet een beetje op gemoffelt, beetje geantialised. Ik zie bij het golf karretje namelijk een soort donker-licht foutje. Kan ook zijn dat ik het me inbeeld, de playstation 2 zou dan wel erg mooi zijn.
The devil is in the details.
Nee alleen voor PS2-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:52:
Vice City is toch de (stand-alone) add-on met multiplayer mogelijkheden? Die ook naar de PC komt? Dat is echt beters
Volgens mij kwam die ook voor de PC hoor
Okay zou best kunnen, maar iedereen zegt hier van niet
edit//
Er is haast bijna niks dat niet naar de PC komt.Waarom zou rockstar nou niet naar de PC gaan ? Is dubbel geld en meer mensen kopen GTA voor de Pc. Dit omdat het eigenlijk is begonnen met de PC...
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Vooral het multiplayer element vind ik zeer zwak op consoles. 1 tv, meerdere spelers
Verwijderd
Verwijderd
Er is een groepje GTA´ers die bezig zijn met een MulitPlayer-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:52:
Vice City is toch de (stand-alone) add-on met multiplayer mogelijkheden? Die ook naar de PC komt? Dat is echt beters
dus er komt MP uit!
Haha... Jongen, hij komt echt wel naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten zodat GTA niet naar de andere consoles komt, maar wel naar de PC. En doordat er niet zoveel aan PC-games wordt verdiend is de PC geen concurrent en kan ie daar rustig op komen.Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
Haha... Jongens, hij komt echt niet naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten om meer PS2'tjes te verkopen. En aan PC-games verdien je sowieso al veel minder.
Moeilijk he.. lezen..UPDATE: PhayZer has noted that Rockstar Warehouse only have VC for PS2 available for pre-order. Also, it's up for the same price as GTA3, which suggests that it's going to be a whole new game, rather than just an add-on pack.
Ik kan me dit soort uitspraken ook herinneren over GTA3Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
Haha... Jongens, hij komt echt niet naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten om meer PS2'tjes te verkopen. En aan PC-games verdien je sowieso al veel minder.
[removed]
wrom gaan ze niet eerst met PC aan de gang en dan naar de console(s)
pc's waren er toch ook voor de consoles??
jep
En zoals ik al eens in ander GTA:Vice City topic heb gezegd, er is alleen PS2 versie te pre-orderen, als er een PC-versie zou uitkomen was ie ook vast te pre-orderen.
Verwijderd
ja en?? consoles verdienen meer. Moeten tweakers maar niet zo veel op warez sites zoeken.GIAS schreef op 05 augustus 2002 @ 12:47:
hij komt vast wel naar pc. maar jah zal wel tot mei volgend jaar duren. tegen die tijd zijn ze al weer bezig met gta4 voor ps2..
wrom gaan ze niet eerst met PC aan de gang en dan naar de console(s)
pc's waren er toch ook voor de consoles??
Verwijderd
Vice City wordt geen add-on d8 ik zo. maar gewoon een los spel! Het spel gaat zich afspelen in de jaren 80 bij miami vicy
Verwijderd
CD er in (die addon)
en dan cd1 en dan weer cd2 (addon)
het is een nieuwe game, net zoals GTA londen voor GTA 1 was
en verder vind ik het niet raar dat ie alleen voor de PS2 uitkomt... ze hebben kei veel moeite gedaan om GTA3 opnieuw op te bouwen om hem op de PC uit te brengen en dan verkoopt ie veel slechter als de PS2 variant...
Wazige zin maar ben lui
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/
Nog beter:
- Pizza delivery side-missions
En hij komt 22 oktober uit wat ook wel plezant is
Niet alleen tweakers zoeken naar warez hoor...Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:07:
[...]
ja en?? consoles verdienen meer. Moeten tweakers maar niet zo veel op warez sites zoeken.
Verwijderd
Zo ook de palmbomen en nog veel meer, als het zand enzo.
Ook helicopters en motors zitten als in GTA3: LC.
Dus het gaat niets nieuws worden
Ik heb ook gehoord dat je bij Gta3 Vice City ook kunt moter rijden is dat zo.....
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Ik heb GTA3: LC helemaal blank gespeeld op de PC, dus deze moeten ze echt wel uitbrengen op de pc. Missions doen ownt zwaar
Emin kutturkGump schreef op 16 augustus 2002 @ 12:15:
DIT SPEL MOET IK GEWOON HEBBEN!
Ik heb GTA3: LC helemaal blank gespeeld op de PC, dus deze moeten ze echt wel uitbrengen op de pc. Missions doen ownt zwaar
Deze post was dus van mij
Emin was weer eens niet uitgelogd.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Geef maar eens bewijs dat hij niet naar de pc komt..Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
Ik vind dat het genoeg bewijs is dat je alleen PS2 versie kan pre-orderen, als ze PC versie hadden laten uitkomen had je die ook wel kunnen pre-orderen.
Nja zal ik jullie ps2-only mensen maar ff uit de droom helpen.... PS2-Only, X-box Only (als dat ergens op de doos staat / aangegeven op site) only means dat het alleen op die console komt te draaien....en niet op een andere console....en Pc valt niet onder een console...Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
Waarschijnlijk komtie dus gewoon naar de pc....duurt wat langer (zie GTA3, duurde ook een half jaar ofzo....)
Sony heeft niets met een pc te maken, de ps2 is geen concurent van de PC, het is een compleet ander platform. Ja toevallig kan je er ook spelletjes mee spelen
Het contract hierboven vernoemd was dus ook alleen voor de consoles geldig, GTA3 (4 5 en alle andere opvolgende nummertjes) komen tot 2006 alleen op de PS2 uit en niet op de andere consoles...
PC versies komen wel gewoon uit....
En zeker als er multiplayer komt want dat heeft op de PC gewoon een veel grotere afzet markt......
Albinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 12:48:
[...]
Ik vind dat het genoeg bewijs is dat je alleen PS2 versie kan pre-orderen, als ze PC versie hadden laten uitkomen had je die ook wel kunnen pre-orderen.
Hopla daar ging je bewijs....
Het is FRIET!
Ik sluit me me bij de heren die boven mij gepost hebben aan; kijk maar eens hoe het met GTA3 gegaan is, dus ik moet de PS2-boys teleurstellen..Albinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 12:48:
[...]
Daar gaat je mooie theorie
Hoop het voor mensen zonder PS2, ik weet iig dat ik hem meteen haal, vond het BTW lekkerder op PS2 lekkerder spelen dan op PC, alleen wat iets fijner is bij PC is het richten en de mods. Maar het rijden enzo vond ik bij PS2 lekkerder en tja grafisch maakt het geen reet uit.
We wachten af henkAlbinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 13:08:
Uhm mij maakt het niets uit kerels
Hoop het voor mensen zonder PS2, ik weet iig dat ik hem meteen haal, vond het BTW lekkerder op PS2 lekkerder spelen dan op PC, alleen wat iets fijner is bij PC is het richten en de mods. Maar het rijden enzo vond ik bij PS2 lekkerder en tja grafisch maakt het geen reet uit.
En MP grotere afzetmarkt op PC?? wacht maar tot de PS2 online gaat
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
This is the Way.
Verwijderd
Lees even het artikel, staat best veel informatie in over wat er allemaal nieuw/veranderd is.Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:06:
Is het bekend of het grafisch nog een behandeling heeft gekregen? Of gaan ze exact dezelfde engine gebruiken met alleen met andere models/textures?
Deze plek is te koop.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Laten we leuk blijven tegen elkaar
Over een dik jaar denk ikt2faag schreef op 17 augustus 2002 @ 01:16:
maar wanneer komt ie dan op de pc?
Maar wat mij opvalt is dat in GTA1 je eerst op Liberty City was, daarna Vice City en het derde level was San Andreas.
Dus mijn theorie, hierna komt GTA San Andreas (klinkt voor geen ruk)
SRK35ZS-W
euhm.. niet echt logische zinQorne schreef op 16 augustus 2002 @ 20:54:
FUCK de PC ik heb hem op de PC en op de PS2 dus PS2 RULES
Klink idd logisch, jaScooper schreef op 17 augustus 2002 @ 13:46:
Sommige zeggen dat na Vice City wel GTA4 zal komen.
Maar wat mij opvalt is dat in GTA1 je eerst op Liberty City was, daarna Vice City en het derde level was San Andreas.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Verwijderd
Wat jij zegt over dat contract is niet helemaal waar, want sony heeft wel alle rechten gekocht van gta voor de komende veel jaren bij rockstar, dus dat wil heus wel wat zeggen. En BTW, ik heb zelf een goeie pc en boycot de ps2, dus ik ben geen ps2-only dudeJox444 schreef op 16 augustus 2002 @ 12:51:
[...]
Nja zal ik jullie ps2-only mensen maar ff uit de droom helpen.... PS2-Only, X-box Only (als dat ergens op de doos staat / aangegeven op site) only means dat het alleen op die console komt te draaien....en niet op een andere console....en Pc valt niet onder een console...
Waarschijnlijk komtie dus gewoon naar de pc....duurt wat langer (zie GTA3, duurde ook een half jaar ofzo....)
Sony heeft niets met een pc te maken, de ps2 is geen concurent van de PC, het is een compleet ander platform. Ja toevallig kan je er ook spelletjes mee spelenmaar that's it......
Het contract hierboven vernoemd was dus ook alleen voor de consoles geldig, GTA3 (4 5 en alle andere opvolgende nummertjes) komen tot 2006 alleen op de PS2 uit en niet op de andere consoles...
PC versies komen wel gewoon uit....
En zeker als er multiplayer komt want dat heeft op de PC gewoon een veel grotere afzet markt......
[...]
GTA 3 voor de PS2 kon je ook al een half jaar eerder pre-orderen dan de PC versie....
Hopla daar ging je bewijs....
Verwijderd
Jouw theorie klopt niet, want in GTA1 was je eerst in Liberty City, daarna in San Andreas, en als laatste in Vice CityScooper schreef op 17 augustus 2002 @ 13:46:
Sommige zeggen dat na Vice City wel GTA4 zal komen.
Ik denk dat de makers voor Vice City gekozen hebben in plaats van San Andreas omdat je bij Vice City (Miami) veel meer mogelijkheden voor een verhaal hebt (denk aan Miami Vice, Scarface enz), en dat de stad in 3D veel mooier zou zijn, en veel meer sfeer zou hebben.
Ik weet niet of je Midtown Madness 2 gespeeld hebt, maar daar zat een San Francisco in, en ik vond er echt geen hol aan, al die hellingen
Lijkt me wel leuk als er een San Andreas komt... dan verzinnen ze toch wat verhalen?Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:15:
[...]
Jouw theorie klopt niet, want in GTA1 was je eerst in Liberty City, daarna in San Andreas, en als laatste in Vice City
Ik denk dat de makers voor Vice City gekozen hebben in plaats van San Andreas omdat je bij Vice City (Miami) veel meer mogelijkheden voor een verhaal hebt (denk aan Miami Vice, Scarface enz), en dat de stad in 3D veel mooier zou zijn, en veel meer sfeer zou hebben.
Ik vond het wel lollig, hoewel ik van Londen wel leuker vond dat het stratenpatroon niet zo recht-toe-recht-aan was. Schijnt echter dat SF in MM2 over het algemeen veel populairder is dan Londen...Ik weet niet of je Midtown Madness 2 gespeeld hebt, maar daar zat een San Francisco in, en ik vond er echt geen hol aan, al die hellingen
(Ik vond trouwens Chicago in MM1 nog steeds het leukste)
Ik zie trouwens net dat men alweer druk is met MM3, met niet NY maar Washington, en Parijs. ik hoop dat die niet alleen voor de Xbox komt...
Tja, ik zie onze grote vriend Bill er wel voor aan... om zijn Xbox te pushen.
als-ie al naar de PC komt zal mijn Athlon 900'tje het er trouwens wel zwaar mee hebben, als ik die screenshots zo zie.
Verwijderd
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/1.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/2.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/3.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/4.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/5.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/6.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/7.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/8.jpg
Ik kan ze niet bereiken hoor...Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 01:56:
Hier zijn onder andere ingame screenshots
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/1.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/2.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/3.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/4.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/5.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/6.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/7.jpg
http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/8.jpg
Tuurlijk komt ie wel naar de PC, duurt alleen een stuk langer en Rockstar doet lange tijd net alsof het PS-2 only is. Pas als de PS-2 markt verzadigd is gooien ze een PC port op de markt. Doesn't make any sense om te zeggen dat je een game niet op de PC uit zal brengen. Rockstar kan meer verdienen door dikke schijt aan Sony te hebben en het WEL op de PC uit te brengen. Sony zou dan wel HEEL hoog moeten bieden om dat af te kopen. Lijkt me ERG onwaarschijnlijk. Een flink bedrag naar Rockstar schuiven om te zorgen dat de PS-2 de primeur heeft en lange tijd houdt is voor Sony practisch net zo effectief.Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
de betaler vervuilt
Verwijderd
Zulke Dingen
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 09:26:
GTA 3 was al te showen in de E3 dat is een project in Amerika waar wij het de komende periode mee moeten gaan doen. Met spellen zoals: Crazy Taxi 3: High Roller, GTA 3: Vice City, Super Mario Sunshine, Mario Party 4, 44FII, FF XII , Indiana Jones.
Zulke Dingen
Dat vat ik ff niet
ik ook niet echt. geen idee waar ie het over heeft
TMAXTINT
Verwijderd
Verwijderd
*WOEF* (wat je hier heb gepost vloog zeer snel over mijn hoofd heen)Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 09:26:
GTA 3 was al te showen in de E3 dat is een project in Amerika waar wij het de komende periode mee moeten gaan doen. Met spellen zoals: Crazy Taxi 3: High Roller, GTA 3: Vice City, Super Mario Sunshine, Mario Party 4, 44FII, FF XII , Indiana Jones.
Zulke Dingen
Verwijderd
-Hij komt op de PC en wie me niet gelooft die spreek ik over 6 maanden nog wel
-Er zit een multiplayer in, en hoogst waarschijnlijk motoren.
-De engine is hetzelfde als van GTA 3
-Het is een stand-alone add-on
-hij komt idd 22 oktober uit
-dat is over precies 63 dagen op het moment van posten