GTA Vice City --> Nieuwe pics

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 598 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 13:37
Volgens mij is dit nog niet langsgekomen:

Er zijn nieuwe pics van GTA Vice City, te vinden op KentPaul.com. De nieuwere post ik ff hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/kentpaul/graphics/postcardDowntown_siteLarge.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/kentpaul/graphics/rollerskater.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/kentpaul/graphics/golfcart.jpg

Ziet er toch aardig uit :9~

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool! Add on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 18:58
WOW wasda dan?
ik wil hebben :)

is da ook multiplayer eigenlijk?
of hoe staat het met de MP in gta3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:48

Flexx

This side up

Jammer dat er nog nisk bekend is van een pc poort van VC.
Ik hoop dat je deze keer met motors kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals: Only on Playstation!

Niet getreurd, de PC-port van GTA3 was ook al niet geweldig.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 02:05 . Reden: Toevoeging... :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Quote van GTA3.com
I got an email from Netfreak earlier today directing me towards the official Rockstar Vice City site, which gives the official release date as 22nd October 2002. Whether this has already been reported by anyone I don't know, but it was news to me at least
The site is just the one page at the moment and doesn't give any details on the game or which platforms the game will be released on at that time; we can but hope it will be the same for PS2 and PC alike. Hopefully they'll also expand the site a bit soon, as no real information has yet been released.

UPDATE: PhayZer has noted that Rockstar Warehouse only have VC for PS2 available for pre-order. Also, it's up for the same price as GTA3, which suggests that it's going to be a whole new game, rather than just an add-on pack.
Niet voor PC, hoe zouden ze ons dat aan kunnen doen :(

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Sadisten :(

Maar in het begin zeiden ze ook dat GTA3 PS2-only was , en we hebben em nu toch ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockstar heeft een dik contract getekend met Sony, hij komt de komende jaren echt niet voor de PC, iig zolang dat contract geldig is. Maar ja, je mag er van op blijven hopen maar de PC markt brengt nou eenmaal veel minder geld in het laatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh en die komt al uit in oktober, das rap :?

Dan ben ik wel helaas genoodzaakt een ps2 aanteschaffen! Toevallig is het nog maar ca. 2 weken geleden dat ik 3 had uitgespeeld, omdat ik eerst dacht dat het niets was, maar dat had ik dus fout..... GTA3 roeld echt!!! (kon al niet wachten op vice city, maar die komt nu dus lekker rap, mits een ps2 dan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Vet man!
Ik hoop dat de PS2 cd hiervan niet te duur wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46

MaDLiVe

.-Observer-.

Gman schreef op 04 augustus 2002 @ 04:19:
Vet man!
Ik hoop dat de PS2 cd hiervan niet te duur wordt.
Wat d8 je van de standaard prijs?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Desolation Angel schreef op 04 augustus 2002 @ 02:11:
Sadisten :(

Maar in het begin zeiden ze ook dat GTA3 PS2-only was , en we hebben em nu toch ook :)
Precies, ik heb mijn hoop nog niet verloren...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 04 augustus 2002 @ 04:33:
[...]
Wat d8 je van de standaard prijs?
Het is toch een add-on? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 21:24
Het ziet er zeer behoorlijk uit. Vooral de zon op dat eerste plaatje is goed. Hmm alleen het snoepgoed dat daar op de weg rijd kun je toch niet zo maar aanrijden :P

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Na 15 minuten wachten zie ik alleen maar het bovenste 2e plaatje, waar je eigenlijk vrij weinig van het spel zelf kunt zien.
Ja, iemand die zit te skaten en een zoneffect, maar daar blijft het ook bij :o

Zeer jammer dat het niet op de PC uit komt, maarja, blijkbaar is het te moeilijk om een goedlopende PC versie te maken voor ze, dus dan maar geen GTA, er komen toch wel GTA-kloons aan :o

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 04-08-2002 11:56 . Reden: foutje :o ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
op de PC vond ik het echt super relaxt spelen, gister weer op de ps2 gezeten maar wat een gedoe met die knopjes.
ik hoop daarom dat er toch nog eentje uitkomt op de pc. Ik ben er nu, na het uitgespeeld te hebben, er helemaal op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Zijn de pics niet een beetje op gemoffelt, beetje geantialised. Ik zie bij het golf karretje namelijk een soort donker-licht foutje. Kan ook zijn dat ik het me inbeeld, de playstation 2 zou dan wel erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 02-10 09:18

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Wieee, dat ziet er wel netjes uit zeg :P Weet iemand al of hier multiplayer bijzit (splitscreen ofzow :))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze screens zeggen mij nog niet zo heel erg veel, ik w8 wel op in-game screens :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Vice City is toch de (stand-alone) add-on met multiplayer mogelijkheden? Die ook naar de PC komt? Dat is echt beters :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Dit zijn gewoon een paar pics... * M@NIC wil screenshots :Y)
-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:52:
Vice City is toch de (stand-alone) add-on met multiplayer mogelijkheden? Die ook naar de PC komt? Dat is echt beters :P
Nee alleen voor PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Volgens mij kwam die ook voor de PC hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:57:
[...]
Volgens mij kwam die ook voor de PC hoor :P
Okay zou best kunnen, maar iedereen zegt hier van niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik weet zekers van wel
;)

edit//

Er is haast bijna niks dat niet naar de PC komt.Waarom zou rockstar nou niet naar de PC gaan ? Is dubbel geld en meer mensen kopen GTA voor de Pc. Dit omdat het eigenlijk is begonnen met de PC...

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha... Jongens, hij komt echt niet naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten om meer PS2'tjes te verkopen. En aan PC-games verdien je sowieso al veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ik heb een hekel aan consoles!

der zijn vast wel PS2 Emulators >:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Als het alleen op PS2 uitkomt, zijn het wel een enorm stelletje }:O }:O hoor.
Vooral het multiplayer element vind ik zeer zwak op consoles. 1 tv, meerdere spelers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0000000t Golfkar :) :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

007 misschien geld dat contract alleen voor andere consoles? d0h :P in iedergeval de screens zien r wel leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-]MaRc0[- schreef op 04 augustus 2002 @ 14:52:
Er is een groepje GTA´ers die bezig zijn met een MulitPlayer
dus er komt MP uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit en een golfcar hehe lols :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 15:24:
Haha... Jongens, hij komt echt niet naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten om meer PS2'tjes te verkopen. En aan PC-games verdien je sowieso al veel minder.
Haha... Jongen, hij komt echt wel naar de PC. Sony heeft dat contract gesloten zodat GTA niet naar de andere consoles komt, maar wel naar de PC. En doordat er niet zoveel aan PC-games wordt verdiend is de PC geen concurrent en kan ie daar rustig op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

BoneFly_ schreef op 04 augustus 2002 @ 09:23:
[...]

Het is toch een add-on? :/
UPDATE: PhayZer has noted that Rockstar Warehouse only have VC for PS2 available for pre-order. Also, it's up for the same price as GTA3, which suggests that it's going to be a whole new game, rather than just an add-on pack.
Moeilijk he.. lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26
Dubbelpost :?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26
Ik kan me dit soort uitspraken ook herinneren over GTA3 :) Maar reken er maar op dat ie gewoon overgezet wordt naar PC. Is gewoon veel te makkelijk geld verdient. Al verwacht ik wel dat dat net als met GTA3 wel ff kan duren :(

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

hij komt vast wel naar pc. maar jah zal wel tot mei volgend jaar duren. tegen die tijd zijn ze al weer bezig met gta4 voor ps2..
wrom gaan ze niet eerst met PC aan de gang en dan naar de console(s)

pc's waren er toch ook voor de consoles?? :?

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:25
Wie zegt dat er multiplayer komt in Vice City, die komt er helemaal niet, zou was komen in GTA4 (ik noem VC geen)

En zoals ik al eens in ander GTA:Vice City topic heb gezegd, er is alleen PS2 versie te pre-orderen, als er een PC-versie zou uitkomen was ie ook vast te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIAS schreef op 05 augustus 2002 @ 12:47:
hij komt vast wel naar pc. maar jah zal wel tot mei volgend jaar duren. tegen die tijd zijn ze al weer bezig met gta4 voor ps2..
wrom gaan ze niet eerst met PC aan de gang en dan naar de console(s)

pc's waren er toch ook voor de consoles?? :?
ja en?? consoles verdienen meer. Moeten tweakers maar niet zo veel op warez sites zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn veel geruchten dat GTA: Vice City MP krijgt met de PC versie. In de broncode van GTA3 zijn bewijzen gevonden van " gamespy" , " join server" en " mp decal" etc. etc.

Vice City wordt geen add-on d8 ik zo. maar gewoon een los spel! Het spel gaat zich afspelen in de jaren 80 bij miami vicy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah da's altijd fun met PS :)
CD er in (die addon)
en dan cd1 en dan weer cd2 (addon) :P pathetic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
hehe die add-on lijkt me wel dik koewl :9~ jammer dat me comp zuigt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 30-09 17:15
het is geen add-on.. :)

het is een nieuwe game, net zoals GTA londen voor GTA 1 was :)

en verder vind ik het niet raar dat ie alleen voor de PS2 uitkomt... ze hebben kei veel moeite gedaan om GTA3 opnieuw op te bouwen om hem op de PC uit te brengen en dan verkoopt ie veel slechter als de PS2 variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nou GTA3 op PC is niet zoveel verschillend als op PS2, en natuurlijk kopieert/download, 80% van de mensen die GTA3 speelt op PC, en wordt op PS2 natuurlijk veel eerder echt gekocht.
Wazige zin maar ben lui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aangezien m'n andere post gesloten werd, dan maar hier (lijkt me dan de beste plek), hier een artikel over Vice city :

http://216.127.80.23/~cyberfal/gta3vc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi artikel lekker duidelijk :) ziet er iig goed uit ben benieuwd naar het eind resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het ziet er vergeleken met de vorige een stuk beter uit....ze kunnen steeds meer uit die PS2 halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Wát een enorm grote stad zeg (In dat plaatje met die brug), kan niet wachten.. :9

Nog beter:

- Pizza delivery side-missions :D

En hij komt 22 oktober uit wat ook wel plezant is :)

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:07:
[...]

ja en?? consoles verdienen meer. Moeten tweakers maar niet zo veel op warez sites zoeken.
Niet alleen tweakers zoeken naar warez hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
ziet er geil uit id :) hopelijk nog grotere levels en betere preformance dan gta3 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben benieuwd in welke mate er interiors zullen zijn, lijkt me dat ze dat niet voor elk gebouw zullen doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat golfkarretje zit ook in GTA3: Liberty City (is een mod) >:)
Zo ook de palmbomen en nog veel meer, als het zand enzo.
Ook helicopters en motors zitten als in GTA3: LC.

Dus het gaat niets nieuws worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 02-10 19:28
Dit is echt een super update..!! :P Gasten om rijden met golfkar enz.. hahahah.

Ik heb ook gehoord dat je bij Gta3 Vice City ook kunt moter rijden is dat zo.....

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Staat in het artikel dat er inderdaad motoren in zullen zitten.....lijkt me leuk daar mee te stunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter gaat ie wel op de PC uitkomen... ik vindt GTA cool, maar niet cool genoeg om er een PS2 voor te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DIT SPEL MOET IK GEWOON HEBBEN!

Ik heb GTA3: LC helemaal blank gespeeld op de PC, dus deze moeten ze echt wel uitbrengen op de pc. Missions doen ownt zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:03

Damian

Insane Obtrusion

Gump schreef op 16 augustus 2002 @ 12:15:
DIT SPEL MOET IK GEWOON HEBBEN!

Ik heb GTA3: LC helemaal blank gespeeld op de PC, dus deze moeten ze echt wel uitbrengen op de pc. Missions doen ownt zwaar :P
Emin kutturk :P

Deze post was dus van mij :P

Emin was weer eens niet uitgelogd.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Geef maar eens bewijs dat hij niet naar de pc komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
ddZ schreef op 16 augustus 2002 @ 12:39:
[...]

Geef maar eens bewijs dat hij niet naar de pc komt..
Ik vind dat het genoeg bewijs is dat je alleen PS2 versie kan pre-orderen, als ze PC versie hadden laten uitkomen had je die ook wel kunnen pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Laatst online: 02-10 22:09

Jox444

Honestly....

Nja zal ik jullie ps2-only mensen maar ff uit de droom helpen.... PS2-Only, X-box Only (als dat ergens op de doos staat / aangegeven op site) only means dat het alleen op die console komt te draaien....en niet op een andere console....en Pc valt niet onder een console...
Waarschijnlijk komtie dus gewoon naar de pc....duurt wat langer (zie GTA3, duurde ook een half jaar ofzo....)
Sony heeft niets met een pc te maken, de ps2 is geen concurent van de PC, het is een compleet ander platform. Ja toevallig kan je er ook spelletjes mee spelen :P maar that's it......

Het contract hierboven vernoemd was dus ook alleen voor de consoles geldig, GTA3 (4 5 en alle andere opvolgende nummertjes) komen tot 2006 alleen op de PS2 uit en niet op de andere consoles...

PC versies komen wel gewoon uit....

En zeker als er multiplayer komt want dat heeft op de PC gewoon een veel grotere afzet markt......
Albinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 12:48:
[...]
Ik vind dat het genoeg bewijs is dat je alleen PS2 versie kan pre-orderen, als ze PC versie hadden laten uitkomen had je die ook wel kunnen pre-orderen.
:z GTA 3 voor de PS2 kon je ook al een half jaar eerder pre-orderen dan de PC versie....
Hopla daar ging je bewijs.... :P

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Albinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 12:48:
[...]
Ik sluit me me bij de heren die boven mij gepost hebben aan; kijk maar eens hoe het met GTA3 gegaan is, dus ik moet de PS2-boys teleurstellen..

Daar gaat je mooie theorie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Uhm mij maakt het niets uit kerels :D

Hoop het voor mensen zonder PS2, ik weet iig dat ik hem meteen haal, vond het BTW lekkerder op PS2 lekkerder spelen dan op PC, alleen wat iets fijner is bij PC is het richten en de mods. Maar het rijden enzo vond ik bij PS2 lekkerder en tja grafisch maakt het geen reet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Albinoraptor schreef op 16 augustus 2002 @ 13:08:
Uhm mij maakt het niets uit kerels :D

Hoop het voor mensen zonder PS2, ik weet iig dat ik hem meteen haal, vond het BTW lekkerder op PS2 lekkerder spelen dan op PC, alleen wat iets fijner is bij PC is het richten en de mods. Maar het rijden enzo vond ik bij PS2 lekkerder en tja grafisch maakt het geen reet uit.
We wachten af henk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
De game wordt standalone en geen addon.. MP zit er d8 ik nog niet in, dat komt pas in GTA4.. Het is gewoon GTA3 met nieuwe missies, karakters, en een nieuwe stad..

En MP grotere afzetmarkt op PC?? wacht maar tot de PS2 online gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja maar wanneer gebeurt dat??? en word het net zo goed als op een pc?? het blijft voor console's nog afwachten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik geloof niet zo in het online verhaal wat betreft consoles, met dreamcast is het ook niet echt gelukt en zie niet echt een reden waarom ik extra zou willen gaan betalen (en voor de PS2) en een extra modem/harddisk etc zou kopen. Voor developers is het ook een risico en om daar aan te beginnen brengt veel kosten mee. Bij de DC zat de modem al ingebouwd, dus je weet dat je een installed base hebt....bij PS2 is dat toch anders. Ben benieuwd of het de consoles gaat lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Lijkt me eerder iets voor de PS3, en ik heb geen flauw idee hoe Nintendo dit geregeld heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 02-10 13:59

NoTimeRemains

I know

maar sony ziet de pc nie als een DIRECTE concurrent... dus maybe komt deze tog uit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend of het grafisch nog een behandeling heeft gekregen? Of gaan ze exact dezelfde engine gebruiken met alleen met andere models/textures? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:06:
Is het bekend of het grafisch nog een behandeling heeft gekregen? Of gaan ze exact dezelfde engine gebruiken met alleen met andere models/textures? :?
Lees even het artikel, staat best veel informatie in over wat er allemaal nieuw/veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Och ja online gamen met console moet zeker lukken, heb HALO ook al een paar keer gespeeld over internet, het lukte een paar amateurs om XBOX binnen paar weken online te hebben dus als MS en Sony het willen moet het helemaal lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmm waarom moet alles meteen gedownload worden door PC gamers ?? dat kan toch ook op een PS2 of vergis ik me nu ?? En MP is aangekondigt in de opvolging.... (zie fora rockstar e.d.) .... dus hier in deze add-on.. enne ook PS2 kan multiplayeren op meer dan 1 scherm... er zit zo'n mooi firewire poortje op je PS2 remember ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

FUCK de PC ik heb hem op de PC en op de PS2 dus PS2 RULES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Wat heb je nou eigenlijk aan een MP-versie. Zal toch best wel tegenvallen denk ik.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar een PS2 emulatortje downe ;)

Wedden dat deze wel op pc komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t2faag
  • Laatst online: 19-09 19:04
maar wanneer komt ie dan op de pc?

Laten we leuk blijven tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

t2faag schreef op 17 augustus 2002 @ 01:16:
maar wanneer komt ie dan op de pc?
Over een dik jaar denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Sommige zeggen dat na Vice City wel GTA4 zal komen.

Maar wat mij opvalt is dat in GTA1 je eerst op Liberty City was, daarna Vice City en het derde level was San Andreas.

Dus mijn theorie, hierna komt GTA San Andreas (klinkt voor geen ruk)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm aardige theorie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Qorne schreef op 16 augustus 2002 @ 20:54:
FUCK de PC ik heb hem op de PC en op de PS2 dus PS2 RULES
euhm.. niet echt logische zin :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Scooper schreef op 17 augustus 2002 @ 13:46:

Maar wat mij opvalt is dat in GTA1 je eerst op Liberty City was, daarna Vice City en het derde level was San Andreas.

Klink idd logisch, ja

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of dit daadwerkelijk in-game is, of dat het gewoon eyecandyplaatjes zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter wordt dit ook niet zo'n spel waar je minimaal een AthlonXP 1900+ voor nodig hebt, voordat ie een beetje redelijk wil draaien... Maar ja... dat boeit me toch niet. Enige wat ik hoop is dat ie ook ECHT op de PC uitkomt, wat uiteraard zo het geval is, en dat er dit keer MP bij zit! En nog wat meer features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D jah klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

Jox444 schreef op 16 augustus 2002 @ 12:51:
[...]

Nja zal ik jullie ps2-only mensen maar ff uit de droom helpen.... PS2-Only, X-box Only (als dat ergens op de doos staat / aangegeven op site) only means dat het alleen op die console komt te draaien....en niet op een andere console....en Pc valt niet onder een console...
Waarschijnlijk komtie dus gewoon naar de pc....duurt wat langer (zie GTA3, duurde ook een half jaar ofzo....)
Sony heeft niets met een pc te maken, de ps2 is geen concurent van de PC, het is een compleet ander platform. Ja toevallig kan je er ook spelletjes mee spelen :P maar that's it......

Het contract hierboven vernoemd was dus ook alleen voor de consoles geldig, GTA3 (4 5 en alle andere opvolgende nummertjes) komen tot 2006 alleen op de PS2 uit en niet op de andere consoles...

PC versies komen wel gewoon uit....

En zeker als er multiplayer komt want dat heeft op de PC gewoon een veel grotere afzet markt......

[...]

:z GTA 3 voor de PS2 kon je ook al een half jaar eerder pre-orderen dan de PC versie....
Hopla daar ging je bewijs.... :P
Wat jij zegt over dat contract is niet helemaal waar, want sony heeft wel alle rechten gekocht van gta voor de komende veel jaren bij rockstar, dus dat wil heus wel wat zeggen. En BTW, ik heb zelf een goeie pc en boycot de ps2, dus ik ben geen ps2-only dude ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scooper schreef op 17 augustus 2002 @ 13:46:

Jouw theorie klopt niet, want in GTA1 was je eerst in Liberty City, daarna in San Andreas, en als laatste in Vice City :)

Ik denk dat de makers voor Vice City gekozen hebben in plaats van San Andreas omdat je bij Vice City (Miami) veel meer mogelijkheden voor een verhaal hebt (denk aan Miami Vice, Scarface enz), en dat de stad in 3D veel mooier zou zijn, en veel meer sfeer zou hebben.

Ik weet niet of je Midtown Madness 2 gespeeld hebt, maar daar zat een San Francisco in, en ik vond er echt geen hol aan, al die hellingen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:15:
[...]

Jouw theorie klopt niet, want in GTA1 was je eerst in Liberty City, daarna in San Andreas, en als laatste in Vice City :)

Ik denk dat de makers voor Vice City gekozen hebben in plaats van San Andreas omdat je bij Vice City (Miami) veel meer mogelijkheden voor een verhaal hebt (denk aan Miami Vice, Scarface enz), en dat de stad in 3D veel mooier zou zijn, en veel meer sfeer zou hebben.
Lijkt me wel leuk als er een San Andreas komt... dan verzinnen ze toch wat verhalen?
Ik weet niet of je Midtown Madness 2 gespeeld hebt, maar daar zat een San Francisco in, en ik vond er echt geen hol aan, al die hellingen :O
Ik vond het wel lollig, hoewel ik van Londen wel leuker vond dat het stratenpatroon niet zo recht-toe-recht-aan was. Schijnt echter dat SF in MM2 over het algemeen veel populairder is dan Londen...
(Ik vond trouwens Chicago in MM1 nog steeds het leukste)
Ik zie trouwens net dat men alweer druk is met MM3, met niet NY maar Washington, en Parijs. ik hoop dat die niet alleen voor de Xbox komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOH tuurlijk komt ie op PC, die lui zijn niet gek! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:43:
DOH tuurlijk komt ie op PC, die lui zijn niet gek! :D
Tja, ik zie onze grote vriend Bill er wel voor aan... om zijn Xbox te pushen.
als-ie al naar de PC komt zal mijn Athlon 900'tje het er trouwens wel zwaar mee hebben, als ik die screenshots zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Tuurlijk komt ie wel naar de PC, duurt alleen een stuk langer en Rockstar doet lange tijd net alsof het PS-2 only is. Pas als de PS-2 markt verzadigd is gooien ze een PC port op de markt. Doesn't make any sense om te zeggen dat je een game niet op de PC uit zal brengen. Rockstar kan meer verdienen door dikke schijt aan Sony te hebben en het WEL op de PC uit te brengen. Sony zou dan wel HEEL hoog moeten bieden om dat af te kopen. Lijkt me ERG onwaarschijnlijk. Een flink bedrag naar Rockstar schuiven om te zorgen dat de PS-2 de primeur heeft en lange tijd houdt is voor Sony practisch net zo effectief.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 3 was al te showen in de E3 dat is een project in Amerika waar wij het de komende periode mee moeten gaan doen. Met spellen zoals: Crazy Taxi 3: High Roller, GTA 3: Vice City, Super Mario Sunshine, Mario Party 4, 44FII, FF XII , Indiana Jones.
Zulke Dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Laatst online: 26-09 04:31
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 09:26:
GTA 3 was al te showen in de E3 dat is een project in Amerika waar wij het de komende periode mee moeten gaan doen. Met spellen zoals: Crazy Taxi 3: High Roller, GTA 3: Vice City, Super Mario Sunshine, Mario Party 4, 44FII, FF XII , Indiana Jones.
Zulke Dingen
:?

Dat vat ik ff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
ik ook niet echt. geen idee waar ie het over heeft

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zulke spellen worden saai als je te veel speelt, bijv. 2 a 3 weken daarna word het niks aan meer, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 09:26:
Zulke Dingen
*WOEF* (wat je hier heb gepost vloog zeer snel over mijn hoofd heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Allemaal wel leuk en aardig zo'n GTA Vice City, maar laten ze GTA 3 nou bugvrij maken, ipv nwe releases aan te kondigen. Hiero loopt GTA 3 nog steeds ruk, met alle mogelijke instellingen :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
sjit, nickchange.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat feiten over GTA Vice City:

-Hij komt op de PC en wie me niet gelooft die spreek ik over 6 maanden nog wel >:)
-Er zit een multiplayer in, en hoogst waarschijnlijk motoren.
-De engine is hetzelfde als van GTA 3
-Het is een stand-alone add-on
-hij komt idd 22 oktober uit
-dat is over precies 63 dagen op het moment van posten
Pagina: 1 2 3 Laatste