Toon posts:

DTS plaquete kopen waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al enige tijd opzoek naar een DTS plaquete. _/-\o_

Deze wordt aangeboden op de site van DTStech.

http://dtsshoppingmall.co...+-+Cinema+Plaque+-+lg.jpg

Ik vroeg mij af of iemand weet of ik deze in Nederland kan krijgen en of dat voor een goede prijs te verkrijgen is.... :9

Verwijderd

Naar mijn weten niet in Nederland verkrijgbaar. Misschien 2e hands eens proberen?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat gaat je kosten, hier staat hij namelijk: http://www.sandman.co.nz/hotdeals.html
En de prijs in Nieuw Zeeland is $160... :{

Verwijderd

Topicstarter
Heb em al gevonden bij www.dtstech.com (online store) kost ie $35,- maar de verzend kosten zijn ook $35,-

Heb ook al een mailtje naar Ro-Vision gestuurd of zei em kunnen leveren en tegen welke prijs... maar ik denk dat dtstech het goedkoopst is...

Als ik bericht terug heb laat ik het wel ff weten

• Flotter
  • Laatst online: 04-03 13:23

Flotter

Pelipper!

TimMer schreef op 04 augustus 2002 @ 11:29:
Dat gaat je kosten, hier staat hij namelijk: http://www.sandman.co.nz/hotdeals.html
En de prijs in Nieuw Zeeland is $160... :{
Das dus ongeveer 75 euro. Niet goedkoop...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• TimMer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 12:38:
Heb em al gevonden bij www.dtstech.com (online store) kost ie $35,- maar de verzend kosten zijn ook $35,-

Heb ook al een mailtje naar Ro-Vision gestuurd of zei em kunnen leveren en tegen welke prijs... maar ik denk dat dtstech het goedkoopst is...

Als ik bericht terug heb laat ik het wel ff weten
Ja dag! $35 verzendkosten! Dat is zo'n beetje Fl.70!!!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 18:02

spaceboy

Op grote hoogte

je kunt hem natuurlijk ook gewoon een bioscoopkaartje kopen voor bijvoorbeeld 't Rembrandt in Arnhem en een schroevendraaier meenemen... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Hier kan de DTS plaque ook bestellen...

http://www.xs4all.nl/~itc/ITCSHOP/c27.html

(Gevonden via www.google.nl)

Verwijderd

Topicstarter
spaceboy schreef op 04 augustus 2002 @ 13:37:
je kunt hem natuurlijk ook gewoon een bioscoopkaartje kopen voor bijvoorbeeld 't Rembrandt in Arnhem en een schroevendraaier meenemen... ;)
WOEI!! >:)

Die ITC heb ik net gechecked maar die site werkt niet :( kan niet in het winkelwagentje kijken of toevoegen

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Dan maar e-mailen ;)

59 euro blijft alleen veel voor zo'n stuk plastic........ tis wel een mooi stuk plastic, maar toch 8)

edit:
Is het misschien een idee voor een inkoopactie? Als we met z'n 10-en bestellen dan zijn die verzendkosten nada, misschien dat je zelfs de prijs wel kunt drukken....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik vond 'm ook al stoer toen ik 'm voor 't eerst in de bios zag hangen. Maar ja, ik heb geen DTS thuis, dus is het toch minder om op te hangen... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
hmm zo'n dts ding vind ik ook wel is er al iemand aan het informeren of ie korting krijgt al ie meerdere inkoopt?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

oke, ik hou bij deze dit threadje in de gaten, als er echt een inkoop-actie komt ben ik waarschijnlijk wel van de partij

Verwijderd

Ik heb destijds mijn DTS plaque bij http://www.ezydvd.com.au besteld.

Het duurde ongeveer 3 a 4 weken voordat ik de bestelling binnen had.

Ik weet eerlijk gezegd niet of de de DTS plaque nog verkopen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik wou dat ding ook al stelen uit de bioscoop . maar ik had dat ding in m'n handen en....

HIJ WAS PLASTIC ......!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

en niet massief ... nee meer zo'n hol plastic inleg dingetje die je terug vind in een doos van een pen van fl25,=

let dus even op waar hij van is gemaakt

Iperf

Verwijderd

Tis jammer dat mijn receiver niet THX certified is...anders had ik de THX plaque ook aangeschaft. Heb zoals reeds eerder gemeld de DTS plaque...maar ook de Dolby Digital plaque.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar ITCcomp gemailed of er een prijs verlaging in zit wanneer we 5 a 10 stuks bestellen.... ik denk dat ik morgen wel een reply erop heb. en ligt jullie dan hierover in. Wanneer dit niet erg veel scheeld ga ik hem bij DTStech bestallen.

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een reply :)

Kortingen zijn jammer genoeg bijna niet mogelijk.
Maar bij 5 stuks kunnen we E3,50 per plaque korting geven.
Verzendkosten zijn bij 5 stuks dan ook gratis.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof

Ze komen dan op E55,50 per stuk...vind ik nog wel duur dus ik ga morgen DTStech eens proberen.....

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 23:03:

MvrGr.
J.A.F. Doorhof

Ze komen dan op E55,50 per stuk...vind ik nog wel duur dus ik ga morgen DTStech eens proberen.....
thanks voor 't uitzoeken... voor dat bedrag doe ik in elk geval zeker niet mee :)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37
Kvind 55,- euro wel meevallen hoor, beetje HT freak heeft er er toch wel voor over :). Moet wel nog een DD plak bij, anders is het niet compleet natuurlijk (en THX alleen als je dit hebt).

Het is dat ik rondom gordijnen heb hangen, anders had ik 'm wel besteld...

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Ro-Vision gebeld (post order deel van Ro-Disc).

Ze hebben vroeger deze goederen wel verkocht maar momenteel niet meer..... De verkoper zou het voor me opzoeken of ze ze nog kunnen leveren. Hierover weten ze morgen meer.

De prijs zou op E64,95 komen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 23:03:

MvrGr.
J.A.F. Doorhof

als dit een inkoopactie gaat worden, count me in!!! mail me zodra prijzen bekend zijn
Pagina: 1