Toon posts:

[CM] Zagen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in de zijkant van mijn kast een grote window maken.
Hoe moet ik nu het metaal uitzagen ? Ik heb alles al afgetekend enzo. Heb al geprobeerd met een (nep) dremel en een figuurzaag , maar dat lukt niet echt ? Zijn er mischien andere tools voor de dremel die ik los moet kopen om door metaal te zagen/slijpen ? of moet ik iets anders doen ? pls help me !

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*kuch* decupeer zaag, met zaagje voor metaal
//edit
Decupeer zaag voor het 'ruime' gedeelte bietje 'grove werk'.
En dan met een dremel (cloon) het detail, en goed opschuren.
Kijk even HIER voor de goede uitleg

[ Voor 0% gewijzigd door himlims_ op 02-08-2002 17:07 . Reden: Beetje extra info geven ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:09

vinnie1908

Appel != peer

Met een Dremel met het goede "metaal" zaagje kan het ook hoor. Voorzichtig beginnen, niet te snel en niet te gek heen en weer halen dan gaat het echt wel.
Ook een decoupeerzaag met een metaalzaag doet het goed

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
*kuch* ik heb geen decoupeerzaag :)

Enne weet je toevallig ook wat voor goede "metaal" zaagje het is ? Dan fiets ik zo ff daar de doe het zelf winkel !

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

met metaal zaagje bedoel ik het zaagje wat je in de decupeer zaag moet doen :D

//edit

ik ben er geen voorstander van om het zo te doen maar .... koop een setje orginele dremel assesoires daarmee schijn je een heel window te kunnen zagen. Wel rusit voor gaan zitten en niet overhaasten want het duurt namelijk 'lang' op die manier.
Misschien even aan de buurman vragen of hij een decupeerzaag heeft?

//edit 2

Bij oa de gamma kun je gewoon (electrisch)gereedschap huren voor 1 / 2 dagen oid tegen een redelijke prijs. En daaruit kun je ook kiezen voor een decupeerzaag

[ Voor 0% gewijzigd door himlims_ op 02-08-2002 17:12 . Reden: en maar editen editen etc. ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
vinnie1908 schreef op 02 augustus 2002 @ 17:05:
Met een Dremel met het goede "metaal" zaagje kan het ook hoor. Voorzichtig beginnen, niet te snel en niet te gek heen en weer halen dan gaat het echt wel.
Ook een decoupeerzaag met een metaalzaag doet het goed
Ik bedoelde eigelijk het metaal zaagje uit dit bericht :):) thanx anyway

edit:
je was me voor :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hier was al een topic over: [CM]Decoupeerzaag of dremel voor window?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.