Yo, mensen weer een mobieltje vraagje........stel ik heb een gesimlocked toestel....welke provider doet er niet toe. dit toestel is geblokkeerd. Geen puk code aanwezig dan is het toch mogelijk om bij dat toestel de simlock te laten verwijderen en een sim kaart van een andere provider erin te zetten dan zou het toestel toch ook gewoon weer moeten werken???
En regels die overtreden worden worden bestraft 
Volgens mij kan dit gewoon aangezien de lock op de simkaart zit
Of is deze foon gejat en weet je nu niet hoe je hem moet unlocken en je hebt eerst geprobeerd de code te raden
Volgens mij kan dit gewoon aangezien de lock op de simkaart zit
Of is deze foon gejat en weet je nu niet hoe je hem moet unlocken en je hebt eerst geprobeerd de code te raden
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
FAQ Internet & Telefonie
begin daar eens mee, dit is al je tweede topic, die hoogstwaarschijnlijk ook weer dichtgaat, dit soort dingen mogen gewoon niet op GoT...
FAQ Internet & Telefonie
begin daar eens mee, dit is al je tweede topic, die hoogstwaarschijnlijk ook weer dichtgaat, dit soort dingen mogen gewoon niet op GoT...
toch vreemd veldmuis........sorry maar hoe een modem te tweaken wat niet mag lijkt me nou ook niet iets waarvan ik zeg lekker legaal.........
Verwijderd
het is inderdaad hetzelfde als bij een modem tweaken ze zijn er niet blij mee en pakken je daarvoor terug door ge garantie door je neus te boren
maar ervoor opgepakt worden zal niet gauw gebeuren
maar ervoor opgepakt worden zal niet gauw gebeuren
Pagina: 1