Ik heb een avi bestand waarbij ik alleen het geluid krijg. Als ik hem via windows media player wil afspelen gaat hij opzoek naar de codec, alleen hierop krijg ik een download error voor de codec. Wie weet wat hier het probleem is.
Ook de laatste DivX codec?Anoniem: 49074 schreef op 01 augustus 2002 @ 15:45:
DivX codec heb ik daar ligt het niet aan!
Heb je hem via Kazaa o.i.d. gedownload?
Dan wil het nog wel eens gebeuren dat de download corrupt is.
In sommige gevallen kan je dat fixen. Zie voor programmaatjes hier:
Util om DivX / avi op fouten te checken? Bestaat dat?
Dan wil het nog wel eens gebeuren dat de download corrupt is.
In sommige gevallen kan je dat fixen. Zie voor programmaatjes hier:
Util om DivX / avi op fouten te checken? Bestaat dat?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 30850
Heb ik ook wel eens. Bij de ene divx wel en bij de andere weer niet.
Gewoon andere speler gebruiken voor die films die het niet doen, of voor alle films
Dit is overigens alleen maar in XP bij mij. 98 werken ze prima.
Gewoon andere speler gebruiken voor die films die het niet doen, of voor alle films
Dit is overigens alleen maar in XP bij mij. 98 werken ze prima.
Als het goed is gaat WMP bij een nieuwere DivX niet zoeken naar een cdec als je een oudere hebt. Dan krijg je gewoon geen beeld, zonder die error dus.'
Hier is gewoon sprake van een avi met onbekende codec, doe moet je proberen te achterhalen. Wellicht met virtualdub ofzo. Of installeer anders een heel pakket codecs.
Hier is gewoon sprake van een avi met onbekende codec, doe moet je proberen te achterhalen. Wellicht met virtualdub ofzo. Of installeer anders een heel pakket codecs.
Ik heb met het programmatje VirtualDub 1.4.10 gevonden wat het was. Hij gaf aan dat hij de codec VxiD niet kende, na zoeken op internet de codec gevonden het de film doet het
Er zijn tientallen codecs die van het avi formaat gebruik maken, niet per-se divx dus. Gewoon nimo codecpack downloaden en installeren. Dan gaat het vast wel werken.
meuktracker: Nimo Codec Pack 5 beta 8
meuktracker: Nimo Codec Pack 5 beta 8
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ik vergis me de codec moest XviD zijn, ik had er nog niet van gehoord.
http://www.divx-digest.com/software/xvid.html
http://www.divx-digest.com/software/xvid.html
Anoniem: 61533
Ik heb dat nou ook in Windows Mediaplayer geen beeld wel geluid... bij Divx films
Let wel ik heb wel de nieuwste Divx codec geinstalleerd
Let wel ik heb wel de nieuwste Divx codec geinstalleerd
Damn.. Dit soort topics zijn al weet ik veel hoeveel keer langsgekomen.. 
Lees eens een keer wat, en begin anders niet aan het begrip DivX..
gewoon weer een codec probleem hier..

Lees eens een keer wat, en begin anders niet aan het begrip DivX..
gewoon weer een codec probleem hier..
Anoniem: 2111
Idd, verschilt per persoon wat ie al wel of niet weet. Dit is nog een goede vraag de meeste topic's gaan over "Kijk mij eens goede spullen hebben" of "Welke spullen moet ik gaan kopen".Anoniem: 49074 schreef op 01 augustus 2002 @ 16:52:
dit forum is daar toch voor?
Ja daar is dit forum voor. Maar er word ook iets van jezelf verwacht, namelijk dat je eerst even wat moeite doet en zelf naar het antwoord op zoek gaat. Ik weet dat het antwoord op deze vraag in een van de FAQ op dit forum staat. (heb even geen zin om te zoeken, maar misschien bij SA. ) Veelal is de oplossing het downloaden van het nimo codec pack waar de veel gebruikte codecs bijna allemaal instaan.
Maar aangezien bij my de search ook niet werkt, is het u vergeven.
Maar aangezien bij my de search ook niet werkt, is het u vergeven.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Sorry voor de schop...
Ik heb dus een soortgelijk probleem als topistarter.
In BSplayer en windows mediaplayer heb ik wel geluid en geen beeld als ik die film laadt.
Het is XviD, ik heb Nimo codec pack v5.0 build 8 en ik heb voor de zekerheid ook nog maar apart de XviD installer van 25 november gedownload en geinstalleerd.
Nu is het vervelende dat als ik in Virtualdub het bestand open en preview doe, ik wel beeld krijg.
Maar dat kijkt niet echt prettig.
Ik heb hem net opnieuw opgeslagen als AVI met direct stream copy, maar dan krijg ik nog steeds geen beeld.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb dus een soortgelijk probleem als topistarter.
In BSplayer en windows mediaplayer heb ik wel geluid en geen beeld als ik die film laadt.
Het is XviD, ik heb Nimo codec pack v5.0 build 8 en ik heb voor de zekerheid ook nog maar apart de XviD installer van 25 november gedownload en geinstalleerd.
Nu is het vervelende dat als ik in Virtualdub het bestand open en preview doe, ik wel beeld krijg.
Maar dat kijkt niet echt prettig.
Ik heb hem net opnieuw opgeslagen als AVI met direct stream copy, maar dan krijg ik nog steeds geen beeld.
Wat kan ik hier aan doen?
[ Voor 39% gewijzigd door asmoday op 12-12-2002 12:48 ]
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Anoniem: 13071
laat, maar ok: moet video-overlay probleem zijn denk'k? voor de matrox kaarten is er een tooltje voor te vinden - zit nu zelf ook met dat overlay probleem...
Pagina: 1