Toon posts:

Linux of Windowsserver?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:00

markvt

Peppi Cola

ow maar nu je weet dat het linux is, kan j zeggen welke linux exact tegen hem toch :s/

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
markvt schreef op 01 augustus 2002 @ 11:37:
ow maar nu je weet dat het linux is, kan j zeggen welke linux exact tegen hem toch :s/
:D

Ja, maar ik denk niet dat dat hem echt boeit :D

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nou waarom open je dan een topic? :?

Verwijderd

Topicstarter
jamaicaman schreef op 01 augustus 2002 @ 11:40:
nou waarom open je dan een topic? :?
??

Om er8er te komen of het een Win of Lin server is!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Up to date is-ie denk ik niet.....

Nee, zeker niet: oude sendmail 8.9.3 (--> 8.12 nu), oude apache 1.3.12 ( --> 1.3.26)

Is dat RH7 soms?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Dit is toch geen weddenschap meer. Jij kon op deze manier niks verliezen. Jij had tot 12:30 de tijd om te achterhalen of het een windows of linux server was. Dus als het een window server had je om 12:30 de weddenschap aan kunnen gaan en om 12:31 al kunnen vertellen dat het een windows server was. En nu ga je de weddenschap niet aan. Vage manier van weddenschappen maken.

Trouwens ik ging er zowiezo al vanuit dat je baas wist wat voor server het was als hij hem zelf aangeschaft heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Gomez12 op 01-08-2002 12:04 . Reden: Tikfout verbeterd ]

Verwijderd

Download nmap. nmap kan dmv OS fingerprinting meestal wel bepalen welk OS er aan de andere kant draait (nmap -O ip was het geloof ik)

Verwijderd

Als Red Hat niet up to date is, hacken die box.

Voor 4 dagen extra salaris zet je de server weer goed.

Ok, ok wel erg evil. Maar wel leuk.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nog nooit van ontslag gehoord zeker |:(

Verwijderd

Ja dat is weer de keerzijde.
Pagina: 1 2 Laatste