Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Laat maar.. .
\o/
heelf fijn proggie, en ja in de volgende releases moet er idd een bin Cue functie komen, dan is ie helemaal perfect.
Hoewel ik er niks op tegen heb om met CdrWin een keer te branden.
Verwijderd
Dat kan Nero 5 ook hoor[/quote]en nero 4 ook
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Voeger gebruikte ik ook nero5 maar bij me Plextor die ik laatst kocht zat dat winoncd. Je kunt er dus ook direct mp3's op cd meebranden
Verwijderd
gewoon burn image in het file menu en dan de cue selecteren
dan fiktie um
wist ik helemaal niet.
ok nu is het het perfecte brandproggie
En ik heb gehoord dat Feurio goed is voor Audio, maar heb nog niet geprobeerd.
wav copy gaat goed met Nero op dit moment, en wav --> mp3 met eac bijv.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
('k mis alleen het naar *.text conveteren van de nr'z)
Clonecd voor de meeste beveiligde cd's
Nero voor de rest.
easy cd 4 van adaptec is natuurlijk heel gaaf voor audio cd's want je kunt mp3 tjes gelijk naar audio cd formaat branden, je hoeft ze dus niet eerst om te zetten naar wave formaat. werkt echt heel goed[/quote]WAAAATTTTTTTT, kan je dus gewoon je mp3tjes afspelen in je cd-speler?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
hij brandt dan mp3s als audio track.
je zo dus een gewone muziek cd maken, zonder dat je eerst zelf de mp3s moet decoderen.
WAAAATTTTTTTT, kan je dus gewoon je mp3tjes afspelen in je cd-speler?[/quote]Euh... nee
De MP3's worden on the fly omgezet naar een CD-Audio (Redbook) signaal. Je hoeft dus niet eerst de MP3's naar WAV te converteren om die vervolgens als CD-Audio te fikken
En ja, Nero rox!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Clonecd voor de back-ups
en nero of cdrwin voor de overige klussen.
Verwijderd
Winoncd voor muziek cd's
en clone cd voor hele game cd's
Het is wel 3 programma's maar ach...
Verwijderd
Ik merk met mijn 2x altijd al met EZcreator, omdat ik niet wist dat Nero ook bin/cue kon fikken, en ik dus steeds hem chunkte naar een iso en die dan vervolgens branden met Ezcreator