Toon posts:

[Mediaplayer] Welk goed alternatief ?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik niet zo gecharmeerd ben van Mediaplayer 7.1 (hangt relatief vaak) en Winamp (akelige kleine knopjes en niet zo handig in gebruik). Ben ik eens gaan googlen, searchen, tucowsen en download.commen.
HEELE hoop spelers. Maar wie kan me op gang helpen naar een volwaardig vervanger van eerder genoemde ??? 8)7

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 13:27
RealPlayer?

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47
Ultraplayer lijkt mij ook een goeie nieuwkomer... met skins op de site te verkrijgen

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie zelf ervaring met Realplayer en Ultraplayer of info uit reviews ?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
bsplayer
ingebouwde mogelijkheid voor ondertitels, lekker licht, goed in te stellen.
http://www.bsplay.com

specs

• beOnt
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:31:
Hebben jullie zelf ervaring met Realplayer en Ultraplayer of info uit reviews ?
Ik draai voorlopig ultraplayer, gewoon omdat wmp crasht, en deze niet.

nadelen:
-misschien niet zo'n handige player,
-als je een clip full screen afspeelt, en je zet hem op repeat, gaat hem de eerste in full screen afspelen, maar de 2e keer niet meer.
-full screen visuals trekken standaard op ni veel

en ja, ik ben een betere aant zoeken, maar hij moet op een trage computer draaien (mpegs)

Verwijderd

Topicstarter
beont schreef op 31 juli 2002 @ 21:37:
[...]

en ja, ik ben een betere aant zoeken, maar hij moet op een trage computer draaien (mpegs)
Ik draai 'm op een modern systeem. AMD 1800 en 512 mb PC 2700.

Verwijderd

waarom niet gewoon mediaplayer 6.4? (en anders gewoon BsPlay)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:55:
waarom niet gewoon mediaplayer 6.4? (en anders gewoon BsPlay)
Liever iets meer mogelijkheden als 6.4. Deze is echter wel VEEL stabieler als 7.1 (dat kreng).
Hoe is die MP uit XP eigenlijk ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:56:
[...]
Liever iets meer mogelijkheden als 6.4. Deze is echter wel VEEL stabieler als 7.1 (dat kreng).
Hoe is die MP uit XP eigenlijk ?
In XP is ie net zo K*T. Ik gebruik in XP ook lekker 6.4 voor films (of bsplay) en voor mp3 winamp.

Verwijderd

Hoezo geen Winamp? Winamp rules! Als je de knoppen te klein vindt neem je toch gewoon een skin met grotere knoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:54:
Hoezo geen Winamp? Winamp rules! Als je de knoppen te klein vindt neem je toch gewoon een skin met grotere knoppen?
Nooit uitgeprobeerd eigenlijk.
Die Ultraplayer is nl. ook al niet te downen (785 bytes) en via Tucoows lukt het ook al niet.

Verwijderd

Topicstarter
Is winamp stabiel verder ???

• Solid Seal
  • Laatst online: 16-03 19:30

Solid Seal

3D Printer N00b

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:00:
[...]
Is winamp stabiel verder ???
Ja heel stabiel voor muziek :)

voor video : www.bsplayer.com of www.bsplay.com

Verwijderd

Topicstarter
Heb de 2.80 versie er eens opgezet met een soort windows xp skin. Knopjes blijven erg klein maar ik ga eens uitproberen.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-03 02:09
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:59:
Heb de 2.80 versie er eens opgezet met een soort windows xp skin. Knopjes blijven erg klein maar ik ga eens uitproberen.
je kunt ook ff control D doen in winamp , dan wordt die 2x zo groot , misschien is dat iets voor je.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
Hellhound schreef op 01 augustus 2002 @ 00:10:
[...]

je kunt ook ff control D doen in winamp , dan wordt die 2x zo groot , misschien is dat iets voor je.
Voor blinden en slechtzienden haha. Met deze XP skin ziet ie al beter uit dan die vreselijk lelijke originele. Het oog wil ook wat he.

Verwijderd

Topicstarter
Solid Seal schreef op 31 juli 2002 @ 23:56:
[...]

Ja heel stabiel voor muziek :)

voor video : www.bsplayer.com of www.bsplay.com
Kan ik met die bsplayer en winamp mijn gehele mediaplayer vervangen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou die winamp voor mijn geluid. Maar welke player is een goede stabiele player voor m'n filmpjes ?

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
-RMW- schreef op 01 augustus 2002 @ 11:34:
[...]

Onzin IMHO, Windows Media Player in XP Professional die ik draai hangt *nooit*, en ik draai hem al sinds de release, bijna een jaar... vraagt ook niet al te veel resources.
Is ie ook los te krijgen ??

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kan iemand me nog aan een alternatief helpen ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 20:07 . Reden: spelfout ]

Verwijderd

Ja hoor! Quicktime. De nieuwste, kost wel geld (trial is te downloaden) is goed. Je kan er alles mee afspelen! Check: www.apple.com :*)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:07:
Hallo, kan iemand me nog aan een alternatief helpen ?
voor filmpjes gebruik ik nu zoomplayer (bsplayer wilde nog wel eens moeilijk doen met aspect ratio enzo) en voor music winamp,
maar heb nog niet een alternatief voor windows gezien die mplayer compleet vervangt.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
moet je wel winamp3 hebben. en mijn pc is te langzaam. Maar ik heb geen problemen met winamp

Verwijderd

Topicstarter
iscara schreef op 01 augustus 2002 @ 20:59:
[...]

moet je wel winamp3 hebben. en mijn pc is te langzaam. Maar ik heb geen problemen met winamp
WinAmp 3 is voorlopig nog beta.
Ben 2.80 aan het testen. draait al een dag stabiel maar de layout blijft ondanks verschillende skins gewoon onder de maat.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bsplayer is wat mij betreft absoluut het beste. De laatste versie heeft alleen problemen met sommige films (hij geeft gewoon een error als je de file opent), dus voor die films zul je dan een iets oudere versie van bsplayer moeten gebruiken.

Bekijk wel de lijst met toetsenbord-shortcuts bij bsplayer, dat is de snelste manier om een overzicht van de mogelijkheden te krijgen.

Verwijderd

Ik heb Winamp 3 met Corneramp skin, en die rules big time :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:46:
Ja hoor! Quicktime. De nieuwste, kost wel geld (trial is te downloaden) is goed. Je kan er alles mee afspelen! Check: www.apple.com :*)
Erg aardig die trail maar dat is dus versie 5. Je kunt alleen Updaten naar 6 door meteen te dokken. Ik wil eerst uitproberen en als het bevalt pas dokken.
Wie weet waar ik die Quicktime 6 (trial) kan downloaden ?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
ATI Multimedia PLayer. Speelt alles af, van áudio cd's tot DVD.

dikzak

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-04 19:39
Ik gebruik nu al heel lang winamp. Maar ik wordt het een beetje zat. Hij is traag, vreet te veel van m'n pc. En te veel knoppen en gadgets die ik nooit gebruik. Kortom ik wil een andere. Maar dan 1 met een goede library functie. Zijn er players die een index file maken waardoor usb harde schijven ook makkelijker te gebruiken zijn. Daar die niet altijd aanstaat.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 21:05

Just_I

What did you just say?

Foobar ervaringen en skins Topic
Heb je overigens door dat je nu een topic kickt van 5 jaar oud?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Tsja, media player classic werkt bij mij nog altijd het beste....simpele windows mediaplayer 6.4 interface met veel meer opties.

Copy.com

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04 11:52

Xof

Als je ook een beetje design wil misschien Quintessential Player?

Verwijderd

Aardige kick dit. VLC speelt veel en heeft lekker veel mogelijkheden. En het is gratis.
Pagina: 1