[petitie] HotTopic / GoT Tracker moet gaan werken! nr2

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik zie geen reden om mijn vorige topic op slot te gooien, gezien het democratische gehalte, dus post ik hem opnieuw :)
Mocht dit topic weer op slot gaan, dan weet ik (en alle voorstanders van mijn originele petititie) hoe het werkt hier op GoT: allerminst democratisch.
Ik pleit dus enkel en alleen voor een hogere prioriteit w.b. de activetopics XML; dat is m.i. geen reden om mijn topic maar te sluiten....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Het is dus niet voor niets dichtgegaan

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Het komt in de loop van de week vanzelf wel. Gewoon even geduld hebben.
wat was daar niet duidelijk aan?>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
En sinds wanneer mag ik geen petitie starten om de prioriteit wat op te schroeven (indien mogelijk)?
edit:

Ik heb al aangegeven dat het met de huischkamer geen enkel probleem was, waarom nu dan wel?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

De parse devvers zien het NIET als prio en doen het later. DAt is hun (terechte) keuze :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Traag schreef op 31 juli 2002 @ 19:49:
De parse devvers zien het NIET als prio en doen het later. DAt is hun (terechte) keuze :)
Als dat zo is "so be it"; post dat dan, en je hoort me niet meer. Ik vind dat echter geen reden voor een slotje....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 31 juli 2002 @ 19:45:
Ik zie geen reden om mijn vorige topic op slot te gooien, gezien het democratische gehalte, dus post ik hem opnieuw :)
Mocht dit topic weer op slot gaan, dan weet ik (en alle voorstanders van mijn originele petititie) hoe het werkt hier op GoT: allerminst democratisch.
Ik pleit dus enkel en alleen voor een hogere prioriteit w.b. de activetopics XML; dat is m.i. geen reden om mijn topic maar te sluiten....
GoT != democratie

Klinkt misschien lullig, maar daar komt het wel op neer.

Zoals ik al zei word het opgelost alleen heeft het geen prioriteit.

Daarmee is deze topic afgehandeld. Er wordt echt wel iets aan gedaan t.z.t.

Met alle respect, maar zaken die het forum en de amdin direct aangaan, zijn toch net even wat belangrijker dan support voor handige third-party tooltjes. Dat noemt men prioriteiten stellen en jouw software is erg handig, maar nou niet echt een grote prioriteti te noemen.

En deze gaat dus niet voor niks op slot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Het was IMO toch redelijk duidelijk :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet Traag er weer tussen schieten :P ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.