[petitie] HotTopic / GoT Tracker moet gaan werken!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:55

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Niet omdat ik nu toevallig de maker van de GoT Tracker ben, maar algemeen omdat ik veel vragen tegenkom over de GoT Tracker en mijn naaste concurrent HotTopic ;)

De algemene vraag is: waarom werkt het niet?
Het antwoord is simpel: de trackers zijn er klaar voor, alleen GoT nog niet.

Dat laatste is vreemd, want de huischkamer had vanaf dag 1 al HotTopic support (nadat ondergetekende de hfd gefixed had).

Wat is er dan mis? Nou simpel, de link waarvandaan zowel HotTopic als de GoT Tracker de topics vandaan moeten halen (voor zover bekent http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml ) werkt nog niet naar behoren!

In het bugforum heb ik meerdere topics hierover voorbij zien komen, en in 1 topic een reply van Joror dat het prioriteit 3 zou hebben.

Nu weet ik niet wat die prioriteit 3 precies inhoud, maar het lijkt me laag. Aan de andere kant lijkt me dat dit wel makkelijk te fixen is (in de huischkamer werkte het immers ook).

Bij deze dan een petitie om de prioriteit hopelijk wat op te kunnen schroeven (want ik mis mijn active topics tracker ook).

Als je het eens bent met de stelling "HotTopic / GoT Tracker moet weer zsm kunnen werken" post dan hier :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij vallen deze in het kader "handige hulpmiddelen" (met respect hoor)

Ik denk dat "basis GoT dingen" op dit moment logischerwijs voorrang hebben. En dit gaat echt wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Jaymz schreef op 31 juli 2002 @ 17:57:
Volgens mij vallen deze in het kader "handige hulpmiddelen" (met respect hoor)

Ik denk dat "basis GoT dingen" op dit moment logischerwijs voorrang hebben. En dit gaat echt wel goedkomen :)
Voor zover ik kan zien werken de "basis GoT dingen" op dit moment prima.... ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
crisp schreef op 31 juli 2002 @ 18:00:
[...]
Dan is het maar goed dat jij niet alles kan zien ;)

Het zal heus wel gefixed worden, daar heb ik alle vertrouwen in, alleen hebben sommige dingen een hogere prioriteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Als we nou meer stemmen krijgen krijgt het dan ook meer prioriteit?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

crisp schreef op 31 juli 2002 @ 18:00:
[...]
Jij ziet niet wat ik zie :D

Nee, nee geen rampscenario's. D'r zijn wat dingetjes die het leven vele malen prettiger zouden maken als die (weer) doen wat ze zouden moeten doen.

Vandaag slechts een kleine 100 mailtjes gehad betreffende activationkey's en User-ID's omdat daar nog wat onduidlijkheid over bestaat als je het mailtje leest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Jaymz schreef op 31 juli 2002 @ 18:21:
[...]
Jij ziet niet wat ik zie :D

Nee, nee geen rampscenario's. D'r zijn wat dingetjes die het leven vele malen prettiger zouden maken als die (weer) doen wat ze zouden moeten doen.

Vandaag slechts een kleine 100 mailtjes gehad betreffende activationkey's en User-ID's omdat daar nog wat onduidlijkheid over bestaat als je het mailtje leest :o
Hadden jullie dat soort dingen dan niet kunnen voorzien vantevoren? Wees nou eerlijk: is er ueberhaupt wel een echte conversietest geweest? Ik denk namelijk van niet. Als ik zie wat er nu (weer) voor problemen naar voren komen, dan denk ik dat jullie QA manager zich wel eens achter zijn oren mag gaan krabben ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op 31 juli 2002 @ 19:21:
[...]
Hadden jullie dat soort dingen dan niet kunnen voorzien vantevoren? Wees nou eerlijk: is er ueberhaupt wel een echte conversietest geweest? Ik denk namelijk van niet. Als ik zie wat er nu (weer) voor problemen naar voren komen, dan denk ik dat jullie QA manager zich wel eens achter zijn oren mag gaan krabben ;)
Ja er is een conversietest geweest :/

Je denkt toch niet dat men zomaar met een dergelijk project aan de slag gaat he?

Sorry dat ik het zeg hoor, maar je mag blij zijn dat er support is voor je stukje software.

Zoals gezegd heeft het prioriteit 3, wat wil zeggen dat er genoeg dingen zijn die belangrijker zijn, dan dit.

Het komt in de loop van de week vanzelf wel. Gewoon even geduld hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.