Jah die ja !! Dies wel bruut ,elke console heeft tenminste 1 bruut vechtspel hebben wil het een beetje slagen...
Want alle knokspel-fans willen een console omdat de pc zuigt wat knokspelen betreft.
Jah die ja !! Dies wel bruut ,elke console heeft tenminste 1 bruut vechtspel hebben wil het een beetje slagen...
Verwijderd
Het is FRIET!
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
x-box only...dus niet op andere consolues maar wel eventueel op pcVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- splitter cell (xbox only)
- Project ego (xbox only)
- Brute Force (xbox only)
- WWF - raw is war (xbox only)
- Nieuwe Devil May Cry (xbox only)
- Soul Calliber (xbox only)
- Fantasy Star online (xbox only)
- en meer......!!!!!
Voor kerst meer dan 150 gamen en meer dan 60% xbox only!!!!!
BRON: OXM
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ok omdat ik dit soort bullshit meer als zat ben zal ik niet gaan flamen maar gewoon eens een lijstje opnoemen wat er NU allemaal uit is en wat er de komende tijd uitkomt, mag jij zeggen of dat goed of slecht is ok?Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:10:
Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox , enige game die ik nog wel aardig vind is halo , verder zie ik alleen maar middelmatige games of games die al op een ander platform uitgekomen zijn (pc,ps2,gamecube etc)
wel jammer want verder is de hardware van de xbox erg goed , maar als er niet echt top games voor een console uitkomen heb je verder ook niet veel aan krachtige hardware.
Het is Splinter Cell en die komt ook op de PC uit. En Fantasy Star Online is er al op de Dreamcast... (waar die trouwens Phantasy Star Online heet, zal wel aan jou liggen)Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Beetje aso flame maar goedraptorix schreef op 31 juli 2002 @ 16:33:
[...]
Ok omdat ik dit soort bullshit meer als zat ben zal ik niet gaan flamen maar gewoon eens een lijstje opnoemen wat er NU allemaal uit is en wat er de komende tijd uitkomt, mag jij zeggen of dat goed of slecht is ok?
Ok wat er nu is:
-Halo
-Munch oddworld
-Int. Rallysport racing
-Crash Bandicot
-Doa 3
-Project Gotham Racing
-Amped
-Elder Scrolls III: Morrowind
-Buffy the Vampire Slayer
-MechAssault
-Dark Summit
Wat er komt:
-Unreal Championship
-BC
-Project EGO
-Colin McRae 3
-Halo 2
-Crazy Taxi 3
-Deathrow
-Team behind conflict: Desert Storm
-SplinterCell
-Team SAS
-Star wars: Knights of the old Republic
-Hitman 2
-Metal Gear Solid 2
-Mortal Kombat 5
-Ninja Gaiden
-The Thing
-Shenmue II
-DOOM III
-Onimusha 2: Samurai's Destiny
-Worms 3
-Max Payne 2
Daarnaast is de xbox de eerste Console die online gaming serieus oppakt, en dan ook nog op een manier die uiterst scherp geprijst is.
Deze lijstjes heb ik even snel bij elkaar gezocht, daarnaast komt er nog veel meer uit en is er al veel meer uit.
Kennelijk ben je gewoon niet op de hoogte wat er uit is, en daarom ga je maar wat lopen blaten, kortom als je geen kennis van zaken heb, zeg dan liever niet in plaats van de boel lopen afkraken.
Het was overduidelijk een fanboy, dus daar hoef je je energie niet in te steken. Vandaar dat ik er ook subtiel overheenkwam dat de Xbox nu nog een beetje de GameCube-kwaal heeft.raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 16:33:
Ok omdat ik dit soort bullshit meer als zat ben zal ik niet gaan flamen maar gewoon eens een lijstje opnoemen wat er NU allemaal uit is en wat er de komende tijd uitkomt, mag jij zeggen of dat goed of slecht is ok?
Kennelijk ben je gewoon niet op de hoogte wat er uit is, en daarom ga je maar wat lopen blaten, kortom als je geen kennis van zaken heb, zeg dan liever niet in plaats van de boel lopen afkraken.
Splinter Cell is tijdsexclusief!!!!!!!!!, 3 maanden ofzo!!!!!!!!!!!1, daarna GC&PS2!!!!!!!!!!!!!!!. En die bladen!!!!!!!!!!!!!! lopen minimaal een maand achter, dus dat is!!!!!!!!!!! knap als het een week geleden is veranderd!!!!!!!!.!!!!Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Dat is vorrige week verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hij is nu xbox exclusief!!! Lees in OXM!!
Dus..... xbox heeft z`n eigen mgs, maar dan beter.
Phantasy Online komt nu niet meer op de Dreamcast!!!!!!!!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb hem naast me liggen, zal het even opzoekenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:15:
Koop de laatste Offisial xbox magazine!!!!!! En het is ook bevestigt op de E3! Kijk ff messchien op hun site. Maar daar kon ik het niet vinden! Maar ik las het ook in een ander xbox magazine maar weet niet welke. Sorry, maar zeker in OXM!!!!
Verwijderd
Due Fall 2002 for Xbox.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:54:
Dat is vorrige week verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hij is nu xbox exclusief!!! Lees in OXM!!
Hij is er toch al? Of bedoel je eventuele vervolgdelen (is dit een serie spellen of zo, net als Final Fantasy)?Phantasy Online komt nu niet meer op de Dreamcast!!!!!!!!
Verwijderd
Een game die ik spectaculair vind is een game die op 1 platform word uitgebracht en gewoon kwa gameplay en verhaal lang speelbaar is , er zijn zeker leuke games op de xbox maar games als ut championship komt ook op de pc geloof ik (of was dat nou ut 2raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 17:13:
Jij komt zelf met de bewering: Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox
Dat noem ik pas echt flamen, de hele lijst die ik heb laten zien zijn voor het merendeel of xbox exclusives of games die als eerste voor de xbox uitkomen, dat jij spellen als Unreal Championship, Deadrow, Project Ego niet spectaculair vind geeft denk ik aan dat je niet op de hoogte bent van de mogelijkheden van deze games, en mijn vraagje aan jou is, wat is dan volgens jou wel een game die spectaculair is?
Nee, wij hebben op de Xbox gegamed. Krijg jij er geld voor om zulke onzinnige flame-uitlokkende reacties te plaatsen over zaken waar je geen verstand van hebt?Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:21:
Jezus man, krijgen jullie geld van Bill ofzo om zo overdreven te promoten
Verwijderd
mwah heb er totaal geen problemen mee als iets van microsoft is of als die naam erop staat , ik vetelde alleen dat ik voor mezelf nog niet echt top games gezien had op de xbox (games die ik leuk vind dus )twi schreef op 31 juli 2002 @ 17:08:
[...]
Het was overduidelijk een fanboy, dus daar hoef je je energie niet in te steken. Vandaar dat ik er ook subtiel overheenkwam dat de Xbox nu nog een beetje de GameCube-kwaal heeft.
Je weet hoe het met een groot deel (lees dus niet: heel) van GoT gesteld is: wanneer er Microsoft op de doos staat, bashen we het, en Nintendo is geil. Gelukkig weten wij beter
Verwijderd
Nee maar de manier waarop het gebracht wordt is echt zo van je moét een x-box hebben want op de rest van de consoles zijn geen leuke games, maar alleen maar poorts.twi schreef op 31 juli 2002 @ 17:27:
[...]Nee, wij hebben op de Xbox gegamed. Krijg jij er geld voor om zulke onzinnige flame-uitlokkende reacties te plaatsen over zaken waar je geen verstand van hebt?
Maar dat betekend niet dat het niet voor de PC komt!Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:25:
xbox exclusief is exclusief voor de xbox!
The devil is in the details.
Verwijderd
Gefeliciteerd johVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:32:
Jongens m`n laatste reply:
xbox krijgt dus veel exclusieve game en dat wil ik hebben. En voor de goede orde. Splinter Cell is ook nu een xbox exclusief!!!!!!!
Ben ik maar deels met je eens. Zelf zou ik graag, als de financien het toelieten, ook een GC en PS2 hebben. Het gaat om de games, en ik wil gewoon GT3 spelen en Final Fantasy X doen. Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe Zelda, alhoewel ik de graphics bout vind.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:31:
[...]
Nee maar de manier waarop het gebracht wordt is echt zo van je moét een x-box hebben want op de rest van de consoles zijn geen leuke games, maar alleen maar poorts.
Ok in de laatste post van $nick staat het er op een andere manier, maar die stond er nog niet toen ik mijn "flame" poste.
Nu weten we het wel hoor, je hebt het pas zeventien keer gezegdVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:32:
Jongens m`n laatste reply:
xbox krijgt dus veel exclusieve game en dat wil ik hebben. En voor de goede orde. Splinter Cell is ook nu een xbox exclusief!!!!!!!
Verwijderd
Dat wordt juist NIET gezegt, lees de thread maar eens na, mij zul je nooit minderwaardig horen praten over PS2 of GC, in mijn postings heb ik duidelijk aangegeven wat er allemaal op de xbox te beleven valt, en dat was op een reactie van iemand die zei dat Halo het enige goede spel was.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:31:
[...]
Nee maar de manier waarop het gebracht wordt is echt zo van je moét een x-box hebben want op de rest van de consoles zijn geen leuke games, maar alleen maar poorts.
Ok in de laatste post van $nick staat het er op een andere manier, maar die stond er nog niet toen ik mijn "flame" poste.
splinter cell: GC/PS2/Xbox (ja eerst op Xbox daarna pas op de andere)Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Bijna goedschnumi schreef op 31 juli 2002 @ 19:24:
[...]
splinter cell: GC/PS2/Xbox (ja eerst op Xbox daarna pas op de andere)
Project Ego: Xbox idd maar het is van dezelfde makers alls B&W dus nog even afwachten.
Brute Force: Xbox klopt.
WWF: Xbox.
Devil enz Xbox
Soul Calibur 2: PS2/GC/Xbox.
Fantasy Star online: GC exlusiev zul je bedoelen.
dank voor de correctie.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:45:
[...]
Bijna goedFantasy Star Online zal ook op XBOX uitkomen, maar niet op PS/2.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Verwijderd
Maar waarom zijn ports dan eigenlijk zo erg? Zo kunnen de mensen die geen PC hebben (of hun PC's niet voor games gebruiken; denk aan office/internet toepassingen) toch van die spellen genieten.raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 19:18:
Daarnaast, zie je juist met name op de PS2 dat er ontzettend veel PC ports voor verschijnen, terwijl dat voor de xbox veel minder is
Het is niet zozeer de hardware zelf (een 700MHz CPU vind ik nou niet bepaald een toonbeeld van voorlopen), maar de manier waarop er van die hardware gebruik gemaakt wordt. En da's een flink stuk efficienter dan op de PC'sjuist omdat de hardware van de xbox voorloopt op die van pc's
Ik persoonlijk, ook al heb ik de game uitgespeeld en vond ik hem redelijk, zou dit niet zeggen. De graphics zijn niet ongelofelijk (een te hoog "PC-graphics" gehalte en te lage framerate), en de gameplay is ook niet heel erg innovatief of super, hoogstens de multiplayer-mode.Anyway, op dit moment is Halo zeker weten een must-have titel voor iedereen die een Xbox heeft of van plan is één te kopen
Agent under Fire heeft ook op de GC een 4 player mode.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:53:
Jongens ik zie bij m`n leverancier ook Shenmui 2 op de lijst staan voor de xbox! Lijkt me ook wel een topper!!!!
James bond - agent under fire heeft op de xbox een multiplayer en op de rest van de concolse niet! Mooi! Het is een beetje allah quake. Snel, aleen jammer dat er maar 4 bots zijn en dat je met niet meer dan 4 man in een level past
Prisonar of War is een poort van de PS2 versie ja.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:08:
Ik heb gisteren Prisener of War gehaald. (het is zeker een poorts) En..... leuke gameplay, zeer matige gfx, zeker voor de xbox!!!!! Maar, als je van puzzels en sneaken houd is het zeker de moeite waard!!!!
Heeft iemand Enclave al gespeeld????
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Blinx Platform 8.8
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring 6.7
Conflict: Desert Storm 7.7
Taz: Wanted 6.5
Commandos 2 7.0
Egg Mania: Eggstreme Madness 5.3
NASCAR Thunder 2003 8.5
Robotech: Battlecry 8.0
Terminator: Dawn of Fate 5.3
Kelly Slater's Pro Surfer 8.9
Quantum Redshift 6.2
NHL Hitz 8.4
Chase: Hollywood Stunt Driver 4.9
Blade II Third-Person 5.2
Turok: Evolution 7.1
Sega GT 2002 8.8
The Thing 8.3
MLB SlugFest 8.1
Prisoner of War 6.9
Sega Soccer Slam 8.3
Buffy the Vampire Slayer 8.2
Dead to Rights 8.5
Street Hoops 6.7
Mat Hoffman's Pro BMX 2 8.1
NFL Blitz 7.8
Enclave 7.2
NFL 2K3 9.1
GunMetal 6.7
Madden NFL 2003 8.8
NCAA College Football 2K3 6.8
NFL Fever 2003 7.7
Barbarian Fighting 7.4
Crime Patrol 2: Drug Wars 1.0
Mike Tyson Heavyweight Boxing 3.1
Totaled! 6.1
Crazy Taxi 3: High Roller 6.5
Aggressive Inline 9.1
NCAA Football 2003 8.9
Bruce Lee: Quest of the Dragon 3.9
RedCard 6.4
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
nikszolekkeralss.exe
ik wou het al eerder zeggen maar dacht doe het maar niet, maar ben het idd met je eens. Heb nu XBOX iets van half jaar maar heb pas 3 spellen die ik moeite waard vind, gelukkig komt idd Splinter Cell er aanlikkepot schreef op 30 september 2002 @ 17:44:
Een hoop baut spellen dus
Jammer...
Maar daarintegen krijgen we wel Splinter Cell. Jammie
het valt me trouwens op dat hier nauwelijk punten boven de 9 worden gegeven. Leg er bijvoorbeeld maar eens het lijstje van GC naast en trek je conclusies.KaMiKaZe schreef op 30 september 2002 @ 15:36:
Hier nog een lijstje met cijfers voor Xbox games van IGN
[...]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
This space is occupied
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Idd.. de hele flow is ook achterlijk.. zo vliegen de spellen momenteel met 1 (soms wel 2 ) releases per dag.. terwijl er eerst weken niets is geweest.. nfs6 is trouwens ook wel leuk voor de xboxTheRitz schreef op 17 oktober 2002 @ 13:08:
Ga ik toch ff op reageren nog...
Heb net DeathRow gekocht.... nou, dat is dus gewoonweg een toppie spel. Nieuw concept.. beetje frisbie'en en trappen tegen anderen. Leuk voor vrijdagmiddag na werk
Dan nog aantal goede rally titels (CMR3, Champ. Rally van M$), Splinter Cell, Unreal de nieuwe... need I go on?
Maar het duurde inderdaad wel g-r-u-w-e-l-i-j-k lang voor de gameflow beetje op gang kwam zeg.... ding is notabene al een jaar oud bijna! Dat doen ze bij Sony beter.
Verwijderd
verder kijken. splinter cell demo zweeft trouwens ook al rondVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:28:
splinter cell, die lijkt me heel erg tof
en momenteel silent hill 2, kvind persoonlijk dat de x-box nog niet echt leuke spellen heeft verder
Verwijderd
Verwijderd
Unreal Championship komt 15 November in nederland uitTheEvilCuber schreef op 30 september 2002 @ 20:16:
weet iemand wanneer unreal championship hier uitkomt want ik hoord iets van deze week al???
Phantasy Star Online komt echt alleen maar op de GC uit, tenzij hij door een ander bedrijf wordt uitgegeven want bij Infogrames (uitgever v/d GC versie) staat ie niet op de lijstVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:45:
Bijna goedFantasy Star Online zal ook op XBOX uitkomen, maar niet op PS/2.
Unreal Championship komt alleen maar op de XboxVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:23:
Een game die ik spectaculair vind is een game die op 1 platform word uitgebracht en gewoon kwa gameplay en verhaal lang speelbaar is , er zijn zeker leuke games op de xbox maar games als ut championship komt ook op de pc geloof ik (of was dat nou ut 2) project ego ziet er idd leuk uit maar eerst zien dan geloven
![]()
en het blijft mijn mening ik vind dat er nog niet echt top games zijn naar mijn smaak (vandaar dat ik ook nog geen xbox gekocht heb)
maargoed ieder zijn smaak in games
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
xbox only? fantasy star online is allang op de DC, en de gamecube versie komt nog eerder uit.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!
Oke ten eerste vertouw nooit official magazines, die zijn niet te vertrouwen en zeggen alles om mensen over te halen een XBox te kopen (remember ''100 reasons to buyu an XBox'' of zoiets LOL)Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- splitter cell (xbox only) alleen dit jaar Xbox only
- Project ego (xbox only) Fable heet dat![]()
- Nieuwe Devil May Cry (xbox only) d8 ps2 only hoor
- Soul Calliber (xbox only) LOL
- Fantasy Star online (xbox only) is al op de cube in Japan volgede week in de usa dus BULL
- en meer......!!!!!
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb de demo van Splinter Cell en die is koel!!!!!!Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:57:
Fable (Project Ego) komt 15/09/03 pas
Splinter Cell komt 14/11/03 al
Beetje onzin he.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:53:
Voor de Xbox moet je kiezen als je van race games of FPS houd
Das echt bullshit, de engelse OXM is wel degelijk zeer onafhankelijk, ik koop hem altijd en de reviews zijn gewoon super, als een spel niet goed is wordt het gewoon keihard de grond ingeboort, ja ook spellen van MS zelf.TheEvilCuber schreef op 19 oktober 2002 @ 12:26:
[...]
Oke ten eerste vertouw nooit official magazines, die zijn niet te vertrouwen en zeggen alles om mensen over te halen een XBox te kopen (remember ''100 reasons to buyu an XBox'' of zoiets LOL)
Too many freaks, not enough circuses!
lijkt een bietje op die zwaar ruk film, iets van teamsport ofzowInZane schreef op 25 oktober 2002 @ 12:43:
[...]
Beetje onzin he.
Enige racespel die ik heb is Project Gotham Racing (gekregen van M$) en die speel ik ongeveer het minst.
Halo is m'n enige FPS game en die roelt natuurlijk hard
Als je op zoek bent naar een leuk spel moet je ook eens naar deathrow kijken. Ik heb 'm gisteren gekocht hij is echt heel wreed.
Tis een soort van sportspel in de toekomst, voor zover je nog van een sport kan spreken
Je speelt met 2 teams tegen elkaar in een soort arena en in plaats van een bal is er een soort zwevende frisbee.. heel apart iig. Met die frisbee kun je oa scoren in het doel van de tegenstander, maar je kunt er ook voor kiezen om lekker op je tegenstander in te gaan hakkenD'r wordt redelijk (lees: veel) bij gescholden trouwens en het bloed vliegt lekker in het rond als je iemand neerschopt of slaat
Verwijderd
maar dat xbox only is ook weer een apart geval.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:31:
Nee, sorry. [xbox only] moet [xbox exclusief] zijn!!
Deze bovende komen alleen op de xbox!!!!!!!!!!!!!
Dit is ook waar Bill achter staat! Veel exclusiefe tietels! En geen poorts!
Verwijderd
Colin McRae Rally 3 is het beste rallyspel en het best op Xbox.Beetje onzin he.
Enige racespel die ik heb is Project Gotham Racing (gekregen van M$) en die speel ik ongeveer het minst.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 00:30 ]
ouwe koeienVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 00:26:
topic bump
ik begrijp dat dit nogal een , ehm, oud topic is.
desondankt lijkt dit me een uitstekende kans om erachter te komen wat jullie de beste xbox1 game vinden.de xbox 1 ligt immers uit de markt, er worden geen spellen meet voor uitgebracht.
het xbox1 forum is ook zo goed als dood
daarom is dit een mooie gelegenheid om terug te kijken op een krachtige console met supergoede games.
in 2002 hadden we bijvoorbeeld nooit geweten dat forza uit zou komen, het spel was nog niet eens in ontwikkeling, laat staan in de planningik heb het nog niet eens over de naam(360) van de opvolger van de xbox, de xbox was amper op de markt
![]()
ik zal even 'aftrappen':
-otogi en otogi 2. from software maakte deze games en ze zijn voor liefhebbers best gewild, deel 2 lijkt erg erop maar dat is alleen maar goed in my opinion.
http://en.wikipedia.org/wiki/Otogi
http://en.wikipedia.org/wiki/Otogi_2:_Immortal_Warriors
-forza: een sublieme basis voor een vette serie (heb deel 2 op de 360)
http://en.wikipedia.org/wiki/Forza_Motorsport
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door nFo op 15-11-2007 14:33 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq