Toon posts:

Beste xbox titel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 415 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is volgens jullie nu de best xbox titel? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Dat ene knokspel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welk knok spel? UFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Met een 3 erachter ... ,damn ,dat ik zoiets vergeet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Errrr...er zijn er helaas bedroevend weinig. De enige spellen die me een BEETJE leuk lijken zijn 'Hunter: The Reckoning' en 'Crash Bandicoot'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Dead or Alive bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat dacht je van Enclave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ilyc schreef op 31 juli 2002 @ 15:38:
Dead or Alive bedoel je :)
Jah die ja !! Dies wel bruut ,elke console heeft tenminste 1 bruut vechtspel hebben wil het een beetje slagen...
Want alle knokspel-fans willen een console omdat de pc zuigt wat knokspelen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOA3 natuurlijk :P

HALO, MotoGP, Munch Oddesey en weet ik wat nog meer.

Reden waarom er niet zoveel zijn is omdat de echte toppers pas in het najaar uitkomen, en dat ding is pas sins dit voorjaar verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:08

Jox444

Honestly....

-Rallysport Challenge ,
goede gameplay, goede ai, zwaaar vette gfx, het speelt gewoon lekker

-DAO 3 voor het betere ragwerk :P, gfx zijn goed, gameplay is goed

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
DOA3
HALO
Tekkie (moet nog uit komen, aka Steel Battalion)

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vind je DOA3 goed? Soul Calleber komt er ook aan voor de xbox!! Betere gameplay en zelfde gfx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op welk spel verhuegen jullie je het meest?
Ik:
- Splitter Cell
- Project Ego (als hij zo blijft heten!)
- Morrowind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox , enige game die ik nog wel aardig vind is halo , verder zie ik alleen maar middelmatige games of games die al op een ander platform uitgekomen zijn (pc,ps2,gamecube etc)

wel jammer want verder is de hardware van de xbox erg goed , maar als er niet echt top games voor een console uitkomen heb je verder ook niet veel aan krachtige hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk alleen al naar:
- splitter cell (xbox only)
- Project ego (xbox only)
- Brute Force (xbox only)
- WWF - raw is war (xbox only)
- Nieuwe Devil May Cry (xbox only)
- Soul Calliber (xbox only)
- Fantasy Star online (xbox only)
- en meer......!!!!!

Voor kerst meer dan 150 gamen en meer dan 60% xbox only!!!!!

BRON: OXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:01

twi

Inderdaad Elander, de Xbox kampt een beetje met het GameCube-syndroom. Persoonlijk vind ik Halo een absolute topper, hoewel ik niet van die type games houd. Ik heb veel games niet gespeeld, maar Hunter en Enclave schijnen ook toppers te zijn. En er komen games aan die van tevoren al klassiekers zijn: Project Ego (Fable), Splinter Cell, Steel Batallion (Tekki), Blinx.

Er staat veel op ons te wachten! Of eh....wij wachten op veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je je even verdiept in de release lijst van de xbox dan gaat je hard wel sneller kloppen, maar ja, het blijft effe wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:16:
Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!

x-box only...dus niet op andere consolues maar wel eventueel op pc *D

* max houdt het op Halo

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, sorry. [xbox only] moet [xbox exclusief] zijn!!

Deze bovende komen alleen op de xbox!!!!!!!!!!!!!
Dit is ook waar Bill achter staat! Veel exclusiefe tietels! En geen poorts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:10:
Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox , enige game die ik nog wel aardig vind is halo , verder zie ik alleen maar middelmatige games of games die al op een ander platform uitgekomen zijn (pc,ps2,gamecube etc)

wel jammer want verder is de hardware van de xbox erg goed , maar als er niet echt top games voor een console uitkomen heb je verder ook niet veel aan krachtige hardware.
Ok omdat ik dit soort bullshit meer als zat ben zal ik niet gaan flamen maar gewoon eens een lijstje opnoemen wat er NU allemaal uit is en wat er de komende tijd uitkomt, mag jij zeggen of dat goed of slecht is ok?

Ok wat er nu is:

-Halo
-Munch oddworld
-Int. Rallysport racing
-Crash Bandicot
-Doa 3
-Project Gotham Racing
-Amped
-Elder Scrolls III: Morrowind
-Buffy the Vampire Slayer
-MechAssault
-Dark Summit

Wat er komt:

-Unreal Championship
-BC
-Project EGO
-Colin McRae 3
-Halo 2
-Crazy Taxi 3
-Deathrow
-Team behind conflict: Desert Storm
-SplinterCell
-Team SAS
-Star wars: Knights of the old Republic
-Hitman 2
-Metal Gear Solid 2
-Mortal Kombat 5
-Ninja Gaiden
-The Thing
-Shenmue II
-DOOM III
-Onimusha 2: Samurai's Destiny
-Worms 3
-Max Payne 2

Daarnaast is de xbox de eerste Console die online gaming serieus oppakt, en dan ook nog op een manier die uiterst scherp geprijst is.

Deze lijstjes heb ik even snel bij elkaar gezocht, daarnaast komt er nog veel meer uit en is er al veel meer uit.

Kennelijk ben je gewoon niet op de hoogte wat er uit is, en daarom ga je maar wat lopen blaten, kortom als je geen kennis van zaken heb, zeg dan liever niet in plaats van de boel lopen afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is iemand die verder kijkt dan ze nues lang is en ff kijkt wat er allemaal uit komt. En dat belooft veel. En inderdaad online gamen is in zeer kort termijn mogelijk in NL.!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!

Het is Splinter Cell en die komt ook op de PC uit. En Fantasy Star Online is er al op de Dreamcast... (waar die trouwens Phantasy Star Online heet, zal wel aan jou liggen)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell komt idd ook op PC uit, en 7mnd. na de release op XBOX ook op PS/2 en Cube, maar de XBOX versie zal natuurlijk wel het phatst zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is vorrige week verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hij is nu xbox exclusief!!! Lees in OXM!!
Dus..... xbox heeft z`n eigen mgs, maar dan beter.

Phantasy Online komt nu niet meer op de Dreamcast!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Dat zou wel vet zijn :D

Heb je misschien een linkje naar een online artikel waar dit in bevestigd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 16:33:
[...]
Ok omdat ik dit soort bullshit meer als zat ben zal ik niet gaan flamen maar gewoon eens een lijstje opnoemen wat er NU allemaal uit is en wat er de komende tijd uitkomt, mag jij zeggen of dat goed of slecht is ok?

Ok wat er nu is:

-Halo
-Munch oddworld
-Int. Rallysport racing
-Crash Bandicot
-Doa 3
-Project Gotham Racing
-Amped
-Elder Scrolls III: Morrowind
-Buffy the Vampire Slayer
-MechAssault
-Dark Summit

Wat er komt:

-Unreal Championship
-BC
-Project EGO
-Colin McRae 3
-Halo 2
-Crazy Taxi 3
-Deathrow
-Team behind conflict: Desert Storm
-SplinterCell
-Team SAS
-Star wars: Knights of the old Republic
-Hitman 2
-Metal Gear Solid 2
-Mortal Kombat 5
-Ninja Gaiden
-The Thing
-Shenmue II
-DOOM III
-Onimusha 2: Samurai's Destiny
-Worms 3
-Max Payne 2

Daarnaast is de xbox de eerste Console die online gaming serieus oppakt, en dan ook nog op een manier die uiterst scherp geprijst is.

Deze lijstjes heb ik even snel bij elkaar gezocht, daarnaast komt er nog veel meer uit en is er al veel meer uit.

Kennelijk ben je gewoon niet op de hoogte wat er uit is, en daarom ga je maar wat lopen blaten, kortom als je geen kennis van zaken heb, zeg dan liever niet in plaats van de boel lopen afkraken.
Beetje aso flame maar goed
Of ik niet op de hoogte ben van de games voor xbox ? denk het wel , werk zelf in een winkel waar we xbox games verkopen en de console + randapparatuur erbij dus dat zit wel snor

over de games die jij opnoemt , zoals ik al in mijn vorige post beschreef vind ik dat niet spectaculair omdat ik ze of al op een ander platform gezien heb of dat het weer eens een zoveelste deel in een serie is , en ik vind halo een aardige toch wel vernieuwende game voor de xbox , en dat is mijn mening , omdat jij het niet met mijn mening eens bent hoef je me nog niet te flamen , beetje triest om dingen zoals je "je hebt geen verstand van zaken" loopt uit te blaten , dat stukje over online gamen komt totaal niet aanbod in mijn vorige post dus daar een beetje overbodige info , de prijs ? ja ook een beetje overbodig dus we hebben het hier over de top games op xbox , zoals ik al vertelde het is mijn mening , ben je het daar niet mee eens dan is dat jou probleem niet de mijne , beetje overbodig dus een soort van flame te posten en overbodige info te verstrekken wat offtopic is

maar goed :) no offence enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 16:33:

Het was overduidelijk een fanboy, dus daar hoef je je energie niet in te steken. Vandaar dat ik er ook subtiel overheenkwam dat de Xbox nu nog een beetje de GameCube-kwaal heeft.

Je weet hoe het met een groot deel (lees dus niet: heel) van GoT gesteld is: wanneer er Microsoft op de doos staat, bashen we het, en Nintendo is geil. Gelukkig weten wij beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Halo. Verder Rallisport en MotoGP, maar dat zijn geen spellen waarvoor je een console aanschaft (ik niet althans). Verder is het matig (Maar wel matig met bump mapping)
Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:

Dus..... xbox heeft z`n eigen mgs, maar dan beter.

Splinter Cell is tijdsexclusief!!!!!!!!!, 3 maanden ofzo!!!!!!!!!!!1, daarna GC&PS2!!!!!!!!!!!!!!!. En die bladen!!!!!!!!!!!!!! lopen minimaal een maand achter, dus dat is!!!!!!!!!!! knap als het een week geleden is veranderd!!!!!!!!.!!!!

En PSO is al dik een jaar op de DC te spelen :D

SCII is ook geen Xbox exclusive trouwens.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Jij komt zelf met de bewering: Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox

Dat noem ik pas echt flamen, de hele lijst die ik heb laten zien zijn voor het merendeel of xbox exclusives of games die als eerste voor de xbox uitkomen, dat jij spellen als Unreal Championship, Deadrow, Project Ego niet spectaculair vind geeft denk ik aan dat je niet op de hoogte bent van de mogelijkheden van deze games, en mijn vraagje aan jou is, wat is dan volgens jou wel een game die spectaculair is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koop de laatste Offisial xbox magazine!!!!!! En het is ook bevestigt op de E3! Kijk ff messchien op hun site. Maar daar kon ik het niet vinden! Maar ik las het ook in een ander xbox magazine maar weet niet welke. Sorry, maar zeker in OXM!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:15:
Koop de laatste Offisial xbox magazine!!!!!! En het is ook bevestigt op de E3! Kijk ff messchien op hun site. Maar daar kon ik het niet vinden! Maar ik las het ook in een ander xbox magazine maar weet niet welke. Sorry, maar zeker in OXM!!!!
Ik heb hem naast me liggen, zal het even opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Splinter Cell is nu echt EXCLUSIEF lees in OXM!!! En lees daar over mee EXCLUSIEF XBOX GAMES!! Want, daar staad de xbox voor. Exclusiefe games!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:54:

Due Fall 2002 for Xbox.
Due 2003 for PC, GC, PS2.
Bron: www.ubi.com

Exclusief betekent in dit geval niet dat ie niet op andere platformen wordt uitgebracht.
Hij is er toch al? Of bedoel je eventuele vervolgdelen (is dit een serie spellen of zo, net als Final Fantasy)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu heeft de gamecube ook veel games voor hun zelf zoals: Mrio en al die figuren! Leuk daar hou ik van games moet niet gepoort worden. Dat is een reden dat ik de Xbox en de gamecube heb gekocht!!! Ik heb ook de PS2 maar vind dat daar te vell poorts op zijn. Toch blijft FF gelukkig op de PS2 en niet op de xbox. Al hoewel er al wel gerugten zijn. Maar hoop dat FF op de PS2 blijft. (op FF11 online na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus man, krijgen jullie geld van Bill ofzo om zo overdreven te promoten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 17:13:
Jij komt zelf met de bewering: Er zijn gewoon bar weinig top games op de xbox

Dat noem ik pas echt flamen, de hele lijst die ik heb laten zien zijn voor het merendeel of xbox exclusives of games die als eerste voor de xbox uitkomen, dat jij spellen als Unreal Championship, Deadrow, Project Ego niet spectaculair vind geeft denk ik aan dat je niet op de hoogte bent van de mogelijkheden van deze games, en mijn vraagje aan jou is, wat is dan volgens jou wel een game die spectaculair is?
Een game die ik spectaculair vind is een game die op 1 platform word uitgebracht en gewoon kwa gameplay en verhaal lang speelbaar is , er zijn zeker leuke games op de xbox maar games als ut championship komt ook op de pc geloof ik (of was dat nou ut 2 :? ) project ego ziet er idd leuk uit maar eerst zien dan geloven :)
en het blijft mijn mening ik vind dat er nog niet echt top games zijn naar mijn smaak (vandaar dat ik ook nog geen xbox gekocht heb)

maargoed ieder zijn smaak in games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xbox exclusief is exclusief voor de xbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:21:
Jezus man, krijgen jullie geld van Bill ofzo om zo overdreven te promoten :X
Nee, wij hebben op de Xbox gegamed. Krijg jij er geld voor om zulke onzinnige flame-uitlokkende reacties te plaatsen over zaken waar je geen verstand van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twi schreef op 31 juli 2002 @ 17:08:
[...]
Het was overduidelijk een fanboy, dus daar hoef je je energie niet in te steken. Vandaar dat ik er ook subtiel overheenkwam dat de Xbox nu nog een beetje de GameCube-kwaal heeft.

Je weet hoe het met een groot deel (lees dus niet: heel) van GoT gesteld is: wanneer er Microsoft op de doos staat, bashen we het, en Nintendo is geil. Gelukkig weten wij beter :)
mwah heb er totaal geen problemen mee als iets van microsoft is of als die naam erop staat , ik vetelde alleen dat ik voor mezelf nog niet echt top games gezien had op de xbox (games die ik leuk vind dus )
dus ik ben er totaal niet op uit om microsoft te bashen , ik wacht gewoon tot er een goede game komt die mij lang boeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twi schreef op 31 juli 2002 @ 17:27:
[...]Nee, wij hebben op de Xbox gegamed. Krijg jij er geld voor om zulke onzinnige flame-uitlokkende reacties te plaatsen over zaken waar je geen verstand van hebt?
Nee maar de manier waarop het gebracht wordt is echt zo van je moét een x-box hebben want op de rest van de consoles zijn geen leuke games, maar alleen maar poorts.
Ok in de laatste post van $nick staat het er op een andere manier, maar die stond er nog niet toen ik mijn "flame" poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:25:
xbox exclusief is exclusief voor de xbox!
Maar dat betekend niet dat het niet voor de PC komt!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens m`n laatste reply:

xbox krijgt dus veel exclusieve game en dat wil ik hebben. En voor de goede orde. Splinter Cell is ook nu een xbox exclusief!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:32:

xbox krijgt dus veel exclusieve game en dat wil ik hebben. En voor de goede orde. Splinter Cell is ook nu een xbox exclusief!!!!!!!
Gefeliciteerd joh :) leuk voor je man *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:31:
[...]
Nee maar de manier waarop het gebracht wordt is echt zo van je moét een x-box hebben want op de rest van de consoles zijn geen leuke games, maar alleen maar poorts.
Ok in de laatste post van $nick staat het er op een andere manier, maar die stond er nog niet toen ik mijn "flame" poste.
Ben ik maar deels met je eens. Zelf zou ik graag, als de financien het toelieten, ook een GC en PS2 hebben. Het gaat om de games, en ik wil gewoon GT3 spelen en Final Fantasy X doen. Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe Zelda, alhoewel ik de graphics bout vind.

Ik ben echter van mening dat de Xbox-mensen JUIST hun eigen console promoten TERWIJL ze andere consoles in hun waarde laten. Dat zie ik aan met name NGC-fanboys niet af. Elke kans om de Xbox af te branden pakken ze met beide handen aan. Dat vind ik vreemd, laf, ongepast en jammer. Ook gezien ik één van de meest felle Xbox-bashers die de PS2 & GC ontzettend hoog had zitten, al ontzettend fanatiek zich zien bekeren tegen deze negatieve blik op de Xbox.

Bovendien: Zoals de betreffende bashers altijd zélf zo mooi kunnen zeggen; Het gaat om de games, niet om de consoles. Dan zeg ik altijd graag terug dat ze, juist omdat ze dat zeggen, in dat geval de Xbox zélf best eens in zijn waarde mogen laten.

Ontopic zie ik ontzettend uit naar Blinx, wat in mijn ogen best eens een lange serie kan gaan worden. Het katje is 'gemaakt' door de bedenker van Sonic en is echt ontzettend vernieuwend! De eerste game waarbij de hard disk van de Xbox z'n ware kracht gaat laten zien! Persoonlijk denk ik dat daar zelfs geen Mario Sunshine tegenop kan :) (Hoewel ook dat een mooie game gaat worden, uiteraard)

twi, die het jammer blijft vinden om hetgeen wat ik tussen haakjes zet er speciaal bij te zetten, om de GC-mensjes niet op hun teentjes te trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi

twi

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:32:

Nu weten we het wel hoor, je hebt het pas zeventien keer gezegd :)

Bovendien twijfel ik eraan of je gelijk hebt, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiderman op xbox is anders ook een HEEEEL goed gamepje
lijkt wel of je midden in de film zit

...Halo is natuurlijk HET spel, maar wie dat nu nog niet heeft is geen echte gamer ;)

+ Games: 007 Agent under fire (maar wel default controller veranderen naar 2 :) )
Batman
Oddworld
Halo
Project Gotham Racing
Spiderman

+/- Games: Shrek (kiddy, maar grappig :))
Delta Force (flightsim, makkelijk en saai na een tijdje :()

- Games: Bruce Lee

Toekomst: Splinter Cell
Metal Geat Solid: Substance
Prisoner of War (is al uit, maar heb ik nog niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:31:
[...]
Dat wordt juist NIET gezegt, lees de thread maar eens na, mij zul je nooit minderwaardig horen praten over PS2 of GC, in mijn postings heb ik duidelijk aangegeven wat er allemaal op de xbox te beleven valt, en dat was op een reactie van iemand die zei dat Halo het enige goede spel was.

Daarnaast, zie je juist met name op de PS2 dat er ontzettend veel PC ports voor verschijnen, terwijl dat voor de xbox veel minder is, juist omdat de hardware van de xbox voorloopt op die van pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!

splinter cell: GC/PS2/Xbox (ja eerst op Xbox daarna pas op de andere)
Project Ego: Xbox idd maar het is van dezelfde makers alls B&W dus nog even afwachten :).
Brute Force: Xbox klopt.
WWF: Xbox.
Devil enz Xbox
Soul Calibur 2: PS2/GC/Xbox.
Fantasy Star online: GC exlusiev zul je bedoelen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Deathrow wordt meen ik ook Xbox exclusive, en ik voorspel je dat dit HET MP game voor de xbox wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 31 juli 2002 @ 19:24:
[...]

splinter cell: GC/PS2/Xbox (ja eerst op Xbox daarna pas op de andere)
Project Ego: Xbox idd maar het is van dezelfde makers alls B&W dus nog even afwachten :).
Brute Force: Xbox klopt.
WWF: Xbox.
Devil enz Xbox
Soul Calibur 2: PS2/GC/Xbox.
Fantasy Star online: GC exlusiev zul je bedoelen.
Bijna goed :P Fantasy Star Online zal ook op XBOX uitkomen, maar niet op PS/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:45:
[...]

dank voor de correctie. :) kijk zo zijn veel misverstanden de wereld al weer uitgeholpen. Maar ik dacht dat PS 1+2 toch echt GC exlusief waren maar dat had ik dus mis. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste is het Phantasy star online en ten tweede verteld questa.unigame veel te veel onzin. 90% klopt niet :{

OXM (Official Xbox Magazine) is een flutblad, zeiken altijd de GC&PS2 af. Pure Fanboy talk.. Iemand die daarmee komt aanzetten als bron heeft gelijk al zijn credibility bij mij verloren.

Anyway, op dit moment is Halo zeker weten een must-have titel voor iedereen die een Xbox heeft of van plan is één te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 31 juli 2002 @ 19:18:
Daarnaast, zie je juist met name op de PS2 dat er ontzettend veel PC ports voor verschijnen, terwijl dat voor de xbox veel minder is
Maar waarom zijn ports dan eigenlijk zo erg? Zo kunnen de mensen die geen PC hebben (of hun PC's niet voor games gebruiken; denk aan office/internet toepassingen) toch van die spellen genieten.
juist omdat de hardware van de xbox voorloopt op die van pc's
Het is niet zozeer de hardware zelf (een 700MHz CPU vind ik nou niet bepaald een toonbeeld van voorlopen), maar de manier waarop er van die hardware gebruik gemaakt wordt. En da's een flink stuk efficienter dan op de PC's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Laatst online: 08-07 21:58
Anyway, op dit moment is Halo zeker weten een must-have titel voor iedereen die een Xbox heeft of van plan is één te kopen
Ik persoonlijk, ook al heb ik de game uitgespeeld en vond ik hem redelijk, zou dit niet zeggen. De graphics zijn niet ongelofelijk (een te hoog "PC-graphics" gehalte en te lage framerate), en de gameplay is ook niet heel erg innovatief of super, hoogstens de multiplayer-mode.

Ik zou gaan voor Jet Set Radio Future, heerlijke graphics en leuke gameplay. Toch is het niet direct een supertopper.

Games die gaan rocken sowieso ook:

* Panzer Dragoon Orta
* Crazy Taxi 3: High Roller
* Shenmue II

Vooral die laatste SEGA titel, echt ongelofelijk dat niemand die herkent. Ik heb het Dreamcast-origineel al bijna een jaar, sinds de release - en hij is *ongelofelijk* goed... verhaal, graphics, alles. Ook de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh kerel voor het geval je het nog niet wist: Crazy Taxi 3 heeft van xbox.ign.com een 6,5 gekregen. ook op andere sites niet echt hoge cijfers. Het spel heeft zelfs last van veel framedrops en de graphics zijn niet echt veel beter als Crazy Taxi 2 op de DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik zie bij m`n leverancier ook Shenmui 2 op de lijst staan voor de xbox! Lijkt me ook wel een topper!!!!

James bond - agent under fire heeft op de xbox een multiplayer en op de rest van de concolse niet! Mooi! Het is een beetje allah quake. Snel, aleen jammer dat er maar 4 bots zijn en dat je met niet meer dan 4 man in een level past :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik persoonlijk heb een hekel aan poorts!!!! Want, ander kun je net zo goed 1 console op de markt brengen! Maar er moet juist verschil zijn tussen console`s. Een exclusiefe game (die de xbox veel heeft/krijgt) maakt een console veel beter dan de hardware. Het moeten dan natuurlijk wel goede game`s zijn maar, aangezien de realese lijst. Is daar niet aan te twijfelen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:53:
Jongens ik zie bij m`n leverancier ook Shenmui 2 op de lijst staan voor de xbox! Lijkt me ook wel een topper!!!!

James bond - agent under fire heeft op de xbox een multiplayer en op de rest van de concolse niet! Mooi! Het is een beetje allah quake. Snel, aleen jammer dat er maar 4 bots zijn en dat je met niet meer dan 4 man in een level past :(
Agent under Fire heeft ook op de GC een 4 player mode. :) (bots/players) wel op de feiten letten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik was iets te snel!!!!! Bedankt voor je correctie!!!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren Prisener of War gehaald. (het is zeker een poorts) En..... leuke gameplay, zeer matige gfx, zeker voor de xbox!!!!! Maar, als je van puzzels en sneaken houd is het zeker de moeite waard!!!!

Heeft iemand Enclave al gespeeld????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:08:
Ik heb gisteren Prisener of War gehaald. (het is zeker een poorts) En..... leuke gameplay, zeer matige gfx, zeker voor de xbox!!!!! Maar, als je van puzzels en sneaken houd is het zeker de moeite waard!!!!

Heeft iemand Enclave al gespeeld????
Prisonar of War is een poort van de PS2 versie ja. :) maar voor de PS2 had hij ook niet echt top graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, jammer. Had een betere game kunnen zijn met betere gfx. Maar, de gameplay is goed. Je moet alleen soms wel gedult hebben. Het is geen game die je even speelt. Voor 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weekend Enclave gespeeld. Deze is nu toch wel m`n favoriete game op onze doos!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fable (Project Ego) komt 15/09/03 pas :(

Splinter Cell komt 14/11/03 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 23:32
Ik kijk uit naar Robotech Battlecry (tis een cross platform)
ben erg benieuwd naar deze game

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 10-10 23:32
Hier nog een lijstje met cijfers voor Xbox games van IGN ;)
Blinx Platform 8.8
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring 6.7
Conflict: Desert Storm 7.7
Taz: Wanted 6.5
Commandos 2 7.0
Egg Mania: Eggstreme Madness 5.3
NASCAR Thunder 2003 8.5
Robotech: Battlecry 8.0
Terminator: Dawn of Fate 5.3
Kelly Slater's Pro Surfer 8.9
Quantum Redshift 6.2
NHL Hitz 8.4
Chase: Hollywood Stunt Driver 4.9
Blade II Third-Person 5.2
Turok: Evolution 7.1
Sega GT 2002 8.8
The Thing 8.3
MLB SlugFest 8.1
Prisoner of War 6.9
Sega Soccer Slam 8.3
Buffy the Vampire Slayer 8.2
Dead to Rights 8.5
Street Hoops 6.7
Mat Hoffman's Pro BMX 2 8.1
NFL Blitz 7.8
Enclave 7.2
NFL 2K3 9.1
GunMetal 6.7
Madden NFL 2003 8.8
NCAA College Football 2K3 6.8
NFL Fever 2003 7.7
Barbarian Fighting 7.4
Crime Patrol 2: Drug Wars 1.0
Mike Tyson Heavyweight Boxing 3.1
Totaled! 6.1
Crazy Taxi 3: High Roller 6.5
Aggressive Inline 9.1
NCAA Football 2003 8.9
Bruce Lee: Quest of the Dragon 3.9
RedCard 6.4

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Een hoop baut spellen dus :/
Jammer...

Maar daarintegen krijgen we wel Splinter Cell. Jammie :P

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
questa.unigame, heb je wel eens van de edit button en een woordenboek gehoord?

anywayz... ik denk dat de xbox vooral een goeie console is om serieuze spellen (veel racegames etc) op te spelen. ik moet er nog steeds eentje lenen om halo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:57
likkepot schreef op 30 september 2002 @ 17:44:
Een hoop baut spellen dus :/
Jammer...

Maar daarintegen krijgen we wel Splinter Cell. Jammie :P
ik wou het al eerder zeggen maar dacht doe het maar niet, maar ben het idd met je eens. Heb nu XBOX iets van half jaar maar heb pas 3 spellen die ik moeite waard vind, gelukkig komt idd Splinter Cell er aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:49
halo natuurlijkz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 19:20
Ik zag Hunter the reckoning staan, die lijkt me wel leuk met z'n 2'en lekker simpel hakken :)

Ik had ook nog ergens gelezen dat SEGA een soort van Streets of Rage achtig spel zou uitbrengen. Ik weet echter niet voor welke console. Weet iemand hier iets vanaf?

Ik wil een waardige Streets of Rage II opvolger boehoehoe :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 10:02
KaMiKaZe schreef op 30 september 2002 @ 15:36:
Hier nog een lijstje met cijfers voor Xbox games van IGN ;)

[...]
het valt me trouwens op dat hier nauwelijk punten boven de 9 worden gegeven. Leg er bijvoorbeeld maar eens het lijstje van GC naast en trek je conclusies.

mmm, ik zie ook net dat er voor de ps2 ook niet echt goede spellen uit zijn gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:39
Dat nieuwe platform spel op de XboX is wel leuk denk ik.
Zelf heb ik een PS2 en zal het dus nooit zelf spelen (of misschien later eens wanneer ik ook een xbox heb)
Maar dat geeft de XboX tenmiste een identiteit. Daar kunnen mensen hem dan aan herkennen, net zoal mario nintento, sonic sega, crash psx/ps2, :P pacman pc :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk denk ik dat splinter cell een heerlijk spelletje gaat worden, en dat is ook meteen de eerste voor x-box :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

weet iemand wanneer unreal championship hier uitkomt want ik hoord iets van deze week al??? :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 22:04
Ik heb zelf ook een tijdje terug ook een xbox aangeschaft. Zelf ben ik niet echt tevreden over de games die uit zijn en binnekort uitkomen.

Ik had halo erbij gekocht, wel een geinig spel maar niet revolutionair ofzo. Vond zelf dat er weinig diepgang in zat. Mischien dat de game 2 jaar geleden wel bij me aangeslagen zou hebben als ze em als pc titel uitbrachten en dan vooral voor het multiplayer aspect.

En nog 2 gratis games (reward pack):
Rallisport en Dead or alive 3.
Dead or alive 3 vind ik eigenlijk zonde dat ik die erbij had gekozen want hij is bijna hetzelfde als DOA2 op de DC (die ik al had) alleen dan met updated graphics.

Agressive inline (die net uitgkomen is?) lijkt me zelf wel een goed spel.

En shemue 2 is ook een goed spel echt een aanrader allen die heb ik zelf al op de DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Ga ik toch ff op reageren nog...

Heb net DeathRow gekocht.... nou, dat is dus gewoonweg een toppie spel. Nieuw concept.. beetje frisbie'en en trappen tegen anderen. Leuk voor vrijdagmiddag na werk :)
Dan nog aantal goede rally titels (CMR3, Champ. Rally van M$), Splinter Cell, Unreal de nieuwe... need I go on?

Maar het duurde inderdaad wel g-r-u-w-e-l-i-j-k lang voor de gameflow beetje op gang kwam zeg.... ding is notabene al een jaar oud bijna! Dat doen ze bij Sony beter.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 21:30

Wimo.

Shake and Bake!

TheRitz schreef op 17 oktober 2002 @ 13:08:
Ga ik toch ff op reageren nog...

Heb net DeathRow gekocht.... nou, dat is dus gewoonweg een toppie spel. Nieuw concept.. beetje frisbie'en en trappen tegen anderen. Leuk voor vrijdagmiddag na werk :)
Dan nog aantal goede rally titels (CMR3, Champ. Rally van M$), Splinter Cell, Unreal de nieuwe... need I go on?

Maar het duurde inderdaad wel g-r-u-w-e-l-i-j-k lang voor de gameflow beetje op gang kwam zeg.... ding is notabene al een jaar oud bijna! Dat doen ze bij Sony beter.
Idd.. de hele flow is ook achterlijk.. zo vliegen de spellen momenteel met 1 (soms wel 2 ) releases per dag.. terwijl er eerst weken niets is geweest.. nfs6 is trouwens ook wel leuk voor de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splinter cell, die lijkt me heel erg tof :)

en momenteel silent hill 2, kvind persoonlijk dat de x-box nog niet echt leuke spellen heeft verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 21:30

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:28:
splinter cell, die lijkt me heel erg tof :)

en momenteel silent hill 2, kvind persoonlijk dat de x-box nog niet echt leuke spellen heeft verder
verder kijken. splinter cell demo zweeft trouwens ook al rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Thing net gespeeld en echt super! Spannend en graphische zeker top.

Het is nu echt moeilijk kiezen... maar het wachten is op Fable (project ego). En halo 2!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 30 september 2002 @ 20:16:
weet iemand wanneer unreal championship hier uitkomt want ik hoord iets van deze week al??? :?
Unreal Championship komt 15 November in nederland uit
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:45:
Phantasy Star Online komt echt alleen maar op de GC uit, tenzij hij door een ander bedrijf wordt uitgegeven want bij Infogrames (uitgever v/d GC versie) staat ie niet op de lijst
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 17:23:
Een game die ik spectaculair vind is een game die op 1 platform word uitgebracht en gewoon kwa gameplay en verhaal lang speelbaar is , er zijn zeker leuke games op de xbox maar games als ut championship komt ook op de pc geloof ik (of was dat nou ut 2 :? ) project ego ziet er idd leuk uit maar eerst zien dan geloven :)
en het blijft mijn mening ik vind dat er nog niet echt top games zijn naar mijn smaak (vandaar dat ik ook nog geen xbox gekocht heb)

maargoed ieder zijn smaak in games :)
Unreal Championship komt alleen maar op de Xbox
Is gewoon UT2003 alleen dan voor de Xbox
Ziet er ok uit en speelt lekker (voor een console FPS)

De reden waarom de ene persoon console A koopt en de andere B is vanwege zijn eigen smaak

Ik heb Halo gespeeld op de Xbox en ik vond het een kutspel terwijl andere spellen zoals Sega Soccer Slam met veel plezier heb gespeeld
En Splinter cell lijkt me ook een coole game

Maar de meeste spellen die ik leuk vinden zijn juist ports :)
THPS3, SSS en Soul Caliber 2 komen op alle consoles en die wil ik allemaal hebben

Voor de Xbox moet je kiezen als je van race games of FPS houd
Voor de GC moet je kiezen als je van aparte games houd
Voor de PS2 moet je kiezen als je van race games en bekende namen houd

Zo zie ik het en tuurlijk zijn er mensen die het er niet mee eens zijn, dat heb je overal mee maar daar reageer je niet op, of wel een verpest het voor allemaal

Wil je de leukste games hebben moet je alle 3 de consoles kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
ik moet verdo*$&!@ wel 8 spellen kopen tot eind 2002. Da's toch veel te duah man! :)

Kan iemand ons niet sponsoren? Het is tenslotte een soort verslaving. Sommige gemeentes geven verslaafden toch ook gratiz van die drugs? Nou, dat willen wij ook!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk alleen al naar:
- en meer......!!!!!

xbox only? fantasy star online is allang op de DC, en de gamecube versie komt nog eerder uit. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Kijk alleen al naar:
- splitter cell (xbox only) alleen dit jaar Xbox only
- Project ego (xbox only) Fable heet dat :P
- Nieuwe Devil May Cry (xbox only) d8 ps2 only hoor
- Soul Calliber (xbox only) LOL
- Fantasy Star online (xbox only) is al op de cube in Japan volgede week in de usa dus BULL
- en meer......!!!!!

Oke ten eerste vertouw nooit official magazines, die zijn niet te vertrouwen en zeggen alles om mensen over te halen een XBox te kopen (remember ''100 reasons to buyu an XBox'' of zoiets LOL)

En ten 2e... praat geen poep splinter cell is alleen in 2002 XBox-only de cube versie komt februari phantasy star is in japan voor de cube al uit ensoul calibu rmocht je willen dat ie XBox only was

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
xbox only=exclusive is eerste 3 maanden alleen ;)

xbox only kan hij tevens wel op de pc gelijk komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:57:
Fable (Project Ego) komt 15/09/03 pas :(

Splinter Cell komt 14/11/03 al :)
Ik heb de demo van Splinter Cell en die is koel!!!!!!
Echt leuk man!!!! Mooi level samen met de mooie moves!!!!
Jammer dat het maar 1 level is, maar je kan wel leuk sneaken, en gijzelaars nemen en info krijgen uit hun. Als Splinter Cell uitkomt ga ik hem meteen halen!!!!!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 23:21
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:53:
Voor de Xbox moet je kiezen als je van race games of FPS houd
Beetje onzin he.
Enige racespel die ik heb is Project Gotham Racing (gekregen van M$) en die speel ik ongeveer het minst.
Halo is m'n enige FPS game en die roelt natuurlijk hard :)

Als je op zoek bent naar een leuk spel moet je ook eens naar deathrow kijken. Ik heb 'm gisteren gekocht hij is echt heel wreed.
Tis een soort van sportspel in de toekomst, voor zover je nog van een sport kan spreken >:)
Je speelt met 2 teams tegen elkaar in een soort arena en in plaats van een bal is er een soort zwevende frisbee.. heel apart iig. Met die frisbee kun je oa scoren in het doel van de tegenstander, maar je kunt er ook voor kiezen om lekker op je tegenstander in te gaan hakken >:) D'r wordt redelijk (lees: veel) bij gescholden trouwens en het bloed vliegt lekker in het rond als je iemand neerschopt of slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
TheEvilCuber schreef op 19 oktober 2002 @ 12:26:
[...]

Oke ten eerste vertouw nooit official magazines, die zijn niet te vertrouwen en zeggen alles om mensen over te halen een XBox te kopen (remember ''100 reasons to buyu an XBox'' of zoiets LOL)
Das echt bullshit, de engelse OXM is wel degelijk zeer onafhankelijk, ik koop hem altijd en de reviews zijn gewoon super, als een spel niet goed is wordt het gewoon keihard de grond ingeboort, ja ook spellen van MS zelf.

Ik vind bladen als bijvoorbeeld de PU veel minder objectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Splinter Cell blijft gelukkig op de pc uitkomen hoor vrind!

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 27-09 07:34
Splinter Cell
NFSHP2
Colin Mcrea Rally 3.0

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 27-09 07:34
InZane schreef op 25 oktober 2002 @ 12:43:
[...]

Beetje onzin he.
Enige racespel die ik heb is Project Gotham Racing (gekregen van M$) en die speel ik ongeveer het minst.
Halo is m'n enige FPS game en die roelt natuurlijk hard :)

Als je op zoek bent naar een leuk spel moet je ook eens naar deathrow kijken. Ik heb 'm gisteren gekocht hij is echt heel wreed.
Tis een soort van sportspel in de toekomst, voor zover je nog van een sport kan spreken >:)
Je speelt met 2 teams tegen elkaar in een soort arena en in plaats van een bal is er een soort zwevende frisbee.. heel apart iig. Met die frisbee kun je oa scoren in het doel van de tegenstander, maar je kunt er ook voor kiezen om lekker op je tegenstander in te gaan hakken >:) D'r wordt redelijk (lees: veel) bij gescholden trouwens en het bloed vliegt lekker in het rond als je iemand neerschopt of slaat :)
lijkt een bietje op die zwaar ruk film, iets van teamsport ofzow :? Op DVD ooit es gezien, waar een paar van die losers op die vliegende skateboards vliegen en dan elkaar verrot schoppen en slaan en proberen ergens een bal oid in te krijgen :( Zwaar triest iig :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:31:
Nee, sorry. [xbox only] moet [xbox exclusief] zijn!!

Deze bovende komen alleen op de xbox!!!!!!!!!!!!!
Dit is ook waar Bill achter staat! Veel exclusiefe tietels! En geen poorts!
maar dat xbox only is ook weer een apart geval.
Dat xbox only geldt volgens mij maar voor een beperkte periode, ik meende 7 maanden ofzo.
Na die 7 maanden mogen de games op andere platformen uitkomen.
Want Halo komt toch ook op de pc uit? en daar staat duidelijk op XBOX only.

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
CMR3
Azurik
Halo
DOA3
LOTR
UTC

Verwijderd

Dead or Alive of UFC: Tapout

Verwijderd

Ik kan niet kiezen welk het beste Xbox spel is, dus geef ik er enkelen die ik héél erg goed vind:

Jet Set Radio Future
Halo
Project Gotham Racing
Gunvalkyrie
Hitman 2
Colin McRae Rally 3
Sega GT 2002

en natuurlijk komt daar waarschijnlijk Splinter Cell bij...

edit: ik snap niet waarom er zoveel Dead Or Alive 3 bijstaat.
Ok, het is het mooiste vechtspel dat er is, maar Virtua Fighter 4 is volgens velen (waaronder ik) nog altijd stukken beter qua gameplay hoor! Ik vind DoA3 zelfs inhoudelijk totaal niet leuk :(
Beetje onzin he.
Colin McRae Rally 3 is het beste rallyspel en het best op Xbox.
Sega GT 2002 is enorm goed.
Project Gotham ook, maar dat is misschien geen racer voor iedereen.
Op Gamecube vind je geen deftige racers en op Ps2 heb je F355 Challenge (die beter is op DC, ik heb de 2 versies) en natuurlijk de Gran Turismo's die meer minpunten (AI, te makkelijk -> saaie races, alle auto's hebben zelfde weggedrag) dan pluspunten (graphics) hebben.
Conclusie, als je racegames wil spelen dan ben je best met een Xbox.

Verwijderd

Hmm ik moet virtuafighter dan maar eens gaan checken.

Verwijderd

Virtua Fighter 4 is heel mooi voor een Ps2, maar is ook niet voor iedereen weggelegd.
VF4 is immers zeer technisch.

Verwijderd

shit...... ps2. Ik was al aan het zoeken voor de pc :| ahahha
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.