Toon posts:

OGC Aimbot voor Quake 3 Arena

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er is een aimbot :r uitgebracht voor Quake 3 Arena, een afgeleide van de befaamde OGC bot voor Counterstrike. Als je zoals ik huivert bij de gedachte dat de Q3A gameplay zou verneukt worden zoals met CS gebeurt is (headshot => beschuldigingen dat je cheat, nooit zeker weten of de andere speler cheat of niet,etc), gelieve dan de volgende petitie te tekenen en misschien komt er dan een nieuwe point release voor Q3A..

http://www.petitiononline.com/prid12/

Ook als je geen Quake (meer) speelt, gelieve dan toch de 10 seconden te nemen om effie te ondertekenen, je moet gewoon je naam en email adres zetten, geen lang form invullen ofzo. Dank bij voorbaat !

bosmeeuw

Verwijderd

Ahh erg lame :( /me gaat ff tekenen ookal speel ik het niet.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Bestaat al een maand :X Bekendheid == zorgwekkend. Je kunt geen server meer joinen of je komt dat ding tegen.

Verwijderd

Ik vraag me af of het zin heeft... Lijkt me toch niet dat de maker reageert op een petitie

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

helaas, kun je er nix tegen doen.
STEL er komt point release 1.32, komt er ook weer een nieuwe aimbot, die dan weer 'WEL' werkt.
Dan komt er weer point release 1.33, en komt er weer een nieuwe aimb..... etc. etc. etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Mja die was er al een tijdje, zelf speel ik trouwens geen Q3.
Maar wat wil je inhemelsnaam doen met een petitie ?
OGC laten stoppen ? :o

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:01
Hoe zit het dan met UT bijv. Daar zijn ook aimbots voor, maar er zijn, zover ik altijd heb begrepen, ook servers die dat uitschakelen. UTPure of CSHP ofzo. Is er ook zoiets voor Quake?

Mijn Home Cinema in aanbouw

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 13:56

WOmBaT

Nyaaa!!!

Het is niet te stoppen helaas :/ Speel het spel zelf niet, maar ik heb toch maar ff getekend :)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 08:09
ik kan er geen ruk van, maar ik ga mezelf niet verlagen door een aimbot te installen. hier kots ik op :r

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ShittyOldMan schreef op 31 juli 2002 @ 14:58:
Hoe zit het dan met UT bijv. Daar zijn ook aimbots voor, maar er zijn, zover ik altijd heb begrepen, ook servers die dat uitschakelen. UTPure of CSHP ofzo. Is er ook zoiets voor Quake?
Klopt, de aimbots die er voor UT gemaakt zijn of worden gemaakt komen geen van alleen meer door UTPure of CSHP heen gelukkig maar.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• SICK
  • Laatst online: 14-10 22:04
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:44:
Er is een aimbot :r uitgebracht voor Quake 3 Arena, een afgeleide van de befaamde OGC bot voor Counterstrike. Als je zoals ik huivert bij de gedachte dat de Q3A gameplay zou verneukt worden zoals met CS gebeurt is (headshot => beschuldigingen dat je cheat, nooit zeker weten of de andere speler cheat of niet,etc), gelieve dan de volgende petitie te tekenen en misschien komt er dan een nieuwe point release voor Q3A..

http://www.petitiononline.com/prid12/

Ook als je geen Quake (meer) speelt, gelieve dan toch de 10 seconden te nemen om effie te ondertekenen, je moet gewoon je naam en email adres zetten, geen lang form invullen ofzo. Dank bij voorbaat !

bosmeeuw
Hoeft niet meer ondertekent te worden want er is al een nieuwe PR aangekondigd 2 dagen terug

Verwijderd

Topicstarter
SICK schreef op 31 juli 2002 @ 17:08:
[...]

Hoeft niet meer ondertekent te worden want er is al een nieuwe PR aangekondigd 2 dagen terug
Ow da's cool, sorry voor de overbodige thread dan !

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:13
er is al lang sprake van een nieuwe point release hoor mensen!

edit:uhhh handig dat quickreply, maar moet voortaan wel de laatste post lezen :{

Verwijderd

Topicstarter
Heb je dan toevallig een link naar het bericht van ID ofzow ?
Pagina: 1