Nou mag ik nu die aantekeingen hebben met de nieuwe regels, en rekining houden met de nederlandse wet?
Zo niet, hoe lang moeten we dan nog wachten???
Zo niet, hoe lang moeten we dan nog wachten???
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Virussen? Scan ze hier!
Nope, daar is al eens een hele lange discussie over geweest. Dat mag niet zomaar, het had iets te maken met de Wet Berscherming Persoonsgegevens, waardoor je recht op inzage had. De details zou je in die thread ff moeten opzoeken.Het is HUN forum waar jij als GAST komt, dus mogen ze volgens mij best aantekeningen zetten bij users..
Virussen? Scan ze hier!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Mja.. zou kunnen.. maar als je het in je algemen overeenkomst zet dat ze er mee akkoord gaan als je je inschrijft, kunnen nieuwe users je iig nix meer maken..wildhagen schreef op 31 juli 2002 @ 14:43:
[...]
Nope, daar is al eens een hele lange discussie over geweest. Dat mag niet zomaar, het had iets te maken met de Wet Berscherming Persoonsgegevens, waardoor je recht op inzage had. De details zou je in die thread ff moeten opzoeken.
In de Wet Bescherming Persoonsgegevens staat dat ik de bij GoT over mij (persoonlijk) geregistreerde gegevens mag inzien.Verder geldt de nederlandse wet, waar van toepasing, ook op Gathering of Tweakers.net.
Afgeleid van een stukje over een studenten-administratie, die ook met de wet te maken heeft.Recht op inzage
Elke geregistreerde kan om een volledig overzicht vragen van "hem betreffende persoonsgegevens". Aan zo'n verzoek moet binnen een maand door de beheerder van de desbetreffende administratie voldaan worden. Met opgave van een (gegronde) reden kan ook mondelinge informatie aan de geregistreerde worden gegeven. Weigering van een verzoek om inzage is alleen mogelijk op grond van "gewichtige belangen van anderen dan de verzoeker (De gebruiker), de houder (GoT) daaronder begrepen."
[ Voor 0% gewijzigd door Renegade op 31-07-2002 14:57 . Reden: React parsed een slash teveel in de urrel :{ ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Inderdaad, die thread bedoelde ik.Renegade schreef op 31 juli 2002 @ 14:56:
Volgens mij refereren jullie naar GoT, de gebruikersgegevens en de wet. als ik me niet vergis
Virussen? Scan ze hier!
Hoe kom je tot die conclusie dan? Dat staat namelijk nergens in de wet.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 15:07:
En dan nog wel Kosteloos ook.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Oh, dan moet jij je huiswerk nog eens eventjes dunnetjes overdoen (WPB eens nalezen):)Aeacos schreef op 31 juli 2002 @ 15:07:
Ja dat kan zijn maar er staat nu in de FAQ dat dit forum zich houd aan de nederlandse wet, dus heb ik cru gezien nu het recht om die persoonsgegevens in te zien. En heeft GoT de plicht om mij die te laten inzien. En dan nog wel Kosteloos ook.
Wat is hun nut om er duizenden euro's voor te vragen?Renegade schreef op 31 juli 2002 @ 15:25:
[...]
Hoe kom je tot die conclusie dan? Dat staat namelijk nergens in de wet.
Verwijderd
Lees jij eerst het oorspronkelijke artikel nog maar eens.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 15:31:
AECOS: het zou zo zijn, ware het niet dat het geen officiele persoonsgegevens zijn aangezien er geen officiele -wettelijke- personeelsgegevens door jou zijn ingevuld....
Virussen? Scan ze hier!
Goh,Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 15:31:
AECOS: het zou zo zijn, ware het niet dat het geen officiele persoonsgegevens zijn aangezien er geen officiele -wettelijke- personeelsgegevens door jou zijn ingevuld....
Hmmm, ik vraag me af ofdat mijn naam+geboortedatum daar onder zouden vallenArtikel 1
In deze wet en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder:
a. persoonsgegeven: elk gegeven betreffende een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon;
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq