samenwerking gezocht voor embedded PC mp3 DJ systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:56
Hoi,

ik ben voor een embedded PC mp3 DJ systeem op zoek naar mensen die willen samenwerken. Tis geen commercieel project, meer DIY, in 1e instantie voor eigen gebruik. Ben vnl. op zoek naar mensen met ervaring op het gebied van audio DSP programmeren, en mensen die hardware interfaces (knoppen, sliders, display etc.)kunnen maken en de koppeling naar de software kunnen coden..(rs232)

als je interesse hebt mail ff naar olaf@expansions.nl

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 09:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Even een vraagje: wat ben je van plan om zelf te doen :?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 23:58

Skef

Ik scheer.me

[off-topic]
Op deze manier met een "projectje" beginnen kan gunstig zijn, mits andere tweakers het idee oppikken / er zelf iets in zien, en dus mee willen denken. Zo ben ik ook ooit een projectje begonnen, en daar zijn we nu nog mee bezig...
[/off-topic]

Ik zou ook een soort post als dit in P&W zetten, en in NOS... Als je het embedded wilt gaan maken kom je al gauw op Linux uit (of je moet met XP-embedded gaan werken), en voor de programmeurs moet je in P&W zijn...

Tipje: Denk je idee iets beter uit, en laat anderen hier mee "brainstormen" over features / specificaties e.d. Zo kun je samen tot een goed idee komen, en dan zijn er altijd wel mensen die dit weer willen uitwerken! SucceS!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• coen3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Je hebt niet perse een Embedded OS nodig, gewoon een microcontroller (8051 of iets dergelijks) die alles aan kan sturen en een C-compiler hiervoor. Veel embedded systemen werken gewoon zonder OS. Of je moet het op een PC-achtige omgeving willen draaien?

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:56
idee is al goed uitgewerkt....maar lijkt me niet handig om het tot in de details hier te posten...vandaar: bij interesse, emailen
thanx voor de replies.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

faq "policy" #spam

Is dit duidelijk genoeg ? En één topic is meer dan afdoende hoor :)

Misschien is het handig overnieuw te beginnen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq :)

Slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.