Die panasonic ondersteund inderdaad veel, en lees ook op vcd dat ie regiovrij te maken is, maar kan niet vinden hoe het gedaan moet worden... Weet iemand of het echt te doen is?
geen idee. je kan ff kijken op www.dvdforum.nl
misschien dat daar info staat...
misschien dat daar info staat...
Nope staat niks, maar bedankt voor de tip.
Ik las hier dat bij de Makro een speler voor 99 EUR ex. te koop is, dus ik erheen; hebben ze de speler uit de aanbieding vervangen door een andere die GEEN vcd's kan afspelen. De Lenco DVD-12 uit de aanbieding kan het wel, de 05 die er nu staat NIET. Ohja, volgens Kijkshop weer wel (maar dat is dus niet waar)
edit:
Correctie: wel vcd, geen s-vcd
Correctie: wel vcd, geen s-vcd
[ Voor 0% gewijzigd door AntiChris op 27-08-2002 00:00 . Reden: Erratum ]
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Die vestel(ik heb zelf de 2216) is echt een perfect ding. Ik heb hem vandaag gehaald bij de MM en ik ben zwaar onder de indruk.MR_WAZOO schreef op 06 augustus 2002 @ 23:17:
ik heb een vestel dvd2300 van mediamarkt, en dat ding werkt perfect...:D
Vooral het feit dat voor alle boxen(5.1) een aparte aansluiting te vinden is(tulpstekkers) gaf bij mij de doorslag. Ik heb hier een creative sub(voormalig aan de computer gehangen) met 4 satellieten(boxjes). Niet echt High quality dus maar genoeg om surround sound te benaderen, beter dan nog eens 200Euro uit te geven aan een surround set. Doordat al die stekkers appart zijn kon ik met een paar verlooppluggen die sub aansluiten. Echt ideaal, vooral omdat die sub mij toendertijd 65Euro had gekost bij funprice.
Verwijderd
nadeel is alleen dat die set van jouw waarschijnlijk analoog is en de dvd digitaal waardoor het geluid niet helemaal tot z'n recht komt.
ik denk dat ik de toshiba 220 e in utrecht ga halen voor 250 euro.(regiovrij)
heeft de topicstarter al wat gevonden???
heeft de topicstarter al wat gevonden???
offtopic:
sorry voor het kickje; heb ff een topic met euro-teken in de titel nodig in de active topics voor nader onderzoek....
sorry voor het kickje; heb ff een topic met euro-teken in de titel nodig in de active topics voor nader onderzoek....
Intentionally left blank
ondanks dat de toshiba 220e beter getest wordt vindt ik het de panasonic rv-32 wel een puik dvd-speletje. ook audio klinkt er bloedzuiver door! hij staat in verbinding met een optische kabel op een panasonic dts receiver. op videogebied ondersteunt ie ook bijna alles, (s)vcd, dvd-r(w), cd-r(w), en echt een fantastiche mp3 playback en besturing. kan m'n cyberhome echt niet aan tippen! inlezen duurt alleen een paar seconden (ook audio) maar tussen skippen zit een sec. 2. ,voor mij geen nadeel. goeie afstandbediening, RGB signaal, mooi plat disign. leuk dimmend effect in het display (welcome to dvd world, goodbye
), kortom een heel leuk apperaat. ik zou daar voor gaan ipv. tosschiba, steek je ook weer 50 euro in je zak! sorry ik had in dit topic eerder vermeld dat de toshiba 180 E was, maar ik bedoel 180 pond.
nou, dankjewel. heb ik eindelijk mijn keuze gemaakt, moet jij het weer verpesten voor mij

nee, ik ga nog ff kijken naar de rv-32, had hem gezien bij de mm en was een leuk ding, maar regiovrij maken is een probleem, of heb jij 'm regio vrij???
is je forum nog steeds leeg btw
nee, ik ga nog ff kijken naar de rv-32, had hem gezien bij de mm en was een leuk ding, maar regiovrij maken is een probleem, of heb jij 'm regio vrij???
is je forum nog steeds leeg btw
ok, ben eruit heb de 220 van toshiba besteld, regiovrij voor 249 euro.
moet nog ff wachten, want de zilveren was op...
moet nog ff wachten, want de zilveren was op...
Verwijderd
Door Oscar28 - Saturday 24 August 2002 12:02
Ben bij mediamarkt Groningen geweest en Grundig Xenaro GDP 5100 €299,- !!!!
Ga mij nu dus maar es beraden over welke het dan wordt....
je hebt gelijk ik ben ff bij adam geweest maar daar stond ie niet (meer) voor die prijs....
is jammer want is prima dvd speler
anders een O2 abbonement nemen krijg je hem kado.....
http://shop.o2.nl/infoinc.php3?artnr=99.941
Ben bij mediamarkt Groningen geweest en Grundig Xenaro GDP 5100 €299,- !!!!
Ga mij nu dus maar es beraden over welke het dan wordt....
je hebt gelijk ik ben ff bij adam geweest maar daar stond ie niet (meer) voor die prijs....
is jammer want is prima dvd speler
anders een O2 abbonement nemen krijg je hem kado.....
http://shop.o2.nl/infoinc.php3?artnr=99.941
Bij de Makro is nu een dvd-spelertje in de aanbieding:
is dit wat?? of is het werkelijk niets....Lenco DVD-12S
Voor weergave van DVD-video, audio-CD-MP3, CD-R en CD-RW
Ingebouwde Dolby Digital AC 3 decoder
Slimline
Regiovrij
2 jaar garantie
99.- (117.81 incl.)
Regiovrij 2 jaar garantie
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
heb de toshiba, bevalt prima.
de enige maar is dat het heel irri is om bij dvd's die alleen een nederlandse ondertiteling hebben, deze uit te zetten.
ik heb bv lost in space met nl subs, en dan moet je de film starten, stoppen, subs aan zetten, uit zetten, en dan werkt alles.
maar, dat ligt niet aan speler maar de dvd's
de enige maar is dat het heel irri is om bij dvd's die alleen een nederlandse ondertiteling hebben, deze uit te zetten.
ik heb bv lost in space met nl subs, en dan moet je de film starten, stoppen, subs aan zetten, uit zetten, en dan werkt alles.
maar, dat ligt niet aan speler maar de dvd's
Maar heb je die speler nu zelf? En zoja, heb je hem regiovrij kunnen krijgen en wat kost ie nu? Want goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is op internet voor €199 ex verzendkosten....duncanvdlinden schreef op 28 augustus 2002 @ 18:11:
ondanks dat de toshiba 220e beter getest wordt vindt ik het de panasonic rv-32 wel een puik dvd-speletje. ook audio klinkt er bloedzuiver door! hij staat in verbinding met een optische kabel op een panasonic dts receiver. op videogebied ondersteunt ie ook bijna alles, (s)vcd, dvd-r(w), cd-r(w), en echt een fantastiche mp3 playback en besturing. kan m'n cyberhome echt niet aan tippen! inlezen duurt alleen een paar seconden (ook audio) maar tussen skippen zit een sec. 2. ,voor mij geen nadeel. goeie afstandbediening, RGB signaal, mooi plat disign. leuk dimmend effect in het display (welcome to dvd world, goodbye), kortom een heel leuk apperaat. ik zou daar voor gaan ipv. tosschiba, steek je ook weer 50 euro in je zak! sorry ik had in dit topic eerder vermeld dat de toshiba 180 E was, maar ik bedoel 180 pond.
Ik kan nu een philips dvd 712 krijgen voor €170 Zou dat een goede optie zijn? Of kan ik toch beter voor zo'n panasonic gaan?
Ik heb de Grundig Xenaro 5100 nu al zo'n 3 maanden (gratis bij o2 abbo) en hij bevalt nog steeds perfect! Mooi grafisch menu, alle (s)vcds die ik download speelt ie zonder problemen af en makkelijk via het menu regio vrij te maken...
Zowel mn PS2 als de Grundig hangen nu via RGB aan mn TV, en ik zie eigenlijk geen kwaliteitsverschil... De PS2 wordt nu alleen nog maar gebruikt voor spellen, de Grundig is gewoon lekker makkelijk in t gebruik om snel n filmpje te kijken. Alleen zou ik er nooit 300 euro voor betalen, doe mij dan maar een Xbox erbij
Zowel mn PS2 als de Grundig hangen nu via RGB aan mn TV, en ik zie eigenlijk geen kwaliteitsverschil... De PS2 wordt nu alleen nog maar gebruikt voor spellen, de Grundig is gewoon lekker makkelijk in t gebruik om snel n filmpje te kijken. Alleen zou ik er nooit 300 euro voor betalen, doe mij dan maar een Xbox erbij
ja, maar die is dus een beetje duur, €299,- Iets boven budget......
Bij de Mediamarkt verkopen ze een DVD/VideoCD/MP3 etc player voor €99,-
Regio vrij ! MET Scartkabel en afstandbediening !
Verwijderd
En 2 jaar garantiefulgore schreef op 16 september 2002 @ 01:18:
Bij de Mediamarkt verkopen ze een DVD/VideoCD/MP3 etc player voor €99,-
Heb net MM Leeuwarden gebeld, hun goedkoopste DVDspeler was de Cyberhome 302, en die was daar 179 euro!??? Volgens hun zijn de prijzen van alle MM zaken niet gelijk!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"