DVD voor ± €150,-

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik ben op zoek naar een regiovrije dvd speler voor ongveer €150,- Dat is niet veel geld, weet ik, maar moet toch kunnen? Ik zag al een advertentie van mediamarkt voor een Sony voor €169,- en regiovrij.

Hij hoeft geen mp3's af te kunnen spelen, maar zou wel leuk zijn. Verder digitale uitgang, liefst optisch, en hij moet svcd's af kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 10:56

Boss

+1 Overgewaardeerd

nou, dan heb je ' em gevonden, toch :) ?
Of is die € 19 extra al te duur?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.vcdhelp.com en dan de DVD database met je voorkeuren invullen....

met de gegevens die je bovenstaand opgaf:

http://www.vcdhelp.com/dv...arch&mp3=1&Submit2=Search

242 Hits........

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 13:57 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.kieskeurig.nl/...skeurig.nsf/document/dvd2

-in gebruikers ervaringen kijken of hij regio vrij is.

Ik zoek iet wat bij de "dealer om de hoek" te koop, niet via internet. (garantie enzo). Mocht je iets vinden dat ook nog macrovision vrij is laat het dan s.v.p weten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
aldi heeft er eentje binnekort, een medion, kan wel mp3 afspelen, weet niet of ie regiovrij is, ga ik zo ff kijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:53
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/70

Staan zat die aan je eisen voldoen :)

en als je op http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php kijkt kun je zo zien welke speler wat kan en hoe/offie regiovrij te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

goekkoopste zover die ik gevonden:
hitecker 1120 bij block.nl voor euro 139. regio vrij.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je in de buurt v/d duitse grens woont, dan zou ik eens naar DLD crossen.
DVD spelers zijn veel goedkoper daar. Je hebt daar dvd spelers met veel features voor ong 115€

Add: wtf geen pleuro teken ? Als bericht verzonden wordt maakt ie er ineens iets anders van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor ong 115€
dat is hoeveel in euro's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Bij de mediamarkt hebben ze nog wel goedkoperen ook..

edit:

Typen is moeilijk :)

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:52:
[...]

dat is hoeveel in euro's ?
115, die andere shit zet het forum erachter :(
had dus moeten staan: 115(euro teken hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MM hadden ze er 1 van 99 Euro, doet het hier perfect, geen idee of ze die nog hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Boss schreef op 31 juli 2002 @ 13:49:
nou, dan heb je ' em gevonden, toch :) ?
Of is die € 19 extra al te duur?
Ik woon niet echt in de buurt van een mediamarkt, woon in Elst, bij Arnhem. Dus das dik een uur rijden. Beetje zonde van benzine en tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een HITEKER BI600E (standaard regiovrij) voor +/- EUR150, een HITEKER 1120 (nog niet regiovrij, wel mooier uiterlijk) voor +/- EUR140 of een DAEWOO 5000MP3 (nog niet regiovrij) voor +/- EUR130. Alledrie zijn ze regiovrij te maken. De BI600E die ik heb was een jaar geleden EUR180 en heeft GEEN macrovision, is regiovrij, twee scarts, composite video & S-video uitgang, digital coaxial out en is een prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die daewoo's zijn makkelijk regio vrij te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mooie Waitec DVD Speler in de Aanbieding voor je... voor 160,- speelt mp3,svcd,

http://www.waitec.com/df-dvdworld.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou okkie noem maar eens een winkel met een voordeur die een Hiteker BI600E aan mij kan verkopen, dan ga ikm daar halen, vanwege macrovision eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-09 22:12
Heb zelf zeer goede ervaring met Cyberhome L-528. Was ongeveer €145,-. Prima beeld, DD-decoder en MP3 speler (ook al is dat geluid matig).
Speelt alles goed af en is regio-vrij. Blijft nooit hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
veldmuis schreef op 31 juli 2002 @ 13:53:
aldi heeft er eentje binnekort, een medion, kan wel mp3 afspelen, weet niet of ie regiovrij is, ga ik zo ff kijken :Y)
Das volgens mij gewoon dezelfde als dat Cybercom ding van € 99,- bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Ikzelf heb een MUSTEK DVD-520 gekocht voor +-150€ , maar het nieuwere model is al goedkoper te krijgen . Zijn erg goede en stevige spelers , met een hoop functies en een mooi design . Ik raad em je ten volle aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:47

tozzke

aka tozzert

doe jezelf een plezier en koop GEEN Sony (iig geen goedkope van dit merk)

veel problemen van gehoord/ervaren, zeker wat (S)VCD's betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Misschien een idee: Bij de makro hadden ze een Kenwood DVD speler; voor 129 euro's (incl. btw).

Verkrijgbaar in 2 kleuren en ik dacht uit de 4.... serie; regiovrij zal ie niet zijn. Maar je bent er wel beter mee af dan een el-cheapo geval....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ik lees hier vooral mensen die zeggen dat ik mustek of cyberhome, of hiteker moet nemen. Zijn die spelers beter dan de merk spelers van philips/kenwood/sony enz... van die prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ik kick hem ff voor mijn laatste vraag:

"Ik lees hier vooral mensen die zeggen dat ik mustek of cyberhome, of hiteker moet nemen. Zijn die spelers beter dan de merk spelers van philips/kenwood/sony enz... van die prijzen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Laatst online: 03-01 19:40
Mustuk, cyberhome = bah.....

el-cheapo gevalletjes..... kunnen veel maar stellen niets voor..... Dan zou ik liever voor die Kenwood bij de makro gaan. En goedkoper én een merk....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26

mno

Jivecar schreef op 06 augustus 2002 @ 19:20:
el-cheapo gevalletjes..... kunnen veel maar stellen niets voor..... Dan zou ik liever voor die Kenwood bij de makro gaan. En goedkoper én een merk....
Mijn ervaring is dat je niet blind op een merk af moet gaan. Ik heb zelf een Philips en een Pioneer gehad en die bevielen me beide niet. Heb nu een Daewoo en die bevalt me pas goed.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
ik heb een vestel dvd2300 van mediamarkt, en dat ding werkt perfect...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

veldmuis schreef op 31 juli 2002 @ 13:53:
Vanaf vandaag heeft de Aldi DVD-spelers voor ¤169,- niet regiovrij
- met ingebouwde Dolby Digital Decoder
- digitale videobewerking en
DVD/audio bewerking
- met regionaalcode 2
- kinderbeveiliging
- onscreen-display
- multifunctionele display
- diverse aansluitmogelijkheden
- PAL/NISC, CD-R/CD-RW en
MP3-CD compatible
- inclusief Euro-scart verbindingskabel
en multifunctionele afstandsbediening
(incl. batterijen)
- 5.1-kanaaluitgang
- euro-scart uitgang
per stuk
¤169.-
incl. 3.- verwijderingskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Oscar28 schreef op 06 augustus 2002 @ 13:06:

"Ik lees hier vooral mensen die zeggen dat ik mustek of cyberhome, of hiteker moet nemen. Zijn die spelers beter dan de merk spelers van philips/kenwood/sony enz... van die prijzen?"
Beter? Nee, dat niet. Overigens wil ik daarmee niet direct zeggen dat ze slechter zijn. Hou er echter wel rekening mee dat kwaliteit betaald moet worden. Een Cyberhome van 200 euro die meer kan dan een Pioneer van 500 euro? Tja, dat moet je ergens in terugvinden. En dat vindt je ook meestal terug in bijvoorbeeld de afwerking en hoe solide de apparaten aanvoelen. Soms ook in de beeldkwaliteit, maar voor alles geld: you get what you pay for.

Nadeel van de goedkopere merken zou de garantieafhandeling kunnen zijn. Bij een Philips breng je het ding gewoon langs bij een servicecenter. Een Cyberhome moet wellicht eerst naar de importeur worden gestuurd, die hem misschien wel weer doorstuurt naar Duitsland (or where ever).

Ik moet zeggen dat ik (na twee jaar) nog steeds geen spijt heb van de aanschaf van m'n Yamakawa (ook zo'n merk). Werkt nog steeds, geeft goed beeld en geluid (goed genoeg voor mij, iig) en kan bijna alles (zelfs macrovision uitschakelen...). Dat ding kostte toen nog wel veel, als je het vergelijkt met de prijzen van nu...

Maar als je in Elst woont is het toch ook geen probleem om even naar Duitsland te rijden, zoals Killer_ace dat al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat niet, maar voor diezelfde prijs hebben ze meer te bieden dan bijv. een Sony en waarschijnlijk is het binnenwerk van die goedkope spelers allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Maar bij die merken betaal je absoluut niet voor de naam, dus zou dat toch weer argument zijn dat spelers van dezelfde prijs van no-names beter zijn.

Trouwens mediamarkt is inmiddels wel een optie geworden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

voor € 180 heb je er bij de BLOKKER een met 5 dvd´s en speelt alles ook mp3 maar is niet regiovrij.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

of voor 119 bij de blokker.. wel regiovrij ik heb hem net gehaald en ben er erg tevreden over..
hij ondersteund echt alles EN regiovrij

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken iemand die heeeft laats een dvd speler gekocht voor 169 EU bij de expert. regiovrij svcd en al die andere shit ondersteunt het.

ben alleen het merk vergete :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de Mustek DVD-V560 besteld a 129 euro.

zie test : http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8613055.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op http://www.funcomputer.de voor de mustek

Test op http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8613055.html

Ik ga voor de Mustek DVD-V560 Oscar28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Zou je kunnen melden of de regiovrij-hack werkt die op de site van chip-online staat aangegeven?

En heeft ie nu wel of niet een optische uitgang? Want op chip-online staat het wel, maar het wordt niet genoemd op de muistek site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
nee, maar wel goedkoper, en bieden meer opties voor minder geld, de beeldkwaliteit zal niet beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
KillerAce_NL schreef op 31 juli 2002 @ 14:27:
Als je in de buurt v/d duitse grens woont, dan zou ik eens naar DLD crossen.
DVD spelers zijn veel goedkoper daar. Je hebt daar dvd spelers met veel features voor ong 115€

Add: wtf geen pleuro teken ? Als bericht verzonden wordt maakt ie er ineens iets anders van?
ik woon vanaf volgende week in Enschede, is dat in de buurt van een winkel in DLD waar goedkope dvd-spelers verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Laatst online: 02-09 10:41
arjandijk schreef op 10 augustus 2002 @ 22:26:
[...]

ik woon vanaf volgende week in Enschede, is dat in de buurt van een winkel in DLD waar goedkope dvd-spelers verkocht worden?
je kan naar de media markt in Nordhorn gaan

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit dus ik kick het topic ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Oscar28 schreef op 14 augustus 2002 @ 12:00:
Ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit dus ik kick het topic ff....
ik zou als jou was deze nemen: http://www.kieskeurig.nl/...6BDD00465A9E?opendocument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik zit momenteel ook heel erg te twijfelen over welke dvd-speler ik moet kopen. Mijn keuze ligt momenteel tussen de hiteker 1120/1200, deze is erg goedkoop (ongeveer €150) en speelt alles. Een kennis heeft de 1200 en hij is erg tevreden over. En de andere is de panasonic RV32, deze heeft zeer goede mp3 afspeelmogelijkheden en is een merkspeler. Ik weet niet of hij alles speelt, en of hij regiovrij is. Hij is trouwens wel iets duurder, €199.

Weet iemand het verschil tussen de hiteker 1120 en de 1200? En is er iemand met ervaring wat betreft de panasonic?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ViNcE schreef op 14 augustus 2002 @ 13:27:
Ik zit momenteel ook heel erg te twijfelen over welke dvd-speler ik moet kopen. Mijn keuze ligt momenteel tussen de hiteker 1120/1200, deze is erg goedkoop (ongeveer €150) en speelt alles. Een kennis heeft de 1200 en hij is erg tevreden over. En de andere is de panasonic RV32, deze heeft zeer goede mp3 afspeelmogelijkheden en is een merkspeler. Ik weet niet of hij alles speelt, en of hij regiovrij is. Hij is trouwens wel iets duurder, €199.

Weet iemand het verschil tussen de hiteker 1120 en de 1200? En is er iemand met ervaring wat betreft de panasonic?
kijk eens op kieskeurig.nl zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

marteltor schreef op 14 augustus 2002 @ 13:30:
[...]

kijk eens op kieskeurig.nl zou ik zeggen :)
Heb ik gedaan, helaas is er niemand die het over regiovrij heeft. VCD en SVCD is niet zo'n probleem, maar regiovrij is een must. Daarom wordt het denk ik toch een hiteker...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Kieskeurig is niet echt de beste site vind ik zelf. Als je ziet wat voor belachelijk hoge cijfers de producten krijgen. Iedereen geeft zijn eigen product een 10, wat vaak nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter is een groot woord, maar ikzelf heb erg veel plezier van de Cyberhome... en vooral prijs kwaliteit verhouding is dan erg gunstig... vooral dat deze ook mp3's speelt, vcd en svcd's, en regiovrij !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8616338.html

Maar als je dat dan weer leest is de beeldkwaliteit van cyberhome echt bagger. Dus vertrouw ik de andere cyberhomes ook niet ceht meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Oscar28 schreef op 14 augustus 2002 @ 14:11:
http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8616338.html

Maar als je dat dan weer leest is de beeldkwaliteit van cyberhome echt bagger. Dus vertrouw ik de andere cyberhomes ook niet ceht meer...
die cyberhome is op kieskeurig ook lager beoordeelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 10-08 23:35
Heb hier nog een goede DVD-speler voor je liggen...noggeen 5 maanden oud dus nog 7 maanden garantie erop.
MSN:dennisenmaria@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Wat voor dvd? Regiovrij en optische uitgang? En wat voor prijs?

Ik kreeg net ook mailtje van mediamarkt om te vragen welke dvd-spelers zij hebben die aan mijn "eisen" voldoen. Ik ken alleen de cyberhome ad-l 528, en die is volgens chip online slecht, de andere twee ken ik niet en staan zelfs niet op kieskeurig. Wie kent ze?
Dit zijn ze:
H&B DVD 5415
Cat DV 922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Oscar, doe niet moeilijk.
Deawoo is simpel reg. vrij te maken (30 secs cd'tje erin, nieuwe firmware erop en klaar).
Pioneer is nog simpeler, pioneer is wel iets duurder, maar je hebt wel de kwaliteit van een merk dvd speler, en reg. code vrij maken is een klein chipje in de servicepoort van het apparaat duwen.

Deawoo kost 129 euro bij MM (119 dvd player, 10 euro reg vrij)
Pioneer ben je helaas iets duurder uit + iets van 40 euro voor die chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedrijven als Philips leveren geen junk en voor 150 kun je gewoon geen goede kopen. Het lijkt leuk zo'n goedkope DVD, maar als je hem gaat gebruiken zul je er snel achter komen dat de beeldkwaliteit een stuk slechter is dan een echt merk. Aangezien die dingen jaren mee gaan raad ik je gewoon aan om een goede te kopen die iets duurder is. Voor ronde de 200-250 euro kun je al een erg goede Philips krijgen via het internet (in de winkel natuurlijk ongeveer 20% duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of neem een grundig

XENARO
GDP 5100

Digitale uitgang (coaxiaal) voor Dolby Digital AC3, MPEG 2, PCM en DTS. audio output: Dolby Prologic, stereo. 2-Laser concept. Weergave: DVD-video, DVD-R, Video CD 2.0, Super Video CD, MPEG 2, audio CD, CD-R, CD-RW, CD-MP3. Virtual Surround Sound. . Afmetingen DVD bxhxd ca.: 36 x 7.3 x 24.6 cm. Kleur: zwart, procon zilver.

werkt prima is zelf regiovrij te maken door code in te voeren
en kost nu zo'n 189 euro bij media markt en ik dacht ook bij modern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Wat voor dvd? Regiovrij en optische uitgang? En wat voor prijs?
Het is een Philips DVD 612, speelt geen MP3 af en is niet regiovrij (wel te maken denk ik).
De prijs is klein als je een student bent :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
TheBoneCollector schreef op 14 augustus 2002 @ 20:33:
[...]

Het is een Philips DVD 612, speelt geen MP3 af en is niet regiovrij (wel te maken denk ik).
De prijs is klein als je een student bent :7
speelt cdr en cdrw en svcd en vcd?

• TheBoneCollector
Jah dat speelt ie allemaal perfect af !

Heeft een dubbele lens voor beeld stabiliteit....kijk anders even op Internet voor de specs....

Als je interesse hebt kan je me ff mailen op amdxp1800@quicknet.nl

* Sorry modjes dat dit nu op V&A begint te lijken }) *

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:21:
of neem een grundig

XENARO
GDP 5100

Digitale uitgang (coaxiaal) voor Dolby Digital AC3, MPEG 2, PCM en DTS. audio output: Dolby Prologic, stereo. 2-Laser concept. Weergave: DVD-video, DVD-R, Video CD 2.0, Super Video CD, MPEG 2, audio CD, CD-R, CD-RW, CD-MP3. Virtual Surround Sound. . Afmetingen DVD bxhxd ca.: 36 x 7.3 x 24.6 cm. Kleur: zwart, procon zilver.

werkt prima is zelf regiovrij te maken door code in te voeren
en kost nu zo'n 189 euro bij media markt en ik dacht ook bij modern.
Klinkt goed! Uiteraard iets boven mijn budget, maar dat heb ik altijd |:( en bij chip-online goed getest, ik dacht ook dat ie veel duurder was, daar stond ie namelijk voor €330,-
Heb inmiddels ook topic geopend om te vragen of ik gewoon 2 apparaten op 1 coax inganag kan aansluiten, want als dat kan lijkt het mij een goede speler :)

Verwijderd

marteltor schreef op 14 augustus 2002 @ 23:59:
[...]

speelt cdr en cdrw en svcd en vcd?
Geen idee hoe dat zit met de 612, de 612S wel. Een paar maanden terug gekocht bij de Mediamarkt voor 213 euro.

Verwijderd

Klinkt goed! Uiteraard iets boven mijn budget, maar dat heb ik altijd en bij chip-online goed getest, ik dacht ook dat ie veel duurder was, daar stond ie namelijk voor €330,-
Heb inmiddels ook topic geopend om te vragen of ik gewoon 2 apparaten op 1 coax inganag kan aansluiten, want als dat kan lijkt het mij een goede speler

klopt was eerst zelfs 400 euro maar die prijzen zakken snel.
bevalt mij prima als dvd speler en wordt vaak als goed /zeer goed in deze prijsklasse geteszt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:56:
[...]

Geen idee hoe dat zit met de 612, de 612S wel. Een paar maanden terug gekocht bij de Mediamarkt voor 213 euro.
Het verschil tussen de 612 en de 612S is dat de S zilverkleurig is, en hij doet idd CD-RW, SVCD en VCD enzo, maar geen MP3. De (iets duurdere) 622 doet dat wel afaik.
Zelf heb ik een 620 waar ik zeer tevreden mee ben, en het voordeel heeft dat ie NTSC=>PAL conversie doet (mijn TV ondersteund geen NTSC, dus als ik anders een NTSC SVCD speel, krijg ik zwart/wit beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus het probleem met budgetspelers. De specs kunnen wel leuk zijn, maar je kunt een TV/Audio/DVD niet vergelijken op basis van specs!! Je kan een DVD hebben die alles aankan zelfs SACD, maar als het beeld niet om aan te zien is heb je er niks aan. Koop dan een goede voor 100 Euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
JVC XV-S302: 200 euro... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/1232de916ca6f5c9c125684e002cc865/f0a78b3857849ecec1256b9f00539e30
Is die wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
XENARO
GDP 5100

Het was voor mij geen vereiste, maar daar hij toch mp3 afspeelt. Gaat dat een beetje makkelijk en is het allemaal ook te doen zonder dat je het scherm van je tv hoeft te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mp3 zal je toch de tv aan moeten hebben om eventueel mappen te openen en je nummers te kiezen of je moet weten welk nummers er in welke volgorde opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie test:
http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8613055.html

Ik heb de 'TestSieger' gekocht. Best tevreden. Alleen zie : Tik-probleem met 100hz TV en DVD speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:24:
voor mp3 zal je toch de tv aan moeten hebben om eventueel mappen te openen en je nummers te kiezen of je moet weten welk nummers er in welke volgorde opstaat.
En als je "gewoon" (alleen) playlists in de root zet? Dan kun je die toch laten spelen of niet?

En weet je trouwens zeker dat ie €189,- is bij MM? Want op internet vind je hem niet goedkoper dan zo'n €250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch allemaal één pot nat??

Wij hebben yukai v520 dvd spelers voor 149 euro en die komen uit de mustek fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
op marktplaats bieden ze die cyberhome voor 2x de nieuwprijs aan :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeker geen pot nat. Je kunt een DVD niet puur kwalificeren op basis van de specs. Het gaat om de beeldkwaliteit en die kan heel erg verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Ik ben ook op zoek naar een DVD van +/- €150. Bij de Makro hebben ze nu de Lenco DVD 12-S voor €105 en de Samsung DVD S224 voor €160.
Heeft iemand ervaring met deze twee apparaten?
Ik zat zelf ook te denken aan de Mustek DV560, aangezien die ook €150 kost en erg goed werd bevonden in de Chip.de test.

Wie helpt mij op weg?

edit:

Ik heb inmiddels de JVC XVS 302 besteld voor €177 bij www.budgethouse.nl
Ik ben zeer benieuwd, lees overal goede ervaringen!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Ik heb sinds gisteren de Mustek V560. Tot nu toe bevalt die prima. Goed beeld, speelt alles, veel uitgangen en een lage prijs. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg RenE,

Ik heb ook de V560 sinds enige dagen.
Hoe vindt jij de beeld kwaliteit, de xbox geeft een veel scherper beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus het verschil tussen een low-budget speler en een kwaliteitsapparaat. De specs kunnen wel leuk zijn, maar dat zegt niks over de beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscar schreef op 18 aug.
En als je "gewoon" (alleen) playlists in de root zet? Dan kun je die toch laten spelen of niet?

En weet je trouwens zeker dat ie €189,- is bij MM? Want op internet vind je hem niet goedkoper dan zo'n €250,-

als je alleen playlist zet kan je ze gewoon afdraaien
laastst was ie bij mm die prijs weet niet of het nog zo is die website van hun staat nooit wat op.
misschien ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 08-06 08:22
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 09:14:
Zeg RenE,

Ik heb ook de V560 sinds enige dagen.
Hoe vindt jij de beeld kwaliteit, de xbox geeft een veel scherper beeld?
Tja, ik vind het moeilijk om daarover te oordelen. Ik vind het beeld heel goed, maar kan het niet vergelijken met iets anders dan mijn (goede) video recorder. Een Xbox heb ik niet...

Ik kan me voorstellen dat duurdere DVD spelers beter beeld geven. Als ik het goed heb gebruikt de Mustek, net als veel andere spelers uit het goedkope segment, de ESS chipset. Een Zoran chipset schijnt met name in de donkere vlakken een beter beeld op te leveren. Helaas, is de laatste duurder en heeft geen MP3-ondersteuning ingebouwd. Ik vind dat laatste wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik wil binnenkort een Pioneer DV454S kopen in combinatie met een Pioneer VSX711S.

DVD sluit ik met een 21 aderige scart (eventueel zon vergulde dure kabel) aan op scart van tv.
Wat zou de beste manier zijn om het geluid van dvd naar versterker te sturen? Optisch? Coaxiaal?
De dvd speler heeft RGB uitgang over de Scart. Mijn TV (Sony KV-21FT1B, 55 cm Trinitron WEGA) heeft een Euro AV scart aansluiting. Betekent dit dat deze ook RGB ondersteunt?
Mn tv heeft ook nog een svideo(tulp) aansluiting maar daar hang ik de tv out van mn pc op.
En RGB over de scart zal ook nog wel beter zijn denk ik.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldi Aanbieding ---> voor 100 euro

ik heb zelf thuis ook 1 staan van 100 euro, regiovrij en speelt ook mp3. Die is van het merk ritech _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
wimpie schreef op 21 augustus 2002 @ 14:06:
...
Wat zou de beste manier zijn om het geluid van dvd naar versterker te sturen? Optisch? Coaxiaal?
...
Hier zijn al wat topics over geweest, maar volgens mij maakt het niks uit. Zoalng er geen dataverlies is, is er geen verschil tussen de twee. Het gaat om korte afstanden dus op beide manieren zal er geen dataverlies zijn.

• Xtuv
  • Laatst online: 00:33
Ik wil ook een DVD speler gaan kopen, voor ongeveer 100€ (120 max ongeveer) maar ik zie door de bomen het bos niet meer echt 8)7

Het lijkt mij dat veel DVD spelers uit dezelfde prijsklasse ongeveer hetzelfde zijn en dus dezelfde chip gebruiken. Welke is dan het beste om te nemen?? dan kan ik daar eens wat beter naar kijken.

Hij moet gewoon DVD's spelen, MP3's en SVCD.

Dan nog een vraagje, als ik nu een DVD speler koop en aansluit op m'n TV gaat het geluid natuurlijk via de speakers van m'n TV (Philips 28" breedbeeld) dat is niet echt denderend te noemen dus wil ik binnenkort ook een speakerset(je) aanschaffen, ook hier ligt mijn budget rond de 100€ (tsja, weinig.. maar ik heb niet zoveel uit te geven) alleen kan ik gewoon speakers aansluiten op de DVD speler dan?? (ingebouwde versterker oid?) of op m'n TV?
Ik heb namelijk geen apparte versterker of HiFi set hier staan.. :'(

Verwijderd

Misschien kun je beter voor zeg 300 Euro zo'n speciaal home cinema zetje kopen....

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:23
de Makro heeft een leuke aanbieding:
http://www.lenco.de/av/product/dvd05.html
voor 99 euro ex btw

• Xtuv
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:38:
Misschien kun je beter voor zeg 300 Euro zo'n speciaal home cinema zetje kopen....
Zit toch wel 100€ boven mijn budget.. ;( en heb je dan zo'n 5.1 gedoe...? dat kan ik niet goed kwijt op m'n kamer, ik heb liever 2 goede speakers dan.

• Xtuv
Joppe schreef op 22 augustus 2002 @ 11:41:
de Makro heeft een leuke aanbieding:
http://www.lenco.de/av/product/dvd05.html
voor 99 euro ex btw
Ziet er wel mooi uit, maar ex btw is wel jammer... word incl. weer bijna 120€ :(

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Let op DVD spelers van Sony spelen GEEN cdrs af of het nu aidio cds zijn of (S)VCDs !

Ik weet niet of dit voor alle modellen geld maar iig HEEL veel :(

Turn it off and on again.

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 09:49

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

moet je ff bij wehkamp kijken daar hebben ze opruiming met dvd spelers ik heb daar een finlux regiovrije speler gekocht met alles er op en er aan zoals vcd svcd mp3 enz. enz. voor 149 € en het is een perfect dingetje

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 09:49

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

bekijk dit maar eens
http://members.home.nl/benniekooi/803585.jpg

en deze
http://members.home.nl/benniekooi/SPEC.jpg
dit is de finlux dvd 510 direct leverbaar

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• Xtuv
Ik ben even bij de Media Markt (den haag) wezen kijken, daar staan nog stapels van die DVD spelers voor 99€ Cyberhome CH-DV 302 oid. Straks maar eventjes wat reviews gaan zoeken.
Alleen kun je op zoiets nou gewoon een paar boxen aansluiten?? er zit wel "Links en Rechts" audio ingangen op de achterkant iig.

Veel goedkope DVD's ook trouwens: Oceans Eleven 14.99, LOTR 17€, U-571 13.99 enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Ben bij mediamarkt Groningen geweest en Grundig Xenaro GDP 5100 €299,- !!!! :(

Ga mij nu dus maar es beraden over welke het dan wordt....

Of heeft iemand hem ooit daadwerkelijk voor €189,- bij MM gekocht? In dat geval moet het mogelijk zijn hem ooit weer eens voor dat geld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Is de Philips dvd-633 wat? Speelt veel af, heeft optische uitgang. Kan alleen niet echt iets vinden over regiovrij maken. Hij is nu €199,- bij correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de kijkshop zag ik een samsung dvd speler voor €89,50,-

Is deze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik weet niet of ie al langs is gekomen maar de Toshiba 220-e is wel een leuke dvd player.

kost zo'n 180 euro maar dan heb je ook wel wat! Is ook als beste getest in What Hi*Fi.
superb picture en sound staat er. hijs ook regio vrij! ondersteunt verder heel veel. Panasonic rv-32 is ook een leuk ding met een hele goeie mp3 playback, zelf geluisterd. (ondersteunt ook veel).

die japanse bakken zijn ook wel goed maar meestal zijn de afstandsbedieningen minder. bv. cyberhome 528 en cybercom. je moet echt richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Oscar28 schreef op 06 augustus 2002 @ 13:06:

"Ik lees hier vooral mensen die zeggen dat ik mustek of cyberhome, of hiteker moet nemen. Zijn die spelers beter dan de merk spelers van philips/kenwood/sony enz... van die prijzen?"[/quote

voor kwaliteit: nee
voor mogelijkheden: JA

edit:..niet naar laatste pagina gekeken ...sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Lukas Klamer (waar ik werk jaja :P ) hadden we laatst een DVD speler van lenco te koop voor 99 euro excl. btw

Regio Vrij
MP3
en al die soorten pakt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
zo zie door de bomen het bos niet meer ;)
maar ik ben geneigd naar de mustek 560 (zoek ook een niet al te dure dvd speler).
ik lees echter dat dit model last heeft van stotteringen.
de pioneer 444 en de grundig 5100 zijn allebei 300 euro en dat is net te duur.
de toshiba 220 e lijkt me wel wat... kent iemand die goed???
ik ga zo ff naar mediamarkt chekken wat ze hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:56
Smokey_The_Bandit schreef op 22 augustus 2002 @ 11:56:
Let op DVD spelers van Sony spelen GEEN cdrs af of het nu aidio cds zijn of (S)VCDs !

Ik weet niet of dit voor alle modellen geld maar iig HEEL veel :(
bij mij wel.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
shit, besef net dat mijn tv maar 1 rgb ingang heeft.
zijn hier 2->1 verloopjes voor met een goede kwaliteit?
(zat al te kijken naar dvd-spelers met een rgb-ingang, maar die zijn meteen een klasse duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
duncanvdlinden schreef op 25 augustus 2002 @ 01:38:
ik weet niet of ie al langs is gekomen maar de Toshiba 220-e is wel een leuke dvd player.

kost zo'n 180 euro maar dan heb je ook wel wat! Is ook als beste getest in What Hi*Fi.
superb picture en sound staat er. hijs ook regio vrij! ondersteunt verder heel veel. Panasonic rv-32 is ook een leuk ding met een hele goeie mp3 playback, zelf geluisterd. (ondersteunt ook veel).

die japanse bakken zijn ook wel goed maar meestal zijn de afstandsbedieningen minder. bv. cyberhome 528 en cybercom. je moet echt richten.
waar heb je hem regio vrij voor 180 euro gevonden. ik zit op dit moment tegen deze aan te leunen.

bij mm in amsterdam hebben ze de:
pioneer 444 voor 288 euro
454 voor 269 euro
jvc xv-n5 voor 299 euro
panasonic rv32 voor 199 euro
xv10 voor 349 euro
geen grundig of toshiba gezien...
Pagina: 1 2 Laatste