4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
[ Voor 0% gewijzigd door Toffifee op 31-07-2002 12:28 . Reden: typo ]
Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."
http://www.digit-life.com/articles/asusipanelbasic/
Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."
Je kunt m wel gebruiken voor infarood en USB, de rest doet t dus niet.
Overigens krijg je er WEL 2 usb poorten bij. (je hebt er nu overigens 5)
Nothing to see here
Dus, leg eens uit?
Het zou moeten, er is nog steeds een connector evoor voorzienVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:05:
Werkt de Ipanel DeLuxe wel volledig op de Asus A7V333?????
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Waar vui zit, zit geen glans!
Verwijderd
was nog goedkoop ook, (24 €uroz)
hoezo geen drivers voor je usb ? je prikt gewoon de kabel op je mobo (op de USB 2 connector) alleen jammer dat dat kabeltje zo kort is terwijl al de andere kabels beslist riant te noemen zijn
Een 7VJL trouwens maar ehh...is het wat zo'n ding kan je alles aansluiten(firewire usb irood en geluid)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
die er al zo 1 heeft behalve dan een ipanel.
Maar kan je er alles goed op aflezen ??
Als je je BIOS op autoupdate zet, hangt je PC bij elke update even (dus om de 8, 16, 32 sec ofzo)
Hier is wel weer een fix voor verzonnen door iemand, maar die heb ik zelf nog niet getest
Lees Asusboards iPanel forum en http://www.jimhearne.co.uk/ipanel/ maar eens na.
Verder heeft de deluxe IR, maar dat kostte mij wel m'n COM2 port, als ik 'm activeerde in BIOS.
Tenslotte zijn de kabeltjes die erbij geleverd worden vrij kort. Zelf in mijn kleine, no name miditower krijg ik de USB niet aangesloten
Maar doe eens een search naar iPanel op GoT. Zijn een aantal topics over geweest
Samengevat vind ik het het concept iPanel zeker wat hebben, ziet er best netjes uit, maar de uitvoering is nou niet top
Heb nu dus een baydevice van € 24 dat mij een COM1 aan de voorkant geeft... tel uit je winst
Only dead fish go with the flow
kon het op de asus site niet vinden, en in m'n chieftec tower heb ik wel wat lengte nodig...
en waar halen jullie het asus i-panel de luxe van daan (voor een redelijke prijs)
lama, heb de pricewatch ff bekeken, ben zo te zien niet de enige
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/54
asus i-panel staat op 1, bij meest bekeken
en die infrarood, die kan ik dus ook voor m'n gsm bijvoorbeeld gebruiken
dat zou wel COOL zijn
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Je kan ook een afstandbediening kopen.-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 16:32:
en die infrarood, die kan ik dus ook voor m'n gsm bijvoorbeeld gebruiken
dat zou wel COOL zijn
Hier heb je nog zoiets ipv. van Asus ipanel:
http://www.eynstein.nl/a/2348.html

€36.88 incl. BTW
je bedoelt een afstand bediening voor m'n pc, zodat ik winamp enzo kan besturenGUBO schreef op 25 oktober 2002 @ 16:37:
[...]
Je kan ook een afstandbediening kopen.
Hier heb je nog zoiets ipv. van Asus ipanel:
http://www.eynstein.nl/a/2348.html
[afbeelding]
€36.88 incl. BTW
zo ja, neej, is nix voor mij, als in de buurt van m'n pc ben, dan zit ik er achter (of ik lig in bed, maar dan staat ie niet aan, en om nou een afstands bediening te pakken als ik 10cm van m'n muis af zit..........., neej
dat andere ding is ook wel leuk (als je geen asus mobo hebt), maar ik vind het i-panel toch iets handiger, functioneler
misschien voor anderen natuuurlijk wel een leuk idee
Verwijderd
die 12x drukken is nog tot faar aan toe maar het zou wel leuk zijn als hij na FF meteen op de snelheid(MHz) zou gaan staan
Zoals als ik zonder asus mobo-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 16:44:
[...]
je bedoelt een afstand bediening voor m'n pc, zodat ik winamp enzo kan besturen,
zo ja, neej, is nix voor mij, als in de buurt van m'n pc ben, dan zit ik er achter (of ik lig in bed, maar dan staat ie niet aan, en om nou een afstands bediening te pakken als ik 10cm van m'n muis af zit..........., neej
edit:
dat andere ding is ook wel leuk (als je geen asus mobo hebt), maar ik vind het i-panel toch iets handiger, functioneler
misschien voor anderen natuuurlijk wel een leuk idee
Jij bedoelt zoon c-box? Dat ding dat standaard bij de 7vjl zit? Ben dat ding op dit moment onder in mn kast aan het modden. Hoop dat het wat wordt.nero355 schreef op 24 oktober 2002 @ 23:15:
Heb een Chaintech gekocht wegens dat I-Panel ding bij Chaintech krijg je hem erbij
Een 7VJL trouwens maar ehh...is het wat zo'n ding kan je alles aansluiten(firewire usb irood en geluid)
.
Nee, het staat leuk, maar verder heb je er nix aan.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 16:48:
Maar is die ipanel dan niks ???
Een vriend van me (Scout) heeft er één.
Als je wilt hebben dat die ipanel je temperatuur bij houdt, moet je dat dus in de bios instellen op 8, 16 of 32 seconden. En elke keer als hij vernieuwd, hangt je pc een halve seconden (echt hangen, beeld, geluid, alles). Dat werkt dus voor geen meter.
Het enige wat nog kan is auto refresh uitzetten, maar dan refreshed de temperatuur alleen als je op de ipanel zelf temperatuur selecteerd, en dan hangt 'ie ook en je krijgt er lamme vingers van.
Heb enige niet van dit ding zie ik in de post codes en de usb poorten, maar om daarvoor zo'n ipanel te kopen...
Ipanel valt zwaar tegen, imho...
Jaja....jawel die bedoel ikAkroBatik schreef op 25 oktober 2002 @ 17:07:
[...]
Jij bedoelt zoon c-box? Dat ding dat standaard bij de 7vjl zit? Ben dat ding op dit moment onder in mn kast aan het modden. Hoop dat het wat wordt.
Trouwens........ehh.......pics van je modje komen eraan neem ik aan
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Heb zelf de standaard i-panel en een chieftec bigtower.-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 16:32:
euh, iedereen heeft het over korte kabels, zou iemand ze ff op kunnen meen (ongeveer)
kon het op de asus site niet vinden, en in m'n chieftec tower heb ik wel wat lengte nodig...
Hij past door de korte kabels net in de onderste 5.25 bay. Je kan dan wel gitaar spelen op de usb kabel (de andere kabel heeft nog een paar cm speling).
Bevestiging is ook iets lastiger, je moet die rails er aan schroeven en omdat het i-panel zo kort is gaat dat dus maar met 1 schroefje per kant.
Do as I say, don't do as I do.
ok, thnx, nou gebruik ik usb aan de voorkant toch nie..., maarja...Bart-01 schreef op 25 oktober 2002 @ 22:10:
[...]
Heb zelf de standaard i-panel en een chieftec bigtower.
Hij past door de korte kabels net in de onderste 5.25 bay. Je kan dan wel gitaar spelen op de usb kabel (de andere kabel heeft nog een paar cm speling).
Bevestiging is ook iets lastiger, je moet die rails er aan schroeven en omdat het i-panel zo kort is gaat dat dus maar met 1 schroefje per kant.
mensen die dus ervaringen hebben met een A7V333 en een i-panel de luxe
want dat hangen enzo lijkt me een beeje bagger, misschien heeft asus voor de nieuwere mobo's (zoals de 333) een oplossing voor.. zou wel leuk zijn
Heb hem dus op een Asus A7V333 aangesloten. Als je in het bios de autoupdate voor je I-panel activeert dan heb je inderdaad om de 30 sec een hickup in het afspelen van je mp3's. Die hickup heb je ook als je het knopje op de voorkant van het i-panel indrukt om over te schakelen van fanspeed naar temp enzo.-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 22:17:
[...]
ok, thnx, nou gebruik ik usb aan de voorkant toch nie..., maarja...
mensen die dus ervaringen hebben met een A7V333 en een i-panel de luxe
want dat hangen enzo lijkt me een beeje bagger, misschien heeft asus voor de nieuwere mobo's (zoals de 333) een oplossing voor.. zou wel leuk zijn
dus elke keer als het getalltje ge-refreshed wordt, door klikken, of automatisch, dan blijft beelt/geluid heel ff hangen..Bart-01 schreef op 25 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Heb hem dus op een Asus A7V333 aangesloten. Als je in het bios de autoupdate voor je I-panel activeert dan heb je inderdaad om de 30 sec een hickup in het afspelen van je mp3's. Die hickup heb je ook als je het knopje op de voorkant van het i-panel indrukt om over te schakelen van fanspeed naar temp enzo.
Helaas wel.....-JB- schreef op 25 oktober 2002 @ 22:47:
[...]
dus elke keer als het getalltje ge-refreshed wordt, door klikken, of automatisch, dan blijft beelt/geluid heel ff hangen..
als ik dit zo hoor neem ik zeker weten de volgende keer geen asus mobo, heb al zovel problemen gehad met dat bagger ding, en dit ding lijkt me een beetje knullig ontworpen, jammer het leek zo'n leuk dingBart-01 schreef op 25 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Heb hem dus op een Asus A7V333 aangesloten. Als je in het bios de autoupdate voor je I-panel activeert dan heb je inderdaad om de 30 sec een hickup in het afspelen van je mp3's. Die hickup heb je ook als je het knopje op de voorkant van het i-panel indrukt om over te schakelen van fanspeed naar temp enzo.
sorry dat ik zo fel reageer maar wort d'r gewoon een btje gefrustreed van, mijn 80GB HDD staat ook op ut toppunt van crashen (kapotgaan).
[ Voor 0% gewijzigd door Valkyre op 25-10-2002 23:02 . Reden: typo('s) ]
maar dat i-panel is toch wat minder, balen zeg.... als ie niet had gehapert, dan was het echt wel een TOPPERTJE geweest, maarja, dit schiet natuurlijk nie op
iig hardstikke bedankt voor je info Bart-01
gewoon de juiste pinnetjes uitzoeken dus
* nero355 heeft gelukkig geen asus gekocht deze keer
Geen last van op mijn 815based plankje en dat zonder mod. Hangt ook sterk af van de reversie ipanel die je hebt, de eerste hadden er meer last van dan de laatstengabberjoost schreef op 25 oktober 2002 @ 17:24:
[...]
Als je wilt hebben dat die ipanel je temperatuur bij houdt, moet je dat dus in de bios instellen op 8, 16 of 32 seconden. En elke keer als hij vernieuwd, hangt je pc een halve seconden (echt hangen, beeld, geluid, alles).
Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
sloop die msg led eruitMacconner schreef op 26 oktober 2002 @ 01:10:
K'heb er ook 1tje, werkt prima.. doet wat tie moet doen (zonder vertragingen enzo) ... maar het iri is wel dat de MSG LED 24/7 blijft branden...iemand een oplossing daarvoor?
I-panel is de grootste rotzooi die er is, heb je geen FUCK aan, dat matrix kasje van de eynstein (goeie winkel!
Chieftec en Viking kasten zijn de meest nutteloze kasten ooit, niet te geloven dat mensen ooit zown butbevestiging heeft uitgevonden....
Persoonlijk vind ik DFI bordjes echt relaxed en sommige Abit borden zijn ook heel fijn. ASUS is k*t om te bouwen (ja, daar let je wel op als je 5 asus systemen op een dag bouwt...
Persoonlijk zou ik nooit een front panel rotzooi aansluit zooi hoeven omdat het simpelweg niet nuttig is (tegenwoordig hebben alle kasten front USB en de rest wissel je toch niet iedere dag). Kortom, nutteloos en vertragend!
Verwijderd
Ach of het nutteloos is dat is persoonlijk. Ik heb 'm gekocht voor me nokia 9210 pleur. Wat ik wel heel irri vind aan het ding dat het ding niet onthoud welk scherm je bent gebleven. Dus bij elke boot weer paar keer drukken op dat kleine kut knopje.... dus eigenlijk toch niet echt zo enthousiast nu ik mijn ervarinen ff bedenk...tja is het waard?
want past niet op mijn nieuwe meer,
maar ik weet niet wat het probleem is, bij jullie hangt ie?????
hij hangt bij mij aan een CUSL bordje en het werkt perfect hij hangt ook niet , letters zijn duidelijk je kan er best wel wat van aflezen je kan usb ir en serial op aansluiten, je kan er ook nog wat knoppen op programmeren als je iets wil snelstarten,
nee ik ben er nog steeds dik tevreden mee was inderdaad ook niet zo duur, ik heb hem zelf bij alternate besteld, hij haalt automatisch nieuwe gegevens op om de zoveel sec. maar dat hoef je bij mij niet in te stellen dat zet je aan of uit
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:07:
is de nieuwe deluxe versie verbetert? hij staat wel weer op de asus site! Wat kan ik met die infra rood poort, zappen? geluid veranderen vanuit me stoel en met welke AB?
Zoek maar ff wat je daar allemaal mee kan.
Dit topic is gesloten.
![]()