Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
oogjes open, snaveltjes dicht
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
/me krijgt wel een ernstige 'where is the old content' error ...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2002 20:14 . Reden: typo ]
Meer nivo ! Geen PHP meer !
C/C++ rulez ! Driver development !
ik ben bang dat dit niet erg bijdraagt maar goed
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !
Iig aan de faq's wordt gewerkt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Probeer eens i.p.v. "laatste 24 uur" een andere keuze, GoT was namelijk enkele uurtjes down
Oja.. vind deze quick reply wel erg handig.
oja meer c# zou wel fijn zijn
Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery
oja.. nieuwe smilies :D:D
[ Voor 0% gewijzigd door Alarmnummer op 30-07-2002 21:07 . Reden: kromme zin + smilies ]
Verder denk ik dat er nu meer replies zullen komen zonder quotes, best wel handig zo
10
11
12
| echo "En dit moet ik ook ff testen wat die daar nou mee bedoelt"; for($i = 0; $i < 10; $i++) echo "meer C# / dotNet mag ook wel van mij :)"; |
1
| woh, wel beetje groot lettertype hoor |
[ Voor 0% gewijzigd door Orphix op 30-07-2002 21:13 . Reden: moest nog een opmerking plaatsen ]
Verwijderd
Doh!maartenba schreef op 30 juli 2002 @ 20:54:
Alles clean ?
Probeer eens i.p.v. "laatste 24 uur" een andere keuze, GoT was namelijk enkele uurtjes down
De sortering van berichten is nog wat merkwaardig geloof ik ...
Alleen die is nou weg
Who is John Galt?
En dat zouden ze met meer topics van de huiskamer moeten doenjustmental schreef op 30 juli 2002 @ 21:12:
Ik heb vandaag al een mooi topic geopend op huischkamer.*
Alleen die is nou weg
moet de check weer aan ACM, of vind je het wel rustig zo
Nee, ik heb niets tegen PHP, maar al dat RTFM gedoe kan me gestolen worden.
Off-topic:
Is het bij jullie ook zo traag? javascript aanzetten helpt wel een beetje, maar niet veel.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Flauw hoor
Wie kan trouwens gewoon inloggen? Dat lukt hier niet
problemen met de database
---
we hebben gister nog wat problemen gehad en gaan daar vandaag nog verder aan werken... search was de eerste 10 minuten *de* showstopper dus die ging tijdelijk uit.
We zijn heel, heel hard aan het werk
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Nielsz schreef op 31 juli 2002 @ 09:38:
Joehoe!
Jullie ergste nachtmerrie heeft z'n weg naar /14 weer gevonden
Exact expert nodig?
Dit soort vragen hoeven hier natuurlijk niet, er zijn genoeg andere topics waar je dit kan doenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 09:42:
Waarom een aparte quick reply anyway?
Verwijderd
En BTW datum klopt niet maar ik zag dat dat al gemeld was.
Hoi Mr_Hiney, je laatste sessie begon donderdag 01 januari 1970 01:00.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
dan moet je ook 0800-0094 draaien; is gratis nummer van @ homeVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 09:43:
Ik had nog bijna een week moeten w88 want gister deed m'n kabelmodem het niet (bliksem). En na veel gezeur en gehannes (@Home: "Ja wilt U even w88 meneer?" Ik: "Ja tuurlijk het kost toch maar 10 eurocent per minuut en ik ben al een half uur aan het w88") En eigenlijk zouden ze pas volgende week woensdag komen maar ineens vanmorgen deed ie het weer
En BTW datum klopt niet maar ik zag dat dat al gemeld was.
Hoi Mr_Hiney, je laatste sessie begon donderdag 01 januari 1970 01:00.![]()
(Toen was ik nog niet eens geboren moet je nagaan
![]()
)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Schijnbaar kan dat niet. Schijnbaar is het superhip om al n00b annex luie donder met een ontzettende search / google vraag het maagdelijke react te verkrachtendusty schreef op 30 juli 2002 @ 20:07:
Laten we met zijn allen, /14 nog beter maken!, met betere vragen, en een duidelijk hoger niveau!
when does the hurting stops