Toon posts:

Sony 24 inch monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij mediamarkt heb ik een Sony 24 inch breedbeeld monitor gezien.Supergroot en mooi.
Heeft iemand ervaringen in positieve of negatieve zin over deze monitor? Ik heb al gezocht op diverse sites maar zonder
succes.Is het beter om een 19 inch tft te kopen, prijs is ongeveer het zelfde +/- 2000euro.
gebruik: games, internet, office, fotobewerking.
Alvast bedankt voor de moeite.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Je moet gewoon zelf de specs bekijken, en belangrijker, hoe de monitor "kijkt". Je kunt natuurlijk ook eens kijken hoe een TFT scherm draait, en dan vergelijken. Maar het blijft jouw keuze.

Voordelen als ruimtebesparing met TFT zul je al helemaal zelf moeten afwegen, want we weten niet hoeveel ruimte je hebt :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Tft zorgt voor minder straling, en is in combinatie
met DVI heerlijk scherp.
Het grootste minpunt aan tft is dat de kleuren
niet geheel overeenkomen
met wat het eigenlijk zou moeten zijn.

Daarom is (nu nog) crt beter om foto's op te bewerken.
Bij ons op school hebben we 22" Iiyama monitoren staan,
en die zijn :9~! Als je het geld kan missen voor een
24" scherm, zal het geen miskoop worden.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Op zondag 28 juli 2002 13:51 schreef klaasjong het volgende:
Als je het geld kan missen voor een
24" scherm, zal het geen miskoop worden.
En je moet natuurlijk de ruimte hebben om zo'n ding kwijt te kunnen ;).

Maar inderdaad, voor fotobewerken is een CRT monitor beter :). Ik heb ook al eens gelezen dat echte professionals expres met een groot CRT scherm werken omdat dat gewoon beter is daarvoor. Die professionals hoeven zich daarbij natuurlijk ook geen zorgen te maken over ruimte enzo, dus dan is het een logische keuze...

Btw, als je veel naar lanparty's zou willen met je monitor of je verhuist 1x per jaar, dan zou ik de TFT nemen. Of voor lanparty's een kleinere monitor erbij kopen ;).

edit:
Eerder ge-edit dan gepost??

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Ik vind persoonlijk het verschil in geld wel groot tussen een 22" en een 24". Ik heb die Sony ook nog op mijn lijst gehad, maar dat ding kost voor die 2" meer ook het dubbele. Niet waard naar mijn idee, omdat de Iyama 512 ook als beste uit de testen komt.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

[url="http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=fw900&page=1&bhcp=1"]test[/url]

Is alleen geen standaard resolutie voor bij veel video kaarten, denk ik

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de monitor gezien ook diverse tft`s maar het probleem
is dat ze bij mediamarkt foto`s op de monitor tonen.Ze kunnen bv geen spelletje laten zien om te kijken hoe een monitor realtime werkt. Zelfde geld voor tft`s.
En ik weet niet of het verstandig is om alleen op specificaties af te gaan, want in tweakers lees ik maar al te vaak dat de specificaties goed zijn maar de praktijk knudde.
ruimte is geen probleem ik heb een groot werkblad..

Verwijderd

Ik heb hem gehad, is nu terug naar de Baas :r
Gamepc heeft een review
Erg mooi, Erg Zwaar zeer goed.
Vondt het wel een probleem om een goede video kaart te vinden. Moet natuurlijk wel breedbeeld ondesteunen.
Die resolutie wordt nu veel beter ondersteund in de drivers
voor +/- 1.5 jaar geleden was dat wel anders.
Stond op de doos 2048x1536 in truecolor, duurde dus nog een
jaar voor de drivers dat ondersteunde.Aan de zijkanten
vondt ik hem iets minder de dotpitch verloopt van 0,21 naar 0,27 dat zie je dus. Is het een optie om twee schermen te nemen,zo ja dan zou ik toch dat doen.
Duurt minstens 30 minuten voor ie op (kleur) temperatuur is.
Hij weegt 45 kilo als ik me niet vergis, had mijn tafel wel iets verstevigd. >:)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Idd, ik zou dan voor triple monitor gaan of dual. 2x 19" of 2x17" & 1x19" ofzo...

Sony is een vet merk, maar schermen >19" hebben soms rare problemen...

Terwijl ik dit typ is mijn IIyama rustig donker-licht aan het flikkeren, waardoor ik zeg, blijf weg van Iiyama :)

Verwijderd

Het handige is dat je twee A4 naast elkaar kunt hebben.
Dus voor dtp prima.
Ik gebruikte hem voor Maya (3D) is ook erg fijn,
genoeg ruimte en zo.Als je Gamed in 1 woord geweldadig.
Als ik weer de keuze had zou ik toch voor twee monitors gaan.

• Danny043
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoezo blijf weg van Iiyama? Ik zit hier al vanaf februari2002 achter een 19"Iiyama, zonder problemen (en beter blijft dat ook zo). Mijn vader heeft weer een 17"Sony, die bij resoluties hoger dan 800×600, helemaal staat te dansen. Ik zeg al dat hij terug moet gaan met dat ding, maar t boeit hem niet, hij zegt dat ie t niet ziet, en dat ie anders wel 800×600 draait.
Je kunt altijd wel een probleem hebben met een apparaat, maar dan moet je niet meteen t hele merk afkraken.
Ik zou nu dus als advies moeten geven, dat je van Sony & Iiyama weg moet blijven??? :? :? :? :?

btw, hoe zien je spellen er dan in breedbeeld uit? ik heb een breedbeeld TV, maar ze blijven altijd informatie in die zwarte balken weergeven, doen ze op TV ook altijd !!! |:( |:(

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18
Voor dat geld heb je 2x 22"... ik zou 't wel weten :)

Verwijderd

ehh, die Sony TFT schermen zijn echt uitstekend gewoon, ik werk bij Sony en werk ook vaak op zulke monitoren en ik heb er nooit problemen mee, en ze zien er nog zuper :9~ uit

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 14:23 schreef markster het volgende:
ehh, die Sony TFT schermen zijn echt uitstekend gewoon, ik werk bij Sony en werk ook vaak op zulke monitoren en ik heb er nooit problemen mee, en ze zien er nog zuper :9~ uit
Als jij bij sony werkt dan weet je dat er geen sony 24" tft is. Het gaat om een CRT 24" Sony GDM Fw900

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 14:27 schreef Saico het volgende:

[..]

Als jij bij sony werkt dan weet je dat er geen sony 24" tft is. Het gaat om een CRT 24" Sony GDM Fw900
owh weet ik veel, ik hou dat niet allemaal bij, maar ik weet iig wel dat de TFT's van Sony goed zijn, CRT weet ik niet echt eigenlijk, maarja 24"is wel heel erg lekker natuurlijk :D

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Op zondag 28 juli 2002 14:20 schreef Danny043 het volgende:
Hoezo blijf weg van Iiyama? Ik zit hier al vanaf februari2002 achter een 19"Iiyama, zonder problemen (en beter blijft dat ook zo). Mijn vader heeft weer een 17"Sony, die bij resoluties hoger dan 800×600, helemaal staat te dansen. Ik zeg al dat hij terug moet gaan met dat ding, maar t boeit hem niet, hij zegt dat ie t niet ziet, en dat ie anders wel 800×600 draait.
Je kunt altijd wel een probleem hebben met een apparaat, maar dan moet je niet meteen t hele merk afkraken.
Ik zou nu dus als advies moeten geven, dat je van Sony & Iiyama weg moet blijven??? :? :? :? :?

btw, hoe zien je spellen er dan in breedbeeld uit? ik heb een breedbeeld TV, maar ze blijven altijd informatie in die zwarte balken weergeven, doen ze op TV ook altijd !!! |:( |:(
Wat hij wil zeggen is dat er van de 10 iiyama monitoren er minstens 6 problemen vertonen..
Ik ben blij voor je dat jou iiyama het prima doet, maar omdat de kans groot is met iiyama dat je problemen tegen komt.... koop een ander merk.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
iemand nog ervaringen met dit "beest"?
Afbeeldingslocatie: http://www.gamepc.com/images/labs/rev-fw900-dvd.jpg

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Kewl :9~

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

_/-\o_ Ronin _/-\o_

Voor films e.d. lijkt het me wel vet zoiets, maar die kijk je waarschijnlijk toch op een gewone TV.
In dat geval heb je meer aan 2*22". Ook omdat je dan makkelijker programma's van je ene naar je andere scherm kunt gooien. Bedenk alleen wel, zowel met een 24", maar nog erger met 2*22" dat je gruwelijk veel stroom verbruikt. Met een 19" TFT, waar je veel rustiger op kijkt heb je dat dus niet en blijf je ruim onder de 100 Watt.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Ik snap niet waarom monitoren steeds groter moeten, groter dan 19 inch hoeft van mij niet, heb zelf nu een 17 inch.

Verwijderd

heb hem thuis staan, is echt een fijn bakbeest.... kan je foto's tenminste een beetje lekker op zien en qua kleur is ie ook echt prachtig. is zn geld wel waard maar je moet het er gewoon voor over hebben...

• HermeS
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:24:
Ik snap niet waarom monitoren steeds groter moeten, groter dan 19 inch hoeft van mij niet, heb zelf nu een 17 inch.
Als je aan het multitasken bent is het ideal,

Ik heb 4 of 5 jaar geleden 2x15inch dell monitoren in multitasking gehad (was toen best bezonder), toen heb ik jaartje geleden er een 19 inch aangehangen. Etc, en eerlijk gezecht ben ik een beetje uitgekeken op multimonitor setups.

En ik zit teover wegen om een 21/22 inch aanteschraven of -heel- mischien die 24 inch van sony,vreemde is dat hij al dateert uit 2000!

En ik heb half jaar geleden m'n tv verkocht zodat ik mijn tijd wat beter besteed >:) .

Geld is natuurlijk wel eengroot probleem, aangezien het z'n 4 maand salarisen voor me zijn momenteel :(.

Marja als hij (minimaal) 5 jaar meegaat en dan nog een rest waarde heeft van 500 piek, dan valt de jaarlijkse afschrijving ook wel mee, en tenslotte zit ik toch wel gauw 12 uur p/d achter mijn scherm. Ik sluit er overigens wel 2 pc opaan.

Alleen zal een goede pci videokaart lastig worden die 1600 bij 1000 aan kan.

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:27

Milmoor

Footsteps and pictures.

Sinds een jaar staat er een op mijn buro. Mooi beeld, lekker groot, ontzettend zwaar. Spelletjes werken prima, alleen niet allemaal breed beeld. Veel moderne spelen ondersteunen de resoluties van windows, en met de juiste videokaart gaat het dus vanzelf goed (bijv. 1600x1000). Een paar puntjes van aandacht:
- neem onsite garantie, kost 100 gulden en zit er NIET standaard in, veel verkopers weten dat niet
- de monitor weegt 50kg, en dat is echt zwaar, hij staat op mijn desktop kast, en dat is goed voor mijn conditie
- neem een goede videokaart, veel goedkopere kaarten leveren een slecht kwaliteit signaal, en dat zie je. Puur ondersteuning voor de hoge resoluties is dus niet voldoende. Hij werkt prima met mijn ATI Radeon 8500, deze ondersteund ook breedbeeld resoluties. Matrox gaat altijd goed (heeft ook PCI-uitvoeringen), en de Geforce4 is een stuk beter dan de Geforce3.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• HermeS
Bedankt voor de informatie.

Ik las je reactie inderdaad ook in een ander topic, daar schreef je dat je voor een garantie kaart moest vragen bij de verkoper.

Maar krijg je geen 1 jaar onsite warranty? welke je dan kunt uitbreiden naar 3 voor 100 gulden.

Ik heb zelf niet zoveel poen (die monitor is eigenlijk niet z'n goede keus financiel gezien, maar je kunt het toch niet mee nemen als je op je rug ligt), en heb een 2ehands Radeon 7900 aiw gekocht (agp). De andere pc (wil er 2 op aansluiten) heeft momenteel nog geen geschrikte kaart (zie ATI Radeon VE PCI) maar dat gaat waarschijnlijk een Radeon VE PCI in, beide zal 50/50 gebruikt worden.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Bedenk wel: 2x iijama 22" met een Matrox Dualhead levert meer beeldopervlak voor minder geld. Je doet het niet alleen omdat het nuttig is, maar ook omdat het stoer is. Er zijn twee grote voordelen: het feit dat je fatsoenlijk 2 A4 pagina's naast elkaar kunt afbeelden zonder twee beeldschermen neer te zetten, en dat je erover kunt opscheppen. Op puur rationele gronden is het eigenlijk altijd een foute beslissing. Maar het is een gave monitor en ik heb er geen spijt van.
Toen ik hem kocht kreeg je inderdaad vanzelf garantie, maar niet onsite. Dat betekent dat jij opdraait voor de kosten van het opsturen van de monitor indien er problemen zijn. En dat is heel duur. Indien je zoveel geld uitgeeft aan de luxe van de ultieme monitor, neem dan ook de goede garantie.
De meeste ATI kaarten geven aardig goed beeld, dus dat zou goed moeten gaan.

Verwijderd

Intergraph 21", en wil echt niets anders meer.....helaas niet meer te koop, maar wanneer deze de geest geeft ga ik toch op zoek naar zeker een CRT Groot Formaat, en heb een goed gevoel met Sony......

• HermeS
Joost E. Boere schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
Bedenk wel: 2x iijama 22" met een Matrox Dualhead levert meer beeldopervlak voor minder geld. Je doet het niet alleen omdat het nuttig is, maar ook omdat het stoer is. Er zijn twee grote voordelen: het feit dat je fatsoenlijk 2 A4 pagina's naast elkaar kunt afbeelden zonder twee beeldschermen neer te zetten, en dat je erover kunt opscheppen. Op puur rationele gronden is het eigenlijk altijd een foute beslissing. Maar het is een gave monitor en ik heb er geen spijt van.
Toen ik hem kocht kreeg je inderdaad vanzelf garantie, maar niet onsite. Dat betekent dat jij opdraait voor de kosten van het opsturen van de monitor indien er problemen zijn. En dat is heel duur. Indien je zoveel geld uitgeeft aan de luxe van de ultieme monitor, neem dan ook de goede garantie.
De meeste ATI kaarten geven aardig goed beeld, dus dat zou goed moeten gaan.
klopt, ook al ben ik geen opscherper oid (ben wel materialistsch ingestelt de laatste jaren), maar stoer is het idd. Rationeel zou kunnen als hij onmisbaar is om je werkzamheden goed tekunnen doen. Maar dat is hij niet (iig niet voor mij).
Je kunt echter niet een vergelijking trekken met een dual monitor setup.

En als zoveel wat mensen consumeren, spelen emtionele factoren een behoorlijk grote rol. Van de review welke ik gelezen heb, was dit gewoon de ultime/beste consumten CRT monitor welke je met geld kunt kopen. Ik vind het alleen jammer dat hij al weer 2 jaar op de markt is en dus toch gebaseerd is op verouderde techniek.

Bedankt voor de tips, kwa garantie zal ik zeker die onsite nemen als ik besluit hem te ga kopen (% gezien is dat niks), ik moet er eerst nog een paar nachten over slapen.

Verwijderd

go create

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 14:34:
owh weet ik veel, ik hou dat niet allemaal bij, maar ik weet iig wel dat de TFT's van Sony goed zijn, CRT weet ik niet echt eigenlijk, maarja 24"is wel heel erg lekker natuurlijk :D

Weet je zeker dat Sony met jou geassocieerd wil worden als je dit soort uitspraken op een openbaar forum doet?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Exirion schreef op 19 augustus 2002 @ 17:49:

[...]

Weet je zeker dat Sony met jou geassocieerd wil worden als je dit soort uitspraken op een openbaar forum doet?
hoezo?

Ik heb nix te maken met monitoren en weet er duz ook geen reet vanaf, of ze nou van sony zijn of niet. Het enige wat ik weet is dat de tft's van Sony duidelijk wel vet zijn, kga er zelf ook eentje halen :)

• HermeS
Exirion schreef op 19 augustus 2002 @ 17:49:

[...]

hoezo, hij mag toch zijn menig geven, ook al is zijn werkgever sony?

En eerlijkheid siert de mens.

Verwijderd

HermeS schreef op 19 augustus 2002 @ 17:59:
[...]

hoezo, hij mag toch zijn menig geven, ook al is zijn werkgever sony?

En eerlijkheid siert de mens.
Ik wilde net zeggen, als er 1 sony-fan is dan ben ik het wel :), en als ik zeg dat ik niet hoe goed die crt's van sony zijn, dankan ik daar toch nix aan doen :?
Omdat ik er werk, wil nog niet zeggen dat ik heel sony uit ga kammen om hun producten te analyseren ofzo hoor

only sony :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat ik bedoel is, als je er niet veel over kan zeggen, dan is het feit dat je bij Sony werkt totaal irrelevant. Door te zeggen dat je er werkt wek je een verkeerde indruk :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

aha ok, maar ik zit dan wel in de ICT maar meer met de VAIO - notebooks. en niet de monitoren van Sony

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Van de review welke ik gelezen heb, was dit gewoon de ultime/beste consumten CRT monitor welke je met geld kunt kopen. Ik vind het alleen jammer dat hij al weer 2 jaar op de markt is en dus toch gebaseerd is op verouderde techniek.
De techniek achter monitoren en televisies is al jaren oud. Men kan het beter en goedkoper afregelen, de refreshrates worden hoger, net als de resoluties en de beeldbuis. Maar fundamenteel is er eigenlijk niets veranderd. Op dit moment is het dan ook evolutie en geen revolutie op het gebied van CRT's. Een monitor is een van de weinige onderdelen van een pc die je over 5 jaar kan afschrijven. Hier zou ik me dus niet druk over maken.

• joosd
  • Laatst online: 11-08 08:24
hij is geweldig (zwaar) als je hem voor een leuke prijs kan kopen echt doen, op mijn vorige werk hadden we er een stuk of 10 voor grafisch werk en nooit problemen

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 15:10
ik heb m hier staan, wat ik ermee doe is vooral foto-bewerking. (hoewel t ook erg mooi film kijken is :> )

idd zeer handig om op zulke resoluties te kunnen werken, verslagen maken met 2 a4tje naast elkaar is ook aan te raden. Gaming is niet al te best, niet alle games ondersteunen breedbeeld resoluties.

maar, t blijft een aanrader :>

Verwijderd

Ik heb zelf een Sony 21" en deze is erg fijn. Nog 3 extra inches zijn nooit weg.

Maar, waarom _/-\o_ ZO _/-\o_ groot. 21" is al groot. Wil je films kijken dan schakel je je TV toch ff vast. (goeie tv required).

Let bij 24" op je nek. Je moet het allemaal wel in 1 oogopslag kunnen bekijken nietwaar?

• dmdfluffy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 09:35
HermeS schreef op 19 augustus 2002 @ 12:50:
iemand nog ervaringen met dit "beest"?
[afbeelding]
Jazeker (de F520) , draait trouwe dienst op mijn pc. Zeer strak beeld, ook op 2048*1536.
Je moet 'm natuurlijk wel op een goede videokaart aansluiten voor optimaal beeld.
Het kost wat centen, maar dan heb je ook wat.

• dmdfluffy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 09:35
dubbelpost sorry

• HermeS
dammed, deal gaat niet door. In pricewatch stond hij voor 4000 piek, nu heb ik die winkel gebelt en het blijkt dat zijn leverancier deze 24inch monitor niet meer levert ivm tegenvallende verkopen. Das wel balen want bij sony zelf kost hij 5000 piek. En ik was er zelfs nog niet over uit of ik bereid was om 4000 gulden tebetalen, maar 5000 doe ik echt niet. Ik heb nu zelf een goede 19 inch, en een 21/22(trinotron) beelscherm vind ik voor die 2 inch extra zonde, dus ik wacht gewoon af, wie weet over een half jaartje oid. bedankt allemaal voor de reacties, altijd handig wanneer ik hem in te toekomst tegen kom!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ik zou gewoon een jaartje wachten met de aanschaf van dat monster

prijs zal wel een stuk minder zijn, voorlopif is een 21 inch nog groot genoeg

...

• HermeS
AwesomE schreef op 21 augustus 2002 @ 15:58:
ik zou gewoon een jaartje wachten met de aanschaf van dat monster

prijs zal wel een stuk minder zijn, voorlopif is een 21 inch nog groot genoeg
valt mee, 2 jaar geleden was de introductie prijs 2000 dollar, dat ligt dus op het zelfde nivaeu als nu :( .

Ik hoop alleen dat er ook andere fabrikanten op de markt komen dan, zodat de prijs concurentie wat groter word.

Verwijderd

e-u-r-o

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het effect op de 24 inch monitor van games die qua resolutie niet ondersteund worden?
Als merendeel van de games geen ondersteuning bieden , krijg ik toch een beetje twijfels.
Vreemd dat deze monitor op sommige sites als super word omschreven, inclusief games.
Ik weet het nou ook niet meer.
Misschien toch maar een 20 inch tft?!

Verwijderd

Oudere niet zo positieve topic

Het effect op games die qua resolutie niet ondersteund worden is volgens mij dat ze er uitgerekt uitzien. Ik dacht dat je het beeld kan oprekken net zoals met een breedbeeld tv.

• HermeS
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 16:52:
Oudere niet zo positieve topic

Het effect op games die qua resolutie niet ondersteund worden is volgens mij dat ze er uitgerekt uitzien. Ik dacht dat je het beeld kan oprekken net zoals met een breedbeeld tv.
intresant.
Vreemd dat ik die niet tegen gekomen ben toen ik de search gebruikte.

Verwijderd

HermeS schreef op 19 augustus 2002 @ 14:58:
Ik las je reactie inderdaad ook in een ander topic, daar schreef je dat je voor een garantie kaart moest vragen bij de verkoper.

Maar krijg je geen 1 jaar onsite warranty? welke je dan kunt uitbreiden naar 3 voor 100 gulden.

Ik heb zelf niet zoveel poen (die monitor is eigenlijk niet z'n goede keus financiel gezien, maar je kunt het toch niet mee nemen als je op je rug ligt), en heb een 2ehands Radeon 7900 aiw gekocht (agp). De andere pc (wil er 2 op aansluiten) heeft momenteel nog geen geschrikte kaart (zie ATI Radeon VE PCI) maar dat gaat waarschijnlijk een Radeon VE PCI in, beide zal 50/50 gebruikt worden.
De garantie van Sony is als volgt:
3 jaar on-site omruilgarantie op alle TFT's
3 jaar on-site omruilgarantie op CRT uit de G-serie en de 21" en 24" schermen.

Voorheen was alleen het 1e jaar on-site. Nu is dit verbeterd.

• bolleh
  • Laatst online: 16-08 18:07
ID software draait ook 24" sony beeldkanonnen :9
zowel nieuwere als oudere modellen, die van carmack vind ik vet mooi(niet die platte maar iets bollere) die monitoren zijn gewoon fucking strak

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Het is een breedbeeld scherm met een 16:10 verhouding. Als je een spel speelt dat alleen de standaard 4:3 ondersteund zijn er twee mogelijkheden: uitrekken of zwarte balken aan de zijkant. Mijn desktop staat tegenwoordig op 1900x1200, wat netjes 16:10 is. Ik speel meestal maar een spel tegelijk en die stel ik dan in zoals ik het prettig vindt. Veel DirectX spellen doen gewoon de breedbeeld optie. Ik speel AvP op 1600x1000.

Pagina: 1