Echt zo'n project waarvan ik kan zeggen:
Maarre wat ik me afvroeg toen ik die plaatjes zag. Je hebt de pc naast een box geplaats. Volgens mij gaat die pc het niet lang volhouden. Een box heeft een magneet in ze @@rz zitten, met dus ook magnetische stralen die volgens mij ook hogere worden wanneer de box harder gezet wordt (grotere stroom = groter magnetisch veld).
Maarre die VW Golf 4 wil ik zeker wel hebben want die is dus echt wel
HandigHet doel van dit project is om een normale huis PC in een auto te bouwen en zo via een beeldscherm videoclips, mp3's, Divx films, spelletjes etc te kunnen weergeven.
!!! VW GOLF RULES !!!
Metal up your ass
Ikzelf heb Golf2 Wolfsburg 1.8 GTi en ik ben geen aso!
Zou het ook kunnen dat je een route planner erop zet?
auto is idd wel lelijk, maar dat zijn alle golfs.....
en er was toch een bedrijf dat 12v voedingen leverde of is de 12v te vervuild?
Keep up te good work
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Zou deze ook werken voor in de auto met je pc?
Verwijderd
ja ik kijk teveel tv
alleen movies... VETTE BAK man..
Verwijderd
Zekers, dat heeft de topicstarter ook gedaanVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:26:
http://www1.jaycar.com.au...n=&priceMax=&SUBCATID=680
Van die site: Output wave form: Modified Sine WaveVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:26:
En het moet wel een 'echte' sinus zijn, anders kan je voeding verrot gaan dus....
En convertors met sinus output zijn dubbel zo duur
Verwijderd
er staat op de site duidelijk bij vermeld dat hij voor gebruik bij computers is dus het lijkt me dat het wel moet werken hiermee.Van die site: Output wave form: Modified Sine Wave
En het moet wel een 'echte' sinus zijn, anders kan je voeding verrot gaan dus....
En convertors met sinus output zijn dubbel zo duur
Iemand die mischien uit zou kunnen leggen of deze wel/niet geschikt is? Ben helaas niet thuis in electronica en zoek daarom een wat soldeer/bouw vrije manier om een pc in de auto te krijgen. Denk dat hier meer mensen ook wel naar op zoek zijn omdat het verder vrij makkelijk is om een pc in je auto te bouwen maar alleen de stroom niet wil
deze is mischien ook een mooie?
Dit is een lichtere versie die minder aankan.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 13:28 . Reden: plaatje+link toevoegen ]
Verwijderd
Verwijderd
Ikzelf vindt het geen mooie auto, maar goed, ik verafschuw al heel mijn leven VW's en Opel's.
Verder kan ik alleen maar stinkend jaloers zijn op zo'n vlamnieuwe auto van een halve ton.
Ik moet het nog altijd doen met een volvo 480 Turbo, maar zo'n zielige Golf is toch nergens bij het stoplicht. (mits het geen V(R)6 betreft dan he)
nedjes gedaan lui, ik ga hier mijn kennis uithalen, en zelf aan de gang in de volvo.
succes met je kar, en hou hem heel zou ik zeggen (ben alweer een paar maanden aan het schroeven en in een AX aan het rijden).
lolpcmadman schreef op 26 juli 2002 @ 22:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik ook!!
Ik ga dinsdag op vakantie!!
HIJS VETTT echt gaaf, wat moet ik doen om nog origineel te zijn, pentium 4 als fietscomputer of zo??
geinige instalatie in auto btw
.
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
Echt wrede auto.. en dat pctje erin is ook wel oki
Heb deze auto ook nog een keer in het echt gezien toen het had mijn aandacht direct getroken maar wist niet dat er ook nog een pctje erin was gebouwed..nu wel dus
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
en dat terwijl ik zelf fanatieke golf eigenaar en rijder ben
maar aan al die fratsen (laag,breed,uitlaat,booskijkers) stoor ik me meestal
ik hou meer van wolf in schaapskleren...wacht maar tot ik met mn 'roestbak' jou voorbij vlieg
maar pc inbouwen is altijd leuk
Sja..Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:19:
[...]
er staat op de site duidelijk bij vermeld dat hij voor gebruik bij computers is dus het lijkt me dat het wel moet werken hiermee.
Iemand die mischien uit zou kunnen leggen of deze wel/niet geschikt is? Ben helaas niet thuis in electronica en zoek daarom een wat soldeer/bouw vrije manier om een pc in de auto te krijgen. Denk dat hier meer mensen ook wel naar op zoek zijn omdat het verder vrij makkelijk is om een pc in je auto te bouwen maar alleen de stroom niet wil
deze is mischien ook een mooie?
Dit is een lichtere versie die minder aankan.
[afbeelding]
Het zal werken, de vraag is hoe lang het goed gaat. Ipv een sinus vormig signaal naar je voeding te brengen breng je nu (waarschijnliijk, kan ik zo niet zien) een op een een of andere manier bewerke sinus in. Kan zijn dattie daar absoluut niet tegen kan, misschien ook wel.
Over die lichtere, 100W isnie genoeg voor een serieus systeem. Heb hier gemeten met een AMD1100 512MB met nog wat fratsen, die kwam idle al op 115W...
Epia's kan je er wel mee voeden denk ik zo.
Verwijderd
Overigens coole golfs type vier, hebben er hier ook twee staan...
Maar echt betrouwbaar..mmm geloof dat je computer beter is dan de printplaten van de golf IV echt bagger electronica in de golf.... niet voor niets hebben ze een order van 13000 VW mis gelopen bij de politie...geen.... Nee gaat niet zo heel goed met volkswagen... Veel storingen...moterpecht bij de nieuwe golfjes.
Wil je ook anders... ze hebben bij het eerste type 2 printplaten gebruikt van verschillende leveranciers.... en die waren dus niet compatible! Lekker............ zo strooi je wel met je naam... Niet echt snugger...Overigens Golfjes stonden er altijd wel bekent om dat ze hun lichten opblazen vooral type 3....
Bron: diverse garages, monteurs, buurman, mensen met een golf, club
Volgens mij nog niet gevraagd, maar wat zit er onder de motorkap ? Ik hoop voor je broer dat ie wel een mooie 1.8T of 2.3 V5 of een 150 PK TDI heeft, anders zijn die spoilers maar een beetje zielig hoor. (ook dit is maar een mening)
Voor de rest vind ik het een mooi project.
-
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:39:
150 DB...ben zo doof........hoezo nog een soundcard live nodig?
Overigens coole golfs type vier, hebben er hier ook twee staan...
Maar echt betrouwbaar..mmm geloof dat je computer beter is dan de printplaten van de golf IV echt bagger electronica in de golf.... niet voor niets hebben ze een order van 13000 VW mis gelopen bij de politie...geen.... Nee gaat niet zo heel goed met volkswagen... Veel storingen...moterpech bij de nieuwe golfjes.
Wil je ook anders... ze hebben bij het eerste type 2 printplaten gebruikt van verschillende leveranciers.... en die waren dus niet compatible! Lekker............ zo strooi je wel met je naam... Niet echt snugger...Overigens Golfjes stonden er altijd wel bekent om dat ze hun lichten opblazen vooral type 3....
Bron: diverse garages, monteurs, buurman, mensen met een golf, club
Ik had ook wel wat eerder op de site van club meerssen kunnen kijken, staat ie namelijk ook ergens.FoxzMan schreef op 09 oktober 2002 @ 22:40:
....
Volgens mij nog niet gevraagd, maar wat zit er onder de motorkap ? Ik hoop voor je broer dat ie wel een mooie 1.8T of 2.3 V5 of een 150 PK TDI heeft, anders zijn die spoilers maar een beetje zielig hoor. (ook dit is maar een mening)
......
Marruh de specs van het beessie zijn dus een 16 Klepper, wat inhoudt dat het maximaal een 1.6 16V (105 PK). Die spoilers zijn voor mij een beetje overkill.............
-
Echt cool, lekkr wat ccfl'letjes eronder...
Gewoon supermooi uitgevoerd, echt 1337
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
kee dan.
en wel voute spoilers idd
Verwijderd
2. ik vind het geen mooie auto
3. Mooi ingebouwd, gewoon netjes weggewerkt
4. wat als die auto gejat word
Verwijderd
golf 4 is m'n lievelingsauto en als ie er nog eens zo uit ziet smelt ik helemaal..
hij lijkt een klein beetje op de golf 4 dahlback
/me Een echte patomaan
woow echt gaaf man!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
De 1.4 is een 16V met 75 PK.FoxzMan schreef op 09 oktober 2002 @ 22:50:
[...]
Ik had ook wel wat eerder op de site van club meerssen kunnen kijken, staat ie namelijk ook ergens.
Marruh de specs van het beessie zijn dus een 16 Klepper, wat inhoudt dat het maximaal een 1.6 16V (105 PK). Die spoilers zijn voor mij een beetje overkill.............
De 1.6 is er als 8V met 102 PK en als 16V met 105 PK.
De 2.0 is er als 8V met 115 PK.
De TDI's en SDI's hebben allemaal 8 kleppen.
De 1.8 T is 20V met 180 PK als GTI en 170 PK in de niet meer leverbare normale uitvoering.
De 2.3 V5 is ook 20V, met 170 PK.
De R32 is een 6 cilinder met 24V en 241 PK.
Het kan dus ook nog een 1.4 zijn, maar ik hoop het niet voor hem.
Trouwens al eens een Corrado gezien met een 150 PK TDI blok? That's very nice! Bekende van mij heeft zo een. Laatst laten chippen naar zo'n 188 PK!!!
Kijk op www.corrado-tdi.tk of op www.niehof.tmfweb.nl/corradotdi
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()